Показати схожі тендери

Закупівля Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти ДК 021:2015:18220000-7 (Штормовий одяг). від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-24-012463-a
Id Tender 2be3b455539c49d5af01157570dd2e3d
План UA-P-2025-02-24-014903-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.02.2025 16:14
Остання зміна 10.06.2025 13:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 379 650.64 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 796.51 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.02.2025 16:14 до 09.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 24.02.2025 16:14
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.02.2025 16:14
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 11:29
до 09.05.2025 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2025 14:25
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 15:59
до 10.06.2025 13:09
Період уточнень
з 24.02.2025 16:14 до 06.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.02.2025 16:14 до 06.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 11:29 до 09.05.2025 15:59
Період кваліфікації
з 10.03.2025 11:29 до 09.05.2025 15:59
Основні параметри
Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти ДК 021:2015:18220000-7 (Штормовий одяг).
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 379 650.64 грн.
Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти ДК 021:2015:18220000-7 (Штормовий одяг).
Назва предмета закупівлі
Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти ДК 021:2015:18220000-7 (Штормовий одяг).
Очікувана вартість
5 379 650.64 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53796,51
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
161 300
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 11:00
Закінчення аукціону
10.03.2025 11:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти
Код ДК 021:2015
18224000-5 - Одяг із просочених тканин або з тканин із захисним покриттям
Кількість
6 082
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УМТК"
Пропозиція:
5 230 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Пропозиція:
4 339 507 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 798 209 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 11:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.03.2025 18:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шаповал Юрій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380503833050
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти ДК 021:2015:18220000-7 (Штормовий одяг).
Період вимог/скарг з 27.03.2025 14:25 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 11:29 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив невідповідності
Документи кваліфікації
27.03.2025 14:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.03.2025 18:48
Електроний протокол про продовження строку
10.03.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
11.03.2025 18:48
Дата кінця розгляду
08.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно до п.3.2 Додатку 2 до ТД, повинні бути надані: 3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі). У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. В складі Тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка з відомостями про учасника. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: ? довідку з відомостями про учасника відповідно до п.3.2 Додатку 2 до тендерної документації
Створено
26.03.2025 11:15
Надати до
27.03.2025 11:15
Період вимог/скарг з 03.04.2025 10:56 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 14:25 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає умовам ТД
Документи кваліфікації
03.04.2025 10:56
Довідка НАЗК
03.04.2025 10:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.04.2025 19:04
Електроний протокол про продовження строку
27.03.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
02.04.2025 19:03
Дата кінця розгляду
25.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.04.2025 19:26 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 19:26 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
відхилити тендерну пропозицію
Документи кваліфікації
17.04.2025 19:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
Період вимог/скарг з 09.05.2025 15:59 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 19:26 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає умовам ТД
Документи кваліфікації
09.05.2025 16:01
Довідка НАЗК
09.05.2025 15:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 20:45
Електроний протокол про продовження строку
17.04.2025 19:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 16:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
21.04.2025 20:41
Дата кінця розгляду
16.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно до п. 3.2 Додатку 2 до ТД, повинні бути надані: 3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД В складі Тендерної пропозиції Учасника надана довідка, що не містить інформацію щодо території: - (підконтрольна/не підконтрольна) державним органам влади України та (входить/не входить) до фактично тимчасово окупованої території України. 2. Відповідно до пп.3.1.1 п 3.1. Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати копію документу/-ів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Такими документами можуть бути: протокол засновників, наказ про призначення, довіреність (доручення), витяг/виписка з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) або будь-який інший документ ЄДР, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Аналіз зазначених документів дає можливість встановити відсутність в складі ТП документів, що підтверджують повноваження представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції. 3. Відповідно до п 2.1. Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: 2.1.1. Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. 2.1.2. Копії документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, а саме: на підтвердження вимогам зазначеним в Таблиці 4 та Таблиці 5 Додатку 1 до цієї ТД надаються копії протоколів випробувань на тканину та світлоповертальну смугу, що підтверджують значення показників із зазначеними в них відомостями про виробника тканини, артикулу та/або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати тканину. Назви показників у протоколах випробувань можуть мати відмінності від назв показників, зазначених у таблиці пункту 4. «Вимоги до матеріалів, що застосовуються» за умови відповідності одиниці виміру та позначення НД та/або методу випробувань. Замовник проведення випробувань – Учасник процедури закупівлі або постачальники (виробники) тканини або виробники виробу. Замовник проведення випробувань – Учасник процедури закупівлі або постачальник/виробник тканини або постачальник/виробник виробу. На підтвердження статусу замовника випробувань в складі тендерної пропозиції учасник надає документ, підтверджуючий взаємовідносини між учасником та постачальником/виробником та між постачальником і виробником у випадку, якщо замовником випробувань є постачальник. У випадку, якщо учасник є виробником, підтвердженням його статусу є інформація в протоколі випробувань. Протоколи випробувань завірені належним чином органом або організацією, що їх видав (видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання) та акредитована (атестована) Національним агентством з акредитації України по чинним стандартам зазначеним в тендерній документації). Акредитація перевіряється Замовником на сайті https://naau.org.ua/ та оформлений згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.5. В складі Тендерної пропозиції Учасником надано Технічну специфікацію №25-03 від 07.03.2025 р., яка не містить інформацію про виробника тканини для світлоповертальних смуг. При цьому зазначено модель стрічки світлоповертальної арт.Extra 500 Також Учасником надано протокол випробувань№1905-Л від 13.09.2023, яка містить інформацію про проведення випробувань стрічки світлоповертальної арт.Extra 500, та інформацію про виробника: - SHAOXING ZUNA TEXTILE CО., LTD. Враховуючи останню практику розгляду подібних невідповідностей АМКУ, та зважаючи, що усунення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Це є підставою оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей
Створено
08.05.2025 15:18
Надати до
09.05.2025 15:18
Угоди
UA-2025-02-24-012463-a-c2
Підписаний і діє
Номер
13/2870-МТР/25
6 276 624 грн.
5 230 520 грн.
З ПДВ
Підписано
07.06.2025
Строк дії договору з
07.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 082 (штуки)
Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти
Номенклатура
Плащ водонепроникний, антистатичний, для захисту від сирої нафти
Кількість
6 082
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "УМТК"
Повна назва
ТОВ "УМТК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36046631

Інформація про підписанта

IBAN
UA9532204780000026002924430422
ПІБ підписанта
Кукура Богдан Михайлович
Посада підписанта
Директор з виробництва
Діє на підставі
довіреності
Номер телефону
380503833050
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA193220010000026007001147313
ПІБ підписанта
Коновалов Антон
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380952802652
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
10.06.2025 13:09
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 379 650.64 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 379 650.64 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності