Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-24-011516-a
Id Tender 0c165b9bda2a4a24989165a1cafbb476
План UA-P-2025-02-24-013621-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.02.2025 15:47
Остання зміна 18.03.2025 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
557 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 570 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.02.2025 15:47 до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.02.2025 15:47
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.02.2025 15:47
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.03.2025 00:00
до 10.03.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 16:50
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.03.2025 16:50
до 18.03.2025 11:30
Період уточнень
з 24.02.2025 15:47 до 02.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.02.2025 15:47 до 02.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.03.2025 00:00 до 10.03.2025 16:50
Період кваліфікації
з 05.03.2025 00:00 до 10.03.2025 16:50
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
557 000 грн.
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н
Очікувана вартість
557 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5570,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги, які надано Виконавцем, здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 25 робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг. Виникнення бюджетних зобов’язань за договором настає у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОВІТА"
Пропозиція:
459 834.26 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.02.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
28.02.2025 16:02
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іваненко Артем Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380667477438
Замовник
ЄДРПОУ
41334728
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
57113
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
смт Ольшанське
Адреса
Миколаївський район, селище міського типу Ольшанське, вул. Шкільна, будинок 25А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н
Період вимог/скарг з 10.03.2025 16:50 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 00:00 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати тендерну пропозицію учасника ТОВ «НІКОВІТА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та не містить підстав для відхилення. 2. Визнати ТОВ «НІКОВІТА» переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 -45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н), що проводиться згідно оголошення UA-2025-02-24-011516-a 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі - ТОВ «НІКОВІТА» та оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі - ТОВ «НІКОВІТА».
Документи кваліфікації
10.03.2025 16:50
Довідка НАЗК
10.03.2025 16:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-24-011516-a-a1
Підписаний і діє
Номер
4
459 834.26 грн.
383 195.22 грн.
З ПДВ
Підписано
18.03.2025
Строк дії договору з
18.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул.. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
459 834.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 10 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41334728

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОВІТА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОВІТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37436307

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.03.2025 11:30
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000139
Дата створення проекту
24.03.2025 15:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.03.2025 17:14
Дата публікації висновку про результати
08.04.2025 18:01
Дата завершення усунення порушень
23.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.03.2025 № 25-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.03.2025 № 25-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-02-24-011516-a 24.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.03.2025 00:00
Документи рішення
24.03.2025 17:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Ольшанської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 № 24022025-3 зі змінами, затвердженими протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2025 № 26022025-1 та від 28.02.2025 № 28022025-1 (далі – Тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОВІТА» (далі – ТОВ «НІКОВІТА»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2025 № 10032025-1; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 18.03.2025 № 4 (далі – Договір про закупівлю); протокол уповноваженої особи про оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю від 18.03.2025 № 18032025-1; додаткова угода від 03.04.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.04.2025; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне. Згідно частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У пункті 10 частини першої статті 10 Закону встановлено, що замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Додатковою угодою від 03.04.2025 № 1 Замовник вніс зміни до Договору про закупівлю та оприлюднив в електронній системі закупівель 03.04.2025 підсумкову відомість ресурсів, яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Зокрема, підсумкова відомість ресурсів, яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, оприлюднена в електронній системі закупівель 03.04.2025, тобто на 12 робочий день з дня укладення договору про надання послуг від 18.03.2025 № 4. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІКОВІТА» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник має надати, зокрема, сканкопію оригіналу документу, що підтверджує виконання договору по наданому договору. Проте, учасник ТОВ «НІКОВІТА» не надав у складі тендерної пропозиції сканкопію оригіналу документу, який підтверджує виконання аналогічного договору, що порушує вимоги Тендерної документації в цій частині. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив у тендерній пропозиції учасника ТОВ «НІКОВІТА» вищезазначену невідповідність, і, як наслідок, на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності. Крім того, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, з урахуванням пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, встановлено, що на порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовник, як розпорядник бюджетних коштів, не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІКОВІТА» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.04.2025 00:00
Дата публікації
08.04.2025 18:01
Документи висновку
08.04.2025 18:01
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
31f5fa959b8b4771b0fcf9db9bb632b5
Номер протоколу
14/15/2025пр
Дата опублікування протоколу
08.05.2025 10:58 08.05.2025 10:58
Інформація про відкриття провадження
13.05.2025
14/15/2025пн
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-24-011516-a від 08 квітня 2025 р., замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, а саме уповноважену особу з публічних закупівель, фахівця з публічних закупівель Іваненка Артема Олександровича, яким допущені порушення, а саме: Уповноваженій особі з публічних закупівель, фахівцю з публічних закупівель Іваненку Артему Олександровичу, наказано поглиблено вивчити основи проведення публічних закупівель, положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері публічних закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани у разі повторного порушення законодавства з публічних закупівель. Уповноважена особа буде направлена на навчання з питань публічних закупівель в 2025 році.
Дата публікації
14.04.2025 08:59
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н за кодом CPV за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-011516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріали та послуги), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.03.2025 09:35
Орган перевірки
29.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.03.2025 09:35
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації,документів)
На Ваш Запит від 25.03.2025 09:35 про надання пояснень (інформації, документів), до Моніторингу №25-3 від 24.03.2025 року, що до закупівлі послуг з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н за кодом CPV за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-011516-a), надаємо пояснення: 1. Очікувана вартість розраховувалась відповідно до двох комерційних пропозицій які були надані потенційними учасниками і закупівлі в системі Prozorro UA-2024-06-11-007496-a з подібними видами послуг: 1.1. Комерційна пропозиція від ПП «МБПП №17» вартістю – 544 184,29 грн.; 1.2. Комерційна пропозиція від ТОВ «САБ-ТЕХПОСТАЧ» вартістю – 529 946,63 грн.; 1.3. Очікувана вартість закупівлі UA-2024-06-11-007496-a яка була оприлюднена 11.06.2024 року склала – 541 750,00 грн.; виходячи з цих пропозицій і закупівлі середня арифметична очікувана вартість склала 538 626,98 грн., до цієї очікуваної додали 3,5% на випадок підвищення ціни на матеріали, отримали очікувану вартість 557 478,93 грн. округливши до тисяч отримали 557 000,00 грн. 2. Протокол з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, складено але через те що в нас немає власного вебсайту не оприлюднювалась. 3. Джерело фінансування – державний бюджет, кошти були виділені відповідно до листа відділу ОКМСТ № 325-01-18 від 09.12.2024 року та затверджено Рішенням Ольшанської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області № 17 від 20.12.2024 року. 4. Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось.
Рішеня
28.03.2025 14:28
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н за кодом CPV за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-011516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Пропонуємо пояснити, чому разом із договором про надання послуг від 18.03.2025 № 4, оприлюдненого в електронній системі закупівель 18.03.2025, не оприлюднені документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
31.03.2025 09:52
Орган перевірки
04.04.2025 00:00
Документи повідомлення
31.03.2025 09:53
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації,документів)
Визнаємо що через нашу необачність було порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі», для приведення закупівлі у відповідність із законодавством була укладена та оприлюднена Додаткова угода №1, якою доповнили Договір Додатком № 5 « Підсумкова відомість ресурсів».
Рішеня
03.04.2025 13:18
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту системи вентиляції підвального приміщення Трихатського ліцею за адресою вул. Степанової Валентини 41, с. Трихати, Миколаївської обл., Миколаївського р-н за кодом CPV за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-011516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до вимог пункту 10 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник має надати, зокрема, сканкопію оригіналу документу, що підтверджує виконання договору по наданому договору. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що учасник ТОВ «НІКОВІТА» підтвердив наявність у складі тендерної пропозиції сканкопії оригіналу документа, що підтверджує виконання договору по наданому договору? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.04.2025 16:39
Орган перевірки
09.04.2025 00:00
Документи повідомлення
03.04.2025 16:40
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації,документів)
1. Щодо документів, які були надані учасником (ТОВ «НІКОВІТА», код ЄДРПОУ 37436307) На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником у складі тендерної пропозиції були надані наступні документи: 1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 03.03.2025 року, вих. №03/03/07. 2. Сканкопія договору №25/23-1 від 25 травня 2023 року. 3. Файл з назвою «17. Акт виконаних робіт до договору №25-23-1 від 25.05.2023 року», який, як з’ясовано в результаті перегляду, містив специфікацію (Додаток до договору), але не містив сканкопії оригіналу документа, що підтверджує виконання договору. 2. Дії замовника щодо перевірки достовірності поданих документів З метою перевірки достовірності інформації, наданої ТОВ «НІКОВІТА» у складі тендерної пропозиції, уповноваженою особою Замовника, керуючись частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, було надіслано запит від 06.03.2025 року № 58а-01-20 до контрагента – ТОВ «МКИ» (код ЄДРПОУ 41289094), з яким, відповідно до поданого договору, учасник мав досвід виконання аналогічного договору. У запиті було зазначено прохання надати: • підтвердження або спростування факту виконання договору №25/23-1 від 25.05.2023 року; • інформацію про якість і повноту виконаних робіт; • відомості щодо наявності/відсутності зауважень до підрядника під час виконання договору. 3. Результати перевірки ТОВ «МКИ» надало відповідь від 07.03.2025 року №26 на електронну адресу Замовника, а у подальшому у паперовому вигляді на адресу Замовника, у якій: • підтвердило факт виконання договору №25/23-1 від 25.05.2023 року у повному обсязі, належної якості та у встановлені строки; • повідомило про відсутність зауважень чи претензій до підрядника під час виконання договору; • надало сканкопію Акта надання послуг (приймання виконаних будівельних робіт) №8 від 21.09.2023 року на суму 1 231 755,00 грн (у т. ч. ПДВ — 205 292,50 грн). Після отримання зазначеної відповіді Замовником було прийнято обґрунтоване рішення про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником. 4. Прийняте рішення Замовника На підставі отриманої офіційної відповіді від ТОВ «МКИ» уповноваженою особою було складено Протокол щодо прийняття рішення № 10032025-1 від 10 березня 2025 року, яким ТОВ «НІКОВІТА» визнано переможцем закупівлі з остаточною ціновою пропозицією 459 834,26 грн (з ПДВ). 5. Додатки до пояснень (як докази) До цієї відповіді додаються: • копія запиту Замовника від 06.03.2025 року № 58а-01-20; • відповідь ТОВ «МКИ» від 07.03.2025 року №26; • копія Акта №8 від 21.09.2023 року; • копія Протоколу уповноваженої особи № 10032025-1 від 10.03.2025 року. Ці документи підтверджують, що Замовник вжив належних заходів для перевірки достовірності інформації, поданої учасником, з урахуванням вимог чинного законодавства, а також забезпечив дотримання принципів прозорості, об’єктивності та недискримінації у процесі оцінки тендерної пропозиції.
Рішеня
07.04.2025 11:50
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
557 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380667477438
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
557 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380667477438
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності