Показати схожі тендери

Закупівля Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки) від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-24-008516-a
Id Tender e315ab8d39434b4c9d80c53f8ab3a384
План UA-P-2025-02-24-010174-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.02.2025 14:26
Остання зміна 28.04.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
39 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
199 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.02.2025 14:20 до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.02.2025 14:20
до 01.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.02.2025 14:20
до 01.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.03.2025 13:16
до 08.04.2025 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2025 16:40
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2025 15:41
до 28.04.2025 12:06
Період уточнень
з 24.02.2025 14:20 до 01.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.02.2025 14:20 до 01.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.03.2025 13:16 до 08.04.2025 15:41
Період кваліфікації
з 04.03.2025 13:16 до 08.04.2025 15:41
Основні параметри
Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
39 800 000 грн.
Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)
Назва предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)
Очікувана вартість
39 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
199000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.03.2025 12:53
Закінчення аукціону
04.03.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
2 173
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бульвар Шевченка, 307 (адреса за місцем розташування закладу оздоровлення та відпочинку переможця закупівлі)
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі акту наданих Послуг (виконаних робіт) на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту уповноваженими Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»»
Пропозиція:
33 464 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ"
Пропозиція:
39 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.03.2025 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.02.2025 14:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Бондар
Електронна пошта
Телефон
+380472319941
Замовник
ЄДРПОУ
37853109
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
18005
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
бульвар Шевченка, буд. 307
Кваліфікація
Лот № 1 Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)
Період вимог/скарг з 14.03.2025 16:40 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.03.2025 13:16 по 02.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
14.03.2025 16:40
Повідомлення про рішення
10.03.2025 15:27
Електроний протокол про продовження строку
04.03.2025 13:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 14:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 14:20
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» по закупівлі «Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-24-008516-a) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
10.03.2025 15:26
Дата кінця розгляду
02.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»», у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»», а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Згідно пп. 5.1.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України особи, яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції. Згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. Надана учасником в складі тендерної пропозиції згода суб’єкта персональних даних не містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю, а також не адресована Замовнику. На усунення даної невідповідності надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. 2. Згідно п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів. Під аналогічним за предметом закупівлі договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку. Аналогічні договори повинні бути укладені та виконані в 2022 та/або 2023 та/або 2024 роках, сума виконання кожного договору повинна бути не менше 25% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Для документального підтвердження виконання аналогічних договорів, вказаних в довідці, учасниками надаються: - скан-копії з оригіналів або копії аналогічних договорів за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договорів, інформацію про які зазначено у довідці; - копії документів, що підтверджують їх фактичне виконання (акти, накладні, тощо). - позитивний відгук про надання аналогічних послуг. - виписки з банківського рахунку/платіжні інструкції, які підтверджують проведення повної оплати за надані учасником послуги. Учасником надано інформацію та копії документів щодо договору № 30 від 09.05.2024 року укладеного з Центром надання соціальних послуг Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області на суму 882 000 грн., що не відповідає вимозі тендерної документації щодо суми виконання кожного договору, яка повинна бути не менше 25% від очікуваної вартості цієї закупівлі. До договору від 22.03.2024 року №1 укладеного з Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації у файлі «6 Платіжне доручення.pdf» надано платіжну інструкцію на суму 9 502 864 грн, що є менше суми наданих актів до даного договору, та суми договору (10 007 760,00 грн.), а отже виконання аналогічного договору не підтверджено. На усунення даної невідповідності надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів. Під аналогічним за предметом закупівлі договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку. Аналогічні договори повинні бути укладені та виконані в 2022 та/або 2023 та/або 2024 роках, сума виконання кожного договору повинна бути не менше 25% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Для документального підтвердження виконання аналогічних договорів, вказаних в довідці, учасниками надаються: - скан-копії з оригіналів або копії аналогічних договорів за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договорів, інформацію про які зазначено у довідці; - копії документів, що підтверджують їх фактичне виконання (акти, накладні, тощо). - позитивний відгук про надання аналогічних послуг. - виписки з банківського рахунку/платіжні інструкції, які підтверджують проведення повної оплати за надані учасником послуги. 3. Згідно п. 6.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. На усунення даної невідповідності надати в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Створено
10.03.2025 15:28
Надати до
11.03.2025 15:28
Період вимог/скарг з 08.04.2025 15:41 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.03.2025 16:40 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 15:41
Довідка НАЗК
08.04.2025 15:41
Повідомлення про рішення
20.03.2025 13:20
Електроний протокол про продовження строку
14.03.2025 16:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 14:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.02.2025 14:20
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЛАЯР СІТІ" по закупівлі «Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-24-008516-a) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
20.03.2025 13:20
Дата кінця розгляду
12.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки) Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-24-008516-a. Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАЯР СІТІ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАЯР СІТІ", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Згідно п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (педагогічний, медичний, обслуговуючий персонал) із зазначенням інформації про ПІБ, посаду та досвід роботи на займаній посаді. Учасником надано довідку № 93 від 26.02.2025 року про наявність наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (педагогічний, медичний, обслуговуючий персонал) у вигляді таблиці, в якій у пунктах 34 та 41 не зазначено по батькові працівників (Проць Ліля та Гільжинська Надія). На усунення даної невідповідності привести у відповідність до умов тендерної документації інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (педагогічний, медичний, обслуговуючий персонал) із зазначенням інформації про ПІБ, посаду та досвід роботи на займаній посаді. 2. Згідно п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів. Під аналогічним за предметом закупівлі договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку. Аналогічні договори повинні бути укладені та виконані в 2022 та/або 2023 та/або 2024 роках, сума виконання кожного договору повинна бути не менше 25% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Для документального підтвердження виконання аналогічних договорів, вказаних в довідці, учасниками надаються: - скан-копії з оригіналів або копії аналогічних договорів за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договорів, інформацію про які зазначено у довідці; - копії документів, що підтверджують їх фактичне виконання (акти, накладні, тощо). - позитивний відгук про надання аналогічних послуг. - виписки з банківського рахунку/платіжні інструкції, які підтверджують проведення повної оплати за надані учасником послуги. Учасником надано довідку № 74 від 26.02.2025 року про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій міститься таблиця з інформацією про предмети договорів від 24.05.2024 № 156 та 29.05.2024 № 119 поданих в складі тендерної пропозиції, та які в свою чергу переплутані між собою в графі таблиці «Предмет договору». Також учасником не надано в складі тендерної пропозиції відгук про надання аналогічних послуг згідно Договору від 29.05.2024 № 119, а відгук № 078-672 від 28.02.2025 від департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не містить підпису уповноваженої особи у вигляді кваліфікованого електронного підпису. На усунення даної невідповідності надати приведену у відповідність до умов тендерної документації інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів та всі підтверджуючі документи згідно пп.1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Згідно п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка використовується учасником під час надання послуг з відпочинку. Підтвердити у складі тендерної пропозиції, шляхом надання кольорових фотографій наявність: - футбольного, волейбольного і т. п. полів, місця для проведення табірних заходів; - наявність у закладі спортивної площадки та спортивного залу, інших об’єктів спортивного призначення; - обладнаного власного пляжу на березі озера, річки або басейну. В наданій в складі тендерної пропозиції учасником довідці № 75 від 26.02.2025 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка використовується учасником під час надання послуг з відпочинку відсутня інформація про наявність місця для проведення табірних заходів, а також у наданому файлі «3.1. Кольорові фото щодо наявності полів та спортивних залів.pdf» відсутні кольорові фото місця для проведення табірних заходів. На усунення даної невідповідності привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка використовується учасником під час надання послуг з відпочинку, доповнивши її інформацією про наявність місця для проведення табірних заходів та надати кольорові фотографії місця для проведення табірних заходів. 4. Згідно Додатку 3до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі. Учасником надано в складі тендерної пропозиції довідку № 78 від 26.02.2025 року, в якій зазначено, що відстань до стаціонарної дитячої лікарні становить «Добромильська районна лікарня» становить 4 км 35 м., а також на підтвердження надано Договір №-відсутній від 21.01.2025 року між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та «Добромильською районною лікарнею». Проте шляхом перевірки зазначеної учасником відстані за допомогою https://www.google.com.ua/maps встановлено, що відстань між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та «Добромильською районною лікарнею» становить 7,7 км., що не відповідає умовам тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності надати угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі. Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі.
Створено
31.03.2025 12:34
Надати до
01.04.2025 12:34
Договір
UA-2025-02-24-008516-a-b1
Підписаний і діє
Номер
96
39 800 000 грн.
39 800 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.04.2025
Строк дії договору з
23.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 173 (послуга)
Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Номенклатура
Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Кількість
2 173
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37853109

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39102819

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.04.2025 12:06
-
28.04.2025 12:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000100
Дата створення проекту
21.04.2025 15:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 16:23
Дата публікації висновку про результати
15.05.2025 18:21
Дата завершення усунення порушень
30.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 49-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-24-008516-a, 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 16:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту соціальної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо-профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» (далі – ТОВ «ОПК «Планета здоров’я»») та «ЛАЯР СІТІ» (далі – ТОВ «ЛАЯР СІТІ», Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «ЛАЯР СІТІ» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; протокольні рішення уповноваженої особи від 14.03.2025 б/н та від 08.04.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 23.04.2025 № 96; пояснення Замовника, надані 29.04.2025 та 02.05.2025 в електронній системі закупівель; звіт про результати проведення процедури; додаткову угоду від 01.05.2025 № 1; повідомлення про внесення змін. Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з умовами пункту 6 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації однією з вимог до Учасника (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) є наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (для оперативного реагування на непередбачувані травми, захворювання), про що надати відповідну довідку в довільній формі. У тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» надав договір про співпрацю від 21.01.2025, укладений з КНП Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня» (файл «4.3. Договір з медичним закладом.pdf», далі – Добромильська районна лікарня), та довідку від 26.02.2025 № 78 (файл «4.4. Довідка про відстань до лікарні. pdf».) про те, що відстань до стаціонарної дитячої лікарні Добромильська районна лікарня становить 4 км 35 метрів. Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації\ документах, поданих Учасником, зокрема такого змісту: «...шляхом перевірки зазначеної учасником відстані за допомогою https://www.google.com.ua/maps встановлено, що відстань між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та Добромильською районною лікарнею становить 7,7 км, що не відповідає умовам тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності Учасник повинен надати угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі. Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі». Для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах 31.03.2025 в електронній системі закупівель Учасник надав договір від 14.03.2025 № 7, укладений з Добромильською районною лікарнею, та довідку від 31.03.2025 № 135 про те, що відстань до Хирівської міської лікарні Старосамбірського району, яка є структурним підрозділом Добромильської районної лікарні, не більше 5 км. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Переліку закладів охорони здоров’я, затвердженого Міністерством охорони здоров’я України від 28.10.2002 № 385 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 12 листопада 2002 р. за номером 892/7180, є такі багатопрофільні лікарняні заклади, з них: дитяча лікарня (республіканська, обласна, міська, районна), дитяча басейнова лікарня на водному транспорті, дитяче територіальне медичне об’єднання, Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» та інші заклади, в тому числі: лікарня (республіканська, обласна, центральна міська, міська, центральна районна, районна) тощо. Згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеним на порталі Міністерства юстиції України, Добромильська районна лікарня не є дитячою лікарнею (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search). В поясненні, наданому в електронній системі закупівель 29.04.2025, Замовник не спростував факт надання Учасником договору з тією ж лікарнею, договір з якою був наданий ним у тендерній пропозиції. Отже, учасник ТОВ «ЛАЯР СІТІ» не виправив невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, оскільки на виправлення невідповідностей не надав угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею, відстань до якої – не більше 5 км. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 тендерна пропозиція Учасника не відхилена у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 б/н учасника ТОВ «ЛАЯР СІТІ» визнано переможцем процедури закупівлі та укладено договір про закупівлю від 23.04.2025 № 96.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПК «Планета здоров’я»»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.04.2025 № 96 з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
15.05.2025 18:21
Документи висновку
15.05.2025 18:21
-
Оскарження в суді
Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема (але не виключно) з підстав, викладених Замовником у поясненнях у відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а також буде оскаржувати його до суду у встановленому порядку та строки, про що буде зазначено в електронній системі закупівель додатково.
Дата публікації
22.05.2025 14:52
Інформація про відкриття провадження
02.06.2025
580/6020/25
Документи оскарження в суді
22.05.2025 14:53
-
09.06.2025 15:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? - з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ» згідно з абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей? Згідно з умовами пункту 6 додатку 3 до тендерної документації однією з вимог до учасника (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) є наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Однак, для виправлення невідповідностей учасник ТОВ «ЛАЯР СІТІ» не надав договір, укладений із стаціонарною дитячою лікарнею, розташованою на відстані не більше 5 км від дитячого закладу оздоровлення. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
24.04.2025 09:30
Орган перевірки
30.04.2025 00:00
Документи повідомлення
24.04.2025 09:30
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ», та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? На вимогу підпункту 6.3.2 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації учасник надає акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160. Однак, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» акт прийняття дитячого оздоровчого закладу не відповідає формі № 318/0. Зокрема, у пункті 13 відсутня інформація про ізолятор (кількість ліжок, площа) та про площу кімнати медичної сестри; у пункті 23 не зазначена площа на 1 дитину; у пункті 26 - розміри споруд для фізкультури і спорту; у пункті 31 – щодо забезпечення твердим і м’яким інвентарем (кількість, зміна білизни) та забезпечення матеріалами, інвентарем для роботи гуртків (якими, кількість). Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
29.04.2025 15:35
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 15:35
-
Відповідь
Відповідь на запитання у межах проведення моніторингу
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) повідомляємо наступне: - як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» була визначена відповідно до рішення Черкаської міської ради від 26.01.2021 №3-42 «Про затвердження програми соціальної підтримки сімей м. Черкаси на 2021-2025 роки» та змін до нього, внесених рішенням від 28.03.2024 №55-49, рішенням від 31.10.2024 №66-4, рішення Черкаської міської ради від 04.02.2025 №73-26 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2024 №70-3 «Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2025 рік (2357600000)», розрахунку до кошторису на 2025 рік по видатках загального фонду по КПКВК 0813140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» на 2025 рік відповідно до «Програми соціальної підтримки сімей м. Черкаси на 2021-2025 роки», відповідно до яких було затверджено перелік заходів на виконання завдання надання соціальної допомоги і підтримки сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, профілактика сімейного неблагополуччя, соціально-економічної підтримки сімей з дітьми жителів м. Черкаси, зокрема на організацію та реалізацію соціальних проектів, спрямованих на соціальну підтримку сімей пільгових категорій, шляхом проведення культурно-мистецьких та розважально-дозвіллєвих заходів, благодійних акцій, святкових заходів тощо, організації в порядку, затвердженому виконавчим комітетом Черкаської міської ради, відпочинок в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, зокрема: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей осіб, визнаних особами з інвалідністю внаслідок війни відповідно до пунктів 11-16 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей із сімей, батьки яких брали/беруть участь у відсічі і супротиві збройній агресії Російської Федерації; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) під час бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час бойових дій чи збройних конфліктів; дітей осіб, що зникли безвісти або знаходяться в полоні; дітей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, визначених у частині першій статті 10-1 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; рідних дітей батьків- вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітей, які взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; дітей з інвалідністю, здатних до самообслуговування та які не мають медичних протипоказань для перебування у закладах оздоровлення та відпочинку без супроводу одного з батьків або законного представника; дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних сімей; дітей з малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків, у тому числі дітей журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей, одному' з батьків яких встановлено інвалідність І або II групи; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дітей - учасників дитячих творчих колективів та спортивних команд. А також визначені показники ефективності у вигляді середнього розміру витрат на придбання 1 (одної) путівки для оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (14 днів) та середніх витрат на один людино-день оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та видатки з бюджету громади м. Черкаси на вказані витрати. - з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ» згідно з абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей? Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі - Технічна специфікація «Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м. Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)», та пунктом 6 визначено вимоги до Учасника (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) і необхідні підтверджуючі документи серед яких, зокрема, наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі. Під час перевірки Замовником документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАЯР СІТІ» було виявлено невідповідності в поданих документах та 31.03.2025 року о 12:34 розміщено відповідне повідомлення про їх усунення, а саме, зокрема серед них: згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі. Учасником надано в складі тендерної пропозиції довідку № 78 від 26.02.2025 року, в якій зазначено, що відстань до стаціонарної дитячої лікарні становить «Добромильська районна лікарня» становить 4 км 35 м., а також на підтвердження надано Договір №-відсутній від 21.01.2025 року між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та «Добромильською районною лікарнею». Проте шляхом перевірки зазначеної учасником відстані за допомогою https://www.google.com.ua/maps встановлено, що відстань між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та «Добромильською районною лікарнею» становить 7,7 км., що не відповідає умовам тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності учаснику необхідно було надати угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі. Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання) та надати відповідну довідку в довільній формі. На усунення вказаних невідповідностей учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ» надано договір №7 від 14.03.2025 про співпрацю, укладений між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та Комунальним некомерційним підприємством Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня», предметом даного договору є надання з боку закладу охорони здоров'я спеціалізованих медичних послуг дітям, що перебувають у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку у разі виникнення невідкладної чи нагальної потреби у наданні таких послуг. Згідно умов п. 2.2. якого КНП ДМР «Добромильська РЛ» за зверненням керівника дитячого закладу ТзОВ «ЛАЯР СІТІ», може надавати стаціонарну допомогу за адресою: Львівська обл., Симбірський р-п„ м. Хирів вул. Богдана Хмельницькою 12. «Хирівська міська лікарня» що являється структурним підрозділом КНП ДМР «Добромильська Р.Л», яка знаходиться на відстані, що не більше 5 кілометрів. Тобто, учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ» виконано вимоги Замовника, встановлені тендерною документацією. Також, звертаємо увагу на те, що умовами тендерної документації не було виключного визначення щодо поняття дитячої лікарні згідно Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», а тому учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ» повністю виконано вимоги тендерної документації.
Рішеня
29.04.2025 17:20
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на запитання «чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ», та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? На вимогу підпункту 6.3.2 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації учасник надає акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160. Однак, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» акт прийняття дитячого оздоровчого закладу не відповідає формі № 318/0. Зокрема, у пункті 13 відсутня інформація про ізолятор (кількість ліжок, площа) та про площу кімнати медичної сестри; у пункті 23 не зазначена площа на 1 дитину; у пункті 26 - розміри споруд для фізкультури і спорту; у пункті 31 – щодо забезпечення твердим і м’яким інвентарем (кількість, зміна білизни) та забезпечення матеріалами, інвентарем для роботи гуртків (якими, кількість)?» у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) повідомляємо наступне: Вимогами тендерної документації, а саме підпунктом 6.3.2 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації учасник надає акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160. На виконання вказаної вимоги, учасник ТОВ «ЛАЯР СІТІ» надав у складі тендерної пропозиції Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0. Вказаний акт складений міжвідомчим штабом з координації проведення оздоровчої кампанії 2025 року, у складі якого члени штабу: Бучковська Ольга Валентинівна - інспектор сектору ювенальної превенцїї відділу превенцїї Симбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції України у Львівській області (за згодою); Васік Галина Богданівна - головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарних норм законодавства Симбірського районного управління головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області(за згодою); Дубас Назарій Васильович - головний державний інспектор відділу з питань праці південного регіону Управління інспекційної діяльності у Львівській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (за згодою) Кузьма Любов Романівна - перший заступник міського голови (за згодою); Лешик Володимир Ярославович - заступник начальника відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Самбірського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області (за згодою); Місик Михайло Дмитрович - головний державний інспектор відділу з питань безпеки праці південного регіону Управління інспекційної діяльності у Львівській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (за згодою); Хім’як Олег Михайлович - начальник Самбірського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області ( за згодою). Заключення комісії - станом на 29 січня 2025 року, за результатами проведеного обстеження та розгляду наданих матеріалів, відкриття функціонування табору оздоровлення та відпочинку ТОВ «ЛАЯР СІТ» на період заїзду дітей з 15 квітня 2025 року по 15 жовтня 2025 року можливе, при умові виконання та дотримання вимог санітарного законодавства та дотримання вимог у сфері техногенної та пожежної безпеки. Загальна кількість заїзду - 500 дітей. Вказана форма акту передбачена Наказом Міністерства охорони здоров'я України №160 від 11.07.2000. Замовник не наділений повноваженнями ані підтверджувати, ані піддавати сумніву наданий учасником документ, складений та підписаний уповноваженими на це особами.
Рішеня
02.05.2025 14:35
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2025 14:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
39 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380472319941
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
39 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380472319941
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності