Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади від Нововоронцовська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2025-02-24-006874-a
Id Tender 968d4aa46b2e4980a667cc6b61636475
План UA-P-2025-02-24-008429-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.03.2025 11:56
Остання зміна 29.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.02.2025 13:14 до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.02.2025 13:14
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.02.2025 13:14
до 16.03.2025 00:00
Період уточнень
з 24.02.2025 13:14 до 10.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.02.2025 13:14 до 16.03.2025 00:00
Основні параметри
Послуги із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади
З метою організації закупівлі за предметом «Послуги із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення, 06.02.2025р., було оприлюднено оголошення про проведення ВТ зf предметом (ID: UA-2025-02-06-014209-a), у зв’язку з тим, що закупівля не відбулася по причині відсутності учасників прийнято рішення повторно затвердити тендерну документацію та оприлюднити оголошення про проведення ВТ .
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 000 грн.
Послуги із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуги із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
74200, Україна, Херсонська область, Нововоронцовка, Хрещенівка, Осокорівка, Любимівка, Миролюбівка, Нововороскресенське, пр. Черкаський, Промислова, Терешкова, Торгова, Шевченка, вул. Суворова
Дата постачання по
31.12.2025 13:19
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.03.2025 11:55
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
29.03.2025 00:00
застосований невірний вид закупівлі
18.03.2025 16:05
Повідомлення про рішення
18.03.2025 16:04
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солянко Андрій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380553321372
Замовник
ЄДРПОУ
26283366
Повна назва
Нововоронцовська селищна рада
Поштовий індекс
74200
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Нововоронцовка
Адреса
Суворова, 4
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-17-000036
Дата створення проекту
17.03.2025 12:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.03.2025 14:09
Дата публікації висновку про результати
20.03.2025 12:10
Дата завершення усунення порушень
04.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 153-66-03
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 17-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 17.03.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 17.03.2025 №17-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-24-006874-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
17.03.2025 14:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правомірності обрання та застосування процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нововоронцовської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»; пояснення Замовника надані 18.03.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом першим пункту 10 Особливостей, визначено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі, зокрема послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що згідно з рішенням уповноваженої особи, затвердженого протоколом від 06.02.2025 при закупівлі послуг із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, на порушення вимог абзацу першого пункту 10 Особливостей, Замовник здійснює закупівлю послуг із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади без застосування визначених законодавством процедур закупівель та/або щодо правомірності обрання та застосування процедури закупівлі. В ході проведення моніторингу Замовник погодився з виявленим порушенням та 18.03.2025 прийнято рішення про відміну закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 10 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.03.2025 00:00
Дата публікації
20.03.2025 12:10
Документи висновку
20.03.2025 12:10
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-006874-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості)замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогам п.10 Особливостей у разі закупівлі послуг вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей. Моніторингом встановлено, що Нововоронцовська селищна рада при закупівлі послуг із згортання сміття на сміттєзвалищах територіальної громади проводить спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв'язку з чим поясніть відповідно до яких нормативно-правових актів Нововоронцовська селищна рада проводить спрощену закупівлю при закупівлі послуг, вартість яких становить 200 тис грн? 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.03.2025 12:45
Орган перевірки
22.03.2025 00:00
Документи повідомлення
18.03.2025 12:46
-
Відповідь
Відміна торгів
УО помилково застосовано спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» тому прийнято рішення про відміну торгів протокол УО надається
Рішеня
18.03.2025 16:08
Замовник
Документи повідомлення
18.03.2025 16:08
-
18.03.2025 16:12
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 00:00
Замовник:
Нововоронцовська селищна рада
Контактний телефон:
+380553321372
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 00:00
Замовник:
Нововоронцовська селищна рада
Контактний телефон:
+380553321372
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності