Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню покращеним харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРЕЗАНСЬКОЇ CЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-02-24-000914-a
Id Tender 4d535f9e98004fdb956472fcb9bda2eb
План UA-P-2025-02-24-000973-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.02.2025 09:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
277 140 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню покращеним харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню покращеним харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях)
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню покращеним харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1 200
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
57401, Україна, Миколаївська область, смт. Березанка, вул. Медична, 6
Дата постачання з
24.02.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
24.02.2025 09:25
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Сиваєва
Електронна пошта
Телефон
+380951907972
Замовник
ЄДРПОУ
01998360
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРЕЗАНСЬКОЇ CЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
57401
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаївський район, селище міського типу Березанка
Адреса
ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 6
Кваліфікація
Договір
UA-2025-02-24-000914-a-a1
Підписаний і діє
Номер
58
277 140 грн.
277 140 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.02.2025
Строк дії договору з
24.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 200 (комплект)
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню покращеним харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях)
Номенклатура
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню покращеним харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях)
Кількість
1 200
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРЕЗАНСЬКОЇ CЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРЕЗАНСЬКОЇ CЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01998360

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОЛОВЕЦЬ ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА
Повна назва
ПОЛОВЕЦЬ ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2096715141

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-03-000068
Дата створення проекту
03.03.2025 14:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.03.2025 17:57
Дата публікації висновку про результати
06.03.2025 17:45
Дата завершення усунення порушень
21.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 18-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.03.2025 № 18-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-02-24-000914-a 24.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2025 00:00
Документи рішення
03.03.2025 17:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Березанської cелищної ради (далі – Замовник); інформація про проведення процедури закупівлі UA-2025-02-14-003863-a; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про надання послуг від 24.02.2025 № 58 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Згідно з наданими поясненнями Замовник здійснює закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Замовник 24.02.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. При цьому обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, затверджене директором комунального некомерційного підприємства «БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Березанської cелищної ради, Замовник оприлюднив 04.03.2025. Таким чином, Замовник на порушення пункту 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-02-24-000914-a, не оприлюднив обґрунтування підстави для здійснення даної закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.03.2025 00:00
Дата публікації
06.03.2025 17:45
Документи висновку
06.03.2025 17:45
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
af1c0860e99d4f40a1016024a0690154
Номер протоколу
14/10/2025пр від 02.04.2025
Дата опублікування протоколу
03.04.2025 10:12 03.04.2025 10:12
Інформація про відкриття провадження
09.04.2025
14/10/2025пн
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-000914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Пропоную пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для надання послуг саме Половець Тетяну Федорівну, з якою укладений договір без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.03.2025 09:21
Орган перевірки
08.03.2025 00:00
Документи повідомлення
04.03.2025 09:21
-
Відповідь
відповідь щодо моніторингу
КНП "Березанська ЦРЛ"БСР надає відповідь на проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-000914-a) .Дана закупівля передбачена для забезпечення покращеного харчування військовослужбовців, які перебувають на лікуванні в закладі а саме КНП "Березанська ЦРЛ"БСЛ,(згідно постанові Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 р. № 1446 яка набрала чинності 01.01.2025року, порядок забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності відповідно до норми №5 лікувальна у розмірі 230.95грн на одного військовослужбовця) зідно чого і був укладений договір на 1200 комплектів на 277140грн00 коп. 14 лютого була оголошена процедура відкритих торгів з Особливостями по даній закупівлі UA-2025-02-14-003863-a яка була овтоматично відмінена електронною системою, внаслідок не подання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, таким чином було прийнято рішення на укладання прямого договору відповідно до пункту 13 Особливостей. з ФОП Половець, так як інших постачальників у нашому селищі немає.
Рішеня
04.03.2025 14:55
Замовник
Документи повідомлення
04.03.2025 14:55
-
04.03.2025 14:55
-
04.03.2025 14:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
277 140 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРЕЗАНСЬКОЇ CЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380951907972
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
277 140 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЗАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРЕЗАНСЬКОЇ CЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380951907972
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності