Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги для шкіл від Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-21-011875-a
Id Tender 8c3940bdffb248f998c416f2e3b048bd
План UA-P-2025-02-21-014431-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.02.2025 21:33
Остання зміна 11.03.2025 16:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
716 148 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 580.74 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.02.2025 21:31 до 01.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2025 21:31
до 26.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.02.2025 21:31
до 26.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.03.2025 00:00
до 05.03.2025 20:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2025 20:14
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.03.2025 20:14
до 11.03.2025 16:13
Період уточнень
з 21.02.2025 21:31 до 26.02.2025 00:00
Період оскарження
з 21.02.2025 21:31 до 26.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.03.2025 00:00 до 05.03.2025 20:14
Період кваліфікації
з 01.03.2025 00:00 до 05.03.2025 20:14
Основні параметри
Кейтерингові послуги для шкіл
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
716 148 грн.
Кейтерингові послуги для шкіл
Назва предмета закупівлі
Кейтерингові послуги для шкіл
Очікувана вартість
716 148 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3580,74
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги для шкіл
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
10 260
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський район, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 21:36
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та пред'явлення рахунка.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧЕРНИШЕНКО СОФІЯ ВАЛЕРІЇВНА"
Пропозиція:
694 602 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.02.2025 21:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Джаним Микола Степанович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dzhanym Mykola Stepanovich
Електронна пошта
Телефон
+380987884909
Факс
+380987884909
Замовник
ЄДРПОУ
02136092
Назва (англійською мовою)
Administration of Education of Melitopol City Council of Zaporizhzhia Oblast
Повна назва
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Повна назва (англійською мовою)
Administration of Education of Melitopol City Council of Zaporizhzhia Oblast
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
пр. Соборний, будинок 164
Кваліфікація
Лот № 1 Кейтерингові послуги для шкіл
Період вимог/скарг з 05.03.2025 20:14 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.03.2025 00:00 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.03.2025 20:14
Довідка НАЗК
05.03.2025 20:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.03.2025 09:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 21:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 21:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 1 розділу І додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: «документ(и), що підтверджує право власності на приміщення для приготування страв та зберігання продуктів, або договір оренди приміщень (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.05.2025 року)». В складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копію Договору оренди № UA-04-368-01 від 15 березня 2021 року (далі – Договір оренди), додатки № 1, №2 та додаткові угоди №2, №3, №4 до Договору оренди. Пунктом 3.1. Договору оренди передбачено: «3.1. Прийом-передача об’єкта оренди проводиться представниками сторін, зі складанням акту прийому-передачі». Відповідно до п. 11.1 Договору оренди передбачено: «11.1. Всі додатки, додаткові угоди до цього Договору, підписані обома сторонами в установленому порядку, є його невід’ємною частиною.» Тендерна пропозиція Учасника не містить додаткову угоду № 1 до Договору оренди, яка є невід’ємною частиною договору та акт прийому-передачі об’єкта оренди за Договором оренди. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції додаткову угоду № 1 до Договору оренди, яка є невід’ємною частиною договору та акт прийому-передачі об’єкта оренди за Договором оренди.
Створено
04.03.2025 19:47
Надати до
05.03.2025 19:47
Договір
UA-2025-02-21-011875-a-b1
Підписаний і діє
Номер
15-03.25
694 602 грн.
694 602 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.03.2025
Строк дії договору з
11.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 260 (послуга)
Кейтерингові послуги для шкіл
Номенклатура
Кейтерингові послуги для шкіл
Кількість
10 260
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
67.7
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Повна назва
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02136092

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЧЕРНИШЕНКО СОФІЯ ВАЛЕРІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ЧЕРНИШЕНКО СОФІЯ ВАЛЕРІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3105917824

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.03.2025 16:12
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-17-000048
Дата створення проекту
17.03.2025 14:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.03.2025 15:22
Дата публікації висновку про результати
09.04.2025 17:23
Дата завершення усунення порушень
24.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 25-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.03.2025 №25-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-02-21-011875-a, яку проводить Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
17.03.2025 15:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «07» квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 21.02.2025 № 8, протокол уповноваженої особи від 05.03.2025 №9 про визначення переможця, договір від 11.03.2025 №15-03.25 та відповідь Замовника від 24.03.2025 на запит від 19.03.2025. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, зазначеної у річному плані закупівель Замовника на 2024 рік, закупівля за номером UA-2025-02-21-011875-a здійснювалась за кошти місцевого та державного бюджетів. Також, за індикатором «донор» відображено показник «Ukraine facility» за процедурою UA-2025-02-21-011875-a. З метою з’ясування джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) в ході моніторингу через електрону систему закупівель Замовнику направлено запит щодо надання пояснення з цього приводу. Згідно до отриманої відповіді від Замовника встановлено, що для фінансування кейтерингових послуг, 29 у 2025 році, Замовнику доведені кошти місцевого бюджету у сумі 625348 грн. та кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (далі - субвенція) у сумі 90 800,00 грн. з місцевого (обласного) бюджету за КПКВК МБ 1211262 «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання заходів (кроків) Плану 7.12., 713. «Якісне харчування», Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаних заходів. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-02-21-011875-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та договорі про закупівлю не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди. За результатами розгляду питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди. За результатами розгляду питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди умов договору, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів в рамках виконання договору, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.04.2025 00:00
Дата публікації
09.04.2025 17:23
Документи висновку
09.04.2025 17:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) по предмету закупівлі: код за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги для шкіл), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-011875-a Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язано Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області (Замовника) «здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди умов договору, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів в рамках виконання договору, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі Управлінням освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області здійснено заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди умов договору про закупівлю, а саме: 15.04.2025 року укладено додаткову угоду № 1 до Договору № 15-03.25 від 11.03.2025 року про закупівлю кейтерингових послуг для шкіл, якою доповнено договір умовами (пунктами) на дотримання положень статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди (додаткова угоду № 1 від 15.04.2025 року додається). Також повідомляємо, про непоширення обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу на переможця процедури закупівлі (Виконавця послуг) – фізичну особу-підприємця Чернишенко Софію Валеріївну (інформація з сайту https://www.sanctionsmap.eu/#/main додається). В складі тендерної пропозиції учасника також міститься довідка вих. № 11 від 28.02.2025 року, згідно якої ФОП Чернишенко Софія Валеріївна повідомляє, що не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю (додається). На підтвердження дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів в рамках виконання договору повідомляємо, що ФОП Чернишенко Софія Валеріївна згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстрована за адресою: Україна, 69015, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Новокузнецька, будинок 57, квартира 330 (виписка ЄДР додається та міститься в складі тендерної пропозиції учасника). Потужності ФОП Чернишенко Софія Валеріївна на яких здійснюється провадження діяльності з виготовлення страв (продуктів харчування) для надання кейтерингових послуг для шкіл за Договором про закупівлю та пройшли державну реєстрацію знаходяться за адресою: 69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кияшка, 16-а, особистий реєстраційний номер потужності: r-UA-08-22-6972 (рішення про державну реєстрацію потужності та міститься в складі тендерної пропозиції учасника). Також, у складі тендерної пропозиції Учасника – переможця процедури закупівлі ФОП Чернишенко Софії Валеріївни міститься інформаційна довідка вих. № 06 від 28.02.2025 року про незалучення субпідрядників/співвиконавців для надання послуг (додається). Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області зобов’язується дотримуватися положень Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” (далі - Рамкова угода), ратифікована Законом України “Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” від 6 червня 2024 року № 3786-IX та недопущення не дотримання вимог Рамкової угоди.
Дата публікації
16.04.2025 21:22
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
додаткова угода № 1 від 15.04.2025 року додається). Непоширення обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу на переможця процедури закупівлі (Виконавця послуг) – фізичну особу-підприємця Чернишенко Софію Валеріївну (інформація з сайту https://www.sanctionsmap.eu/#/main додається).
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.04.2025 17:46
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
17.04.2025 17:46
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Запит замовнику на пояснення Дата: 2025-03-19 Про надання інформації У межах проведення моніторингу закупівлі: Кейтерингові послуги для шкіл (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-011875-a), яку проводить Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. Аналізом річного плану закупівель виявлено, що джерелом фінансування зазначеної закупівлі без використання електронної системи є кошти місцевого та державного бюджету. Крім того, процедура визначена як донор - Ukraine facility. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Рішеня
19.03.2025 11:11
Орган перевірки
25.03.2025 00:00
Документи повідомлення
19.03.2025 11:12
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 19.03.2025 року
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 19.03.2025 року. На питання запиту повідомляємо, що джерелами фінансування даної закупівлі є: кошти місцевого бюджету у сумі 625348 грн. та кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (далі - субвенція) у сумі 90 800,00 грн. Субвенція спрямовується на забезпечення одноразовим гарячим харчуванням (сніданком) учнів, які здобувають початкову освіту, у розмірі не більше 70 відсотків вартості такої послуги. До кількості учнів початкових класів, які забезпечуються одноразовим гарячим харчуванням за рахунок субвенції, не включаються учні, які отримують безоплатне харчування відповідно до пункту 11 частини першої статті 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Надаємо також відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (додаються). У разі необхідності Замовником можуть бути надані додаткові пояснення щодо джерел фінансування закупівлі.
Рішеня
24.03.2025 23:50
Замовник
Документи повідомлення
24.03.2025 23:50
-
24.03.2025 23:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
716 148 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Контактний телефон:
+380987884909
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
716 148 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Контактний телефон:
+380987884909
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності