Показати схожі тендери

Закупівля Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом від Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-21-010656-a
Id Tender 1b2f57f09b4748cda18f282e8b97c653
План UA-P-2025-02-21-010933-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.02.2025 17:11
Остання зміна 16.05.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
37 052 715.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
185 263.58 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.02.2025 17:10 до 28.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2025 17:10
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.02.2025 17:10
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 01:00
до 01.05.2025 18:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 18:03
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 18:03
до 16.05.2025 16:50
Період уточнень
з 21.02.2025 17:10 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.02.2025 17:10 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 01:00 до 01.05.2025 18:03
Період кваліфікації
з 28.04.2025 01:00 до 01.05.2025 18:03
Основні параметри
Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
37 052 715.5 грн.
Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Назва предмета закупівлі
Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Примітки
Дана закупівля опублікована в Офіційному віснику Європейського Союзу за посиланням: https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/117394-2025 Номер повідомлення: 117394-2025 Найменування англійською: DK 021:2015: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (Magnetic resonance tomography system (with a magnetic field strength of at least 1.5 Tesla), NK 024-2023: 37654 — Whole-body magnetic resonance tomography system with a superconducting magnet) CPV: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use Під кількістю слід розуміти 1 комплект, згідно обсягів Технічної специфікації
Очікувана вартість
37 052 715.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
185263,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Код НК 024:2023
37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська 69Б
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури) на розрахунковий рахунок Постачальника. За погодженням сторін, Покупець після підписання договору може перерахувати Підряднику аванс (шляхом укладення додаткової угоди) в розмірі не більше 30% вартості договору. В разі перерахування авансу, Постачальником після фактичної поставки товару здійснюються усі необхідні заходити з введення його в експлуатацію та навчання персоналу, а також Замовником перераховується решти ціни договору платежами кожного місяця протягом 10 календарних днів з першого числа місяця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
Пропозиція:
37 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.03.2025 19:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Корда
Електронна пошта
Телефон
380322755273
Замовник
ЄДРПОУ
03078209
Назва (англійською мовою)
Communal Noncommercial Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv regional clinical diagnostic center"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Повна назва (англійською мовою)
Communal Noncommercial Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv regional clinical diagnostic center"
Поштовий індекс
79010
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Пекарська 69Б
Кваліфікація
Лот № 1 Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Період вимог/скарг з 01.05.2025 18:03 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 01:00 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:28
Довідка НАЗК
01.05.2025 18:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.04.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-21-010656-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1405
37 050 000 грн.
37 050 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.05.2025
Строк дії договору з
14.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Номенклатура
Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Код НК 024:2023
37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03078209

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36519759

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 16:50
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000028
Дата створення проекту
26.05.2025 10:18
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 11:23
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:19
Дата завершення усунення порушень
19.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 49 UA-2025-02-21-010656-a 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 11:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів) та умовам Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12 грудня 2006 року, ратифікованої із заявою Законом України від 03 вересня 2008 року № 360-VI, Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09 травня 2024 року (далі – Угода про фінансування), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний клінічний діагностичний центр» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (закупівельну документацію), затверджену рішенням уповноваженої особи на підставі рішення робочої проектної групи від 21 лютого 2025 року із змінами від 07 березня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір (рішення про присудження) від 01 травня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 01 травня 2025 року, договір від 14 травня 2025 року № 1405 на суму 37 050 000,00 грн без ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 30 травня 2025 року та 11 червня 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Угоді про фінансування, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:19
Документи висновку
13.06.2025 14:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.05.2025 18:33
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 18:34
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та обґрунтування розміру витрат: Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з урахуванням Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом № 3719-IX від 09.05.2024 року та визначених витрат на закупівлю даного обладнання згідно плану закупівлі проекту «Зазирни всередину себе — розширення доступу до спеціалізованої діагностичної візуалізації в прикордонній зоні між Польщею та Україною» . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, зокрема шляхом направлення трьох письмових запитів цінових пропозицій постачальникам, у відповідь на які було отримано дві цінові пропозиції, що додаються. Отримана найнижча цінова пропозиція і була визначена як очікувана вартість предмету закупівлі, а саме - 850 000 євро без ПДВ, що на момент оголошення закупівлі в перерахунку на гривні за курсом Європейської Комісії Inforeuro, що повинен застосовуватися для конвертування валют згідно правил Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, становила 37 052 715,50 грн без ПДВ, оскільки вона не перевищувала граничні допустимі витрати на закупівлю цього обладнання згідно плану закупівлі проекту – 850 000 євро. При цьому, очікувана вартість не повинна включати ПДВ. Згідно постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. № 153 у разі потреби в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, подається засвідчений партнером з розвитку або виконавцем план закупівлі, що складається за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку. У разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, Секретаріат Кабінету Міністрів України надсилає у п'ятиденний строк після реєстрації проекту (програми) ДПС та Держмитслужбі копію реєстраційної картки проекту (програми) та копію плану закупівлі в електронному вигляді з метою інформування про наявність податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України в рамках реалізації проектів (програм). Також відповідно до Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща - Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, податок на додану вартість («ПДВ») не має підпадати під підтримку Європейського Союзу, за винятком операцій, інвестицій та малих проєктів, що перелічені в статті 64(1)(c) Регламенту (ЄС) 2021/1060. Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. І згідно програмного посібника програми Interreg (як у версії станом на момент оголошення закупівлі – ст. 48, так і у версії в останній редакції – ст. 108) українські партнери звільняються від сплати ПДВ у зв'язку з обов'язком реєстрації проєкту в Україні. Таким чином, ПДВ українських партнерів не підлягає фінансуванню. Зауважимо, що Замовник зобов’язаний здійнювати закупівлі в тому числі відповідно до правил, встановлених програмним посібником Програми відповідно до положень Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна та Грантового контракту. Таким чином, ПДВ для українських партнерів не застосовне. Безпосередньо і в реєстраційній картці проекту передбачено, що згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. Саме тому комерційні пропозиції отримані без урахування ПДВ та очікувана вартість та розмір витрат визначені без ПДВ. Отримана замовником інформація також дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Закупівлю було проведено з метою забезпечення закладу системою магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла) для реалізації проекту «Зазирни всередину себе — розширення доступу до спеціалізованої діагностичної візуалізації в прикордонній зоні між Польщею та Україною», PLUА.02.01-IP.01-0045/23-00. Саме тому при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі враховувалась і мета проекту. В результаті спільного польсько-українського проєкту Мазовецька регіональна лікарня в Седльцях (Польща) модернізує приміщення відділення візуальної діагностики. Модернізація включає перенесення другого сканера для комп’ютерної томографії (КТ) із зовнішнього контейнера до призначеного місця в будівлі, придбання та впровадження нового ІТ-обладнання, встановлення станцій для підготовки описів рентгенівських досліджень, КТ та МРТ (магнітно-резонансної томографії), а також інтеграцію сучасного програмного забезпечення для телерадіології, управління результатами візуалізації та аналізу за допомогою штучного інтелекту. У свою чергу, Львівський обласний клінічний діагностичний центр (UA) після проведення необхідних адаптаційних робіт у приміщенні лабораторії замінить застарілий апарат МРТ. Крім того, центр придбає та впровадить обладнання для створення цифрового архіву медичних зображень та створить колл-центр для запису пацієнтів на прийом до лікаря. Проєкт також включатиме спеціалізоване навчання для персоналу обох партнерів, тобто лікарів, медсестер та радіологів. Ці вдосконалення значно покращать доступ до спеціалізованої діагностичної візуалізації для мешканців польсько-українського прикордоння, особливо у Седлецькому субрегіоні та Львівській області. Рішення щодо організації та опису КТ та МРТ обстежень в обох лікарнях будуть одними з унікальних на всьому польсько-українському прикордонні. Наказом керівника КНП ЛОР «ЛОКДЦ» від 17 лютого 2025 року №11а була створена робоча проектна група для реалізації проекту PLUА.02.01-IP.01-0045/23-00. Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, що містяться в складі тендерної документації, визначені та затверджені створеною замовником робочою проектною групою згідно протоколу засідання №1 від 17 лютого 2025 року, виходячи із потреби Замовника та проекту. Додатки: 1. Реєстраційна картка проекту(програми) № 5721 2. План закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги до проекту «Зазирни всередину себе — розширення доступу до спеціалізованої діагностичної візуалізації в прикордонній зоні між Польщею та Україною» 3. Комерційна пропозиція 13.02.2025р №1302-1-2025 від ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 4. Комерційна пропозиція №1302 Від 13 лютого 2025р від ТОВ «Пікселмед» 5. Наказ керівника КНП ЛОР «ЛОКДЦ» від 17 лютого 2025 року №11а 6. Протокол засідання робочої проектної групи №1 від 17 лютого 2025 року 7. Програмний посібник. Регулярні проекти. Частина 1 – заявка Версія 6 22.10.2024 8. Програмний посібник. Версія 1 22.05.2025 (англомовна версія)
Рішеня
30.05.2025 16:47
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації (закупівельної документації), враховуючи пункт 15.1 розділу 15 Статуту ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 14:31
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 14:32
-
Відповідь
Пояснення замовника щодо запиту
Згідно підпункту 1.1. пункту 1 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації (закупівельної документації) Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Тобто, даним пунктом Замовник вимагав лише підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції. Усі документи тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» підписано директором Скрипко Андрій Анатолійович. Підпунктом 1.1. пункту 1 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації (закупівельної документації) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо). Тобто, тендерною документацією (закупівельною документацією) у випадку підписання документів пропозиції директором учасника вимагалось лише надання документу про його призначення (обрання) на посаду. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» містяться відповідні документи, а саме протокол №9 Загальних зборів учасників товариства від 07.03.2018р. та наказ №8-К від 07.03.2018 про обрання та призначення Скрипко Андрія Анатолійовича директором ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» Відтак, учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» належно виконано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації (закупівельної документації). Додатково щодо Статуту ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» зауважуємо, що згідно його п. 11.7.2 в межах своєї компетенції директор укладає договори, угоди, контракти та інші правочини від імені Товариства та веде переговори від імені Товариства без будь-яких обмежень. Крім цього, згідно статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Натомість тендерна пропозиція відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, тендерна пропозиція не є правочином в розумінні чинного законодавства України. Згідно п. 2 Додатку №6 до тендерної документації (закупівельної документації) переможець процедури закупівлі відповідно до п.17 Особливостей під час укладення договору про закупівлю повинен надати: - відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю Під час укладення договору №1405 від 14.05.2025 року ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» було надано наступні документи, що підтверджують право підписання директором договору про закупівлю: - протокол №9 Загальних зборів учасників товариства від 07.03.2018р. - наказ №8-К від 07.03.2018 про обрання та призначення Скрипко Андрія Анатолійовича директором ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» - інформаційну довідку №15 від 02.05.2025 року - фінансову звітність (баланс) за 1 квартал, згідно якої вартість чистих активів товариства становить 983 214,00 тис. грн (рядок 1495) і відповідно до якої вартість укладеного договору не перевищує 50% вартості чистих активів товариства за попередній квартал, а тому згоди загальних зборів згідно п. 15.1 Статуту на його укладення не потрібно. - Статут ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» , затверджений письмовим рішенням №19 одноосібного учасника ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» від 21 жовтня 2019 р. Додатки: 1. Протокол №9 Загальних зборів учасників товариства від 07.03.2018р. 2. Наказ №8-К від 07.03.2018 про обрання та призначення Скрипко Андрія Анатолійовича директором ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 3. Фінансову звітність (баланс) за 1 квартал ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 4. Інформаційна довідка №15 від 02.05.2025 року 5. Статут ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» , затверджений письмовим рішенням №19 одноосібного учасника ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» від 21 жовтня 2019 р.
Рішеня
11.06.2025 18:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 052 715.5 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Контактний телефон:
380322755273
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 052 715.5 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Контактний телефон:
380322755273
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності