Показати схожі тендери

Закупівля Продуктові набори від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-21-010276-a
Id Tender 549156b0d8124d58b971016c05068e73
План UA-P-2025-02-21-012061-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.02.2025 16:17
Остання зміна 28.03.2025 10:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
132 104 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 321 040 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.02.2025 16:15 до 08.03.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2025 16:15
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.02.2025 16:15
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.03.2025 08:00
до 14.03.2025 13:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2025 13:14
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.03.2025 13:14
до 28.03.2025 10:31
Період уточнень
з 21.02.2025 16:15 до 05.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.02.2025 16:15 до 05.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.03.2025 08:00 до 14.03.2025 13:14
Період кваліфікації
з 08.03.2025 08:00 до 14.03.2025 13:14
Основні параметри
Продуктові набори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
132 104 000 грн.
Продуктові набори
Назва предмета закупівлі
Продуктові набори
Очікувана вартість
132 104 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1321040,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 963 120
Позиція
Опис предмета закупівлі
Продуктові набори
Код ДК 021:2015
15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
200 000
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, не даємо чіткої адреси з міркувань безпеки під час військового стану. Про повідомлення адреси сказано в п.5.2. проєкту Договору
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 3
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Товар у кількості 40 000 наборів від загального обсягу повинен бути поставлений на склад Замовника протягом 20 календарних днів з дати підписання Договору
Порядковий номер: 1
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Залишок наборів постачається згідно Заявок протягом 20 календарних днів від Замовника до 30.10.2025.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Пропозиція:
132 096 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.02.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Голобородько
Електронна пошта
Телефон
+380564930775
Замовник
ЄДРПОУ
26136777
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
проспект Металургів, будинок 36 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Продуктові набори
Період вимог/скарг з 14.03.2025 13:14 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.03.2025 08:00 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 13:14
Довідка НАЗК
14.03.2025 13:14
Повідомлення про рішення
08.03.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-21-010276-a-c1
Підписаний і діє
Номер
37
132 096 000 грн.
110 080 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.03.2025
Строк дії договору з
28.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
200 000 (набір)
Продуктові набори
Номенклатура
Продуктові набори
Кількість
200 000
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26136777

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Повна назва
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39785646

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.03.2025 10:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-09-000007
Дата створення проекту
09.04.2025 11:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.04.2025 12:33
Дата публікації висновку про результати
17.04.2025 10:44
Дата завершення усунення порушень
02.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2025 № 46-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-21-010276-a, 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2025 00:00
Документи рішення
09.04.2025 12:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 № 44; роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – Товариство); протокольне рішення уповноваженої особи від 14.03.2025 № 50; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями Товариством, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; пояснення Замовника, отримане 14.04.2025 в електронній системі закупівель; договір від 28.03.2025 № 37; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що згідно з пунктом 1 розділу «Документи, які додаються до тендерної документації, що підтверджують якість товару» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник відкритих торгів з особливостями у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю, пляшку та ковпачок з полімерних матеріалів для олії, пакети з поліетиленової/ поліпропіленової плівки чи паперові для цукру, а також пакети паперові для борошна, видані на ім’я учасника, або виробника продукції, або виробника відповідної споживчої тари. На відповідну споживчу тару, яка має імпортне походження, надати відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції Учасника. У тендерній пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями Товариства відсутні сертифікати відповідності або інші відповідні документи, які засвідчують якість та безпечність відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару для чаю (пакетик паперовий та картонну коробку для чаю). Отже, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію Товариства не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В електронній системі закупівель 14.04.2025 Замовник надав пояснення, які не спростовують наявність порушення, а саме: «… Проте, Замовник зауважує, що на момент визначення учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем у Замовника були відсутні підстави вважати, що вказаний учасник не надав на споживчу тару для чаю (пакетик паперовий та картонну коробку для чаю) сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Замовник наголошує на тому, що до прийняття Замовником рішення про визначення учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем, однак вже після закінчення строку подання тендерних пропозицій, що виключало можливість завантаження файлів до електронної системи закупівель, а саме 12 березня 2025 року Замовнику надійшов лист ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» № від 11 березня 2025 року, відповідно до якого ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» повідомило Замовника, що, здійснюючи підготовку до участі у наступних закупівлях, відповідальними працівниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» було виявлено, що файл «30. Висновки пакування чай.pdf», який в тому числі подано у складі тендерної пропозиції у закупівлі UA-2025-02-21-010276-a, містить документи, які не стосуються чаю, що свідчить про помилкове завантаження до файлу «30. Висновки пакування чай.pdf» неналежних документів. У зв’язку з цим, ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надало Замовнику сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю, видані на ім’я учасника, або виробника продукції, або виробника відповідної споживчої тари: Протокол 62 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів від 05 квітня 2023 року; - Протокол № 20 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів від 04 вересня 2023 року; - Протокол № 40 випробувань від 17 січня 2023 року. Замовником встановлено очевидну технічну помилку учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» при завантаженні до електронної системи закупівель файлів тендерної пропозиції. При цьому, додані ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» до свого листа документи безумовно засвідчують якість та безпечність на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 50 від 14 березня 2025 року ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» визначено переможцем закупівлі…». Слід зауважити, що відповідно до частини тринадцятої статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Таким чином, згідно з поясненнями Замовника, наданими в електронній системі закупівель 14.04.2025, під час розгляду тендерної пропозиції Замовник спілкувалися з учасником відкритих торгів з особливостями Товариством з питань внесення змін до змісту його тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини тринадцятої статті 29 Закону та не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; рівне ставлення до учасників. Згідно з пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) водій та особа, яка супроводжує продукти в дорозі та виконує навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів (Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції скан-копії, (за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка») з заповненою медичною карткою працівників, які задіяні у постачанні, які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, оформленої на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації форма №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150, та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 665/23197. У тендерній пропозиції Товариства надано довідку, яка містить інформацію про підтвердження наявності в учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «21. Довідка працівники.pdf»). Експедитор Цвеклов І.І., вантажник Виноградов Р.В. – це працівники, які зазначені учасником в інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, та задіяні у постачанні, супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи та, відповідно, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Проте, у тендерній пропозиції Товариства медичні книжки на експедитора Цвеклова І.І. та вантажника Виноградова Р.В. відсутні. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Товариством, чим не надав йому можливість усунути невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Товариства та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення частини тринадцятої статті 29 Закону, пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
17.04.2025 00:00
Дата публікації
17.04.2025 10:44
Документи висновку
17.04.2025 10:44
-
Оскарження в суді
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-21-010276-a від 17.04.2025. Позовна заява подана 30.04.2025, зареєстрована в суді 01.05.2025. Інформація про відкриття судового провадження буде повідомлена додатково, протягом наступного робочого дня з моменту отримання такої інформації.
Дата публікації
01.05.2025 13:35
Інформація про відкриття провадження
06.05.2025
160/12572/25
Документи оскарження в суді
01.05.2025 13:37
-
08.05.2025 09:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення. Замовник не погоджується з Висновком, вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню в судовому порядку, з огляду на наступне. Так, по перше, безпідставними та необґрунтованими є твердження органу контролю, які викладені у Висновку, що на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Товариством, чим не надав йому можливість усунути невідповідності. Слід звернути увагу, що згідно з пунктом 1.2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) водій та особа, яка супроводжує продукти в дорозі та виконує навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів (Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції скан-копії), (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників, які задіяні у постачанні, які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, оформленої на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194. Наголошуємо, що на момент розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у Замовника були відсутні підстави вважати, що Цвеклов І.І. (експедитор), Виноградов Р.В. (вантажник) є особами, які БУДУТЬ супроводжувати продукти в дорозі та БУДУТЬ виконувати навантажувально-розвантажувальні роботи. Учасником закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної документації надані копії особистих медичних книжок, медичних карт та медичних довідок 2 водіїв: Фоміна В.О. та Гулька В.А. Згідно з приписами частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, Замовник звертає увагу, що згідно з додатком 4 до тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку у довільній формі, що учасник гарантує наявність медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів у водіїв та осіб, які супроводжують Товар в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи. В свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надав довідку (файл «Довідка мед.книжки.pdf»), якою ГАРАНТУВАВ наявність медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів у водіїв та осіб, які супроводжують Товар в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи. Отже, на стадії розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» Замовник не мав правових підстав виключати, що водій може бути одночасно й особою, яка супроводжує продукти в дорозі та виконує навантажувально-розвантажувальні роботи. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому підстави для її відхилення у Замовника відсутні. По друге, Замовник не погоджується з висновком органу державного фінансового контролю про те, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію Товариства не відхилено Замовником як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Наголошуємо, що на момент визначення учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем у Замовника були відсутні підстави вважати, що вказаний учасник не надав на споживчу тару для чаю (пакетик паперовий та картонну коробку для чаю) сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Так слід зазначити, що до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», однак вже після закінчення строку подання тендерних пропозицій, що виключало можливість завантаження файлів до електронної системи закупівель, а саме 12 березня 2025 року Позивачу надійшов лист ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» № 3975 від 11 березня 2025 року, відповідно до якого ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» повідомило Замовника, що, здійснюючи підготовку до участі у наступних закупівлях, відповідальними працівниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» було виявлено, що файл «30. Висновки пакування чай.pdf», який в тому числі подано у складі тендерної пропозиції у закупівлі UA-2025-02-21-010276-a, містить документи, які не стосуються чаю, що свідчить про помилкове завантаження до файлу «30. Висновки пакування чай.pdf» неналежних документів. У зв’язку з цим, ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надало Замовнику сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю, видані на ім’я учасника, або виробника продукції, або виробника відповідної споживчої тари: - Протокол 62 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів від 05.04.2023; - Протокол № 20 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів від 04.09.2023; - Протокол № 40 випробувань від 17.01.2023; - Паспорт якості № 3К-055188 від 14.11.2023. Замовником встановлено очевидну технічну помилку учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» при завантаженні до електронної системи закупівель файлів тендерної пропозиції. При цьому, додані ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» до свого листа документи безумовно засвідчують якість та безпечність на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 50 від 14 березня 2025 року ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» визначено переможцем закупівлі. По третє, припинення зобов’язань за договором, який укладено та належним чином виконується, є виключним заходом реагування, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження органу державного фінансового контролю носять суто формальний характер, так ніяк не пов’язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. При цьому, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області не враховано принцип співмірності наслідків такого реагування тому порушенню, яке виявлене та ризиків, яке воно утворює, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб’єктів господарювання, безпосередніх отримувачів послуг (якими в даному випадку є отримувачі продуктових наборів) і публічними інтересами. Окремо варто зазначити, що жодним нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів державного фінансового контролю вимагати припинення зобов'язань за договором. Крім того, зазначаючи у висновку про необхідність «вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області не конкретизувало яких саме заходів має вжити Замовник, не визначило спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. На підставі викладеного у сукупності, слід дійти до висновку, що вимога Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про зобов'язання Замовника вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором, укладеного за результатами проведеного тендеру, з суто формальних причин не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки, по-перше, суть «виявленого порушення» жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси; по-друге, задоволення вказаної вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області призведе до настання несприятливих наслідків у вигляді позбавлення права отримувачів продуктових наборів на допомогу від міста у вигляді надання продуктів харчування пільговим категоріям громадян. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17 квітня 2025 року, складеному за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-02-21-010276-a, не є пропорційним, оскільки його реалізація не матиме наслідком досягнення справедливого балансу між інтересами органу місцевого самоврядування, що зводиться до інтересів отримувачів продуктових наборів та публічними інтересами. Таким чином, Замовник не погоджується з Висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17 квітня 2025 року, складеному за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-02-21-010276-a, та вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню в судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації
24.04.2025 16:28
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-21-010276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація; 3) чому додаток 6 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» не містить порядку змін істотних умов договору про закупівлю? 4) чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, згідно з п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) водій та особа, яка супроводжує продукти в дорозі та виконуює навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів (Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції скан-копії), (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників, які задіяні у постачанні, які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, оформленої на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надано довідку файл «21. Довідка працівники.pdf», яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цвеклов І.І. (експедитор), Виноградов Р.В. (вантажник), це працівники, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи та повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» медичні книжки на Цвеклова І.І. та Виноградова Р.В. відсутні. 5) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, згідно з пунктом 1 розділу «Документи, які додаються до тендерної документації, що підтверджують якість товару» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник відкритих торгів з особливостями у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю, пляшку та ковпачок з полімерних матеріалів для олії, пакети з поліетиленової/ поліпропіленової плівки чи паперові для цукру, а також пакети паперові для борошна, видані на ім’я учасника, або виробника продукції, або виробника відповідної споживчої тари. На відповідну споживчу тару, яка має імпортне походження, надати відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції Учасника. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не надано на споживчу тару для чаю (пакетик паперовий та картонну коробку для чаю) сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.04.2025 16:10
Орган перевірки
15.04.2025 00:00
Документи повідомлення
09.04.2025 16:11
-
Відповідь
Про надання пояснень, з додаванням документів, з питань щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-21-010276-a
Щодо питання №1 Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість осіб, для яких надаватимуться товари, зазначені у Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до Тендерної документації. Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів видачі харчування з моменту підписання договору про закупівлю до 30.10.2025 року. Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Копії комерційних пропозицій, які надійшли на відповідні запити департаменту щодо надання цінових пропозицій від 09.01.2025 №17/06/4690, №17/06/4691, №17/06/4693, а також узагальнений розрахунок очікуваної вартості закупівлі додаються. На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було визначено очікувану вартість за продуктовий набір та визначено очікувану вартість закупівлі. Щодо питання №2 Посилання на сторінку офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/1499.html Додатково повідомляємо, що рішенням виконавчого комітету Криворізької міської ради від 23.03.2022 №164, внесені зміни до рішення виконкому міської ради від 18.11.2020 №619 «Про за-твердження Регламенту функціонування офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» у новій редакції», зі змінами, а саме: Регламент доповнений пунктом 1.6 наступного змісту: «1.6. На період дії воєнного стану обмежується робота офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр», мобільного додатка «Мій Кривий Ріг – Smart City».». Надаємо посилання на зазначене рішення: https://so.kr.gov.ua/ua/treezas_so/pg/5059177777_d2/tpviewr/3/ https://so.kr.gov.ua/ua/treezas_so/pg/5530577777_d2/ Таким чином, офіційний вебсайт міста Кривого Рогу працює з певними обмеженнями запровадженими на період дії воєнного стану в Україні. Щодо питання № 3 Орган державного фінансового контролю запитує, чому додаток 6 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» не містить порядку змін істотних умов договору про закупівлю? Проте, Замовник зауважує, що додаток 6 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» МІСТИТЬ порядок зміни істотних умов договору про закупівлю. Так, пунктами 11.12. та 11.17. Проєкту договору про закупівлю, який є додатком 6 до тендерної документації, визначено, що Сторони мають право за взаємною згодою в порядку, передбаченому законодавством України внести в цей Договір будь-які ЗМІНИ. Всі зміни до даного Договору дійсні тільки тоді, коли вони здійснені у письмовій формі та підписані обома Сторонами у вигляді Додаткових угод. Питання щодо внесення будь-яких змін до Договору мають вирішуватися Сторонами не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до закінчення строків, визначених умовами Договору. Взаємовідносини сторін, не врегульовані цим Договором, регулюються згідно з чинним Законодавством України. Одностороннє внесення змін чи доповнень до договору не дозволяється. Отже, пунктами 11.12. та 11.17. Проєкту договору про закупівлю, який є додатком 6 до тендерної документації, встановлено загальний порядок зміни умов договору про закупівлю, в тому й істотних умов. При цьому, у пункті 11.4. Проєкту договору про закупівлю, який є додатком 6 до тендерної документації, зазначено, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватись Сторонами після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених чинним законодавством України. Такі випадки визначені у пункті 19 Особливостей, згідно з яким істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Передбачені пунктом 19 Особливостей випадки зміни істотних умов договору про закупівлю є вичерпними. В свою чергу, у Замовника відсутній обов’язок вказувати такі випадки у проєкті договору про закупівлю, адже вони зазначені у чинному законодавстві України. Тому, у пункті 11.4. Проєкту договору про закупівлю, який є додатком 6 до тендерної документації, Замовник й вказав, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватись Сторонами після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, КРІМ ВИПАДКІВ ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ. А випадками, передбаченими чинним законодавством України, як раз і є випадки, передбачені пунктом 19 Особливостей. Щодо питання № 4 Орган державного фінансового контролю вказує, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надано довідку файл «21. Довідка працівники.pdf», яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цвеклов І.І. (експедитор), Виноградов Р.В. (вантажник), це працівники, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи та повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» медичні книжки на Цвеклова І.І. та Виноградова Р.В. відсутні. Так, згідно з пунктом 1.2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) ВОДІЙ ТА ОСОБА, ЯКА СУПРОВОДЖУЄ ПРОДУКТИ В ДОРОЗІ ТА ВИКОНУЮЄ НАВАНТАЖУВАЛЬНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНІ РОБОТИ, ПОВИННІ МАТИ МЕДИЧНУ КНИЖКУ З РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОХОДЖЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ (Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції скан-копії), (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників, які задіяні у постачанні, які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, оформленої на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194. Проте, Замовник зауважує, що на момент розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у Замовника були відсутні підстави вважати, що Цвеклов І.І. (експедитор), Виноградов Р.В. (вантажник) є особами, які БУДУТЬ супроводжувати продукти в дорозі та БУДУТЬ виконувати навантажувально-розвантажувальні роботи. Учасником закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної документації надані копії особистих медичних книжок 2 водіїв: Фомін В.О. та Гулько В.А. Замовник не може виключати, що водій може бути одночасно й особою, яка супроводжує продукти в дорозі та виконує навантажувально-розвантажувальні роботи. Відповідно до положень статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі: - вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; - самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; - вільного найму підприємцем працівників; - комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; - вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; - самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд. Юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями (частина перша статті 96 Цивільного кодексу України). Отже, учасник процедури закупівлі несе відповідальність за неналежне виконання зобов’язань за договором про закупівлю та самостійно організовує свій робочий процес, в тому числі визначає чи потрібно залучати разом з водієм також іншу особу, яка буде супроводжувати продукти в дорозі та буде виконувати навантажувально-розвантажувальні роботи. Тому, залучення учасником процедури закупівлі особи, яка буде супроводжувати продукти в дорозі та виконувати навантажувально-розвантажувальні роботи залишено Замовником у тендерній документації на розсуд учасника процедури закупівлі. В іншому випадку, визначення Замовником певого переліку посад працівників, яких учасник процедури закупівлі зобов’язаний залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад, обов’язково експедитор, вантажник тощо), свідчило б про дискримінаційні умови тендерної документації, які б надавали одним потенційним учасникам процедури закупівлі певні переваги перед іншими. У зв’язку з цим, Замовник з метою недопущення кваліфікації умов його тендерної документації як корупційних дій та зловживань, у тендерній документації не визначав конкретний перелік посад працівників, яких учасник процедури закупівлі зобов’язаний залучити для надання послуг. Згідно з приписами частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, Замовник звертає увагу органу державного фінансового контролю, що згідно з додатком 4 до тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку у довільній формі, що учасник гарантує наявність медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів у водіїв та осіб, які супроводжують Товар в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи. В свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надав довідку файл «Довідка мед.книжки.pdf», якою ГАРАНТУВАВ наявність медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів у водіїв та осіб, які супроводжують Товар в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи. Наведена гарантія є достатньою для Замовника, щоб вважати, що у разі залучення Цвеклова І.І. (експедитор), Виноградова Р.В. (вантажник) в якості осіб, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, в цих осіб будуть наявні медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Більш того, у пункті 2.2.1. Проєкту договору про закупівлю, який є додатком 6 до тендерної документації, визначено, що водій та особи, які супроводжують Товар в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Наведене положення міститься й у пункті 2.2.1. Договору № 37 про закупівлю товарів від 28 березня 2025 року, який укладено за результатами даної закупівлі. І за невиконання цієї умови вказаного Договору ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» буде нести встановлену цим Договором відповідальність. Щодо питання № 5 Орган державного фінансового контролю вказує, що у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не надано на споживчу тару для чаю (пакетик паперовий та картонну коробку для чаю) сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Проте, Замовник зауважує, що на момент визначення учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем у Замовника були відсутні підстави вважати, що вказаний учасник не надав на споживчу тару для чаю (пакетик паперовий та картонну коробку для чаю) сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Замовник наголошує на тому, що до прийняття Замовником рішення про визначення учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем, однак вже після закінчення строку подання тендерних пропозицій, що виключало можливість завантаження файлів до електронної системи закупівель, а саме 12 березня 2025 року Замовнику надійшов лист ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» № від 11 березня 2025 року, відповідно до якого ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» повідомило Замовника, що, здійснюючи підготовку до участі у наступних закупівлях, відповідальними працівниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» було виявлено, що файл «30. Висновки пакування чай.pdf», який в тому числі подано у складі тендерної пропозиції у закупівлі UA-2025-02-21-010276-a, містить документи, які не стосуються чаю, що свідчить про помилкове завантаження до файлу «30. Висновки пакування чай.pdf» неналежних документів. У зв’язку з цим, ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надало Замовнику сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю, видані на ім’я учасника, або виробника продукції, або виробника відповідної споживчої тари: - Протокол 62 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів від 05 квітня 2023 року; - Протокол № 20 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів від 04 вересня 2023 року; - Протокол № 40 випробувань від 17 січня 2023 року. Замовником встановлено очевидну технічну помилку учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» при завантаженні до електронної системи закупівель файлів тендерної пропозиції. При цьому, додані ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» до свого листа документи безумовно засвідчують якість та безпечність на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 50 від 14 березня 2025 року ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» визначено переможцем закупівлі. Більш того, у пункті 2.2.1. Договору № 37 про закупівлю товарів від 28 березня 2025 року, який укладено за результатами даної закупівлі, передбачено, що Постачальник повинен поставити, передати та відвантажити Замовнику Товар, комплектність, якість та кількість, маркування, тара та упаковка якого відповідають вимогам ДСТУ, ГОСТ, ТУ, ТУ У виробника, Специфікації (Додаток 1), Технічної специфікації (Додаток 2), за показниками безпечності відповідає вимогам законодавству України, чинній нормативній документації та підтверджуватися такими документами НА КОЖНУ ПАРТІЮ ТОВАРУ: • сертифікати відповідності, або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, а саме: пакетик паперовий та картонну коробку для чаю, пляшку та ковпачок з полімерних матеріалів для олії, пакети з поліетиленової/ поліпропіленової плівки чи паперові для цукру, а також пакети паперові для борошна, видані на ім’я учасника, або виробника продукції, або виробника відповідної споживчої тари. На відповідну споживчу тару, яка має імпортне походження, надати відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України. Документи повинні бути чинними на дату відвантаження товару. Замовник звертає увагу органу державного фінансового контролю, що станом на 14 квітня 2025 року ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вже здійснило поставку 8 партій товару, до кожної з яких на виконання умов пункту 2.2.1. Договору № 37 про закупівлю товарів від 28 березня 2025 року додані документи, які засвідчують якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, в тому числі на пакетик паперовий та картонну коробку для чаю.
Рішеня
14.04.2025 16:07
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
132 104 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 08:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564930775
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
132 104 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 08:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564930775
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності