Показати схожі тендери

Закупівля Навчальні засоби від ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-02-21-008328-a
Id Tender 25ea79c1b9004621ab1074572da9ec52
План UA-P-2025-02-18-016164-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.02.2025 15:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
670 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Навчальні засоби
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2024-12-04-021369-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Обладнання і дидактичні матеріали для 7 класів НУШ) за ДК 021:2015:80520000-5-Навчальні засоби.
Код ДК 021:2015
80520000-5 - Навчальні засоби
Кількість
764
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08623, Україна, Київська область, Фастівський р-н, селище Калинівка, за адресами піднаглядних установ
Дата постачання по
31.12.2024 15:12
Документи закупівлі
21.02.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сікало Оксана Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380930846949
Замовник
ЄДРПОУ
44064021
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08623
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
селище міського типу Калинівка
Адреса
вулиця Центральна, будинок, 57
Кваліфікація
Договір
UA-2025-02-21-008328-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 191
670 000 грн.
670 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.12.2024
Строк дії договору з
24.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
764 (штуки)
Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Обладнання і дидактичні матеріали для 7 класів НУШ) за ДК 021:2015:80520000-5-Навчальні засоби.
Номенклатура
Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Обладнання і дидактичні матеріали для 7 класів НУШ) за ДК 021:2015:80520000-5-Навчальні засоби.
Кількість
764
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44064021

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Науково-Виробничий Комплекс "УЧПРИЛАД"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31765799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-11-000020
Дата створення проекту
11.03.2025 10:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.03.2025 11:03
Дата публікації висновку про результати
03.04.2025 17:52
Дата завершення усунення порушень
18.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.03.2025 № 107 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-02-21-008328-a 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.03.2025 00:00
Документи рішення
11.03.2025 11:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, договір про закупівлю товару від 24.12.2024 № 191, пояснення та документи надані Замовником на запити Північного офісу Держаудитслужби (далі – орган ДФК, Офіс). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178). За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що закупівлю за ID: UA-2025-02-21-008328-a здійснено шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178. Так, відповідно до пункту 14 Особливостей № 1178, установлено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII. Абзацом другим частини першої статті 4 Закону № 922-VIII визначено, що річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Під час здійснення моніторингу, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 13.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання протоколу/ рішення уповноваженої особи Замовника, щодо затвердження річного плану закупівель, та/або про внесення змін до річного плану закупівель, зокрема, щодо закупівлі навчальних засобів, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-008328-a, а також витягу з річного плану закупівель щодо даної закупівлі. Так, у відповідь на запит органу ДФК Замовником 18.03.2025 через електронну систему закупівель надано протокол уповноваженої особи від 24.12.2024 № 24/12/24-2, відповідно до якого Замовником «затверджено річний план на 2024 рік» щодо досліджуваної закупівлі. Натомість, аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2025-02-18-016164-a, річний план Замовником оприлюднено 18.02.2025, тобто із порушенням 5-ти денного строку з дня його затвердження, чим, відповідно, порушено вимоги частини першої статті 4 Закону № 922-VIII. Окрім того, згідно з пунктом 13 Особливостей № 1178, визначено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, установлено, що у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Однак, аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що звіт про договір про закупівлю (Договір про закупівлю від 24.12.2024 № 191), укладений без використання електронної системи закупівель Замовником оприлюднено 21.02.2025, тобто із порушенням 10-ти денного строку з дня укладення такого договору, чим, відповідно порушено вимоги пункту 13 Особливостей № 1178 та пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Разом з тим, моніторингом установлено, що відповідно до річного плану на 2024 рік щодо джерела фінансування даної закупівлі зазначено у тому числі наступне: «…Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 536 000,00 гривень…» З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Таким чином, під час моніторингу встановлено, що фінансування закупівлі за номером ID: UA-2025-02-21-008328-a здійснюється у тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-02-21-008328-a поширюються умови Рамкової угоди. Відповідно до статті 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Згідно статті 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Крім того, статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Також, статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що в укладеному договорі про закупівлю від 24.12.2024 № 191 не враховані визначені вимоги встановлені статтями 3, 5, 7, 16,17 Рамкової угоди.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178, а також частини першої статті 4 та частини 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. За результатами моніторингу установлено, що укладений договір про закупівлю від 24.12.2024 № 191 не відповідає вимогам встановленим статтями 3, 5, 7, 16,17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.04.2025 00:00
Дата публікації
03.04.2025 17:52
Документи висновку
03.04.2025 17:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Я, Сікало Оксана Олександрівна, призначена уповноваженою особою Відділу освіти Калинівської селищної ради з 03.01.2025року, хочу надати роз'яснення щодо ситуації, яка виникла в рамках закупівлі, Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Обладнання і дидактичні матеріали для 7 класів НУШ) за ДК 021:2015:80520000-5-Навчальні засоби, стосовно порушення, що було виявлене. Важливо підкреслити, що з моменту мого призначення уповноваженою особою, я вжила всіх необхідних заходів для забезпечення належного виконання процедур та уникнення порушень. Зокрема, я ініціювала публікацію договору, що є невід'ємною частиною забезпечення прозорості та законності здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. З огляду на зазначене, мною вжито в рамках діючого законодавства України всіх необхідних заходів для виконання своїх обов'язків згідно з вимогами законодавства, шляхом забезпечення публікації договору в установлені строки після того, як це стало можливим за обставинами. Звертаю Вашу увагу на те, що в умовах воєнного стану законодавством передбачено певні послаблення щодо строків публікації договорів та виконання деяких інших вимог, що відображаються на процедурах закупівель. Зокрема, відповідно до ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі", органи державної влади та місцевого самоврядування мають право змінювати умови закупівлі та продовжувати строки в умовах особливого періоду, що забезпечує більш гнучке управління закупівлями та реалізацією договорів. Сподіваюся, що надана інформація та роз'яснення дозволять краще зрозуміти ситуацію та правильно оцінити мої дії у контексті забезпечення прозорості закупівель і дотримання законодавчих вимог. Крім того повідомляю, що Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди та встановлених моніторингом порушень, зокрема, шляхом проведення роз'яснювальної роботи з Уповноваженою особою та попередженням про персональну відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель. З метою недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель та врахування висновку держаудитслужби під час здійснення закупівельної діяльності, підвищення рівня обізнаності, зобов'язано Уповноважену особу систематично підвищувати кваліфікацію шляхом використання технологій дистанційного навчання. Уповноважена особа, що здійснювала дану закупівлю а саме: Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Обладнання і дидактичні матеріали для 7 класів НУШ) за ДК 021:2015:80520000-5-Навчальні засоби, була звільнена 31.01.2025р.
Дата публікації
10.04.2025 15:11
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є навчальні засоби, замовником якої є Відділ освіти Калинівської селищної ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-008328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 3. Надати інформацію щодо обсягів здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Надати протокол/ рішення уповноваженої особи Замовника, щодо затвердження річного плану закупівель, та/або про внесення змін до річного плану закупівель, зокрема, щодо закупівлі навчальних засобів, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-008328-a, а також витяг з річного плану закупівель щодо даної закупівлі. 5. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість. 6. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин та підстав застосування до всього переліку товарів, які є предметом даної закупівлі та які визначені у специфікації до договору від 24.12.2024 № 191, коду ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби. 7. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для його постачання саме ПП Науково-Виробничий Комплекс «УЧПРИЛАД», з яким укладено договір від 24.12.2024 № 191 без використання електронної системи закупівель. 8. У ході проведення моніторингу закупівлі, установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю навчальних засобів (ID: UA-2025-02-21-008328-a) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, у зв’язку з відміною торгів за номером ID: UA-2024-12-04-021369-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі. Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо відповідності суб’єкта – ПП Науково-Виробничий Комплекс «УЧПРИЛАД» установленим Замовником у тендерній документації до закупівлі за номером ID: UA-2024-02-21-002743-a вимогам. 9. Надати пояснення щодо причин та підстав недотримання Замовником строків визначених пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.03.2025 18:04
Орган перевірки
19.03.2025 00:00
Документи повідомлення
13.03.2025 18:04
-
Відповідь
Відповідь пояснення.
1. Щодо оголошення на власному веб-сайті: У зв’язку з воєнним станом , оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» сайт нашої організації наразі працює лише в загальном режимі. Це зумовлено тим, що освітні заклади різних громад неодноразово зазнавали обстрілів з боку РФ, що вплинуло на їхню діяльність та безпекову ситуацію. Окремо хочемо зауважити, що на території нашої громади розташована одна з найбільших військових частин Київської області, що також вимагає додаткових заходів безпеки. Після завершення воєнного стану ми зобов’язуємось доопрацювати розділ закупівель на нашому сайті та забезпечити його повноцінну й активну роботу. Також бажаємо наголосити, що ми дотримуємось всіх рекомендації ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року, та не порушили жодного пункту щодо здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану 2. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. У відповідь на Ваш запит, інформуємо, що фінансування закупівлі здійснюється відповідно до затвердженого річного плану та потреби, з урахуванням відповідних джерел фінансування, зазначених у ньому. Для підтвердження даної інформації додаємо копію річного плану видатків, в якому вказано відповідний КЕКВ (2210), а також джерело фінансування закупівлі. 3. . Надати інформацію щодо обсягів здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. У відповідь на Ваш запит надаю інформацію та долучаю відповідні документи 4 Надати протокол/ рішення уповноваженої особи Замовника, щодо затвердження річного плану закупівель, та/або про внесення змін до річного плану закупівель, зокрема, щодо закупівлі навчальних засобів, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-008328-a, а також витяг з річного плану закупівель щодо даної закупівлі. У відповідь на Ваш запит, надаємо протокол рішення уповноваженої особи, яка здійснювала закупівлю, а також зазначаємо ПІП цієї особи. Протокол містить всі необхідні рішення, які були прийняті під час проведення закупівельного процесу. Протокол підписаний уповноваженою особою, і в ньому зазначені основні етапи, критерії та умови, що стосуються закупівлі. 5 . Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість. У відповідь на Ваш запит надаю інформацію та долучаю відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі: Предмет закупівлі: Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Обладнання і дидактичні матеріали для 7 класів НУШ) за ДК 021:2015:80520000-5-Навчальні засоби (надалі за текстом – Товар) 1. Технічні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі та пропозиція учасника: 1. Товар повинен бути новим, таким, що не був у використанні. Доставку товару здійснює Постачальник за свій рахунок. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, Учасник підтверджує шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) закупівлі, скан копій наступних документів: Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, модель та посилання на сайт виробника товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Якість товару повинна підтверджуватися копією дійсних сертифікатів відповідності на запропонований товар або іншим документом, що підтверджує якість продукції (у складі пропозиції надати копію). Товар, що поставлятиметься повинен мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованим інструкціями по використанню та зберіганню, викладеними українською мовою (про що в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист). Якість товару, що буде постачатись за умовами цієї закупівлі, повинна відповідати умовам відповідно державного стандарту України (ДСТУ\ТУ) та іншим нормативно-технічним документам, які встановлені до цього виду товару. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України затвердженими на даний вид Товару. Не допускається поставка виставочних та дослідних зразків Товару. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними. Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 670000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено методом аналізу ринку: здійснюється пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorrо" Розмір бюджетного призначення: 670000,00 грн. відповідно до розрахунку на 2024 рік. Місцевий бюджет – 134000,00 грн. Кошти субвенції – 536000,00 грн. 6. . Надати обґрунтовані пояснення щодо причин та підстав застосування до всього переліку товарів, які є предметом даної закупівлі та які визначені у специфікації до договору від 24.12.2024 № 191, коду ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби. Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 708 із застосуванням Єдиного закупівельного словника - національного класифікатора України ДК 021:2015:80520000-5-Навчальні засоби 7. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для його постачання саме ПП Науково-Виробничий Комплекс «УЧПРИЛАД», з яким укладено договір від 24.12.2024 № 191 без використання електронної системи закупівель Задля дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності уповноваженою особою здійснено маркетингові дослідження, моніторинг загальнодоступних сайтів зокрема: https://prozorro.gov.ua/ - сайт Уповноваженого органу на якому можна знайти та переглянути інформацію про всі публічні закупівлі, https://bi.prozorro.org – містить інформацію про закупівлі через систему Прозорро з 2015 року. Дає можливість знайти та перевірити постачальників та додатково оцінити рівень власної ефективності, https://ca. ligazakon.net -аналітична система перевірки та оцінки надійності контрагента. Можливості системи дозволяють отримати актуальні та історичні дані щодо діяльності багатьох компаній та фізичних осіб підприємців, візуалізувати дієві юридичні зв’язки, перевірити афілійованість та виявити кінцевих бенефіціарних власників, та інші. 8. У ході проведення моніторингу закупівлі, установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю навчальних засобів (ID: UA-2025-02-21-008328-a) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, у зв’язку з відміною торгів за номером ID: UA-2024-12-04-021369-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі. Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо відповідності суб’єкта – ПП Науково-Виробничий Комплекс «УЧПРИЛАД» установленим Замовником у тендерній документації до закупівлі за номером ID: UA-2024-02-21-002743-a вимогам. Пропозиція ПП науково-виробничий Комплекс «Учприлад» відповідає вимогам установленим Замовником у тендерній документації закупівлі за ID UA-2024-12-04-021369-a. 9. Надати пояснення щодо причин та підстав недотримання Замовником строків визначених пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У відповідь на Ваш запит, повідомляємо наступне: На підставі проведеного у відділі освіти внутрішнього аналізу, з метою недопущення порушень відповідальних осіб було попереджено про відповідальність та зобов’язано уповноважену особу, станом на теперешній час, здійснити внесення до електронної системи договору №191 від 24.12.2024року., а саме: Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Обладнання і дидактичні матеріали для 7 класів НУШ) за ДК 021:2015: 80520000-5 – Навчальні засоби. Всі необхідні документи додано.
Рішеня
18.03.2025 19:09
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу надати пояснення та їх документальне підтвердження щодо причин неврахування Замовником у Договорі про закупівлю від 24.12.2024 № 191 вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом № 3786-IX від 06.06.2024. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.03.2025 17:11
Орган перевірки
02.04.2025 00:00
Документи повідомлення
27.03.2025 17:12
-
Відповідь
Відповідь на моніторінг
ВІДПОВІДЬ НА МОНІТОРІНГ. Для уможливлення реалізації відповідних вимог та відповідно до пункту 28 Особливостей Замовником складено тендерну документацію, що формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей та Рамкової угоди. Згідно з статтею 22 Закону Замовником у тендерній документації зазначені та враховані такі відомості як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас Замовником у тендерній документації установлено спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник самостійно у тендерній документації встановлює вимоги, які передбачені законодавством, у тому числі за потреби вимоги, передбачені статтями 5, 7, 17 Рамкової угоди. Згідно з статтею 17 Рамкової угоди Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів, що відповідно і здійснюється Замовником. Тендерну документацію на Закупівлю розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 22.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з урахуванням наказу МІНЕКОНОМІКИ від 06 грудня 2024 року №27593 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи те, що в кошторисі на 2024р. Фінансування Закупівлі за інструментом Ukraine Facility та/або згідно Плану України не зазначено, і взагалі відсутня будь-яка інформація про здійснення фінансування закупівлі за інструментом Ukraine Facility та посилання на згадані нормативні документи чи зазначення відповідної інформації у Тендерній документації при відсутності фінансування за інструментом Ukraine Facility - не зазначається. Додатково повідомляємо, «щодо дослідження джерела надходження коштів до державного бюджету на реалізацію зазначеного вище проекту», що кошти, які надходять з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів у плані закупівлі позначаються як «Державний бюджет», дослідження джерела надходження коштів до Державного бюджету, які потім надходять у вигляді субвенції, не відноситься до повноважень ЗАМОВНИКА. Також варто зазначити, що Закон (як нормативно-правовий документ виданий єдиним законодавчим органом України - Верховною радою України) має вищу юридичну силу та всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Підпорядкованість таких актів законам закріплена у положеннях Конституції України, аналогічне твердження є зазначене в Листі Міністерства юстиції України від 30.01.2009 № Н-35267-18 «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами». Відповідно до ст. 106 Конституції України, Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України. Відповідно до ст. 113 Конституції України, Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується цією Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України. Крім того, у пункті 4 Листа Міністерства юстиції від 26 грудня 2008 року № 758-0-2-08-19 «Щодо практики застосування норм права у випадку колізії», зазначається, що при розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом. Слід зазначити, що Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода), а з метою реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility», запровадженої Регламентом (ЄС) Європейського Парламенту та Ради (ЄС) від 29.02.2024 №2024/792, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України), як один з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України, який може паралельно прискорити шлях України до набуття членства в Європейському Союзі. За Планом України передбачено інвестиції (Інвестиція 1. Інвестиції в освіту) щодо спрямування підтримки на забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти. Про фінансування Закупівлі за інструментом Ukraine Facility та/або згідно Плану України у кошторисі на 2024р. - не зазначено. Також повідомляємо, що у замовника відсутня інформація про здійснення фінансування даної закупівлі за інструментом Ukraine Facility
Рішеня
01.04.2025 17:05
Замовник
Документи повідомлення
01.04.2025 17:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380930846949
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380930846949
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності