Показати схожі тендери

Закупівля Котел підігрівача 175.36.017сб від Військова частина А3074.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-21-005512-a
Id Tender e8b2d2dccf074eff870ba427147f42f5
План UA-P-2025-02-21-006554-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.02.2025 13:57
Остання зміна 25.03.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 100 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
41 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2025 13:59 до 04.03.2025 13:59
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2025 13:54
до 27.02.2025 13:59
Завершено
Період кваліфікації
з 05.03.2025 13:36
до 15.03.2025 09:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.03.2025 09:38
до 19.03.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.03.2025 09:38
-
Період уточнень
з 21.02.2025 13:54 до 27.02.2025 13:59
Період кваліфікації
з 05.03.2025 13:36 до 15.03.2025 09:38
Період кваліфікації
з 05.03.2025 13:36 до 15.03.2025 09:38
Основні параметри
Котел підігрівача 175.36.017сб
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 100 000 грн.
Котел підігрівача 175.36.017сб
Назва предмета закупівлі
Котел підігрівача 175.36.017сб
Очікувана вартість
4 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.03.2025 13:07
Закінчення аукціону
05.03.2025 13:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Котел підігрівача 175.36.017сб
Код ДК 021:2015
35420000-4 - Частини транспортних засобів військового призначення
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61172, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Кільцевий прїзд 2а
Дата постачання по
15.12.2025 13:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН ХОЛДІНГ ЦЕНТР"
Пропозиція:
2 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ"
Пропозиція:
2 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХІНКОММЕТ"
Пропозиція:
4 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.03.2025 13:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.02.2025 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кукліна-Піскунова Наталія Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380669034272
Замовник
ЄДРПОУ
08151359
Повна назва
Військова частина А3074
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Котел підігрівача 175.36.017сб
Період вимог/скарг з 15.03.2025 09:38 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 13:36 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.03.2025 09:37
Повідомлення про рішення
15.03.2025 09:36
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2025-02-21-005512-a-c1
Очікує підписання
2 200 000 грн.
2 200 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
50 (штуки)
Котел підігрівача 175.36.017сб
Номенклатура
Котел підігрівача 175.36.017сб
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3074
Повна назва
Військова частина А3074
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08151359

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45379364

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000044
Дата створення проекту
21.04.2025 13:45
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 15:39
Дата публікації висновку про результати
12.05.2025 20:53
Дата завершення усунення порушень
27.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2025 № 117 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток ?до наказу Північно-східного офісу ?Держаудитслужби ?від 21.04.2025 № 117 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2025-02-21-005512-a 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель????? Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 15:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), опубліковане Військовою частиною А3074 (далі — Замовник) від 21.02.2025, реєстр отриманих пропозицій від 05.03.2025; протокол розкриття пропозицій від 05.03.2025; протокол Уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 15.03.2025; пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» (далі — ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ»); повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2025, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.04.2025 року (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 18.4 Оголошення, Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів): Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 2 до Оголошення, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки до проєкту Договору, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» надано не заповнений п.3.1 та Додаток №1 до Проекту договору. Відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/ або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з абзацом сьомим пункту 8 Особливостей № 1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178). Так, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/ або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» документах підлягали виправленню відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у пропозиції та/або подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Однак, при розгляді Замовником пропозиції ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» не була встановлена вимога щодо усунення такої невідповідності, що суперечить нормам абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Слід зазначити, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не конкретизує, які саме положення проєкту договору стосуються виключно сторони учасника. З огляду на викладене, відсутність в проєкті договору цінових/вартісних показників не вказує на невідповідність поданої пропозиції умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що підтверджується відповідними рішення Органу оскарження (рішення від 25.04.2024 № 7409 за закупівлею UA-2024-03-08-003254-a). Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» відповідала вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому у замовника були відсутні правові підстави для прийняття рішення щодо усунення не відповідностей в поданій пропозиції". Однак, пояснення Замовника не спростовує порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275, оскільки п.3.1 та Додаток №1 до Проекту договору передбачає ціну договору, яку пропонує учасник за товар, що є предметом закупівлі, тому ціна договору є інформацією, що відноситься безпосередньо до Учасника. Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» усунути такі невідповідності. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення договору про закупівлю, встановлено наступне.  Згідно пункту 15 статті 14 Закону визначено, що Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. В електронній системі закупівель на момент оприлюднення повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі закупівля перебуває на етапі «Пропозиції розглянуті». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно факту укладання договору про закупівлю з Переможцем закупівлі, враховуючи що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю датовано 15.03.2025. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…За результатами спрощеної закупівлі з переможцем закупівлі ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» у строки, визначені чинним законодавством, було укладено договір про закупівлі від 24.03.2025 №8, який наразі виконується (Додаток 2). Договір про закупівлю не був оприлюднений з міркувань безпеки, у т.ч. з метою не розкриття інформації, що може допомогти ворогу.». До пояснення Замовником додано копію Договору про закупівлі від 24.03.2025 № 8. При цьому, надане Замовником пояснення не корелюється із тією інформацією, яка уже розміщена ним в електронній системі закупівель, зокрема, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію місце поставки товару та проект договору. Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір протягом 3-х робочих днів з дня його укладання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ» встановлено порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення договору про закупівлю, встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей №1275; розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
12.05.2025 20:53
Документи висновку
12.05.2025 20:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновках про результати моніторингу закупівель UA-2025-02-06-007889-a, UA-2025-02-17-009931-a, UA-2025-02-20-012908-a, UA-2025-02-20-013136-a, UA-2025-02-21-005512-a, UA-2025-03-07-009227-a, та недопущення їх в подальшому згідно наказу командира військової частини А3074 від 15.05.2025 №79 відповідальні особи повинні пройти навчання за програмою «Публічні закупівлі у період правового режиму воєнного стану». Додатково повідомляємо, що уповноважені особи військової частини А3074 з 01.04.2025 проходять навчання з питань оборонних і публічних закупівель в рамках навчального проєкту “Проєкт 100” підготовки уповноважених осіб військових частин, що реалізується за підтримки Офісу з підтримки змін Міністерства оборони України, Проєкту реформи оборонних закупівель.
Дата публікації
17.05.2025 14:17
Документи інформації про усунення порушення
17.05.2025 14:19
-
17.05.2025 22:58
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Котел підігрівача 175.36.017сб (ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів), очікуваною вартістю 4 100 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-21-005512-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Згідно пункту 15 статті 14 Закону визначено, що Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ», у разі укладення договору пояснити причини його не оприлюднення? 3. Відповідно до пункту 18.4 Оголошення Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів) Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 2 до Оголошення, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки до проєкту Договору, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ" надано не заповнений п.3.1 та Додаток №1 до Проекту договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: Чому Замовником не виявлено зазначені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.04.2025 09:03
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 09:03
-
Відповідь
Пояснення
Документи носять конфіденційний характер
Рішеня
25.04.2025 19:54
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2025 19:54
-
25.04.2025 19:54
-
25.04.2025 19:54
-
25.04.2025 19:57
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 13:59
Замовник:
Військова частина А3074
Контактний телефон:
+380669034272
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 13:59
Замовник:
Військова частина А3074
Контактний телефон:
+380669034272
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності