Закупівля Послуги з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства від КП ДЄЗ "Пілот".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 21.02.2025 13:29до 03.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2025 13:29
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.02.2025 13:29
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2025 12:00
до 10.03.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 16:24
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.03.2025 16:24
до 17.03.2025 09:11
Період уточнень
з
21.02.2025 13:29
до
28.02.2025 00:00
Період оскарження
з
21.02.2025 13:29
до
28.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з
03.03.2025 12:00
до
10.03.2025 16:24
Період кваліфікації
з
03.03.2025 12:00
до
10.03.2025 16:24
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Послуги з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства
Визначення ртуті у продуктах тваринного та рослинного походження, кормах, кормових добавках і преміксах та у воді питній методом атомно-абсорбційної спектрометрії за допомогою ртутного аналізатора DMA-80
Код ДК 021:2015
71900000-7 -
Лабораторні послуги
Кількість
67
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
54058, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Озерна, 33-А/4
54058, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Озерна, 33-А/4
Дата постачання по
31.12.2025 13:34
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі Актів прийому-передачі наданих послуг, підписаних Виконавцем і Замовником, протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту
Порядковий номер:
1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати:
Повторювана поставка
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Строк надання Послуг становить не пізніше 5 робочих днів з моменту одержання (передачі) від Замовникам заявки на отримання Послуг. Замовник направляє заявку у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Виконавцем (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)), зазначеними у цьому Договорі. Конкретна адреса надання Послуг вказується у заявці.
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
учасник має надати довідку за формою 1 ТД
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
учасник має надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору або у разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору, в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі за якою учасник виконав аналогічний договорів за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
учасник має надати довідку за формою 1 ТД
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
учасник має надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору або у разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору, в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі за якою учасник виконав аналогічний договорів за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Лот № 1
Послуги з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 13:29
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
учасник має надати довідку за формою 1 ТД
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
учасник має надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору або у разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору, в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі за якою учасник виконав аналогічний договорів за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель
Визначення ртуті у продуктах тваринного та рослинного походження, кормах, кормових добавках і преміксах та у воді питній методом атомно-абсорбційної спектрометрії за допомогою ртутного аналізатора DMA-80
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 24-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.03.2025 № 24-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-02-21-004781-a 21.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства ДЄЗ «Пілот» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 № 2-02/2-74 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Миколаївської регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби; протокол уповноваженої особи від 10.03.2025 № 3-02/2-74; повідомлення про намір укласти договір; договір від 17.03.2025 № 17/03/2025; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно з додатком до Тендерної документації «Переможець торгів у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель) наступні документи» переможець процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей, повинен розмістити в електронній системі закупівель «Повний витяг з інформаційно- аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, який підписав тендерну пропозицію».
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав Миколаївську регіональну державну лабораторію Держпродспоживслужби переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 10.03.2025. При цьому, Миколаївська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби, як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме з 10.03.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця - Миколаївської регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції Миколаївської регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби, Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним договір від 17.03.2025 № 17/03/2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій Миколаївської регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби встановлені порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 17.03.2025 № 17/03/2025, укладеним з Миколаївською регіональною державною лабораторією Держпродспоживслужби, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Про оприлюднення інформації до висновку Південного офісу Держаудитслужби від 10 квітня 2025 р. (№UA-M-2025-03-24-000140) Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (зі змінами) – протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 17.03.2025 № 17/03/2025, укладеним з Миколаївською регіональною державною лабораторією Держпродспоживслужби, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На виконання зазначених вище зобов’язань КП «ДЄЗ «Пілот» має намір розірвати Договір від 17.03.2025 № 17/03/2025, укладеним з Миколаївською регіональною державною лабораторією Держпродспоживслужби, що підтверджується направленням листа про розірвання договору від 17.04.2025 № 01/2-92.
Додатки:
- Копія листа про розірвання договору від 16.04.2025 № 01/2-92
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Пропоную надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На Ваш запит щодо надання пояснень проведення закупівлі послуг з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства (код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71900000-7: «Лабораторні послуги»), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-004781-a, повідомляю наступне.
Рішенням Миколаївської міської ради № 21/14 від 29.06.2023 «Про затвердження Правил обслуговування та утримання систем очищення води зворотного осмосу, реалізації її видачі» (надалі – Рішення ММР) зі змінами (рішення ММР № 22/100 від 31.07.2023, № 182 від 24.01.2024) Комунальне підприємство «Дирекція єдиного замовника «Пілот» (надалі – Підприємство) визначено одним із балансоутримувачів систем очищення води зворотного осмосу, який забезпечує щотижневий контроль якості очищеної води, встановлює, обслуговує та утримує системи очищення води на об’єктах комунальної власності. Підприємство фактично обслуговує 107 систем доочищення води, що розташовані переважно у дитячих садочках та школах міста Миколаєва.
На виконання Рішення ММР, для забезпечення населення питною водою належної якості було вирішено оголосити закупівлю за предметом: «Послуги з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства (код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71900000-7: «Лабораторні послуги»), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-004781-a, за процедурою «Відкриті торги з особливостями».
КП «ДЄЗ «Пілот» відповідно до законодавства є Замовником, і свою діяльність у сфері закупівель здійснює на засадах Закону України «Про публічні закупівлі» і під час дії воєнного стану Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Підприємство дотримувалось положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року №275 (далі – Методика). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовувався метод формування очікуваної вартості предмету закупівлі шляхом отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників (додається).
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до п.2 Розділу 2 Методики, на підставі службової записки начальника відділу систем доочищення води від 12.02.2025 № 02/2-74 (додається).
Прогнозована кількісна потреба також визначена згідно службової записки начальника відділу з обслуговування систем доочищення води від 12.02.2025 №02/2-74 з урахуванням виробничих потреб та наявного фінансування 2025 року.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. На підставі даної норми права, Підприємству було доведено план використання бюджетних коштів та зміни до нього (додається). Видатки за показником – оплата послуг (крім комунальних) по КПКВК 1216040 в сумі 1 080 000,00 грн., що підтверджується Довідкою № 1 від 04.02.2025.
Відповідно Рішення ММР від 26.04.2023 № 240 «Про затвердження Порядку взаємодії департаменту ЖКГ ММР та одержувачів бюджетних коштів, які здійснюють заходи, передбачені місцевими програмами», Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів, а є їх одержувачем і дану закупівлю проводило в межах бюджетного призначення від розпорядників на закупівлю послуг з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства.
Закупівля послуг з проведення лабораторних досліджень питної води (децентралізоване водопостачання, підземні джерела (артезіанські свердловини) в сфері дотримання вимог санітарного законодавства (код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71900000-7: «Лабораторні послуги»), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-004781-a, не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.