Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-21-001554-a
Id Tender 41a865cfc51449fd830e3ca0f41af614
План UA-P-2025-02-11-016437-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.02.2025 10:31
Остання зміна 25.03.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
470 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.02.2025 10:30 до 03.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2025 10:30
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.02.2025 10:30
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.03.2025 13:51
до 13.03.2025 11:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2025 11:15
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2025 11:53
до 25.03.2025 16:09
Період уточнень
з 21.02.2025 10:30 до 28.02.2025 00:00
Період оскарження
з 21.02.2025 10:30 до 28.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.03.2025 13:51 до 13.03.2025 11:53
Період кваліфікації
з 04.03.2025 13:51 до 13.03.2025 11:53
Основні параметри
Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів
Контактна особа замовника: Баришовець Аліна Сергіївна, телефон: (044) 530-27-58, електронна адреса: [email protected].
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
470 000 грн.
Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів
Очікувана вартість
470 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.03.2025 13:10
Закінчення аукціону
04.03.2025 13:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
428
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата наданих за договором послуг здійснюється замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акта приймання-передавання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКВАТОР ВІК"
Пропозиція:
200 304 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ПРОГРАМ"
Пропозиція:
150 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Пропозиція:
199 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інженерні мережі»
Пропозиція:
280 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ"
Пропозиція:
279 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.03.2025 13:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баришовець Аліна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380445302758
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів
Період вимог/скарг з 07.03.2025 11:15 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.03.2025 13:51 по 12.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Керуючись пунктом 41 Особливостей та за результатами розгляду, відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ “СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ПРОГРАМ? (ЄДРПОУ 45462944) щодо закупівлі “50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів), очікувана вартість закупівлі – 470 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – лютий 2025 року” оскільки: – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; – учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом дев?ятим пункту 37 Особливостей; – тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 10:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 10:30
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
04.03.2025 13:51
Надати до
06.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ПРОГРАМ” (далі – Учасник) щодо закупівлі “50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів), очікувана вартість закупівлі – 470 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – лютий 2025 року”. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію, а саме “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, що суперечить вимогам пункту 8 додатку 1 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної документації надано довідку з реєстру платників податку на додано вартість, хоча вимогами тендерної документації встановлена вимога щодо надання витягу. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 тендерної документації містить вимогу надати: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування прецизійних кондиціонерів (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). 2.2. Пункт 8 додатку 1 тендерної документації містить вимогу надати: Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. Довідку учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування прецизійних кондиціонерів (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.2. Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість.
Створено
05.03.2025 15:31
Надати до
06.03.2025 15:31
Період вимог/скарг з 13.03.2025 11:53 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 11:15 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА (ІПН 2046206403) з остаточною пропозицією – 199 900,00 грн без ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів), очікувана вартість закупівлі – 470 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – лютий 2025 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 10:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2025 10:30
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
07.03.2025 11:15
Надати до
11.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ ПІДПРИЄМЦЕМ ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА (далі – Учасник) щодо закупівлі “50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів), очікувана вартість закупівлі – 470 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – лютий 2025 року”. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ “Тендерна пропозиція”, що складений і заповнений НЕ за формою додатку 3 до тендерної документації, що суперечить вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з Реєстру платників єдиного податку, що суперечить вимогам пункту 8 додатку 1 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 додатку 1 тендерної документації містить вимогу надати: Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати весь обсяг послуг, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проєкті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації. Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. 2.2. Пункт 8 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати: Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 3.2. Витяг з Реєстру платників єдиного податку.
Створено
11.03.2025 14:17
Надати до
12.03.2025 14:17
Договір
UA-2025-02-21-001554-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25-81-133
199 900 грн.
199 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.03.2025
Строк дії договору з
25.03.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
428 (послуга)
Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів
Номенклатура
Технічне обслуговування прецизійних кондиціонерів
Кількість
428
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21575489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Повна назва
ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2046206403

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.03.2025 16:09
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
470 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445302758
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
470 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445302758
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності