Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25П-082_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux). від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-013428-a
Id Tender 681cf635af7a484eaf19b73fc9c7eb13
План UA-P-2025-02-20-017204-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.02.2025 21:15
Остання зміна 30.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 174 224 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
84 000 грн. (2,01 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 21:11 до 28.02.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 21:11
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 21:11
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 14:26
до 24.04.2025 17:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 14:41
до 30.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.04.2025 17:10
-
Період уточнень
з 20.02.2025 21:11 до 25.02.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 21:11 до 25.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 14:26 до 24.04.2025 17:10
Період кваліфікації
з 10.03.2025 14:26 до 24.04.2025 17:10
Основні параметри
Ц_25П-082_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux).
Строк надання послуг: Послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника, з дати укладання Договору до 30.09.2025 року (включно). Строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 174 224 грн.
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux.
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux.
Очікувана вартість
4 174 224 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
84000,0
2,01 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 14:03
Закінчення аукціону
10.03.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту приймання-передачі наданих послуг та отримання рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Пропозиція:
3 332 333 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СТАР ЛАЙН"
Пропозиція:
3 333 333 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 14:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2025 21:15
Оголошення про проведення закупівлі
20.02.2025 21:12
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Алексеєнко
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux.
Період вимог/скарг з 28.03.2025 14:41 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 14:26 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Згідно Зведеного висновку за результатами проведеного аналізу пропозиції учасника закупівлі №306.1/3634-С від 24.03.2025 р. (далі-Зведений висновок) було встановлено наступне. - абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аргументація: Тендерна пропозиція Учасника не відповідає наступним вимогам Тендерної документації: -Підпункт 1.1. пункту 1. частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: всупереч вимогам документації надана Учасником в складі пропозиції «Довідка про наявність матеріально-технічної бази та технологій учасника» (файл «Довідка МТБ.pdf») не містить інформацію щодо форми власності виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника. - абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Аргументація: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та 21.03.2025 р. відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, зокрема, повідомлення містило наступні вимоги: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка МТБ.pdf»), в якій: -не зазначено форму власності виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника; -не підтверджено відповідність мінімальним вимогам щодо наявності обладнання для проведення шино-монтажних робіт; -заявлено про наявність «комп’ютерного діагностичного обладнання, ліцензійного програмного забезпечення», однак відсутня інформація, яка б дала змогу встановити чи може воно бути використане для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів, що також не підтверджує відповідність Учасника мінімальним вимогам щодо МТБ. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1. частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - спеціалізоване діагностичне обладнання для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів; - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - спеціалізоване діагностичне обладнання для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів; - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. Учасником серед інших було завантажено наступний документ «Довідка про наявність матеріально-технічної бази та технологій учасника» (файл «Довідка МТБ.pdf») в якій всупереч вимогам повідомлення знову не було зазначено форму власності виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника. Відповідно, Учасник протягом терміну, визначеного Особливостями щодо усунення невідповідностей, не виправив у повному обсязі невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій.
Документи кваліфікації
28.03.2025 14:41
Повідомлення про рішення
17.03.2025 16:50
Електроний протокол про продовження строку
10.03.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 21:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 21:12
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №137 від 17.03.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-082_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-20-013428-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" (код ЄДРПОУ: 23946642). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи надійшла службова записка (додається) з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" (код ЄДРПОУ: 23946642). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
Дата продовження строку розгляду
17.03.2025 16:49
Дата кінця розгляду
08.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка МТБ.pdf»), в якій: -не зазначено форму власності виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника; -не підтверджено відповідність мінімальним вимогам щодо наявності обладнання для проведення шино-монтажних робіт; -заявлено про наявність «комп’ютерного діагностичного обладнання, ліцензійного програмного забезпечення», однак відсутня інформація, яка б дала змогу встановити чи може воно бути використане для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів, що також не підтверджує відповідність Учасника мінімальним вимогам щодо МТБ. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1. частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - спеціалізоване діагностичне обладнання для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів; - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - спеціалізоване діагностичне обладнання для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів; - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення технічного обслуговування і ремонту автомобілів (файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf») »), в якій: -відсутня інформація щодо того чи отримали вказані фахівці відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «TOYOTA»; -не вказана інформація щодо стажу роботи за фахом; -кваліфікація працівника зазначена на іншій мові ніж українська і при цьому не надано відповідний переклад. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1. пункту 2. частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які отримали відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «TOYOTA» та будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - механік та/або технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 3 особи. П.10 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів українською мовою (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які отримали відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «TOYOTA» та будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - механік та/або технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 3 особи. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано документів, що підтверджують відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки TOYOTA фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1. Надано лише переклади сертифікатів щодо проходження сертифікації у мережі Toyota (файли «Certificate Кормич PT_переклад.pdf», «Certificate Кугай _укр.pdf», «Certificate-Хархота_переклад.pdf»), однак відсутні самі документи з яких зроблено переклад. Також у наданому перекладі сертифікату на ім’я Сергій Хархота відсутня інформація щодо кінцева дата його дійсності, що унеможливлює оцінку його актуальності. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2. пункту 2. частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1, (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки TOYOTA фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: дипломи/ свідоцтва/сертифікати або аналогічні документи). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до документів тендерної пропозиції: -Оригінальні сертифікати, переклад на які надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції (видані Комичу Г., Кугаю В., Хархоті С.), а також документ що підтверджує актуальність сертифікату, виданого Хархоті С. АБО документи відповідно п.2.2 п. 2 ч.1 Розділу І Додатку №1, що підтверджують інформацію, що зазначена у довідці наданій згідно п. 2.1. Тендерної документації. Звертаємо увагу, що на виконання вимог п.2.2 п. 2 ч.1 Розділу І Додатку №1 тендерної документації Учасником мають бути надані документи на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 щодо одних і тих самих фахівців. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Договір №7652/12/23 від 29.12.2025 р. про надання послуг із забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою. Однак при цьому відсутній документ, який підтверджує факт отримання Учасником інформаційного забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем), зокрема у вигляді підписаного Акту про надання послуг, передбаченого п. 4.4. вищевказаного Договору. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2. частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Документи що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, а саме: … - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» надається скан-копія документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). * Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника КТЗ. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції скан-копія документу, який підтверджує факт отримання Учасником інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). * Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника КТЗ. 5.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надана Довідка за №17/02/2025 від 17 лютого 2025 р. (файл. «Довідка чисті активи.pdf»), в якій вказана інформація щодо вартості чистих активів, однак відсутня інформація щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8. розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 8. Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Для учасника, що не є резидентом України – довідка від учасника у довільній формі про те, що до моменту укладення правочину виконано усі корпоративні процедури передбачені законодавством країни реєстрації учасника та його внутрішніми нормативними актами, необхідні для надання особі повноважень на підписання правочину, із зазначенням які саме корпоративні процедури були виконані та посиланням на нормативні акти законодавства країни реєстрації учасника та його внутрішні нормативні акти. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену Довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності з обов’язковою інформацією, що вимагається Тендерною документацією. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
20.03.2025 09:07
Надати до
21.03.2025 09:07
Період вимог/скарг з 24.04.2025 17:10 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 14:41 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Підстава відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 44 Особливостей: - абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аргументація: Згідно Зведеного висновку за результатами проведеного аналізу пропозиції учасника закупівлі №306.1/5253-С від 22.04.2025 р. (далі-Зведений висновок) було встановлено наступне. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає наступним вимогам Тендерної документації: - пункт 2 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: всупереч вимогам документації в наданих Учасником в складі пропозиції сертифікатах щодо успішного проходження сертифікації Тойота разом з перекладами на українську мову, не заповнена інформація про «Термін придатності». В зв’язку з чим не повністю підтверджено інформацію, що зазначена у довідці/листі із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які отримали відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «TOYOTA» та будуть залучені для виконання обов’язків по договору. - абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Аргументація: Згідно Зведеного висновку було встановлено наступне. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та 09.04.2025 р. відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, зокрема, повідомлення містило наступні вимоги: «3.1.Перелік виявлених невідповідностей: 3.1.1. Учасником в складі пропозиції не надано скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (надано лише Довідку про наявність трудових відносин з кваліфікованими працівниками вих. №211 від 27.02.2025 р. з посиланням на накази, проте самі накази – не надано). 3.1.2. Учасником в складі пропозиції не надано скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). Зважаючи, що у Довідці щодо кваліфікації персоналу ТОВ «Компанія «Стар Лайн» вих. №210 від 27.02.2025 р. в чарунці «Кваліфікація (спеціалізація, рівень підготовки спеціаліста)» інформація зазначена абревіатурою, без тлумачення та невідомо чи це інформація про кваліфікацію, чи про спеціалізацію чи про рівень підготовки спеціаліста, неможливо встановити, чи підтверджують надані сертифікати (файл «Сертифікати кваліфікованих працівників.pdf») кваліфікацію фахівців чи підтверджують лише відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки TOYOTA. Також учасником надано документи про освіту працівників (файл «Дипломи працівників.pdf»), однак надані дипломи «інженера електроніка», «агронома», «фахівця інженерно-технічного забезпечення агропромислового виробництва» та бакалавра за спеціальністю «Агроінженерія» освітня програма «Технології і засоби механізації сільськогосподарського виробництва» не підтверджують профільну освіту щодо технічного обслуговування та ремонту автомобілів. 3.1.3. Учасником у файлі «Сертифікати кваліфікованих працівників.pdf» надано сертифікати щодо успішного проходження сертифікації Тойота разом з перекладами на українську мову, в яких: - відсутня інформація про «Термін придатності»; 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2. пункту 2 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки TOYOTA фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: дипломи/ свідоцтва/сертифікати або аналогічні документи). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учаснику долучити до документів тендерної пропозиції наступні документи: - Накази, які було вказано Учасником в у Довідці про наявність трудових відносин з кваліфікованими працівниками вих. №211 від 27.02.2025 р. та/або інші скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). - підтвердження придатності наданих учасником сертифікатів щодо успішного проходження сертифікації Тойота». Учасником на виконання даної вимоги серед інших було завантажено наступні документи: -Сертифікат програми навчання механіків компанії Toyota «TOYOTA TEAM21» на ім’я Наріжного Олексія, Пісоцького Олега, Різниченко Олександра (файли «Сертифікат Наріжного О..pdf», «Сертифікат Пісоцького О.pdf» «Сертифікат Різниченка О..pdf»; -Гарантійний лист №409 від 10.04.2025 р. наступного змісту: «Даним листом Учасник процедури закупівлі UA-2025-02-20-013428-а, Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Стар Лайн» повідомляє, що Сертифікати Toyota Technician ТЕАМ21 V3 (TUK) надані нами в складі тендерної документації в яких відсутнє зазначення строку дії, а саме строк закінчення, являються безстроковими, згідно стандартів та політик проходження навчання механіків в ПІІ «Тойота Україна» (файл «Гарантійний лист строк дії сертифікатів.pdf»). Однак, дослідивши дані документи було встановлено, що: -в наданих Сертифікатах знову не заповнена інформація про «Термін придатності»; -гарантійний лист надано Учасником, в той час як сертифікати були видані Toyota Motor Europa, тобто наданий лист не від організації, якою було проведено сертифікацію фахівців, відповідно даний лист не може вважатися належним і достатнім підтвердження придатності наданих учасником сертифікатів щодо успішного проходження сертифікації Тойота. Відповідно, Учасник протягом терміну, визначеного Особливостями щодо усунення невідповідностей, не виправив у повному обсязі невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій.
Документи кваліфікації
24.04.2025 17:10
Повідомлення про рішення
04.04.2025 08:39
Електроний протокол про продовження строку
28.03.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 21:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 21:12
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №190 від 03.04.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-082_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota Hilux)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-20-013428-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СТАР ЛАЙН" (код ЄДРПОУ: 36864697). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи надійшла службова записка (додається) з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СТАР ЛАЙН" (код ЄДРПОУ: 36864697). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
Дата продовження строку розгляду
04.04.2025 08:38
Дата кінця розгляду
26.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Гарантійний лист вих. №209 від 27.02.2025 р. щодо наявності виробничої бази та Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази вих. №208 від 27.02.2025 р., в яких відсутня інформація щодо форми власності (власність в Україні виступає в таких формах: приватна, колективна, державна). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1. частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - спеціалізоване діагностичне обладнання для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів; - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та ФОРМОЮ ЇХ ВЛАСНОСТІ (приватна/колективна/державна), що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - спеціалізоване діагностичне обладнання для автомобілів TOYOTA для здійснення комп’ютерної діагностики та виконання ТО всіх модулів та вузлів; - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку щодо кваліфікації персоналу ТОВ «Компанія «Стар Лайн» вих. №210 від 27.02.2025 р., в якій: - відсутня інформація щодо стажу роботи за фахом (вказано інформацію про стаж роботи, що далеко не завжди є тотожним); -в чарунці «Кваліфікація (спеціалізація, рівень підготовки спеціаліста)» інформація зазначена абревіатурою, без тлумачення. Також зважаючи на назву чарунки невідомо чи це інформація про кваліфікацію, чи про спеціалізацію чи про рівень підготовки спеціаліста. - інформація в стовпчиках «Кваліфікація» та «Сертифікат відповідності від Toyota Motor Europ» зазначена на іншій мові ніж українська. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1. пункту 2 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які отримали відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «TOYOTA» та будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - механік та/або технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 3 особи. Пункт 10 Розділу І. «Загальні положення» ТД: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів українською мовою (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до документів тендерної пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які отримали відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «TOYOTA» та будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, КВАЛІФІКАЦІЯ, СТАЖ РОБОТИ ЗА ФАХОМ. Мінімальні вимоги: - механік та/або технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 3 особи. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: 3.1.1. Учасником в складі пропозиції не надано скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (надано лише Довідку про наявність трудових відносин з кваліфікованими працівниками вих. №211 від 27.02.2025 р. з посиланням на накази, проте самі накази – не надано). 3.1.2. Учасником в складі пропозиції не надано скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). Зважаючи, що у Довідці щодо кваліфікації персоналу ТОВ «Компанія «Стар Лайн» вих. №210 від 27.02.2025 р. в чарунці «Кваліфікація (спеціалізація, рівень підготовки спеціаліста)» інформація зазначена абревіатурою, без тлумачення та невідомо чи це інформація про кваліфікацію, чи про спеціалізацію чи про рівень підготовки спеціаліста, неможливо встановити, чи підтверджують надані сертифікати (файл «Сертифікати кваліфікованих працівників.pdf») кваліфікацію фахівців чи підтверджують лише відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки TOYOTA. Також учасником надано документи про освіту працівників (файл «Дипломи працівників.pdf»), однак надані дипломи «інженера електроніка», «агронома», «фахівця інженерно-технічного забезпечення агропромислового виробництва» та бакалавра за спеціальністю «Агроінженерія» освітня програма «Технології і засоби механізації сільськогосподарського виробництва» не підтверджують профільну освіту щодо технічного обслуговування та ремонту автомобілів. 3.1.3. Учасником у файлі «Сертифікати кваліфікованих працівників.pdf» надано сертифікати щодо успішного проходження сертифікації Тойота разом з перекладами на українську мову, в яких: - відсутня інформація про «Термін придатності»; 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2. пункту 2 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки TOYOTA фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: дипломи/ свідоцтва/сертифікати або аналогічні документи). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учаснику долучити до документів тендерної пропозиції наступні документи: - Накази, які було вказано Учасником в у Довідці про наявність трудових відносин з кваліфікованими працівниками вих. №211 від 27.02.2025 р. та/або інші скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). - підтвердження придатності наданих учасником сертифікатів щодо успішного проходження сертифікації Тойота. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасником надано ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб вих. №212 від 27 лютого 2025 року в якому у зазначеному переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, не вказано статут або інший установчий документ. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Додаток №1.1 до тендерної документації - Форма листа щодо повноважень посадових осіб. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додати до матеріалів пропозиції оновлений лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1.1. В складі пропозиції Учасником не надано гарантійний лист в довільній формі на підтвердження виконання вимоги «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується». 5.1.2. В Гарантійному листі вих. №200 від 27.02.2025 р. Учасник стверджує, що: «ТОВ «Компанія «Стар Лайн» має необхідне інформаційне (програмне) забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем), має всі права, обов’язки та дозволи, що надаються Дилеру покладаються на нього згідно Договору про призначення уповноваженого дилера продукції «TOYOTA» від 10 грудня 2024 року». На підтвердження даного факту надано Витяг від 10 грудня 2024 року з Договору про призначення уповноваженого дилера продукції «TOYOTA» від 10 грудня 2024 року. Однак, в даному витязі відсутні положення про передачу Учаснику вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні). 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1. пункту 2 частини 2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Документи що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, а саме: - на підтвердження виконання вимоги «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується» надається гарантійний лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника. - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» надається скан-копія документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). * Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника КТЗ. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має долучити до документів тендерної пропозиції наступні документи: - на підтвердження виконання вимоги «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується» -оновлений гарантійний лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника. - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» - скан-копію документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). * Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника КТЗ. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
09.04.2025 12:18
Надати до
10.04.2025 12:18
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 174 224 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 174 224 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності