Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обробітку земель в обсязі неповного циклу(вирощення та збирання озимої пшениці) від ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-013313-a
Id Tender d4ec8c12869a4ba88127ac2104a997ac
План UA-P-2025-02-20-012058-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.02.2025 20:23
Остання зміна 27.03.2025 16:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 707 287.17 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 536.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 20:18 до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 20:18
до 12.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 20:18
до 12.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.03.2025 00:00
до 18.03.2025 13:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.03.2025 13:57
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.03.2025 13:57
до 27.03.2025 16:25
Період уточнень
з 20.02.2025 20:18 до 12.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 20:18 до 12.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.03.2025 00:00 до 18.03.2025 13:57
Період кваліфікації
з 15.03.2025 00:00 до 18.03.2025 13:57
Основні параметри
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного циклу(вирощення та збирання озимої пшениці)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 707 287.17 грн.
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання озимої пшениці)
Назва предмета закупівлі
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання озимої пшениці)
Очікувана вартість
3 707 287.17 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18536,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання озимої пшениці)
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Пропозиція:
2 334 481.84 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.03.2025 17:51
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шумілова
Електронна пошта
Телефон
+380525325242
Замовник
ЄДРПОУ
20650438
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Поштовий індекс
27037
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
с. Піщаний Брід
Адреса
вул. Незалежності 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання озимої пшениці)
Період вимог/скарг з 18.03.2025 13:57 по 24.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.03.2025 00:00 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.03.2025 13:57
Довідка НАЗК
18.03.2025 13:57
Повідомлення про рішення
15.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
15.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-20-013313-a-b1
Підписаний і діє
Номер
26/03/25
2 334 481.84 грн.
1 945 401.53 грн.
З ПДВ
Підписано
26.03.2025
Строк дії договору з
26.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання озимої пшениці)
Номенклатура
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання озимої пшениці)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20650438

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03756891

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.03.2025 16:25
-
27.03.2025 16:18
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-31-000121
Дата створення проекту
31.03.2025 15:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2025 16:12
Дата публікації висновку про результати
15.04.2025 17:53
Дата завершення усунення порушень
30.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 053-62-63
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 № 34-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 31.03.2025 № 34-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-20-013313-a 20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2025 00:00
Документи рішення
31.03.2025 16:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанобрідського професійного аграрного ліцею (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2025 № 3, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Агропромислова компанія ім. О.В.Гіталова» (далі – ТОВ «АК ім. О.В.Гіталова»), протокольне рішення уповноваженої особи від 18.03.2025 № 18, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.03.2025, договір про надання послуг із вирощування та збирання озимої пшениці від 26.03.2025 № 26/03/25 на суму 2 334 481,84 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АК ім. О.В.Гіталова», пояснення надані 08.04.2025 та 10.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «АК ім. О.В.Гіталова» установлено наступне. Відповідно до пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК ім. О.В.Гіталова» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 26.02.2025 № 38, в якій зазначено, що учасник має у власності трактор колісний JOHN DEERE 8430 та трактор колісний JOHN DEERE 8295 R. Однак, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи щодо підтвердження наявності підстав володіння та/або користування учасником зазначених транспортних засобів, чим недотримано вимоги пункту 1 Таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «АК ім. О.В.Гіталова» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно із протокольним рішенням уповноваженої особи 18.03.2025 № 18, прийняв рішення про визначення його переможцем.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК ім. О.В.Гіталова» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.04.2025 00:00
Дата публікації
15.04.2025 17:53
Документи висновку
15.04.2025 17:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь на вимогу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель На виконання вимоги, передбаченої висновком моніторингу відповідно до статей 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне. Замовником проведено аналіз виявленого порушення та вжито відповідні заходи для недопущення його у майбутньому. Зокрема, з уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, проведено додатковий інструктаж щодо дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, з метою посилення внутрішнього контролю, ініційовано впровадження переліку контрольних заходів для перевірки відповідності тендерної документації та поданих учасниками документів вимогам законодавства. Замовник усвідомлює важливість дотримання принципів відкритості, доброчесності та законності при здійсненні публічних закупівель, та в подальшому забезпечуватиме належне виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Інформацію про вжиті заходи оприлюднено через електронну систему закупівель відповідно до встановленого строку.
Дата публікації
22.04.2025 15:34
Документи інформації про усунення порушення
22.04.2025 15:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного циклу (вирощення та збирання озимої пшениці)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-20-013313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
04.04.2025 10:58
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 11:04
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного циклу(вирощення та збирання озимої пшениці)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-02-20-013313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Згідно із пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку 2 до тендерної документації визначено: «На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 26.02.2025 № 38, в якій зазначено, що учасник має у власності трактор колісний JOHN DEERE 8430 та трактор колісний JOHN DEERE 8295 R. В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» надано документи щодо підтвердження права власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці? 2. Відповідно до Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації визначено: «Для захисту та збереження екології, учасник повинен надати підтверджуючі документи по ліцензуванню заправки паливно-мастильними матеріалами та утилізації тари від добрив, гербіцидів, інсектицидів, фунгіцидів». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» надано ліцензію на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), що втратила чинність на момент подання тендерної пропозиції - 13.03.2025. З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» такою, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.04.2025 10:13
Орган перевірки
12.04.2025 00:00
Документи повідомлення
08.04.2025 10:13
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного циклу (вирощення та збирання озимої пшениці)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-20-013313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо наступні пояснення: Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення (витрат): Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. У наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі враховані Замовником за результатами статистичного аналізу та згідно діючими ринковими цінами, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/. Тому очікувана вартість предмету закупівлі становить 3 707 287,17 грн. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://www.ppal.com.ua/publichna-informatsiya/publichni-zakupivli/ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Рішеня
08.04.2025 13:27
Замовник
Документи повідомлення
08.04.2025 13:29
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного циклу(вирощення та збирання озимої пшениці)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-02-20-013313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо наступні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: Щодо питання 1 У межах процедури відкритих торгів, оголошеної Замовником, у Додатку 4 до тендерної документації («Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі») було передбачено наступну вимогу: «Для захисту та збереження екології, учасник повинен надати підтверджуючі документи по ліцензуванню заправки паливно-мастильними матеріалами та утилізації тари від добрив, гербіцидів, інсектицидів, фунгіцидів». У складі тендерної пропозиції ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» було надано: ліцензію на право зберігання пального (виключно для власного споживання). Згідно з наданими документами, ліцензія була чинною на момент подання тендерної пропозиції. У запиті зазначено, що ліцензія втратила чинність 13.03.2025, однак Замовником при перевірці відповідності тендерної пропозиції було враховано наступне, що дата подання тендерної пропозиції — визначальна для перевірки відповідності Відповідно до усталеної практики контролю (в т.ч. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №11544-р/пк-пз від 10.08.2021), у разі відсутності окремої вимоги щодо чинності документів протягом усього строку виконання договору, відповідність учасника визначається на момент подання тендерної пропозиції. На момент подання тендерної пропозиції учасником ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» відповідна ліцензія була чинною, що підтверджується її реквізитами та строком дії. Ліцензія на зберігання ПММ була чинною до 13.03.2025 включно, а пропозицію подано 13.03.2025 - на момент подання документ був дійсним. В Додатку 4 Тендерної документації не було спеціальної вимоги щодо строку дії ліцензії (наприклад, "ліцензія має діяти щонайменше до дати підписання договору"). Вимога щодо ліцензування носила загальний інформаційний характер. У Додатку 4 не зазначено конкретної форми, типу або обов’язкової наявності ліцензії на заправку пальним третім особам, а також не визначено періоду, протягом якого ліцензія має бути чинною. Тому надана учасником ліцензія на зберігання пального для власного споживання, що була чинною на дату подання пропозиції, вважалася достатньою для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» була визнана такою, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації, оскільки: • документи, що підтверджують ліцензування, були подані у складі пропозиції; • ліцензія була чинною на момент подання тендерної пропозиції. • Замовник не висував вимог щодо чинності документів на інші дати чи наявності інших форм ліцензування; • відсутні підстави для відхилення пропозиції з мотивів, зазначених у запиті. Роз’яснення Антимонопольного комітету України (АМКУ) у рішеннях АМКУ неодноразово підкреслювалося, що: - "Стан кваліфікаційних документів оцінюється на момент подання пропозиції, якщо тендерна документація не містить умови про їх дію на інші етапи" (наприклад, рішення у справі № 02-02/2023). - "Вимога про дію ліцензії після подачі пропозиції має бути чітко вказана в документації, інакше вона є неправомірною" (рішення у справі № 03-1/2024). У методичних рекомендаціях Prozorro також зазначено, що: "Якщо замовник не вніс спеціальних умов щодо строків дії документів, перевірка відповідності здійснюється на дату подання пропозиції." Судова практика: Господарські суди підтримують цю позицію. Наприклад: У постанові Верховного Суду у справі № 910/2447/19 зазначено, що "відхилення пропозиції через закінчення строку дії документів після подання, але за відсутності вимог у документації, є порушенням ч. 2 ст. 17 Закону". Щодо питання 2 У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА» було надано довідку про наявність обладнання, в якій, серед іншого, зазначено трактори JOHN DEERE 8430 та JOHN DEERE 8295 R. Водночас, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасником також надано документи, що підтверджують право власності на іншу спецтехніку, а саме: • Трактор Беларус-82,1; • Трактор Беларус-1523; • Трактор колісний ХТЗ-17221-21-32; • Трактор колісний з двигуном ЯМЗ-236КМ2-3, потужністю 129 кВт; • Трактор гусеничний з двигуном ЯМЗ-238КМ2-3, потужністю 132,4 кВт. Наявність зазначених тракторів підтверджує наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази, що забезпечує можливість виконання предмета закупівлі в повному обсязі. Слід зазначити, що Замовником не встановлювалася вимога щодо наявності саме моделей техніки JOHN DEERE, а отже, відсутність документів, що підтверджують право власності або користування зазначеними моделями, не є підставою для відхилення пропозиції. Учасник підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям шляхом подання належних документів щодо іншої техніки, технічні характеристики якої відповідають потребам Замовника та предмету закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, а підстави для її відхилення відсутні.
Рішеня
10.04.2025 14:18
Замовник
Документи повідомлення
10.04.2025 14:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 707 287.17 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380525325242
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 707 287.17 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380525325242
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності