Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт гусеничної стрічки Т-130 від Військова частина А3074.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-20-012908-a
Id Tender 4cafa9dd22d64e74b05bd7f4953b42c1
План UA-P-2025-02-20-016186-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.02.2025 17:50
Остання зміна 02.04.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
248 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 17:53 до 03.03.2025 17:53
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 17:48
до 26.02.2025 17:53
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2025 17:53
до 05.03.2025 12:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2025 12:05
до 08.03.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.03.2025 12:05
-
Період уточнень
з 20.02.2025 17:48 до 26.02.2025 17:53
Період кваліфікації
з 03.03.2025 17:53 до 05.03.2025 12:05
Період кваліфікації
з 03.03.2025 17:53 до 05.03.2025 12:05
Основні параметри
Ремонт гусеничної стрічки Т-130
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
24 800 000 грн.
Гусенична стрічка права на 64 ланки (Т-130) 2530-01-392-6040, Гусенична стрічка ліва на 63 ланки(Т-130) 2530-01-392-604
Назва предмета закупівлі
Гусенична стрічка права на 64 ланки (Т-130) 2530-01-392-6040, Гусенична стрічка ліва на 63 ланки(Т-130) 2530-01-392-604
Очікувана вартість
24 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
248000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гусенична стрічка права на 64 ланки (Т-130) 2530-01-392-6040, Гусенична стрічка ліва на 63 ланки(Т-130) 2530-01-392-604
Код ДК 021:2015
50630000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення
Кількість
62
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61172, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Проїзд кільцевий 2а
Дата постачання по
10.10.2025 17:53
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ"
Пропозиція:
24 094 440 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
26.02.2025 17:59
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кукліна-Піскунова Наталія Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380669034272
Замовник
ЄДРПОУ
08151359
Повна назва
Військова частина А3074
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Гусенична стрічка права на 64 ланки (Т-130) 2530-01-392-6040, Гусенична стрічка ліва на 63 ланки(Т-130) 2530-01-392-604
Період вимог/скарг з 05.03.2025 12:05 по 08.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 17:53 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.03.2025 12:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2025-02-20-012908-a-a1
Очікує підписання
24 094 440 грн.
24 094 440 грн.
З ПДВ
Номенклатура
62 (штуки)
Гусенична стрічка права на 64 ланки (Т-130) 2530-01-392-6040, Гусенична стрічка ліва на 63 ланки(Т-130) 2530-01-392-604
Номенклатура
Гусенична стрічка права на 64 ланки (Т-130) 2530-01-392-6040, Гусенична стрічка ліва на 63 ланки(Т-130) 2530-01-392-604
Кількість
62
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3074
Повна назва
Військова частина А3074
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08151359

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33806902

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000037
Дата створення проекту
21.04.2025 13:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 15:38
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 16:17
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 292-78-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2025 № 117 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 № 117 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-02-20-012908-a 20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 15:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) затверджене від 18.02.2025, протокол від 26.02.2025 про внесення змін до Оголошення, Оголошення, затверджене протоколом від 21.02.2025 № 8 та опубліковані Військовою частиною А3074 (далі – Замовник) реєстр отриманих пропозицій; пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.03.2025; протокол Замовника від 05.03.2025, згідно якого визначено Учасника переможцем закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2025; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.04.2025 з додатками (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ» встановлено наступне. Згідно з частиною третьою статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Так, Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до частини другої статті 16 Закону вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору в пункті 9 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: «довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою; не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копія/ї документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Аналізуючи інформацію у відповідному файлі та у складі пропозиції Учасника встановлено наявність копії договору аналогічного за предметом закупівлі: договір про закупівлю послуг за державні кошти №17 від 12.06.2024. Проте, вказаний договір №17 від 12.06.2024 надано Учасником не в повному обсязі (без додатків, які передбачені у розділі 12 вказаного договору), Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, що вимагались Замовником у пункті 9 Додатку 1 до Оголошення. Крім того, у пункті 5 Додатку 1 до Оголошення вимагалось від Учасника документи, а саме: достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Поряд з цим, відповідно до пункту 16.5 Оголошення передбачено, що у разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Проте, в складі пропозиції Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ» не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Водночас, відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/ або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з абзацом сьомим пункту 8 Особливостей № 1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178). Так, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/ або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ» документах підлягали виправленню відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у пропозиції та/або подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Однак, при розгляді Замовником пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ» не була встановлена вимога щодо усунення такої невідповідності, що суперечить нормам абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 25.04.2025 надав пояснення з зазначенням «Документи мають конфіденційний характер» наступного змісту: «….Інформація про аналогічний договір міститься у файлі «дод.1.п.10 договір». Відповідно до Листа від 18.03.2009 року №2789 Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва вид господарської діяльності послуги з Ремонту гусеничної стрічки Т-130 не підлягає ліцензуванню. В оголошенні (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) п.5 зазначається, що інформація у вигляді довідки довільної форми або ліцензії надається учасником, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом)». Однак, надані пояснення не спростовують наявність порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно пункту 15 статті 14 Закону визначено, що Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. В електронній системі закупівель на момент оприлюднення повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі закупівля перебуває на етапі «Пропозиції розглянуті». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно факту укладання договору про закупівлю з Переможцем закупівлі, враховуючи що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю датовано 05.03.2025. Замовник 25.04.2025 надав пояснення наступного змісту: «За результатами спрощеної закупівлі з переможцем закупівлі ТОВ «НВП ЕЛАСТ» у строки, визначені чинним законодавством, було укладено договір про закупівлі від 10.03.2025 №5, який наразі виконується (Додаток 3). Договір про закупівлю не був оприлюднений з міркувань безпеки, у т.ч. з метою не розкриття інформації, що може допомогти ворогу». До пояснення Замовником додано копію Договору про закупівлі від 10.03.2025 №5. При цьому надане Замовником пояснення не корелюється із тією інформацією, яка уже розміщена ним в електронній системі закупівель, зокрема, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію про місце надання послуг та проект договору. Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір протягом 3-х робочих днів з дня його укладання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 16:17
Документи висновку
13.05.2025 16:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновках про результати моніторингу закупівель UA-2025-02-06-007889-a, UA-2025-02-17-009931-a, UA-2025-02-20-012908-a, UA-2025-02-20-013136-a, UA-2025-02-21-005512-a, UA-2025-03-07-009227-a, та недопущення їх в подальшому згідно наказу командира військової частини А3074 від 15.05.2025 №79 відповідальні особи повинні пройти навчання за програмою «Публічні закупівлі у період правового режиму воєнного стану». Додатково повідомляємо, що уповноважені особи військової частини А3074 з 01.04.2025 проходять навчання з питань оборонних і публічних закупівель в рамках навчального проєкту “Проєкт 100” підготовки уповноважених осіб військових частин, що реалізується за підтримки Офісу з підтримки змін Міністерства оборони України, Проєкту реформи оборонних закупівель.
Дата публікації
17.05.2025 14:11
Документи інформації про усунення порушення
17.05.2025 14:13
-
17.05.2025 22:48
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ремонт гусеничної стрічки Т-130)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-02-20-012908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Згідно пункту 16.15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником на основі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до цього Оголошення, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником. Непідписання переможцем договору про закупівлю та/або непередання одного примірника цього договору про закупівлю у вказаний строк буде розцінено як відмова переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю). Згідно пункту 15 статті 14 Закону визначено, що Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надсилання Замовником Переможцю - ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ" остаточної редакції договору про закупівлю, інформацію чи було укладено Замовником договір з Переможцем закупівлі (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.03.2025) та чому договір, відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, не оприлюднено в електронній системі закупівель? 3. Відповідно абзацу другому частини другої статті 28 Закону визначено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Яким чином Уповноваженою особою Замовника здійснювався розгляд пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ" та прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі, якщо всі документи, в тому числі документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, визначені вказаним учасником, як конфіденційні документи? 4. Прошу надати інформацію (назва файлу, реквізити документу) яким чином Учасником - ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ" виконано вимогу Замовника, викладену : - у пункті 9 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір (двосторонній або декількасторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, - у пункті 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.04.2025 09:58
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 09:59
-
Відповідь
Пояснення
Документи мають конфіденційний характер
Рішеня
25.04.2025 16:27
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2025 16:27
-
25.04.2025 16:27
-
25.04.2025 16:27
-
25.04.2025 16:27
-
25.04.2025 16:35
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
24 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 17:53
Замовник:
Військова частина А3074
Контактний телефон:
+380669034272
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
24 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 17:53
Замовник:
Військова частина А3074
Контактний телефон:
+380669034272
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності