Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-012501-a
Id Tender 64f5780ccc4a413fad5934c91213120f
План UA-P-2025-02-20-013502-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.02.2025 17:03
Остання зміна 20.03.2025 16:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 17:02 до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 17:02
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 17:02
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2025 15:21
до 10.03.2025 17:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 17:35
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.03.2025 17:35
до 20.03.2025 16:35
Період уточнень
з 20.02.2025 17:02 до 25.02.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 17:02 до 25.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.02.2025 15:21 до 10.03.2025 17:35
Період кваліфікації
з 28.02.2025 15:21 до 10.03.2025 17:35
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 500 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
28.02.2025 14:46
Закінчення аукціону
28.02.2025 15:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Львівська область, м, Львів, за місцем знаходження об'єктів Замовника
Дата постачання з
01.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 428 079.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 266 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП ЛЕВ-3
Пропозиція:
1 095 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Пропозиція:
1 137 191 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.02.2025 14:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2025 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Пержола
Електронна пошта
Телефон
+380322610609
Замовник
ЄДРПОУ
37831493
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень
Період вимог/скарг з 10.03.2025 17:35 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 15:21 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.03.2025 17:36
Довідка НАЗК
10.03.2025 17:35
Повідомлення про рішення
06.03.2025 11:00
Електроний протокол про продовження строку
28.02.2025 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 17:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 17:02
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 1178, Особливості), уповноваженою особою здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ЛЕВ -3», поданої у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень), очікувана вартість 1 500 000 гривень, UA-2025-02-20-012501-a. Згідно протоколу розкриття тендерну пропозицію подало четверо учасників ПП «ЛЕВ – 3» – ціна пропозиції 1 095 000,00 грн., ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" – ціна пропозиції 1 137 191 грн., ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" - ціна пропозиції - 1 266 000 грн. та ПП "Клінінг-Про"- ціна пропозиції 1 428 079,8 грн. Відповідно до частини 10 статі 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку із необхідністю ретельного вивчення документів тендерної пропозиції, зокрема в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
06.03.2025 10:59
Дата кінця розгляду
29.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП ЛЕВ-3 виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до пункту 1.2.2. Додатку 1 Тендерної документації учасник для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: Трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, чинні на момент подання пропозиції, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Таблиці 1. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня вказана вище інформація. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178
Створено
07.03.2025 12:34
Надати до
08.03.2025 12:34
Договір
UA-2025-02-20-012501-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№01/25/49/25
1 095 000 грн.
1 095 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.03.2025
Строк дії договору з
17.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37831493

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП ЛЕВ-3
Повна назва
ПП ЛЕВ-3
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36873570

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.03.2025 16:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322610609
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322610609
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності