Показати схожі тендери

Закупівля Провід( кабель) СІП-4 2*16 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-009769-a
Id Tender 9abe46289c994bc9926cebfd789f3a91
План UA-P-2025-02-20-010409-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.02.2025 15:20
Остання зміна 17.03.2025 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
186 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
932 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 15:18 до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 15:18
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 15:18
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2025 16:21
до 04.03.2025 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2025 16:01
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 16:01
до 17.03.2025 10:55
Період уточнень
з 20.02.2025 15:18 до 25.02.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 15:18 до 25.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.02.2025 16:21 до 04.03.2025 16:01
Період кваліфікації
з 28.02.2025 16:21 до 04.03.2025 16:01
Основні параметри
Провід( кабель) СІП-4 2*16
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
186 400 грн.
Провід( кабель) СІП-4 2*16
Назва предмета закупівлі
Провід( кабель) СІП-4 2*16
Очікувана вартість
186 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
932,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.02.2025 15:46
Закінчення аукціону
28.02.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Провід( кабель) СІП-4 2*16
Код ДК 021:2015
31321100-3 - Повітряні лінії електропередачі
Кількість
8 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
80200, Україна, Львівська область, Радехів, проспект Відродження,4
Дата постачання по
11.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої видаткової накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЗО ЕЛЕКТРО"
Пропозиція:
164 160 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МПКА-УКРАЇНА"
Пропозиція:
155 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ"
Пропозиція:
152 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Пропозиція:
152 064 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.02.2025 15:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
20.02.2025 15:18
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мирослава Шарко
Електронна пошта
Телефон
+380672880806
Замовник
ЄДРПОУ
33465198
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО"
Поштовий індекс
80200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Шептицький р-н., м. Радехів
Адреса
просп. Відродження, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Провід( кабель) СІП-4 2*16
Період вимог/скарг з 04.03.2025 16:01 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 16:21 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2025 16:01
Довідка НАЗК
04.03.2025 16:01
Повідомлення про рішення
28.02.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 15:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. перелік виявлених невідповідностей: - Копія аналогічного договору, копія видаткової накладної, копія відгуку, копія витягу з реєстру платників податків на додану вартість, копія наказу про призначення на посаду завірені не у відповідності з вимогами тендерної документації. Не містить дати засвідчення копії та власного імені особи, яка засвідчує копію. - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає підписаний уповноваженою особою Учасника Додаток 1 до цієї тендерної пропозиції, чим підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним, характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та Додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасником надано підписаний Додаток 1. Вимога до підписання : підпис і прізвище і ініціали уповноваженої особи. Учасник наклав підпис, прізвище, власне ім’я. 2. посилання на (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Згідно Розділу з п. 1: Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів(відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії та ”. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа) у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії.; Згідно Додатка 2 п. 1 Тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає підписаний уповноваженою особою Учасника Додаток 1 до цієї тендерної пропозиції, чим підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним, характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та Додатку 1 до цієї тендерної документації. 3. перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Завірені відповідно до вимог Розділу 3 п. 1 Тендерної документації такі документи: Копія аналогічного договору, копія видаткової накладної, копія відгуку, копія витягу з реєстру платників податків на додану вартість, копія наказу про призначення на посаду. - Підписаний уповноваженою особою Учасника Додаток 1 до цієї тендерної пропозиції, чим підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним, характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та Додатку 1 до цієї тендерної документації згідно вимоги Виправлення цих документів не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі.
Створено
03.03.2025 15:34
Надати до
04.03.2025 15:34
Договір
UA-2025-02-20-009769-a-a1
Підписаний і діє
Номер
15-03/25
152 064 грн.
126 720 грн.
З ПДВ
Підписано
14.03.2025
Строк дії договору з
14.03.2025
по
30.05.2025
Номенклатура
8 000 (метри)
Провід( кабель) СІП-4 2*16
Номенклатура
Провід( кабель) СІП-4 2*16
Кількість
8 000
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 11 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33465198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Повна назва
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39071655

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.03.2025 10:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
186 400 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО"
Контактний телефон:
+380672880806
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
186 400 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО"
Контактний телефон:
+380672880806
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності