Показати схожі тендери

Закупівля Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини від Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-008868-a
Id Tender 14eab354f4c14adf963318dcdcf3a78a
План UA-P-2025-02-20-010147-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.02.2025 14:58
Остання зміна 13.03.2025 10:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 004 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 044 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 14:48 до 28.02.2025 14:30
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 14:48
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 14:48
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2025 14:30
до 04.03.2025 08:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2025 08:52
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 08:52
до 13.03.2025 10:53
Період уточнень
з 20.02.2025 14:48 до 25.02.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 14:48 до 25.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.02.2025 14:30 до 04.03.2025 08:52
Період кваліфікації
з 28.02.2025 14:30 до 04.03.2025 08:52
Основні параметри
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 004 400 грн.
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Назва предмета закупівлі
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Очікувана вартість
4 004 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40044,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРІС-СТАЛЬ"
Пропозиція:
3 998 040 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2025 14:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віолета Петренко
Електронна пошта
Телефон
+380968820263
Замовник
ЄДРПОУ
31596743
Повна назва
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Поштовий індекс
56425
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
с. Маринівка
Адреса
вул. Шкільна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Період вимог/скарг з 04.03.2025 08:52 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 14:30 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2025 08:52
Довідка НАЗК
04.03.2025 08:52
Повідомлення про рішення
28.02.2025 14:30
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-20-008868-a-b1
Підписаний і діє
Номер
5
3 998 040 грн.
3 331 700 грн.
З ПДВ
Підписано
12.03.2025
Строк дії договору з
12.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Номенклатура
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Повна назва
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31596743

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРІС-СТАЛЬ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРІС-СТАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45563096

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.03.2025 10:53
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000141
Дата створення проекту
24.03.2025 15:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.03.2025 17:13
Дата публікації висновку про результати
02.04.2025 16:23
Дата завершення усунення порушень
17.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 09) 532-59-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 51) 237-62-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.03.2025 № 25-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.03.2025 № 25-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-02-20-008868-a 20.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.03.2025 00:00
Документи рішення
24.03.2025 17:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 20.02.2025 (протокол № 15); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРІС-СТАЛЬ» (далі – ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2023 № 16; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 12.03.2025 № 5 (далі – Договір про закупівлю); пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники повинні надати: «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності. Крім того, відповідно до пункту 6 Додатку 3 та пункту 6 Додатку № 5 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: «Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» вказаного вище сертифікату, Замовник надав пояснення наступного змісту: «оскільки за результатами тендерної закупівлі було обрано швидкоспоруджуване укриття з металевих гофрованих листів, то відповідно організатором не застосовувалась вимога про надання переможцем Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом з цим, 21.02.2025 в електронній системі закупівель до Замовника звернулися за роз’ясненнями щодо дискримінаційних умов тендерної документації стосовно надання учасниками, зокрема «Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Замовник 24.02.2025 надав роз’яснення стосовно вимог тендерної документації щодо якості матеріалів з яких виготовляється предмет закупівлі, а саме, що «вказані вимоги конкурсної документації поширювались не лише на конкретну особу або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі». Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Моніторингом процедури закупівлі також встановлено наступне. Замовник в Додатку 6 до тендерної документації визначив документи, що подаються переможцем процедури закупівлі, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: - Повний Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» з електронного сервісу мвс vytiah.mvs.gov.ua. Зазначений витяг надається щодо осіб (особи), визначених згідно підпунктом 6 пункту 47 Особливостей (виключно для керівник учасника процедури закупівлі. Зазначений Витяг повинен бути виданий станом не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання); - Гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей. Замовник визнав ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 04.03.2025. При цьому, ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», як переможець процедури закупівлі після 04.03.2025, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 12.03.2025 № 5, укладеного з ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
02.04.2025 00:00
Дата публікації
02.04.2025 16:23
Документи висновку
02.04.2025 16:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на порушення законодавства у сфері закупівель, встановлене (встановлені) відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-20-008868-a Державної аудиторської служби України від 02. 04. 2025 року (далі — Висновок), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, Сторони відповідно до встановленого порушення пункту 43 Особливостей, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору з 04.04. 2025 року.
Дата публікації
04.04.2025 14:23
Документи інформації про усунення порушення
-
04.04.2025 14:25
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
09.04.2025 17:11
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
09.04.2025 17:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-20-008868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.03.2025 17:39
Орган перевірки
28.03.2025 00:00
Документи повідомлення
24.03.2025 17:40
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-20-008868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники повинні надати: «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Прошу пояснити причини ненадання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та/або зазначити файл тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», в якій знаходиться вказана вище довідка? 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: «Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Прошу пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та/або зазначити файл тендерної пропозиції, в якій знаходиться вищевказаний сертифікат? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.03.2025 14:42
Орган перевірки
01.04.2025 00:00
Документи повідомлення
26.03.2025 14:42
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-20-008868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.03.2025 16:42
Орган перевірки
02.04.2025 00:00
Документи повідомлення
27.03.2025 16:43
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджуваня захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-02-20-008868-а)
Рішеня
27.03.2025 16:52
Замовник
Відповідь
Пояснення
Пояснення у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджуваня захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-02-20-008868-а)
Рішеня
27.03.2025 17:08
Замовник
Документи повідомлення
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
27.03.2025 17:08
-
28.03.2025 08:15
-
Відповідь
Пояснення
Надаю інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Рішеня
31.03.2025 08:56
Замовник
Документи повідомлення
31.03.2025 08:56
-
31.03.2025 08:56
-
01.04.2025 08:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 004 400 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 14:30
Замовник:
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380968820263
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 004 400 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 14:30
Замовник:
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380968820263
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності