Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-007604-a
Id Tender 513c6e4b85d341a6bac24cc8747fd8b5
План UA-P-2025-01-30-019850-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.02.2025 14:13
Остання зміна 21.03.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
798 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 990 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 14:12 до 04.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 14:12
до 01.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 14:12
до 01.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.03.2025 09:00
до 10.03.2025 14:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 14:23
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.03.2025 14:23
до 21.03.2025 15:56
Період уточнень
з 20.02.2025 14:12 до 01.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 14:12 до 01.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.03.2025 09:00 до 10.03.2025 14:23
Період кваліфікації
з 04.03.2025 09:00 до 10.03.2025 14:23
Основні параметри
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів)
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів) згідно документації. 1. Утримання та експлуатація обладнання і чаші басейну в справному, чистому та безпечному стані, попередження появи несправностей і відмов у роботі, збільшення міжремонтних термінів і забезпечення високого рівня експлуатаційної надійності, продовження терміну експлуатації. 2.Своєчасне і якісне технічне обслуговування устаткування басейнів відповідно до нормативних документів. Супутні послуги, вимоги до їх виконання. У разі потреби заміни елементів, окремих деталей, датчиків, вузлів, агрегатів устаткування інженерних систем, не передбаченої цим контрактом, Учасник складає і передає Замовникові дефектний Акт по усуненню несправностей. 3. Виконавець зобов'язаний не розголошувати конфіденційну інформацію, передану йому Замовником і отриману в ході надання послуг. 4. Виконавець зобов'язаний представляти Замовникові список осіб і відомості про них, необхідні для оформлення документів на право проходу на обслуговувану територію. При наданні послуг на території Замовника Виконавець зобов'язаний дотримуватися правил пропускного режиму для автотранспорту і персоналу, керуватися дозволеними маршрутами руху транспорту, а також вказівками охорони і відповідальних за надання послуг представників Замовника. Час доступу в приміщення, визначається за попереднім погодженням із Замовником. Послуги технічного обслуговування на території об'єкту необхідно робити в години, погоджені із Замовником. При виникненні аварійної ситуації прибуття фахівця - впродовж 2-х годин. Усі послуги, що робляться у рамках договору, пов'язані з відключенням електрики і інших систем, повинні заздалегідь узгоджуватися із Замовником не пізніше, ніж за 24 години до планованого терміну.Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, завірений підписом уповноваженої особи щодо прибуття фахівця впродовж 2-х годин (при виникненні аварійної ситуації). Виконавець зобов'язаний, на вимогу уповноважених представників Замовника, інформувати про хід надання послуг, представляти технічні консультації персоналу Замовника. Виконавці послуг повинні строго дотримуватися правил техніки безпеки, правила охорони праці і правила внутрішнього розпорядку при наданні послуг на території Замовника. Виконавець організовує своїми силами і за свій рахунок склад тимчасового зберігання інструменту, матеріалів і устаткування поза територією Замовника. Персонал Виконавця зобов'язаний знати пристрій і принцип роботи устаткування басейнів. Послуги виявляються Виконавцем відповідно до договору, в зазначені терміни, перевіреними і справними інструментами і повіреними приладами. Виконавець зобов'язаний знаходитися на об'єкті в чистому спеціалізованому одязі. Виконавець представляє Замовникові пропозиції по поліпшенню обслуговування, необхідності придбання ЗІП для безперебійної роботи обслуговуваного устаткування. Після завершення надання послуг Виконавець зобов'язаний повернути Замовникові отриману від нього документацію і надати документацію на замінене в процесі експлуатації устаткування. У разі спричинення збитку при наданні послуг майну Замовника, його співробітникам або третім особам, Виконавець відшкодовує збиток в повному об'ємі. Представник Замовника, не втручаючись в процес надання послуг, контролює хід надання послуг, перевіряє якість. Після надання послуг Виконавець зобов'язаний залишити об'єкт в чистоті. Термін надання послуг: протягом 2025 року.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
798 000 грн.
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів)
Очікувана вартість
798 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3990,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг, за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що відповідальність, передбачена ст. 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. Обов’язковою умовою для оплати наданих Послуг є надання Виконавцем оформлених у встановленому чинним законодавством України порядку Акту про надання послуг та інші документи, які передбачені чинним законодавством України. При відсутності зазначених документів, або неналежного їх оформлення, розбіжностей у відомостях чи даних, оплата за надані послуги Замовником не здійснюється до усунення Виконавцем таких порушень та надання всіх належним чином оформлених документів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Вельчева М.М."
Пропозиція:
797 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.02.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стоцький Олег Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380442530086
Замовник
ЄДРПОУ
39833860
Назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів)
Період вимог/скарг з 10.03.2025 14:23 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.03.2025 09:00 по 12.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.03.2025 14:23
Довідка НАЗК
10.03.2025 14:23
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.03.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 14:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 14:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 7.16. Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано документ «Відомості про учасника», в якому вказана не вся вищезазначена інформація, яку вимагає Замовник. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон).
Створено
07.03.2025 15:23
Надати до
08.03.2025 15:23
Договір
UA-2025-02-20-007604-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ВТО/9
797 400 грн.
797 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.03.2025
Строк дії договору з
21.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Номенклатура
Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39833860

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Вельчева М.М."
Повна назва
ФОП "Вельчева М.М."
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2472106263

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.03.2025 15:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
798 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
798 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності