Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційно-комунікаційної системи Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» від Всеукраїнський центр фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-006043-a
Id Tender 9c22703454c64830bc1d88eb1b2dcd61
План UA-P-2025-02-19-015852-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.02.2025 14:55
Остання зміна 14.04.2025 18:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 600 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
132 000 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 12:44 до 28.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 12:44
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 12:44
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2025 10:00
до 06.03.2025 14:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.03.2025 14:26
до 12.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.03.2025 14:26
до 14.04.2025 18:22
Період уточнень
з 20.02.2025 12:44 до 25.02.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 12:44 до 25.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.02.2025 10:00 до 06.03.2025 14:26
Період кваліфікації
з 28.02.2025 10:00 до 06.03.2025 14:26
Основні параметри
Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційно-комунікаційної системи Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 600 000 грн.
Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційно-комунікаційної системи Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
Назва предмета закупівлі
Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційно-комунікаційної системи Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
Очікувана вартість
6 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
132000,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
198 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційнокомунікаційної системи Вебресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
10
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, вул. Еспланадна, 17-А
Дата постачання по
31.12.2025 12:49
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно Акту прийому-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Савчук Олександр Дмитрович"
Пропозиція:
6 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2025 14:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриценко Каріна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380443648055
Замовник
ЄДРПОУ
26437415
Повна назва
Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Еспланадна, 17-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційно-комунікаційної системи Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
Період вимог/скарг з 06.03.2025 14:26 по 12.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 10:00 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.03.2025 14:26
Довідка НАЗК
06.03.2025 14:26
Повідомлення про рішення
28.02.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-20-006043-a-c1
Підписаний і діє
Номер
3775
5 940 000 грн.
5 940 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.04.2025
Строк дії договору з
14.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (місяць)
Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційнокомунікаційної системи Вебресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
Номенклатура
Послуги з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційнокомунікаційної системи Вебресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
Кількість
10
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"
Повна назва
Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26437415

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Савчук Олександр Дмитрович"
Повна назва
ФОП "Савчук Олександр Дмитрович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3216818590

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.04.2025 18:22
Повідомлення про договір
14.04.2025 18:14
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000055
Дата створення проекту
26.05.2025 10:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 12:04
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:40
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-02-20-006043-a 20.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 12:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Всеукраїнського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20 лютого 2025 року № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Савчука Олександра Дмитровича (далі – ФОП Савчук Олександр Дмитрович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 березня 2025 року № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06 березня 2025 року, договір від 14 квітня 2025 року № 3775 (далі – Договір) на суму 5 940 000,00 грн без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 02 червня 2025 року та 10 червня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1.1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункту 1.1 розділу 3 тендерної документації зазначає, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації». Проте, чинна на дату складання тендерної документації редакція пункту 31 Особливостей визначає, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, Замовник у тендерній документації не врахував діючу редакцію пункту 31 Особливостей, чим порушив пункт 28 Особливостей. Замовник у пункті 3 розділу 3 тендерної документації зазначає, що: «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі … ненадання переможцем у строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей». Водночас, підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, а також перелік документів, які необхідно надати переможцю процедури закупівлі, визначені пунктом 47 Особливостей. Таким чином, Замовником не враховано норми пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей. Замовник у пункті 4.2 розділу 5 тендерної документації зазначає, що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; … не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Особливостей; є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»). Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону); 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; … 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей». Проте, чинна на дату складання тендерної документації редакція пункту 44 Особливостей визначає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; … не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; … 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, Замовник у тендерній документації не врахував чинну редакцію пункту 44 Особливостей, чим порушив пункт 28 Особливостей. Замовник у пункті 4.1 розділу 6 тендерної документації зазначає, що: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей». Проте, чинна на дату складання тендерної документації редакція пункту 17 Особливостей визначає, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Таким чином, Замовник у тендерній документації не врахував діючу редакцію пункту 17 Особливостей, чим порушив пункт 28 Особливостей. Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Крім того пунктом 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної документації відсутній окремий додаток з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, Замовником порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей. 1.2. У ході моніторингу встановлено, що Замовник на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, пунктом 1 додатку 2 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником довідки з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, згідно з відповідним зразком додатку № 2. Також Замовник пунктом 8 додатку 4 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником листа – згоди на оброку персональних даних на кожну особу, зазначену у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Для підтвердження зазначених вище вимог учасник ФОП Савчук Олександр Дмитрович у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, надання послуг, виконання робіт, що є предметом закупівлі від 26 лютого 2025 року № 12/25. У наданій довідці зазначений, зокрема, фахівець із програмного забезпечення та кібербезпеки Черськой Сергій Васильович. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Савчук Олександр Дмитрович відсутній лист-згода Черського Сергія Васильовича на оброку персональних даних. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Водночас, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Савчука Олександра Дмитровича, Замовник не розмістив вимогу про усунення вказаних невідповідностей. На запит Держаудитслужби від 06 червня 2025 року через електронну систему закупівель Замовником надано пояснення, зокрема: «У межах розгляду тендерної пропозиції та з урахуванням вимог тендерної документації, уповноваженою особою замовника до моменту визначення переможця було направлено учаснику відповідний запит на електронну пошту з проханням надати лист-згоду на обробку персональних даних Черського С.В. 28 лютого 2025 року учасник належним чином і у встановлений строк надіслав відповідь із прикріпленим документом. Таким чином, вимоги тендерної документації дотримано, а документи надані своєчасно до моменту прийняття рішення про намір укласти договір.». Однак, пояснення Замовника не спростовує факт установленого порушення. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Савчук Олександр Дмитрович невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності. 1.3. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Водночас, нормами абзацу третього частини третьої пункту 44 Особливостей встановлено, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. В ході моніторингу встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції Замовник визнав ФОП Савчук Олександр Дмитрович переможцем процедури та в електронній системі закупівель 06 березня 2025 року опублікував повідомлення про намір укласти договір. Однак, переможець закупівлі ФОП Савчук Олександр Дмитрович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (до 10 березня 2025 року включно), не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. При цьому, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця закупівлі ФОП Савчука Олександра Дмитровича із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, чим порушив абзац третій підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 17, 28, 31 та 44 Особливостей та частини третьої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Савчука Олександра Дмитровича установлено порушення пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:40
Документи висновку
13.06.2025 14:40
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційно-комунікаційної системи Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-006043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов додатку 3 до тендерної документації в частині підтвердження відсутності підстав, зазначених в абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей. 5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 14.04.2025 № 3775. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.05.2025 09:13
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 09:13
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА ДО ЗАПИТУ В МЕЖАХ МОНІТОРИНГУ ДАСУ У відповідь на запит, оприлюднений в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-20-006043-a (моніторинг UA-M-2025-05-26-000055), Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» надає наступну інформацію: 1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості та технічних характеристик Очікувана вартість у розмірі 6 600 000 грн була визначена на підставі ринкового аналізу, проведеного шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від потенційних учасників: - ФОП Крот С.А. – 6 700 000 грн; - ФОП Савчук О.Д. – 6 200 000 грн; - ТОВ «ТехноМрії» – 6 900 000 грн. Також враховано технічні характеристики, сформовані на основі попереднього досвіду експлуатації системи, цілей реалізації проєкту «Активні парки» та потреби забезпечення її безперервного функціонування. Детальне обґрунтування очікуваної вартості та технічних характеристик оформлено окремим документом від 19.02.2025 року. 2. Щодо оприлюднення обґрунтування на вебсайті Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та бюджетного призначення було розміщено на офіційному веб-сайті установи до моменту оголошення закупівлі відповідно до вимог ч. 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання: https://sportforall.gov.ua/prozori-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-ta-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia/ 3. Щодо надання забезпечення виконання договору Учасником-переможцем (ФОП Савчук О.Д.) відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації надано забезпечення виконання договору до моменту його укладення. Подано банківську гарантію № G0325/0399 від 21.03.2025 на суму 198 000 грн та зміни №1 до гарантії від 11.04.2025 – зменшення суми до 178 200 грн у зв’язку зі скороченням обсягу закупівлі. 4. Щодо підтвердження відсутності підстав, визначених в абз. 15 п. 47 Особливостей Учасник надав усі необхідні документи, передбачені додатком 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Оскільки учасник був єдиним, після визнання його переможцем не вимагалося повторне подання документів, що вже наявні в системі. Таким чином, вимоги Особливостей дотримано, а порушення законодавства відсутні. Учасник завантажив усі документи на підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, під час подання тендерної пропозиції. Оскільки він був єдиним учасником, після визнання його переможцем повторне завантаження зазначених документів не вимагалося. Таким чином, порушень вимог чинного законодавства не встановлено. 5. Щодо обґрунтованої необхідності подовження строку укладення договору Відповідно до постанов КМУ №119 від 02.02.2024 та №821 від 07.06.2022, предмет закупівлі належить до проектів у сфері інформатизації. Укладення договору можливе лише після погодження Мінцифри. У зв’язку з цим було видано Протокол №5 уповноваженої особи від 07.03.2025 року про призупинення укладення договору до погодження. 03.04.2025 року отримано лист погодження Мінцифри №1/06-2-5315. Додатки: Комерційна пропозиція ФОП Крот С.А. від 2025 року на 1 арк. в 1 прим.; Комерційна пропозиція ФОП Савчук О.Д. від 12.02.2025 року на 1 арк. в 1 прим.; Комерційна пропозиція ТОВ «ТехноМрії» від 13.02.2025 року на 1 арк. в 1 прим.; Банківська гарантія № G0325/0399 від 21.03.2025 на суму 198 000 грн на 4 арк. в 1 прим.; Зміни №1 до гарантії від 11.04.2025 (зменшення до 178 200 грн) року на 1 арк. в 1 прим.; Протокол уповноваженої особи №5 від 07.03.2025 року на 1 арк. в 1 прим.; Лист погодження Мінцифри № 1/06-2-5315 від 03.04.2025 року на 2 арк. в 1 прим.; Уповноважена особа Каріна Гриценко
Рішеня
02.06.2025 09:09
Замовник
Документи повідомлення
02.06.2025 09:14
-
Відповідь
Додатки до пояснення
прикріплюємо додатки до наданих пояснень
Рішеня
02.06.2025 09:27
Замовник
Документи повідомлення
02.06.2025 09:40
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з підтримки, адміністрування, забезпечення функціонування та впровадження інформаційно-комунікаційної системи Веб-ресурс «Активні парки», що призначені для реалізації соціального проєкту «Активні парки - локації здорової України» Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-006043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати ДІЙСНЕ посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду, на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Яким чином учасник фізична особа-підприємець Савчук Олександр Дмитрович підтвердив відповідність вимогам тендерної документації, визначених пунктом 8 додатку 4 до тендерної документації, зважаючи на те, що у складі наданої тендерної пропозиції відсутній лист-згода на обробку персональних даних Черського Сергія Васильовича. 3. Надати пояснення щодо відсутності кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки уповноваженої особи акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» на банківській гарантії від 25.02.2025 № G0225/9856 з урахуванням вимог пункту 7 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 4. Підстави застосування замовником вимог частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України в частині набрання чинності договором від 14.04.2025 № 3775. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 16:28
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 16:29
-
Відповідь
Пояснення в межах моніторингу закупівлі UA-2025-02-20-006043-a
1. Щодо надання дійсного посилання на сторінку з обґрунтуванням: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та бюджетного призначення було розміщено на офіційному веб-сайті установи до моменту публікації оголошення про закупівлю, що відповідає вимогам ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання: https://sportforall.gov.ua/prozori-zakupivli/ua-p-2025-02-19-015852-a/ 2. Щодо листа-згоди на обробку персональних даних Черського С.В.: У межах розгляду тендерної пропозиції та з урахуванням вимог тендерної документації, уповноваженою особою замовника до моменту визначення переможця було направлено учаснику відповідний запит на електронну пошту з проханням надати лист-згоду на обробку персональних даних Черського С.В. 28 лютого 2025 року учасник належним чином і у встановлений строк надіслав відповідь із прикріпленим документом. Таким чином, вимоги тендерної документації дотримано, а документи надані своєчасно до моменту прийняття рішення про намір укласти договір. 3. Щодо відсутності кваліфікованого електронного підпису на банківській гарантії: Банківська гарантія № G0325/0399 від 24.03.2025 року була надана у формі електронного документа з накладеним кваліфікованим електронним підписом банку. Це підтверджується інформацією в документі, наявністю технічної можливості перевірки за ідентифікатором P0321K90A0MZ на сайті АТ КБ «ПриватБанк» (https://pb.ua/garant), а також зазначенням про КЕП у тексті самої гарантії. Вимоги пункту 7 Вимог, затверджених наказом Мінекономіки № 2628, дотримано в повному обсязі. Порушень у частині оформлення банківської гарантії не встановлено. 4. Щодо застосування ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України у договорі: Посилання на статтю 631 Цивільного кодексу України у пункті 10.1 договору про закупівлю № 3775 від 14.04.2025 року наведене виключно з метою правового закріплення моменту набрання договором чинності. ч.3 ст. 631 ЦК України є диспозитивною та допускає її включення до договорів. Така практика відповідає загальним засадам цивільного права та не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Включення цього положення не змінює умов закупівлі, не впливає на перебіг зобов’язань сторін і не є порушенням вимог законодавства. Уповноважена особа Каріна Гриценко
Рішеня
10.06.2025 18:11
Замовник
Документи повідомлення
10.06.2025 18:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 10:00
Замовник:
Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"
Контактний телефон:
+380443648055
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2025 10:00
Замовник:
Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"
Контактний телефон:
+380443648055
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності