Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) від ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-003877-a
Id Tender 79a17a281b944c52b11a600917203a7c
План UA-P-2025-02-20-002874-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.02.2025 11:21
Остання зміна 10.06.2025 18:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 816 915 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
74 084.58 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 11:16 до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 11:16
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 11:16
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.03.2025 11:58
до 11.04.2025 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 14:57
до 17.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.04.2025 10:11
-
Період уточнень
з 20.02.2025 11:16 до 04.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 11:16 до 04.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.03.2025 11:58 до 11.04.2025 10:11
Період кваліфікації
з 07.03.2025 11:58 до 11.04.2025 10:11
Основні параметри
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
14 816 915 грн.
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)
Очікувана вартість
14 816 915 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
74084,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.03.2025 11:35
Закінчення аукціону
07.03.2025 11:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08460, Україна, Київська область, село Ташань, вулиця Шевченка
Дата постачання по
30.06.2025 11:21
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
11 557 186.37 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Агрошляхбуд"
Пропозиція:
8 566 011.43 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.03.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.02.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дудко Олексій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380988748404
Факс
+380446720242
Замовник
ЄДРПОУ
43446648
Повна назва
ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області
Поштовий індекс
08460
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Ташань
Адреса
вулиця Центральна 7 А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)
Період вимог/скарг з 10.03.2025 14:57 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 11:58 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.03.2025 14:57
Довідка НАЗК
10.03.2025 14:57
Повідомлення про рішення
10.03.2025 14:55
Пропозиція, що перемогла
07.03.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.04.2025 16:07 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 15:33 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5259-р/пк-пз від 03.04.2025 (за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "РЕГДОРСТРОЙ" (код ЄДРПОУ: 39391847) від 14 березня 2025 № UA-2025-02-20-003877-a.a2)
Документи кваліфікації
09.04.2025 16:07
Повідомлення про рішення
09.04.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 11:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 11:16
Період вимог/скарг з 11.04.2025 10:11 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 16:07 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «11» квітня 2025 р. № 6 «село Ташань» Враховуючи особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) та Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням сільського голови виконавчого комітету Ташанської сільської ради від 06.11.2024 року № 94-од, за результатами розгляду пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" (далі - Учасник) як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (підпунктом 2 пункту 44 Особливостей), а саме: Відповідно до п.11 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій гарантію щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля з описом таких заходів, про що учасник надає відповідний лист-гарантію. На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає: календарний графік виконання робіт (враховуючи строки виконання Робіт до 30.06.2025 року); договірну ціну; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Розрахунок договірної ціни повинен бути виконаний за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 (надати копію ліцензії у складі пропозиції) чим підтвердити про наявність в учасника ліцензованого програмного комплексу АВК-5 або іншого ліцензованого програмного комплексу. Договірна ціна, виготовлена у програмному комплексі АВК 5 або іншому ліцензованому програмного комплексу, відповідно до вимог Технічного завдання, прикріплюється до тендерної пропозиції у форматі .pdf. Договірна ціна має бути складена у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281. У зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва учасником обов’язково враховуються кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва. У випадку надання розрахунків не у повному обсязі чи таких, що не відповідають технічному завданню, тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічному завданню та іншим вимогам щодо предмету закупівлі визначеного даною тендерною документацією. Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація; відомість обсягів робіт) визначалась відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області», експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23 (далі – ПКД). Під час проведення відкритих торгів з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація) потенційними учасники було поставлено 3 (три) уточнюючі запитання щодо тендерної документації, у тому числі щодо щебенево-піщаної суміші, марки та типу асфальтобетонної суміші. Не зважаючи на це, Учасником у Підсумковій відомості ресурсів (файл «Кошторис.pdf») зазначено суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 (згідно ПКД - Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70) та готова щебенево-піщана суміш N7, розмір зерен понад 0 до 20 мм, марка М1000 (уточнено у відповідях – щебенево-піщана C7), що не відповідає умовам технічного завдання. Окрім того, відповідно ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції № 3988 щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Учасником у Підсумковій відомості ресурсів (файл «Кошторис.pdf») не зазначено країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Розрахунок ціни Учасником виконаний в застарілій версії ліцензованого програмного комплексу АВК-5 (редакції 3.9.3). За посиланням https://avk5.com.ua/news.html можна перевірити, що на момент проведення розрахунків та подачі пропозиції Учасником вже діяла оновлена редакція 3.10.0 (з 03 березня 2025 року), тому під час розрахунку ціни не враховані всі зміни до чинного законодавства, у тому числі й щодо країни походження. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Уповноважена особа Олексій ДУДКО
Документи кваліфікації
11.04.2025 10:11
Повідомлення про рішення
09.04.2025 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 11:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 11:16
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000073
Дата створення проекту
19.05.2025 16:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 18:07
Дата публікації висновку про результати
09.06.2025 18:26
Дата завершення усунення порушень
24.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-20-003877-a 20.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 18:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу - 09 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2025 № 2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.03.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Агрошляхбуд» від 10.03.2025 № 4, рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи від 10.03.2025 № 4 про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів від 09.04.2025 № 5 (згідно рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 11.04.2025 № 6, пояснення та документи надані Замовником від 23.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 14.03.2025 № UA-2025-02-20-003877-a.а2 щодо неправомірного обрання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 03.04.2025 №5259-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів. Так, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 09.04.2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз скасовано рішення про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів згідно протокольного рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Агрошляхбуд» від 09.04.2025 № 5. Разом з тим, відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 встановлено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Однак, Замовником в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення не було повідомлено орган оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, чим відповідно порушено вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу установлено, порушення частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення органу оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо стану усунення порушень зазначених у рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз відповідно до вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.06.2025 00:00
Дата публікації
09.06.2025 18:26
Документи висновку
09.06.2025 18:26
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області вжито заходи щодо стану усунення порушень зазначених у рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз відповідно до вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178, що відображається за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/26240387 . Виконавчий комітет Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області врахує в подальшій роботі зауваження викладені у висновку (ID моніторингу UA-M-2025-05-19-000073) задля недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації
12.06.2025 09:02
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-20-003877-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати обґрунтування та документальне підтвердження щодо стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.05.2025 14:10
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 14:10
-
Відповідь
про надання інформації
Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області проводилися відкриті торги з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація). 1. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень, проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області», експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23. Загальна кошторисна вартість становить 34754,026 тис. грн (у тому числі будівельні роботи – 28081,405 тис.грн.; інші витрати 6672,621 тис.грн.), що складається з 3 черг будівництва. Загальна кошторисна вартість будівництва 2 черги будівництва, на яку здійснюється закупівля, складає 15160,25 тис.грн. (у тому числі будівельні роботи – 12329,762 тис.грн.; інші витрати 2830,488 тис.грн.) 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Ташанської ОТГ за посиланням https://tashanska-gromada.gov.ua/zakupivli-10-16-13-08-03-2023/ . 3. Вищезазначена закупівля фінансується за рахунок місцевого бюджету- бюджету Ташанської сільської територіальної громади, що підтверджується додатком 3 до рішення Ташанської сільської ради №2095-54-VIII від 25.12.2025 року «Про бюджет Ташанської сільської територіальної громади на 2025 рік», за Кодом Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету - 7461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету». 4. На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз скасовано протокольне рішення уповноваженої особи виконавчого комітету Ташанської сільської ради від 10.03.2025 № 4 про визначення ТОВ "Агрошляхбуд" переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація). Окрім того, повідомляємо, що моніторинг цієї тендерної документації за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття» здійснювався неодноразово, детальніше за посиланням: https://www.dzo.com.ua/tenders/18908794/monitorings/5ad87d9d9a054ea4a2a5c5b804d2edea https://www.dzo.com.ua/tenders/18541790/monitorings/279c1003cd014d06b0dea7568291e5dc https://www.dzo.com.ua/tenders/18541263/monitorings/35f70c0f4e0946468de523c1b3aff699 Виявлені моніторингом порушення було усунено, договір розірвано за згодою сторін. Тендерна документація при оголошенні подальших процедур спеціально суттєво не змінюється (виключно при зміні законодавчих актів) та є типовою, задля уникнення подальших помилок в роботі. Додатки: експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та відомість обсягів робіт з рішенням виконавчого комітету Ташанської сільської ради про затвердження проектно-кошторисної документації; обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що розміщено на сайті Ташанської ОТГ; рішення Ташанської сільської ради №2095-54-VIII від 25.12.2025 року «Про бюджет Ташанської сільської територіальної громади на 2025 рік» з додатком 3; протокол уповноваженої особи № 5 від 09.04.2025 року.
Рішеня
23.05.2025 09:31
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 816 915 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 00:00
Замовник:
ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380988748404
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 816 915 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 00:00
Замовник:
ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380988748404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності