Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування) від Управління комунального господарства Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-20-003518-a
Id Tender 45f0e55d6ea04041be3f42cff5ebda53
План UA-P-2024-08-19-012464-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.02.2025 11:43
Остання зміна 01.05.2025 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 143 190.72 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 431.91 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 11:40 до 20.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2025 11:40
до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2025 11:40
до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2025 10:00
до 16.04.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 16:40
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2025 16:40
до 01.05.2025 15:41
Період уточнень
з 20.02.2025 11:40 до 17.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.02.2025 11:40 до 17.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.03.2025 10:00 до 16.04.2025 16:40
Період кваліфікації
з 20.03.2025 10:00 до 16.04.2025 16:40
Основні параметри
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 143 190.72 грн.
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Назва предмета закупівлі
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Очікувана вартість
3 143 190.72 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31431,91
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 715.95
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих інженерно-консультаційних послуг (Додаток 5. Акт приймання наданих інженерно-консультаційних послуг), підписаних Сторонами та протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати акту виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КЛОКОЦЬКИЙ ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ "
Пропозиція:
2 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2025 09:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Балюк
Електронна пошта
Телефон
+380967918306
Замовник
ЄДРПОУ
34900570
Повна назва
Управління комунального господарства Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
майдан ім. С.П.Корольова 4/2
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Період вимог/скарг з 16.04.2025 16:40 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.03.2025 10:00 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 16:40
Довідка НАЗК
16.04.2025 16:40
Повідомлення про рішення
28.03.2025 16:27
Електроний протокол про продовження строку
20.03.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 11:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2025 11:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, що подано у складі тендерної пропозиції, які підлягають оцінці, вважаю за необхідне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП "Клокоцький Володимир Георгійович".
Дата продовження строку розгляду
28.03.2025 16:25
Дата кінця розгляду
18.04.2025 00:00
Договір
UA-2025-02-20-003518-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2-3/ІК
2 600 000 грн.
2 600 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.05.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Номенклатура
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління комунального господарства Житомирської міської ради
Повна назва
Управління комунального господарства Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34900570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КЛОКОЦЬКИЙ ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ "
Повна назва
ФОП "КЛОКОЦЬКИЙ ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2384810614

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.05.2025 15:41
-
01.05.2025 15:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 143 190.72 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 10:00
Замовник:
Управління комунального господарства Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380967918306
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 143 190.72 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 10:00
Замовник:
Управління комунального господарства Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380967918306
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності