Показати схожі тендери

Закупівля Легкові автомобілі від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-19-013646-a
Id Tender 4d0674e761ef49ccbd28a2feecef29c8
План UA-P-2025-02-19-016465-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.02.2025 18:12
Остання зміна 17.03.2025 08:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 331 666.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 316.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2025 18:12 до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2025 18:12
до 27.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2025 18:12
до 27.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.03.2025 00:00
до 11.03.2025 17:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2025 17:01
до 17.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.03.2025 17:01
до 17.03.2025 08:28
Період уточнень
з 19.02.2025 18:12 до 27.02.2025 00:00
Період оскарження
з 19.02.2025 18:12 до 27.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.03.2025 00:00 до 11.03.2025 17:01
Період кваліфікації
з 02.03.2025 00:00 до 11.03.2025 17:01
Основні параметри
Легкові автомобілі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 331 666.67 грн.
Легкові автомобілі
Назва предмета закупівлі
Легкові автомобілі
Примітки
Вантажопасажирський автомобіль типу Peugeot Rifter
Очікувана вартість
1 331 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13316,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
вантажопасажирський автомобіль типу Peugeot Rifter
Код ДК 021:2015
34115200-8 - Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Панянка, 19
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 18:12
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 18:12
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару та наданого рахунку фактури і підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної на товар. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в Договорі, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з наступного дня після завершення строку визначеного в Договорі, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари. Замовник своєчасно повідомляє Постачальника про настання таких подій в письмовому вигляді.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО"
Пропозиція:
1 268 090 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.02.2025 17:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
documentType.tender.clarifications
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
19.02.2025 18:12
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Трофіменко
Електронна пошта
Телефон
+380989799312
Сайт:
http://www.vodokanal.poltava.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361661
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
36020
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Кваліфікація
Лот № 1 Легкові автомобілі
Період вимог/скарг з 11.03.2025 17:01 по 17.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.03.2025 00:00 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.03.2025 17:01
Довідка НАЗК
11.03.2025 17:01
Повідомлення про рішення
07.03.2025 11:13
Електроний протокол про продовження строку
02.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 18:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 18:12
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО» (Код ЄДРПОУ: 38324463) виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника, зокрема технічним фахівцям, інженерам та опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
07.03.2025 11:12
Дата кінця розгляду
29.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМПЛЕКТ-АВТО» у процедурі закупівлі № UA-2025-02-19-013646-a, згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. а) Учасник надав Довідку за формою 1 додатку 2 ТД. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учасник надав Договір оренди автосалону та СТО № 1/2025 від 01.01.2025 року, але не включив у довідку за формою 1 додатку 2 ТД. Учасник має привести Довідку у відповідність. б) Учасник надав Довідку за формою 2 додатку 2 ТД. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав накази про призначення працівників. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1-2 Додатку № 2«Кваліфікаційні критерії» ТД; перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до пп.1-2 п.2 статті 16 Закону На підставі ч.2 ст. 48 Особливостей , у разі закупівлі товарів, послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону в) Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, що вимагаються в п.12 «Ступінь локалізації виробництва» додатку 1 ТД Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який пропонується учасником процедури закупівлі, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”.? Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, але не вніс інформацію про відповідну угоду. Учасник повинен надати лист чи довідку в довільній формі, в якому повинен зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва»), а саме пунктом 3 передбачено, що дія його не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 року в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Створено
10.03.2025 16:58
Надати до
11.03.2025 16:58
Договір
UA-2025-02-19-013646-a-a1
Підписаний і діє
Номер
151
1 268 090 грн.
1 056 741.67 грн.
З ПДВ
Підписано
17.03.2025
Строк дії договору з
17.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
вантажопасажирський автомобіль типу Peugeot Rifter
Номенклатура
вантажопасажирський автомобіль типу Peugeot Rifter
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 268 090
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361661

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38324463

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-01-000030
Дата створення проекту
01.04.2025 11:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.04.2025 14:38
Дата публікації висновку про результати
14.04.2025 19:05
Дата завершення усунення порушень
29.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 790-17-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2025 № 27-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 01.04.2025 № 27-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-02-19-013646-a, 19.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
02.04.2025 14:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-02-19-016465-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.02.2025 № 168; тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.02.2025 № 175; тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.02.2025 № 195; переліки змін від 20.02.2025 та від 25.02.2025 до тендерної документації; запит до процедури потенційного учасника від 23.02.2025 та відповідь замовника від 25.02.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМПЛЕКТ-АВТО»; вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМПЛЕКТ-АВТО»; протокольне рішення уповноваженої особи від 11.03.2025 № 245; повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2025; договір про закупівлю від 17.03.2025 № 151 на суму 1268090,00 грн, з ПДВ укладений з ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМПЛЕКТ-АВТО»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 07.04.2025 та 09.04.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 9 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно додатку 4 до тендерної документації. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМПЛЕКТ-АВТО» 14.03.2025 не завантажено Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.04.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 09.04.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «… 19 лютого 2025 року замовником було оголошено закупівлю на вантажопасажирський автомобіль типу Peugeot Rifter за кодом ДК 021:2015-34110000-1 «Легкові автомобілі» (34115200-8 «Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб»), у порядку відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2025-02-19-013646-а) із врахуванням вимог постанови Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог стаття 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому-восьмому цього пункту. Так відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або містяться у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільними, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5,6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або містяться у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівль у разі, коли переможець процедури закупівелі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. ТОВ «КОМПАНІЯ «КОМПЛЕКТ-АВТО» разом з тендерною пропозицією надало «Гарантійний лист» в якому керівник підприємства за своїм підписом гарантує, що «Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку». Також з даним контрагентом у КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» заключені договори, зокрема по відкритих торгах. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявні судимості» наданий разом з договором процедури закупівлі № UA-2024-08-14-011881-а. Строк дії даної довідки становить 19.10.2023 до 19.10.2025 року. Водночас будь-які рішення щодо публічної закупівлі приймаються замовником самостійно з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та дотриманням вимог законодавства в цілому...». Разом з відповіддю замовник завантажив протокольне рішення уповноваженої особи від 09.04.2025 № 344 та витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий на Бенько Сергія Григоровича. Надана Замовником відповідь не спростовує порушення в частині не завантаження переможцем до електронної системи закупівель Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, як передбачено тендерною документацією Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що не забезпечено замовником.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.04.2025 00:00
Дата публікації
14.04.2025 19:05
Документи висновку
14.04.2025 19:05
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
3bd10f6475a743dfa66813ccc449683b
Номер протоколу
№16/0028/2025/пр
Дата опублікування протоколу
14.05.2025 10:21 14.05.2025 10:21
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Про опрацювання висновку від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та підготовки відповідного рішення Замовником щодо зобов'язання усунути порушення законодавства в сфері державних закупівель:
Дата публікації
21.04.2025 21:40
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 331 666,67 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-013646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.04.2025 09:35
Орган перевірки
09.04.2025 00:00
Документи повідомлення
03.04.2025 09:35
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 331 666,67 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-013646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: Замовником в тендерній документації (додаток 9 до тендерної документації) зазначено, що переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно додатку 4 тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО" не завантажено повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що керівника* учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Надайте пояснення, чому не забезпечено відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.04.2025 14:47
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 14:47
-
Відповідь
2. Про оприлюднення пояснень на запит про надання інформації від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в електронній системі закупівель
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» надає пояснення викладені в Протоколі УО №332 від 07.04.2025 .
Рішеня
07.04.2025 18:07
Замовник
Відповідь
Про оприлюднення пояснень на запит про надання інформації від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в електронній системі закупівель
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» надає пояснення викладені в Протоколі УО №344 від 09.04.2025
Рішеня
09.04.2025 19:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 331 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380989799312
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 331 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380989799312
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності