Показати схожі тендери

Закупівля Принтери різні від Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-19-013087-a
Id Tender 659f5655a554494ca80baff254179e5b
План UA-P-2024-12-27-018925-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.02.2025 17:07
Остання зміна 24.03.2025 16:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
301 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 505 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2025 17:06 до 27.02.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2025 17:06
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2025 17:06
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2025 12:40
до 13.03.2025 17:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2025 13:25
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2025 17:10
до 24.03.2025 16:51
Період уточнень
з 19.02.2025 17:06 до 24.02.2025 00:00
Період оскарження
з 19.02.2025 17:06 до 24.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.02.2025 12:40 до 13.03.2025 17:10
Період кваліфікації
з 28.02.2025 12:40 до 13.03.2025 17:10
Основні параметри
Принтери різні
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
301 000 грн.
Принтери різні
Назва предмета закупівлі
Принтери різні
Очікувана вартість
301 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1505,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.02.2025 12:11
Закінчення аукціону
28.02.2025 12:40
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 6 (штуки)
БФП лазерний А4 ч/б Canon i-SENSYS MF264dw II з Wi-Fi (5938C017) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
БФП лазерний А4 ч/б Canon i-SENSYS MF264dw II з Wi-Fi (5938C017) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30121100-4 - Фотокопіювальні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
04.04.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Принтер етикеток GoDEX RT863i або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Принтер етикеток GoDEX RT863i або еквівалент
Код ДК 021:2015
30121000-3 - Фотокопіювальні та термокопіювальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
04.04.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Принтер для пластикових карт Evolis Primacy 2 Duplex Expert «PM2-0025-M» або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Принтер для пластикових карт Evolis Primacy 2 Duplex Expert «PM2-0025-M» або еквівалент
Код ДК 021:2015
30121000-3 - Фотокопіювальні та термокопіювальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
04.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі оригіналу рахунку, виставленого Постачальником, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на відповідний Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
238 659 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ""
Пропозиція:
210 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА
Пропозиція:
220 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.02.2025 12:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліщук Ірина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380487744243
Замовник
ЄДРПОУ
38017026
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Кваліфікація
Лот № 1 Принтери різні
Період вимог/скарг з 07.03.2025 13:25 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 12:40 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «РИФ», код згідно з ЄДРПОУ 33542722 В складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, яка не відповідає Додатку 1 до Тендерної документації та не надано документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. 05.03.2025 до електронної системи закупівель Замовником було завантажено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції учасника ТОВ «НВО «РИФ». Учасником було завантажено документи, в яких виявлено наступні невідповідності: - у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за договором згідно пункту 1 невірно зазначено дату укладання договору, невірно вказано предмет договору та невірно зазначено строк дії договору, за пунктом 2 невірно зазначено предмет договору; - за договором №13959/1 від 09.02.2025 відсутня специфікація, специфікація, яка надана не має посилання на дату та номер договору. Також відсутні документи щодо підтвердження його повного виконання, видаткова накладна, яка надана у складі тендерної пропозиції, має посилання на договір №13960 від 10.12.2024, який відсутній у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Отже, документи, які підтверджують виконання договору №13959/1 від 09.02.2025 у складі тендерної пропозиції учасника відсутні. - за договором №11401 від 07.11.2024 відсутня специфікація, специфікація, яка надана у складі даного договору не має посилання на номер та дату укладення договору, що унеможливлює встановлення належності зазначеної специфікації до договору. Видаткова накладна, яка надана на підтвердження повного виконання договору не містить посилання на відповідний договір та дату, що також унеможливлює встановлення належності зазначеної видаткової накладної до договору. Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв визначених тендерною документацією. Враховуючи, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Враховуючи вищевикладене наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВО «РИФ» з причин, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підстава: абзац 5 підпункт 1 пункт 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
07.03.2025 13:24
Повідомлення про рішення
28.02.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 17:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 17:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВО «РИФ» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.В складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, яка не відповідає Додатку 1 до Тендерної документації. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учаснику необхідно надати довідку за формою наведеною вище, яка повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог Додатку 1 Тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, в якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених в довідці договорів (не менше двох) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (акти приймання-передачі, видаткова накладна щодо предмету закупівлі тощо). Учаснику необхідно надати документи на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю технічних характеристик предмету закупівлі, з яких вбачається відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі та вимогам тендерної документації, але помилково не зазначено кількості товару. В той же час учасником надано заповнену специфікацію до проєкту договору та цінову пропозицію, де чітко визначено кількість запропонованого товару за кожною позицією. Згідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Учаснику необхідно виправити допущену помилку та надати інформацію та документ у відповідності Додатку 4 до тендерної документації. 4. В складі тендерної пропозиції не надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. Згідно пункту 4 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Відомостей про Учасника, а саме: - Установчі документів Учасника - юридичної особи: копія статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року, додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи; або інший установчий документ юридичної особи. Учасник повинен надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. 5. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 12 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. У разі відсутності обставин визначених цим пунктом, учасник надає відповідну довідку.. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог Додатку 1 Тендерної документації, документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, виправленої інформації та документа у відповідності Додатку 4 до тендерної документації, опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту, інформації, відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.03.2025 16:58
Надати до
06.03.2025 16:58
Період вимог/скарг з 13.03.2025 17:10 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 13:25 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.03.2025 17:10
Довідка НАЗК
13.03.2025 17:09
Повідомлення про рішення
07.03.2025 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 17:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 17:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "АСАНАРА" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.У довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №973 від 26.02.2025 не вірно зазначено предмет договору. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учаснику необхідно надати довідку за формою наведеною вище, яка повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). Надати виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 2. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 12 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. У разі відсутності обставин визначених цим пунктом, учасник надає відповідну довідку. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації. 3. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 13 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, у разі наявності обставин зазначених в пп. 2 п. 45 Особливостей, учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У разі відсутності обставин зазначених в пп. 2 п. 45 Особливостей, учасник надає відповідну довідку. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленої довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, інформації, відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації, інформації, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
12.03.2025 11:17
Надати до
13.03.2025 11:17
Договір
UA-2025-02-19-013087-a-c1
Підписаний і діє
Номер
Договір №44-В-25
220 999 грн.
184 165.83 грн.
З ПДВ
Підписано
20.03.2025
Строк дії договору з
20.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
БФП лазерний А4 ч/б Canon i-SENSYS MF264dw II з Wi-Fi (5938C017) або еквівалент
Номенклатура
БФП лазерний А4 ч/б Canon i-SENSYS MF264dw II з Wi-Fi (5938C017) або еквівалент
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
14 199.96
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 4 квітня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Принтер етикеток GoDEX RT863i або еквівалент
Номенклатура
Принтер етикеток GoDEX RT863i або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
47 443.42
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 4 квітня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Принтер для пластикових карт Evolis Primacy 2 Duplex Expert «PM2-0025-M» або еквівалент
Номенклатура
Принтер для пластикових карт Evolis Primacy 2 Duplex Expert «PM2-0025-M» або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
88 355.82
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 4 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38017026

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44319152

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.03.2025 16:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
301 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
301 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності