Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерного і периферійного обладнання, заправка та відновлення картриджів, 50310000-1, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ДК 021:2015 від Міністерство національної єдності України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-19-008664-a
Id Tender b5a4244599f04348b8185a22497670e9
План UA-P-2025-01-30-007227-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.02.2025 14:31
Остання зміна 09.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
490 056.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 900.57 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2025 14:31 до 27.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2025 14:31
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2025 14:31
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2025 10:00
до 03.03.2025 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2025 17:02
до 09.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.03.2025 17:02
-
Період уточнень
з 19.02.2025 14:31 до 24.02.2025 00:00
Період оскарження
з 19.02.2025 14:31 до 24.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2025 10:00 до 03.03.2025 17:02
Період кваліфікації
з 27.02.2025 10:00 до 03.03.2025 17:02
Основні параметри
Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерного і периферійного обладнання, заправка та відновлення картриджів, 50310000-1, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ДК 021:2015
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
490 056.67 грн.
Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерного і периферійного обладнання, заправка та відновлення картриджів, 50310000-1, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ДК 021:2015
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерного і периферійного обладнання, заправка та відновлення картриджів, 50310000-1, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ДК 021:2015
Очікувана вартість
490 056.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4900,57
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерного і периферійного обладнання, заправка та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП " Колос Валерій Володимирович"
Пропозиція:
481 190 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
19.02.2025 14:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Петрівна Таушан
Електронна пошта
Телефон
+380443551498
Замовник
ЄДРПОУ
40446210
Повна назва
Міністерство національної єдності України
Поштовий індекс
03186
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
б.Чоколівський, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерного і периферійного обладнання, заправка та відновлення картриджів, 50310000-1, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ДК 021:2015
Період вимог/скарг з 03.03.2025 17:02 по 09.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 10:00 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.03.2025 17:02
Повідомлення про рішення
27.02.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 14:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був подати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (копія договору та актів наданих послуг). ФОП Колос Валерій Володимирович надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (копію договору та актів наданих послуг), проте предмет договору, зазначений у довідці, не співпадає з предметом, зазначеному у копії договору. Відповідно до пункту 10 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був подати копію сертифікату Міжнародної організації стандартизованих методів випробувань (Standardized Test Methods Committee (STMC)), що засвічує кваліфікацію виробника (або імпортера) витратних матеріалів, з застосування методів тестування якості витратних матеріалів, картриджів з принтером відповідно до методів випробувань ASTM / STMC при виробництві витратних матеріалів. У складі пропозиції ФОП Колоса Валерія Володимировича наявна копія сертифікату Міжнародної організації стандартизованих методів випробувань (Standardized Test Methods Committee (STMC)), видана ТОВ «В.М.». ФОП Колос Валерій Володимирович не надав: - відповідно до пункту 5 таблиці додатку 2 до тендерної документації копії чинних сертифікатів міжнародного зразка про наявність у учасника запропонованих витратних матеріалів системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, дійсних на момент подання пропозицій; - відповідно до пункту 6 таблиці додатку 2 до тендерної документації копію чинного атестату про акредитацію організації, яка сертифікувала системи менеджменту, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015; - відповідно до пункту 15 таблиці додатку 2 підписані істотні умови договору, наведені у додатку № 6 до тендерної документації.
Створено
28.02.2025 12:10
Надати до
01.03.2025 12:10
Торги не відбулися
Очікувана вартість
490 056.67 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 10:00
Замовник:
Міністерство національної єдності України
Контактний телефон:
+380443551498
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
490 056.67 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 10:00
Замовник:
Міністерство національної єдності України
Контактний телефон:
+380443551498
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності