Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом"янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-19-003824-a
Id Tender 0569bffca9e940cebf8a0dd2abe3e7e9
План UA-P-2025-02-19-004178-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.02.2025 11:27
Остання зміна 01.04.2025 09:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 906 899.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
470 000 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2025 11:26 до 06.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2025 11:26
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2025 11:26
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.03.2025 10:00
до 13.03.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.03.2025 15:21
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2025 15:21
до 01.04.2025 09:58
Період уточнень
з 19.02.2025 11:26 до 03.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.02.2025 11:26 до 03.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.03.2025 10:00 до 13.03.2025 15:21
Період кваліфікації
з 06.03.2025 10:00 до 13.03.2025 15:21
Основні параметри
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 10 та 11 Додатку 1 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
46 906 899.4 грн.
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
46 906 899.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
470000,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
230 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, Київ, мікрорайон Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати їх підписання. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 10 та 11 Додатку 1 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
44 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 11:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Серьогіна Крістіна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380442933612
Замовник
ЄДРПОУ
03360905
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
Повна назва
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
Поштовий індекс
03067
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 13.03.2025 15:21 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.03.2025 10:00 по 14.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.03.2025 15:21
Довідка НАЗК
13.03.2025 15:21
Повідомлення про рішення
06.03.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 11:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 11:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями)) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Автомагістраль-Південь" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник в складі пропозиції надав довіреність на представництво інтересів товариства Деревенському Степану Степановичу, яку видано заступником генерального директора з економіки ТОВ «Автомагістраль-Південь» Вакарчуком Віталієм Анатолійовичем. Проте в складі пропозиції Учасником не було надано документів передбачених п.п.п. 1.1.1- 1.1.3 п.п. 1.1. п.1 Розділу ІІІ Додатку 4 тендерної документації, в повному обсязі на особу, яка видала таку довіреність, що підтверджують її повноваження на дату видачі довіреності. (невідповідність п.п.п. 1.1.3 п.п. 1.1. п.1 Розділу ІІІ Додатку 4 тендерної документації). 2) Учасник в складі пропозиції не надав копію діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб). У випадку відсутності відмітки державного реєстратора на Статуті, Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – відсутнє рішення уповноваженого органу управління про створення юридичної особи, що діятиме на підставі модельного статуту або рішення уповноваженого органу управління про продовження діяльності на підставі модельного статуту. (невідповідність п.п.п. 1.1.4 п.п. 1.1. п.1 Розділу ІІІ Додатку 4 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "Автомагістраль-Південь" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати документи передбачені п.п.п. 1.1.1- 1.1.3 п.п. 1.1. п.1 Розділу ІІІ Додатку 4 тендерної документації, на особу, яка видала надану в складі пропозиції довіреність, а саме заступника генерального директора з економіки ТОВ «Автомагістраль-Південь» Вакарчука Віталія Анатолійовича, що підтверджують його повноваження на дату видачі довіреності. 2) Надати копію діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення уповноваженого органу управління про створення юридичної особи, що діятиме на підставі модельного статуту або рішення уповноваженого органу управління про продовження діяльності на підставі модельного статуту.
Створено
11.03.2025 15:38
Надати до
12.03.2025 15:38
Договір
UA-2025-02-19-003824-a-c1
Підписаний і діє
Номер
01-КР
44 800 000 грн.
37 333 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
27.03.2025
Строк дії договору з
27.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Номенклатура
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Повна назва
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03360905

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Повна назва
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34252469

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.04.2025 09:58
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-08-000008
Дата створення проекту
08.04.2025 09:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.04.2025 17:59
Дата публікації висновку про результати
01.05.2025 11:13
Дата завершення усунення порушень
16.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.04.2025 № 138 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-02-19-003824-a 19.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.04.2025 00:00
Документи рішення
08.04.2025 17:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.02.2025 № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.03.2025 № 053/286-574, договір підряду від 27.03.2025 № 01-КР, пояснення та документи надані Замовником від 11.04.2025 та від 25.04.2025 на запити органу державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК). Моніторингом установлено, що переможцем торгів визначено єдиного учасника даних торгів - ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», із ціною пропозиції 44 800 000,00 гривень. У ході моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 9 Додатку 1 до ТД, Замовником установлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідним технічним специфікаціям (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), встановленим замовником. Таким документом є гарантійний лист учасника на виконання своїх зобов’язань щодо закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик, предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, до положень проєкту Договору згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації, та за ціною за результатами аукціону. Разом з тим, Замовником наголошено, що гарантійний лист надається за формою згідно Додатку 5 до тендерної документації, крім того до гарантійного листа учасник обов’язково додає також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, технічну специфікацію (Додаток 3 в повному обсязі) та гарантійний лист щодо можливості виконання передбачених обсягів робіт без отримання попередньої оплати. На виконання зазначеної вище вимоги Замовника, ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» у складі пропозиції надано Гарантійний лист від 05.03.2025 № 03/05/К-ТЗ/1 (за формою Додатку 5) та від 05.03.2025 № 03/05/К-2 (згідно Додатку 3) (файл: «Відповідність технічному завданню.pdf»). Слід зазначити, що невід’ємною частиною Додатку 3 до ТД є пункт «11. Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів (без цін)». Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», у томі числі у Гарантійних листах від 05.03.2025 № 03/05/К-ТЗ/1 та від 05.03.2025 № 03/05/К-2, відсутня інформація щодо відомостей обсягів робіт та відомостей ресурсів згідно з Додатком 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до ТД, чим, відповідно, недотримано вимоги пункту 9 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, згідно з вимогами пункту 3 (Проєкт договору про закупівлю) Розділу 6 ТД, Замовником установлено, що невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є Договірна ціна на виконання робіт по об’єкту. Крім того, Замовником зазначено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками та календарний графік виконання робіт, як додатки до договору, формуються учасником-переможцем відповідно до умов тендерної документації та пропозиції такого учасника-переможця та надаються замовнику для підписання. Слід також зазначити, що Замовником у пункті 3 Розділу 6 ТД передбачено, що договірна ціна повинна включати вартість усіх видів і обсягів робіт, матеріальних ресурсів, необхідних для їх виконання та устаткування, відповідно до технічної специфікації на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва (Додаток 3 до цієї тендерної документації) з урахуванням робіт, що передбачаються до виконання субпідрядними організаціями у разі їх залучення. Локальними кошторисами, які викладені у Додатку 3 до ТД у розділі «Відомість обсягів робіт», Замовником передбачено повернення матеріалів, зокрема: Брухт алюміній (зворотній матеріал) та Брухт металевий (зворотній матеріал). Так, відповідно до відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, яка викладена у Додатку 3 до ТД, Замовником відображено загальні кількісні показники зворотного матеріалу, який підлягає поверненню Замовнику після виконання підрядником демонтажних робіт, а саме: 186. Брухт алюміній (зворотній матеріал) – 4,9319452 т; 187. Брухт металевий (зворотній матеріал) – 7,538096 т. Натомість, у ході моніторингу установлено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками (які є невід’ємною частиною договору про закупівлю, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД) до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, укладеного між Замовником та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» за результатами проведення процедури закупівлі, не містить зазначеної вище інформації щодо кількості зворотного матеріалу, яка передбачена Замовником відповідно до Додатку 3 до ТД. Крім того, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД, Замовником установлено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками, як додатки до договору, формуються учасником-переможцем відповідно до умов тендерної документації та пропозиції такого учасника-переможця та надаються замовнику для підписання. Разом з тим, Замовником установлено, що розрахунок договірної ціни має включати додатки які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ Настанова з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», зокрема: - Документально оформлений учасником аналіз цін, що склалася на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищують середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках. (п.5.10. Настанови). Натомість, моніторингом установлено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками (які є невід’ємною частиною договору про закупівлю, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД) до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, не містить документально оформленого учасником аналізу цін на матеріальні ресурси, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції, та застосований ним при складанні договірної ціни, який передбачений Замовником відповідно до пункту 3 Розділу 6 ТД. Окрім того, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД, Замовником установлено, що договірна ціна має бути складена у форматі договірної ціни, який наведений у Додатку 30 відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова № 281). Так, відповідно до Форми договірної ціни яка є Додатком 30 до Настанови № 281, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «Визначена згідно з ____». Натомість, у Договірній ціні (Додаток № 2 до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР) відсутня зазначена вище інформація, чим не дотримано вимоги Настанови № 281 та пункту 3 Розділу 6 ТД. Відповідно до пункту 49 Особливостей № 1178, установлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. З огляду на викладене, Замовником укладено з Переможцем договір про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема пункту 3 Розділу 6 ТД та Додатку 3 до ТД , чим порушено вимоги пункту 49 Особливостей № 1178. Разом з тим, моніторингом установлено, що відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, предметом досліджуваної закупівлі є - Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення, код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна та вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником оприлюднено Договір підряду від 27.03.2025 № 01-КР, у якому відсутня інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, у документах що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено вимоги частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 01.04.2025 оприлюднено Договір підряду від 27.03.2025 № 01-КР та додатки до нього у форматі PDF, натомість, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу, установлено порушення вимог пункту 49 Особливостей № 1178 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.04.2025 00:00
Дата публікації
01.05.2025 11:13
Документи висновку
01.05.2025 11:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником - КП «Київміськсвітло» - розглянуто Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-19-003824-a (застосована процедура закупівлі - відкриті торги, предмет: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», оприлюднений в електронній системі закупівель 19.02.2025 року. За результатами розгляду Висновку про результати проведення моніторингу, керуючись нормами частини 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. На виконання зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, КП «Київміськсвітло» було надіслано лист №053/286-1008 від 07.05.2025 року, в якому було повідомлено ТОВ «Автомагістраль-Південь» щодо розірвання укладеного договору підряду №01-КР від 27.03.2025 року (лист додається). Станом на момент публікування даного листа, ТОВ «Автомагістраль-Південь» не направляло жодної інформації щодо розірвання вищевказаного договору. Відповідне управління правового забезпечення КП «Київміськсвітло» було проінформовано про вжиття всіх необхідних заходів щодо розірвання даного договору та ними ведуться роботи з негайного припинення зобов’язань щодо укладення відповідних документів (додається). Крім того, повідомляємо, що зміст висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівель UA-2025-02-19-003824-a було доведено до відома усіх уповноважених осіб підприємства з подальшим недопущенням порушень в сфері публічних закупівель.
Дата публікації
08.05.2025 17:11
Документи інформації про усунення порушення
08.05.2025 17:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни, замовником якої є Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-003824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.04.2025 09:32
Орган перевірки
16.04.2025 00:00
Документи повідомлення
10.04.2025 09:32
-
Відповідь
відповідь на запит
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 10.04.2025 року в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-19-003824-a), повідомляє наступне. 1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Чинники, що впливають на обсяг капітальних видатків визначаються головним розпорядником самостійно з урахуванням галузевих особливостей та фінансових можливостей. Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів». Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2025 рік розмір бюджетного призначення визначений наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 року № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», що додається. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог Змін № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми: • Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 1. Земляні роботи (РЕКНр) • Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 17. Електромонтажні роботи (РЕКНр) • Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування. Збірник 8. Електротехнічні установки (РЕКНму) • СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення • Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Лінії електропередачі (Збірник 33) (РЕКНб) • Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій (РЕКНр) • Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 20. Інші ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр) Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо. Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно проєктно-кошторисної документації розробленої ТОВ «Проектно-будівельна компанія «ТРАНСМІСТО» на об’єкт: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва», яка складається зокрема з відомості обсягів робіт та кошторисної документації, щодо розгляду якої отримано Експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-0583/01-24/КД від 18.10.2024 року, які разом є складовими тендерної документації). Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. Загальні вимоги та випробування (EN 60598-1:2015; АС:2015; АС:2016; АС:2017, IDT; IEC 60598-1:2014, MOD; COR1:2015; COR2:2015; COR3:2017, IDT), ДСТУ EN 60598-2-3:2014 Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг (EN 60598-2-3:2003/AC:2005, IDT). Поправка № 1:2015, ДСТУ EN 62722-1:2018 Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги (EN 62722-1:2016, IDT; IEC 62722-1:2014, MOD), ДСТУ EN 62717:2018 Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик (EN 62717:2017, IDT; IEC 62717:2014, MOD) та інших державних стандартів та правил. Крім того відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж» КП «Київміськсвітло» проводило процедуру погодження з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій, щодо впровадження вимог до світильників та обладнання при проведенні робіт з капітального ремонту та будівництва з метою реалізації контролю за мережами зовнішнього освітлення міста Києва для підвищення показників енергоефективності та екологічності, за результатами якого було отримано позитивну відповідь. 2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Київміськсвітло не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710). Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «Київміськсвітло» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки. При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.01.2025р. №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2025 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів. Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710. Проте, варто зазначити, що КП «Київміськсвітло» на виконання вимог п. 4.6. та Додатку 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної інформації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) надає Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування, документацію щодо проведення закупівель, в тому числі обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної ціни, вибору процедури закупівлі, завчасно, за 10 робочих днів до дати оголошення торгів, шляхом введення зазначеної інформації та завантаження документів до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/. У такому ж порядку до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» було надано відповідну інформацію та документи за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» 3) Щодо джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Бюджетні призначення на 2025 рік для виконання робіт по об’єкту з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва фінансуються за рахунок коштів спеціального фонду м. Києва, за КПКВ 1917442 «Утримання та розвиток інших об’єктів транспортної інфраструктури», відповідно до рішення Київської міської ради від 14.12.2023 року №7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» (із змінами та доповненнями) (оприлюднено на офіційному сайті Київської міської ради за посиланням https://kmr.gov.ua/uk/content/rishennya-kyyivskoyi-miskoyi-rady-9199), рішення Київської міської ради від 05.12.2024 №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 piк» (із змінами та доповненнями) (оприлюднено на офіційному сайті Київської міської ради за посиланням https://kmr.gov.ua/uk/content/rishennya-kyyivskoyi-miskoyi-rady-11560), а також розпорядження Київської мiської вiйськової адміністрації вiд 29.12.2023 №1107 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» (із змінами та доповненнями) (що міститься на офіційному сайті Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської вiйськової адміністрації) за посиланням https://dei.kyivcity.gov.ua/prohrama-ekonomichnoho-i-sotsialnoho-rozvytku-m-kyieva) та наказу Департаменту транспортної інфраструктури від 27.01.2025 № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштiв по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»(що додається). Наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.01.2025р. №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2025 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів та покладено виконувати зобов’язання щодо обсягів робіт та цілей за рахунок бюджетних асигнувань лише в межах бюджетних призначень, затверджених в бюджеті міста Києва на 2025 рік. Крім того, остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою.
Рішеня
11.04.2025 14:35
Замовник
Документи повідомлення
11.04.2025 14:35
-
11.04.2025 14:36
-
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконано вимоги пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, технічну специфікацію (Додаток 3 в повному обсязі). 2. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином у кошторисних розрахунках та договірній ціні до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР ТОВ «Автомагістраль-Південь» враховано зворотній матеріал передбачений технічним завдання до закупівлі (Додаток 3 до ТД «відомість обсягів робіт»). 3. Прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення «Відомостей ресурсів локальних кошторисів» та «Документально оформленого учасником аналізу цін, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищує середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках», які мають бути невід’ємною частиною Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, згідно умов пункту 3 Розділу 6 до ТД. 4. Прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР у відповідності до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.04.2025 18:33
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 18:34
-
Відповідь
Відповідь на запит
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 23.04.2025 року в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-19-003824-a), повідомляє наступне. 1) «Стосовно надання пояснень щодо того, яким чином ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконано вимоги пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, технічну специфікацію (Додаток 3 в повному обсязі)». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно проєктно-кошторисної документації розробленої ТОВ "Проектно-будівельна компанія "ТРАНСМІСТО" на об’єкт: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва», яка складається зокрема з відомості обсягів робіт та кошторисної документації, щодо розгляду якої отримано Експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-0583/01-24/КД від 18.10.2024р. (Реєстраційний номер в ЄДЕССБ - EX01:4906-6782-6728-2705), які разом є складовими тендерної документації). На стадії проведення закупівлі UA-2025-02-19-003824-a, ТОВ «Автомагістраль- Південь» будучи учасником надані всі необхідні документально оформлені Гарантійні листи щодо виконання ними умов майбутнього договору, зокрема в завантажених документах наявні: - Гарантійний лист вих. №03/05/К-2 від 05.03.2025 року (копія додається) про узгодження вимог про необхідні, якісні та кількісні характеристики закупівлі; - Гарантійний лист вих. №03/05/К-Н від 05.03.2025 року (копія додається) щодо не застосування еквівалентів основних матеріалів які використовуватимуться ним при виконанні робіт по договору; Отже при складанні своєї пропозиції, в частині Договірної ціни ТОВ «Автомагістраль південь» було застосовано основні матеріали (без використання еквівалентів) які передбачені проєктно-кошторисною документацією, що розроблена проєктувальником ТОВ "Проектно-будівельна компанія "ТРАНСМІСТО" у відповідності до відомості обсягів робіт по Об’єкту та відомості ресурсів (без цін), які в свою чергу були оприлюднені в тендерній документації. Що стосується світильників, які в розробленому ТОВ «ПБК «ТРАНСМІСТО» Робочому проєкті, вказані без прив’язки до назви моделі, або назви заводу виробника, а вказані лише тільки характеристики цих світильників, а саме: «Світильник споживча електрична потужність ______Вт ± 10% (світловий поток, не нижче ____лм, колірна температура К-_____, кріплення на консоль, діаметром від 48-60мм) зі спеціалізованим обладнанням для керування та диспетчеризації з пунктів живлення (ПВ) по лініям електроживлення (PLC (Power Line Communication)». КП «Київміськсвітло» звернулось листом вих. №053/286-663 від 24.03.2025 року, до автора проєкту за кваліфікаційним підтвердженням, щодо запропонованого ТОВ «Автомагістраль південь» застосування моделей світильників PARK LED виробника ТОВ «Інтелтек Трейд» на відповідність характеристик світильників розробленій та затвердженій проєктно-кошторисній документації по Об’єкту. 25.03.2025 року отримано відповідь ТОВ «ПБК «ТРАНСМІСТО» вих. №7 від 25.03.2025 року, що технічні та якісні характеристики світлодіодних світильників PARK LED виробництва ТОВ «Інтелтек Трейд» відповідають розробленій проєктно-кошторисній документації по об’єкту. (копії листів додаються) 2) «Щодо надання пояснення, яким чином у кошторисних розрахунках та договірній ціні до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР ТОВ «Автомагістраль-Південь» враховано зворотній матеріал передбачений технічним завдання до закупівлі (Додаток 3 до ТД «відомість обсягів робіт»). Додаток 3 тендерної документації містить Відомість обсягів робіт, яка є невід’ємною складовою частиною інвесторської кошторисної документації, що отримала позитивний експертний висновок №00-0583/01-24/КД від 18.10.2024р. Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» зворотні суми (матеріали) враховуються лише в інвесторській кошторисній документації і до договірних цін підрядною організації жодного відношення не мають (роз’яснення див. у збірнику «Ціноутворення у будівництві» за січень 2018 року). Таким чином, вартість зворотних матеріалів у договірній ціні підрядної організації не враховується. 3) «Щодо надання пояснення про причини неоприлюднення «Відомостей ресурсів локальних кошторисів» та «Документально оформленого учасником аналізу цін, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищує середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках», які мають бути невід’ємною частиною Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, згідно умов пункту 3 Розділу 6 до ТД». Відомості ресурсів до локальних кошторисів та підсумкова відомість ресурсів містять у собі інформацію стосовно сукупності матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт. Різниця між ними полягає у тому, що відомості ресурсів до локальних кошторисів містять в собі інформацію по окремим локальним кошторисам, а підсумкова відомість ресурсів містить інформацію щодо матеріальних та технічних ресурсів по об’єкту в цілому. Таким чином, вся необхідна інформація стосовно матеріальних та технічних ресурсів по об’єкту підрядна організація надала в повному обсязі в підсумковій відомості ресурсів. Відповідно до пункту 3 Розділу 6 до ТД учасник надає Договірна ціна – Додаток 30 до Настанови; - Локальний кошторис на будівельні роботи – Додаток 1 до Настанови; - Відомість ресурсів локального кошторису – Додаток 4 до Настанови; - Розрахунок заробітної плати відповідно до Порядоку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за №1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року №196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за №931/32383); - Визначення загальновиробничих витрат п.5.13 – п.5.16 Настанови; - Визначення адміністративних витрат п.5.17 – п.5.18 Настанови; - Визначення прибутку згідно п.5.30 та Додаток 25 Настанови; - Пояснювальна записка до Договірної ціни. - календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт. - Документально оформлений учасником аналіз цін, що склалася на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищують середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках. (п.5.10. Настанови) - Документально оформлений учасником аналізу цін, що склалася в регіоні, на послуги з оренди будівельних машин та механізмів, застосованих ним при складанні кошторисної документації (надається учасником у випадку використання орендованих будівельних машин та механізмів при складанні кошторисної документації чи договірної ціни на вимогу п.5.8. Настанови). При залученні субпідрядних організацій, вищевказані розрахунки є обов’язковими додатками при формуванні вартості робіт субпідрядних організацій у складі договірної ціни. Договірна ціна та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. До договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору. Договір буде укладено з урахуванням ст. 844 Цивільного кодексу України. Переможець надає договірну ціну Замовнику відповідно до вимог КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Ненадання договірної ціни переможцем, а також ненадання договірної ціни переможцем сформованої у відповідності до вимог цього розділу цієї тендерної документації є підставою для того, щоб відхилити тендерну пропозицію переможця у зв’язку з тим, що він відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Проєктом договору не було визначено, що документально оформлений учасником аналіз цін, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищує середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках як додаток до договору. Повідомляємо, що переможець закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» при укладанні договору надав всі необхідні додатки, в тому числі документально підтверджений аналіз цін. 4) «Щодо надання пояснення про причини неоприлюднення Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР у відповідності до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII. Так як електронною системою не надано технічної можливості завантажувати файли розміром більше ніж 50 МБ, а договір номер від №01-КР від 27.03.2025 разом сумарно складає більше 50 МБ, замовником було розділено файл з договором на дві частини (Договір підряду №01-КР від 27.03.2025-частина1.pdf та Договір підряду №01-КР від 27.03.2025-частина 2.pdf), які в свою чергу оприлюднені в терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень цивільного кодексу.
Рішеня
25.04.2025 15:23
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 906 899.4 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Контактний телефон:
380442933612
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 906 899.4 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Контактний телефон:
380442933612
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності