Показати схожі тендери

Закупівля Крісла для актової зали від Виконавчий комітет Решетилівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-19-002669-a
Id Tender e264deabd6a24f4095c0c15cabcd100b
План UA-P-2025-02-19-002830-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.02.2025 10:26
Остання зміна 18.03.2025 09:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2025 10:25 до 27.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2025 10:25
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2025 10:25
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2025 00:00
до 04.03.2025 15:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2025 15:03
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 15:03
до 18.03.2025 09:54
Період уточнень
з 19.02.2025 10:25 до 24.02.2025 00:00
Період оскарження
з 19.02.2025 10:25 до 24.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2025 00:00 до 04.03.2025 15:03
Період кваліфікації
з 27.02.2025 00:00 до 04.03.2025 15:03
Основні параметри
Крісла для актової зали
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 000 грн.
Крісла для актової зали
Назва предмета закупівлі
Крісла для актової зали
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісла для актової зали
Код ДК 021:2015
39111200-5 - Театральні крісла
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
38400, Україна, Полтавська область, м. Решетилівка, вул. Покровська, 19
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, на підставі накладних протягом 15 календарних днів
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
441 210 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 10:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Миргородська
Електронна пошта
Телефон
+380536321553
Сайт:
https://reshsmart.gov.ua/uk
Замовник
ЄДРПОУ
04382895
Повна назва
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Поштовий індекс
38400
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Решетилівка
Адреса
вул. Покровська, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Крісла для актової зали
Період вимог/скарг з 04.03.2025 15:03 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 00:00 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2025 15:03
Довідка НАЗК
04.03.2025 15:03
Повідомлення про рішення
04.03.2025 15:02
-
27.02.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 10:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2025 10:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА" поданої на процедуру закупівлі Крісла для актової зали ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, № UA-2025-02-19-002669-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: а) в складі своєї пропозиції учасник не надав документи, які підтверджують підстави володіння та /або користування матеріально-технічною базою та технологіями визначених у довідці; б) в складі пропозиції учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ; в) в складі пропозиції учасник надав лист гарантійних зобов’язань, де вказав інформацію, яка мала міститися також і в авторизаційному листі, сам авторизаційний лист відсутній в пропозиції 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) щодо підтвердження підстави володіння обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, дана вимога наведена в Додатку 1 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження п.1Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій ; б) щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дана вимога наведена в Додатку 1 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які маюь необхідні знання та досвід; в) щодо авторизаційного листа, дана вимога наведена в Додатку 1 Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація в розділі Доставка та монтаж 2 абзац 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен надати документи, які підтверджують підстави володіння та/або користування обладнання, матеріально – технічної бази та технологій вказаних у Довідці Форми 1; б) учасник повинен надати Довідку Форма 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на підтвердження інформації в Довідці Форми 2 учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори; в) учасник має надати Авторизаційний лист від виробника (оскільки в розумінні твердження Авторизаційний лист — це документ, що виданий виробником або його офіційним представництвом в Україні, який засвідчує наявність юридично оформлених правовідносин між зазначеними вище особами та постачальником, було б доцільно підтвердити наявність юридично оформлених правовідносин)
Створено
27.02.2025 15:47
Надати до
28.02.2025 15:47
Договір
UA-2025-02-19-002669-a-b1
Підписаний і діє
Номер
КР25-14
441 210 грн.
441 210 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.03.2025
Строк дії договору з
18.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
110 (штуки)
Крісла для актової зали
Номенклатура
Крісла для актової зали
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 011
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04382895

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3058309921

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.03.2025 09:54
-
18.03.2025 09:53
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-07-000013
Дата створення проекту
07.03.2025 12:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.03.2025 14:52
Дата публікації висновку про результати
18.03.2025 14:16
Дата завершення усунення порушень
02.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 № 17-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.03.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-02-19-002669-a, 19.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.03.2025 00:00
Документи рішення
07.03.2025 14:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Решетилівської міської ради (далі ? Замовник) на 2025 UA-P-2025-02-19-002830-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.02.2025 № 02-42/6; тендерну пропозицію учасника ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА»; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» до 28 лютого 2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 02-42/8; договір поставки товару від 18.03.2025 № КР25-14 з ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» на суму 441210,00 грн без ПДВ; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 13.03.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Згідно вимог тендерної документації замовника («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації) якщо учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції він повинен надати Авторизаційний лист, підписаний уповноваженою особою виробника. Лист повинен містити посилання на процедуру закупівлі та гарантію відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації, а також гарантійний термін експлуатації виробу. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» не надано вищевказаний Авторизаційний лист. Замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» для завантаження вищевказаного документу. Учасником ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» на виконання вимоги про усунення невідповідностей завантажено Авторизаційний лист, який не містить інформації про гарантійний термін експлуатації виробу. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.03.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Умовами тендерної документації передбачалося надання учасником в складі пропозиції лист гарантійних зобов’язань (якщо учасник не є виробником товару) безпосередньо від виробника (підтвердити наявність КВЕДів на даний вид діяльності). Також умовами тендерної документації передбачалося, що учасник має надати Авторизаційний лист, підписаний уповноваженою особою виробника. Лист повинен містити посилання на процедуру закупівлі та гарантію відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації, а також гарантійний термін експлуатації виробу. Учасник закупівлі ФОП Волобуєва Тетяна Сергіївна в складі своєї пропозиції надала один лист, який назвала «ЛИСТ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» де фактично містилася інформація по двох листах (лист гарантійних зобов’язань та авторизаційний лист), які вимагав замовник в т.ч. і гарантійний термін експлуатації виробу (який зазначений був 36 місяців). Таким чином інформація, яка повинна міститися в авторизаційному листі надана в листі під назвою «Лист гарантійних зобов’язань» (лист додається). Відповідно до переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації підпадає під опис формальних помилок. Так, Замовником під час надання 24 годин на виправлення помилки було зазначено, що учасник надав лист гарантійних зобов’язань, де вказав інформацію, яка мала міститися також і в авторизаційному листі. Отже, хоча сам документ під назвою «Авторизаційний лист» учасником не надано, проте Замовником отримано необхідну інформацію. Крім того, звертаємо увагу, що у переліку інформації та/ або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, було зазначено, що учасник має надати Авторизаційний лист від виробника. Оскільки в розумінні твердження Авторизаційний лист – це документ, що виданий виробником або його офіційним представництвом в Україні, який засвідчує наявність юридично оформлених правовідносин між зазначеними вище особами та постачальником, також зазначалося, що було б доцільно учасником підтвердити наявність таких юридично оформлених правовідносин. Учасником закупівлі ФОП Волобуєва Тетяна Сергіївна надано авторизаційний лист виробника (додається) та дилерський договір (додається). Таким чином, учасником підтверджено юридично оформлені правовідносини з виробником». Вказане твердження замовника є безпідставним, оскільки замовником в тендерній документації встановлено вимоги про надання наступних документів, а саме: - «Якщо учасник не є виробником, то повинен надати у складі своєї пропозиції листи гарантійних зобов’язань безпосередньо від виробника (підтвердити наявність КВЕДів на даний вид діяльності)»; - «Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції він повинен надати Авторизаційний лист, підписаний уповноваженою особою виробника. Лист повинен містити посилання на процедуру закупівлі та гарантію відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації, а також гарантійний термін експлуатації виробу». Таким чином тендерна документація замовника містить вимоги про надання двох окремих документів, отже не може бути формальною помилкою, такою як «невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації підпадає під опис формальних помилок». Разом з цим замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА», в якій замовник зазначив: «в складі пропозиції учасник надав лист гарантійних зобов’язань, де вказав інформацію, яка мала міститися також і в авторизаційному листі, сам авторизаційний лист відсутній в пропозиції. Учасник має надати Авторизаційний лист від виробника». Тобто, учасник повинен завантажити документ, який відсутній в тендерній пропозиції учасника, а саме «Авторизаційний лист» згідно вимог тендерної документації замовника, та містити інформацію, зокрема щодо гарантійного терміну експлуатації виробу. Натомість вищевказаний документ не містить інформації про гарантійний термін експлуатації виробу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Однак, замовником всупереч абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА».
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору поставки товару від 18.03.2025 № КР25-14 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.03.2025 00:00
Дата публікації
18.03.2025 14:16
Документи висновку
18.03.2025 14:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розглянувши висновок Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області відповідно до проведення моніторингу закупівлі «Крісла для актової зали за кодом ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39111200-5 Театральні крісла)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002669-a), повідомлюю про усунення виявлених порушень шляхом підвантаження в електронну систему закупівель додаткової угоди від 20 березня 2025 року щодо розірвання договору від 18 березня 2025 року № КР25-14 та відповідно припинення усіх зобов’язань по даному договору
Дата публікації
20.03.2025 13:20
Документи інформації про усунення порушення
20.03.2025 13:20
-
20.03.2025 13:30
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Результат
Усунуто
Дата публікації
15.04.2025 16:53
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
15.04.2025 16:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 450000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. - Учасником ФОП "ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА", на надану замовником вимогу про усунення невідповідностей, завантажено авторизаційний лист виробника товару, який не містить інформації стосовно гарантійного терміну експлуатації виробу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.03.2025 16:27
Орган перевірки
14.03.2025 00:00
Документи повідомлення
10.03.2025 16:28
-
Відповідь
Пояснення
Розглянувши Ваш запит щодо надання пояснень, у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Крісла для актової зали за кодом ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39111200-5 Театральні крісла)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002669-a), розміщеного в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 10.03.2025 року о 16:28, повідомляю наступне: Щодо запитання № 1 Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 року, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: • Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; • органам місцевого самоврядування… Хоча дані норми носять рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування, яким є виконавчий комітет Решетилівської міської ради і спеціальний Закон не покладає обов’язку оприлюднювати дану інформацію, однак Замовник не нехтував нововведеннями та виконав їх повною мірою. Так, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та / або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2025-02-19-002669-a, було опубліковано на офіційному веб-сайті Решетилівської міської ради https://reshsmart.gov.ua/uk - Діяльність ради - Держзакупівлі - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - в таблиці під № 146 від 19.02.2025 року (скрін та обґрунтування додаються) Щодо запитання № 2 Умовами тендерної документації передбачалося надання учасником в складі пропозиції лист гарантійних зобов’язань (якщо учасник не є виробником товару ) безпосередньо від виробника ( підтвердити наявність КВЕДів на даний вид діяльності). Також умовами тендерної документації передбачалося, що учасник має надати Авторизаційний лист, підписаний уповноваженою особою виробника. Лист повинен містити посилання на процедуру закупівлі та гарантію відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації, а також гарантійний термін експлуатації виробу. Учасник закупівлі ФОП Волобуєва Тетяна Сергіївна в складі своєї пропозиції надала один лист, який назвала «ЛИСТ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» де фактично містилася інформація по двох листах (лист гарантійних зобов’язань та авторизаційний лист), які вимагав замовник в т.ч. і гарантійний термін експлуатації виробу (який зазначений був 36 місяців). Таким чином інформація, яка повинна міститися в авторизаційному листі надана в листі під назвою «Лист гарантійних зобов’язань» (лист додається). Відповідно до переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації підпадає під опис формальних помилок. Так, Замовником під час надання 24 годин на виправлення помилки було зазначено, що учасник надав лист гарантійних зобов’язань, де вказав інформацію, яка мала міститися також і в авторизаційному листі. Отже, хоча сам документ під назвою «Авторизаційний лист» учасником не надано, проте Замовником отримано необхідну інформацію. Крім того, звертаємо увагу, що у переліку інформації та/ або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, було зазначено, що учасник має надати Авторизаційний лист від виробника. Оскільки в розумінні твердження Авторизаційний лист – це документ, що виданий виробником або його офіційним представництвом в Україні, який засвідчує наявність юридично оформлених правовідносин між зазначеними вище особами та постачальником, також зазначалося, що було б доцільно учасником підтвердити наявність таких юридично оформлених правовідносин. Учасником закупівлі ФОП Волобуєва Тетяна Сергіївна надано авторизаційний лист виробника (додається) та дилерський договір (додається). Таким чином, учасником підтверджено юридично оформлені правовідносини з виробником.
Рішеня
13.03.2025 08:44
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Контактний телефон:
+380536321553
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Контактний телефон:
+380536321553
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності