Показати схожі тендери

Закупівля Прокат суден із екіпажем від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-18-014220-a
Id Tender e52f9cf7141545d18cab6178b74e435e
План UA-P-2024-09-19-008152-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.02.2025 21:21
Остання зміна 04.06.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 562 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 812.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.02.2025 21:21 до 07.03.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 18.02.2025 21:21
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.02.2025 21:21
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 14:05
до 20.05.2025 21:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 16:45
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 21:13
до 04.06.2025 10:20
Період уточнень
з 18.02.2025 21:21 до 04.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.02.2025 21:21 до 04.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 14:05 до 20.05.2025 21:13
Період кваліфікації
з 10.03.2025 14:05 до 20.05.2025 21:13
Основні параметри
Прокат суден із екіпажем
Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем). Детально про закупівлю - в Тендерній документації за предметом закупівлі.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 562 500 грн.
Прокат суден із екіпажем
Назва предмета закупівлі
Прокат суден із екіпажем
Примітки
Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем). Детально про закупівлю - в Тендерній документації за предметом закупівлі.
Очікувана вартість
2 562 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12812,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 13:30
Закінчення аукціону
10.03.2025 14:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прокат суден із екіпажем. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, 60651000-6.
Код ДК 021:2015
60650000-9 - Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем
Кількість
250
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату, підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України, в залежності від того, яка дата є більш пізньою. Детально про умови оплати в Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Грейн-Трансшипмент
Пропозиція:
1 765 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
1 699 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ"
Пропозиція:
1 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АКОРД"
Пропозиція:
1 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 13:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.02.2025 21:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Туней Світлана Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380512501184
Сайт:
http://www.delta-pilot.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728507
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Прокат суден із екіпажем
Період вимог/скарг з 04.04.2025 16:45 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 14:05 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 04.04.2025. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" на підставі вимог п.44 Особливостей («2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;»).
Документи кваліфікації
04.04.2025 16:45
Повідомлення про рішення
17.03.2025 09:07
Електроний протокол про продовження строку
10.03.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 21:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 21:21
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Дата продовження строку розгляду
17.03.2025 09:06
Дата кінця розгляду
08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 16:45 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
на підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів
Документи кваліфікації
25.04.2025 14:46
Електроний протокол про продовження строку
04.04.2025 16:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 21:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 21:21
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
на підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 14:46
Дата кінця розгляду
03.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 20.05.2025 21:13 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 18:15 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
19.05.2025 ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем) учасника ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА", ідентифікаційний код 2930913764, місцезнаходження: Україна, 68303, Одеська обл., Ізмаїльський р-н, місто Кілія, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатом оцінки, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Документи кваліфікації
20.05.2025 21:13
Довідка НАЗК
20.05.2025 21:13
Повідомлення про рішення
15.05.2025 18:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 21:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 21:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-02-18-014220-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією від 18 лютого 2025 року за вказаним предметом закупівлі (далі - Тендерна документація від 18.02.2025): 1.) Згідно умов Додатку 3 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 18.02.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалося надати: «довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати чинний(-і) документ(-и), що підтверджує(-ють) наявність у учасника плавзасобу(-ів), необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі: - скановану копію чинного свідоцтва про право власності на судно (або судновий білет), видане Державною службою морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (або іншим уповноваженим органом) на плавзасіб(-оби), який(-і) учасник планує залучати для надання послуг за предметом закупівлі, або інший чинний документ, що підтверджує право учасника на користування таким(-и) плавзасобом(-ами); - скановану копію чинного документу, виданого Регістром судноплавства України (або іншим уповноваженим органом), на плавзасіб(-оби), який (-і) учасник планує залучати для надання послуг за предметом закупівлі.». У тендерній пропозиції ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (файл Довідка про наявність МТБ 2025.pdf.p7s 06 березня 2025 18:011), в якій учасником в табличній частині зазначено найменування плавзасобу, що планується залучати для надання послуг за предметом закупівлі, - UAS-0881-К. Разом з тим згідно наданих у складі документів тендерної пропозиції ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" документів (файли: 9.Договір фрахтування судна UAD-0881-K від 06.01.2025.pdf.p7s, 10.2. Свідоцтво про придатність судна UAD - 0881-К до плавання 083768.pdf.p7s, 10.1. Судновий білет АС №003725 судно UAD - 0881-К.pdf.p7s 06 березня 2025 18:01) назва судна або його державний реєстраційний номер UAD - 0881-К. Просимо виправити зазначену невідповідність. 2.) Згідно умов Додатку 3 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 18.02.2025 вимагалося надати: «інформацію (довідку) в довільній формі, якою учасник підтверджує відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. (Учасник може оформити таку інформацію (довідку) за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації);». У тендерній пропозиції ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" надано довідку (файл Довідка про відсутність підстав Постанови № 1178 2025.pdf.p7s 06 березня 2025 18:01) «Довідка про відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови № 1178». Разом з тим абзац чотирнадцятий пункту 47 Постанови № 1178 виключений постановою КМУ від 2 квітня 2024 р. № 382. Просимо виправити зазначену невідповідність. 3.) Згідно умов Додатку 3 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 18.02.2025 встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (зі змінами ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”). Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі якщо учасник процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі, у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі передбачених цією тендерною документацією документ та/або накладати КЕП на тендерну пропозицію (або КЕП нерезидента неможливо верифікувати через електронну систему закупівель), то він у складі тендерної пропозиції надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів інших відповідних уповноважених органів/організацій та/або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів та/або ненакладення КЕП.». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису учасника, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 18.02.2025, так як згідно з умовами закупівлі тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" для усунення виявлених невідповідностей: 1.) на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації) – зокрема виправити невідповідність у найменуванні плавзасобу, що планується залучати для надання послуг за предметом закупівлі. 2.) надати інформацію (довідку) в довільній формі, якою учасник підтверджує відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. (Учасник може оформити таку інформацію (довідку) за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації); 3.) виконати вимоги Додатку 3 до Тендерної документації від 18.02.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису на подану ним тендерну пропозицію. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
16.05.2025 16:11
Надати до
17.05.2025 16:11
Договір
UA-2025-02-18-014220-a-c1
Підписаний і діє
Номер
80-В-ФДЛ-25
1 699 000 грн.
1 699 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
250 (Година)
Прокат суден із екіпажем. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, 60651000-6.
Номенклатура
Прокат суден із екіпажем. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, 60651000-6.
Кількість
250
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728507

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Повна назва
ФОП "ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2930913764

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 10:20
-
04.06.2025 10:19
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-16-000004
Дата створення проекту
16.05.2025 11:08
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.05.2025 14:58
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 16:36
Дата завершення усунення порушень
30.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 НАКАЗ№ 22-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 15.05.2025 №22-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-02-18-014220-a 18.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.05.2025 00:00
Документи рішення
16.05.2025 14:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік ФІЛІЮ «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» від 18 лютого 2025 року (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТзОВ «СК АКОРД» та ФОП «ЧОРНОБИКІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.05.2025; повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025; пояснення надані від 22.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 16:36
Документи висновку
26.05.2025 16:36
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Прокат суден із екіпажем» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-014220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.05.2025 14:25
Орган перевірки
23.05.2025 00:00
Документи повідомлення
19.05.2025 14:26
-
Відповідь
На запит ДАСУ від 19.05.25 до закупівлі UA-2025-02-18-014220-a
На запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України у Волинській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-18-014220-a надаємо інформацію та відповідні документи, прикріплені окремими файлами.
Рішеня
22.05.2025 16:36
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 562 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 562 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності