Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області від ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-18-011742-a
Id Tender 10d22440a0884ab4a4ffe26b38b6251a
План UA-P-2025-02-18-014458-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.02.2025 16:05
Остання зміна 17.04.2025 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 169 914 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
900 849.57 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.02.2025 16:04 до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.02.2025 16:04
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.02.2025 16:04
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.03.2025 15:42
до 27.03.2025 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2025 12:34
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.03.2025 10:57
до 17.04.2025 09:37
Період уточнень
з 18.02.2025 16:04 до 14.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.02.2025 16:04 до 14.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.03.2025 15:42 до 27.03.2025 10:57
Період кваліфікації
з 17.03.2025 15:42 до 27.03.2025 10:57
Основні параметри
Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 169 914 грн.
Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
180 169 914 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
900849,57
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
360 000
Аукціон
Cтарт аукціону
17.03.2025 15:19
Закінчення аукціону
17.03.2025 15:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08113, Україна, Київська область, Бучанський район, с. Петрушки, провулок Коцюбинського М,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики № 13110-05/36 від 14 лютого 2025 року.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58"
Пропозиція:
172 686 441.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
Пропозиція:
172 590 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.03.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2025 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Гензур
Електронна пошта
Телефон
+380975293746
Замовник
ЄДРПОУ
04362125
Повна назва
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08112
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с.Дмитрівка
Адреса
вул.Садова, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області
Період вимог/скарг з 21.03.2025 12:34 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 15:42 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.03.2025 12:34
Повідомлення про рішення
21.03.2025 12:28
-
17.03.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 16:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 16:04
Період вимог/скарг з 27.03.2025 10:57 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 12:34 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2025 10:58
Довідка НАЗК
27.03.2025 10:57
Повідомлення про рішення
27.03.2025 10:54
-
21.03.2025 12:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-18-011742-a-a1
Підписаний і діє
Номер
KV05A_28_W
172 686 441.96 грн.
143 909 977.82 грн.
З ПДВ
Підписано
16.04.2025
Строк дії договору з
16.04.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області
Номенклатура
Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04362125

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39348815

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
17.04.2025 09:37
-
Зміни до договору
16.04.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Опис змін у вкладеному файлі
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
17.04.2025 11:33
-
Додатки до договору
17.04.2025 11:31
Додатки до договору
Зміни до договору
12.05.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
Опис змін у вкладеному файлі
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
14.05.2025 10:02
-
14.05.2025 10:00
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-02-000044
Дата створення проекту
02.04.2025 09:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.04.2025 10:46
Дата публікації висновку про результати
21.04.2025 16:16
Дата завершення усунення порушень
06.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2025-02-18-011742-a 18.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
02.04.2025 10:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18 лютого 2025 року № 62 (зі змінами від 11 березня 2025 року № 99), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» (далі - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 58» (далі - ТОВ «ШБУ-58»), протокол від 21 березня 2025 року № 115, протокол від 27 березня 2025 року № 123, від 11 квітня 2025 року № 152, повідомлення про намір укласти договір від 27 березня 2025 року; договір підряду від 16 квітня 2025 року № KV05A_28_W на суму 172 686 441,96 грн (далі – Договір), додаткову угоду від 16 квітня 2025 року № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09 квітня 2025 року , 11 квітня 2025 року. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що відповідність поданої тендерної пропозиції Учасника за цим критерієм підтверджується наданням у складі такої пропозиції належним чином оформлених документів, зокрема довідкою за формою, наведеною у Додатку 6 (далі – Довідка), цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. У примітках до Довідки зазначено, зокрема, що «таблиця містить загальну підсумкову інформацію, а деталізація надається окремими деталізованими резюме та іншими документами, які підтверджують наявність договірних або трудових відносин (для кожного працівника окремо), які містить всі дані, які вимагаються Замовником. Додатками до цієї довідки є підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації» Згідно з підпунктом 5.2.2 пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачена «Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (не менше однієї особи за кожною з позицій): - інженера з охорони праці (з досвідом роботи не менше 3 років) (з наданням посвідчення на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії дійсного кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого). - інженера-проектувальника (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера- будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво» та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату). - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати завірену належним чином копію відповідного дійсного сертифікату); - виконроба (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера- будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво»); - головного інженера (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво»). 07.1_Довідка - працівники Учасник ТОВ «ШБУ-58» у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації надав Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10 березня 2025 року № 10/03-09 (файл «07.1 Довідка-працівники.pdf») (далі- Довідка № 10/03-09), у якій зазначено наявність: - головного інженера Довгалюка М.В. (наказ про прийняття на роботу від 05.03.2024 № 34/К); - виконроба Жовніра І.В. (наказ про надання суміщення посади від 13.12.2024 № 200-1/К); - інженера з охорони праці Пукаса В.С. (цивільно-правова угода від 19.02.2025 № 2); - інженера-проектувальника Свідеревича В.В. (цивільно-правова угода від 19.02.2025 № 3); - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Олійника В.В. (цивільно-правова угода від 01.07.2024 № 07/2024-01). У додатку до Довідки 10/03-09 учасник ТОВ «ШБУ-58» у складі тендерної пропозиції надав документи, які підтверджують освіту та професійну кваліфікацію зазначених працівників (файл «07.2_Працівники – документи.zip»). Водночас тендерна пропозиція учасника ТОВ «ШБУ-58» не містить інформації/документів, що підтверджує досвід їх роботи не менше 3 років. Держаудитслужба під час здійснення моніторингу процедури закупівлі 10 квітня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо підтвердження досвіду роботи не менше 3 років інженера з охорони праці, інженера-проектувальника, сертифікованого інженера-проектувальника сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба та головного інженера, інформація про яких зазначена у Довідці № 10/03-09. Замовник 11 квітня 2025 року надав наступні пояснення: «ТОВ «ШБУ-58» виконало умови ТД, та надали підтверджуючі документи щодо кваліфікації інженера з охорони праці з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого), інженера-проектувальника, сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба та головного інженера, що було підтверджено довідкою за формою Додатку 6 тендерної документації від 10 березня 2025 року № 10/03-09 (файл «07_01 Довідка-працівники.pdf»). Документацією не було передбачено окремих вимог щодо обов’язковості підтвердження досвіду роботи працівників відповідної кваліфікації в тендерній документації оголошеної закупівлі «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-011742-a). Слід зазначити, що тендерна документація на закупівлю робіт «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» була погоджена Міністерством розвитку громад та територій України та Європейським інвестиційним банком». Пояснення Замовника не спростовує виявленого порушення та суперечить вимогам, що встановлені в тендерній документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Водночас, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-58» не виявив вищезазначені невідповідності та не надав можливості їх усунути шляхом оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю Пунктом 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що «Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та ще один календарний місяць після дати завершення дії договору. Порушення зазначеного строку дії банківської гарантії слід вважати гарантійним випадком відповідно до чинної банківської гарантії. Дія банківської гарантії має бути продовжена у разі продовження терміну дії договору.» На виконання цієї вимоги переможець ТОВ «ШБУ-58» надав банківську гарантію від 10 квітня 2025 року № 2495-25 (далі – Банківська гарантія), строком дії до 31 січня 2026 року (файл «Банківська гарантія на виконання договору.pdf»). З урахуванням внесення змін до Договору в частині продовження строку його дії до 31 грудня 2026 року, та не продовження в подальшому строку дії банківської гарантії є ризик не забезпечення виконання договору про закупівлю на весь строк його дії.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-58» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.04.2025 00:00
Дата публікації
21.04.2025 16:16
Документи висновку
21.04.2025 16:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-18-011742-a, повідомляємо про незгоду з твердженням щодо порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-58» та надаємо наступне обґрунтування правильності дій Замовника. 1. Тендерна пропозиція Учасника містила всі необхідні дані для встановлення відповідності вимогам кваліфікації. У пункті 5.2.1 тендерної документації передбачалося подання інформації про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Вимоги щодо форми, способу чи переліку документів, які повинні використовуватися для підтвердження досвіду не вимагалось. Учасник ТОВ «ШБУ-58» надав у складі тендерної пропозиції: - довідку з інформацією про кваліфікованих працівників; - копії наказів, цивільно-правових договорів та інші документи, які підтверджують правовідносини з ними; - дипломи та кваліфікаційні сертифікати згідно з вимогами документації. Ці документи дозволили Замовнику належним чином встановити кваліфікацію і досвід роботи відповідних осіб, навіть без подання окремої довідки про кількість років стажу. 2. Кваліфікаційні сертифікати та дипломи підтверджують наявність професійного досвіду понад 3 роки. Замовником було розглянуто надані сертифікати та дипломи, зокрема: - інженер з охорони праці, інженер-проектувальник, сертифікований інженер-проектувальник — усі мали чинні сертифікати, що видаються за умови наявності не менше трьох років професійного досвіду відповідно до галузевих нормативних актів; - виконроб та головний інженер мали дипломи про вищу освіту за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво». Дати отримання освіти дозволяють обґрунтовано зробити висновок про наявність необхідного досвіду, оскільки від моменту завершення навчання пройшло більше трьох років. Таким чином, Замовник мав достатні підстави для підтвердження відповідності учасника вимогам досвіду, виходячи з поданих документів та їх аналізу. 3. Замовник об’єктивно не виявив невідповідності, на яку поширюється дія пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, замовник зобов’язаний повідомити учасника про виявлену невідповідність у разі відсутності документів, подання яких прямо передбачено тендерною документацією. У цьому випадку: - Жодна норма тендерної документації не зобов’язувала Учасника подавати конкретні документи саме для підтвердження кількості років досвіду; - Подані документи (сертифікати, дипломи, договори, накази) дозволили Замовнику об’єктивно і з достатньою достовірністю встановити факт відповідності кваліфікаційним вимогам; - Замовник не виявив фактичної невідповідності, а отже, не мав правових підстав вимагати її усунення. 4. Замовник діяв добросовісно, у межах повноважень та з дотриманням принципів закупівель Усі дії Замовника під час оцінювання тендерної пропозиції були: - Засновані на аналізі змісту поданих документів; - Здійснені з урахуванням чинного законодавства, включаючи Закон України «Про публічні закупівлі»; - Відповідали принципам об’єктивності, добросовісності та недискримінації учасників. 5. Замовник попередив учасника, ТОВ «ШБУ-58», щодо необхідності продовження строку дії банківської гарантії з урахуванням змін до Договору підряду від 16.04.2025 року №KV05A_28_28 (Додаткова угода №1 від 16.04.2025 року) до 31 січня 2027 року. Відповідно до умов тендерної документації (п.5 Додаток 11): 1. Документи забезпечення виконання договору Вимоги до документів: - Банківська гарантія, оформлена згідно з вимогами пункту 8 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та Додатку 2 даної тендерної документації. - Супровідні документи до банківської гарантії згідно з вимогами 8 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та Додатку 2 даної тендерної документації. Документи за цим пунктом переліку надаються переможцем у будь-який час, але не пізніше дати підписання договору. На виконання цієї вимоги переможець ТОВ «ШБУ-58» надав банківську гарантію від 10 квітня 2025 року № 2495-25 (далі – Банківська гарантія), строком дії до 31 січня 2026 року (файл «Банківська гарантія на виконання договору.pdf»). 6. Наголошуємо, що тендерна документація на закупівлю робіт «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» була погоджена Міністерством розвитку громад та територій України та Європейським інвестиційним банком. 7. Висновок На підставі викладеного вважаємо висновок Держаудитслужби щодо порушення Замовником вимог п. 43 Особливостей необґрунтованим та таким, що не враховує наданих у складі тендерної пропозиції документів, які дозволяють встановити відповідність кваліфікаційним критеріям. Але, в подальшому, при підготовці тендерної документації будуть враховані пропозиції Держаудитслужби щодо більш чітких вимог до учасників. В подальшому, у разі порушення законодавства в сфері державних закупівель, зобов’язуємося здійснювати заходи, направлені на недопущення порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими буде допущено порушення.
Дата публікації
24.04.2025 17:30
Документи інформації про усунення порушення
24.04.2025 18:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-011742-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.04.2025 15:41
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 15:41
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне. 1) Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, то така інформація розміщена за посиланням https://dtg.gov.ua/pub-info/200911-nove-budivnictvo-ditiacogo-doskilnogo-navcalnogo-zakladu-na-75-misc-po-provulku-kociubinskogo-m1-v-s-petruski-bucan. Розмір очікуваної вартості та витрат визначений на підставі проектно - кошторисної документації за об'єктом «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області», розробленої ТОВ «НПК «УКРБУДПРОЕКТ», а також на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво № 003-04-24/КП від 08 квітня 2024. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації за об'єктом «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області», розробленої ТОВ «НПК «УКРБУДПРОЕКТ». Проєктно-кошторисна документація виготовлена, враховуючи всі потреби та необхідні об’єми робіт, та у відповідності із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та порядком, затвердженим, Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05 2011 року № 560, а також відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства. 2) Фінансування зазначеної закупівлі здійснювалося за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Програми з відновлення України. Код програмної класифікації видатків – 7381- реалізація проектів в рамках програми відновлення України. 3) Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
09.04.2025 12:04
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-011742-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ – 58» вимогам тендерної документації, визначеним підпунктом 5.2.2. розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», в частині підтвердження досвіду роботи не менше 3 років інженера з охорони праці, інженера-проектувальника, сертифікованого інженера-проектувальника сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба та головного інженера, інформація про яких зазначена у довідці від 10 березня 2025 року № 10/03-09 (файл «07_01 Довідка-працівники.pdf»). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.04.2025 11:47
Орган перевірки
16.04.2025 00:00
Документи повідомлення
10.04.2025 11:48
-
Відповідь
Відповідь
На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п.5.2 Розділу 3 Тендерної документації оголошеної закупівлі «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-011742-a), учасник ТОВ «ШБУ-58» повинен був виконати обов’язкову вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: (не менше однієї особи за кожною з позицій): - інженера з охорони праці (з досвідом роботи не менше 3 років) (з наданням посвідчення на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії дійсного кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого). - інженера-проектувальника (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера- будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво» та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату). - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати завірену належним чином копію відповідного дійсного сертифікату); - виконроба (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера- будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво»); - головного інженера (з досвідом роботи не менше 3 років) (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво»). ТОВ «ШБУ-58» виконало умови ТД, та надали підтверджуючі документи щодо кваліфікації інженера з охорони праці з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого), інженера-проектувальника, сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба та головного інженера, що було підтверджено довідкою за формою Додатку 6 тендерної документації від 10 березня 2025 року № 10/03-09 (файл «07_01 Довідка-працівники.pdf»). Документацією не було передбачено окремих вимог щодо обов’язковості підтвердження досвіду роботи працівників відповідної кваліфікації в тендерній документації оголошеної закупівлі «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-011742-a). Слід зазначити, що тендерна документація на закупівлю робіт «Нове будівництво дитячого дошкільного навчального закладу на 75 місць по провулку Коцюбинського М.,1 в с. Петрушки Бучанського району Київської області (ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель)» була погоджена Міністерством розвитку громад та територій України та Європейським інвестиційним банком.
Рішеня
11.04.2025 11:08
Замовник
Документи повідомлення
11.04.2025 11:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 169 914 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 00:00
Замовник:
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975293746
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 169 914 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 00:00
Замовник:
ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975293746
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності