Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об"єктах Замовника від ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-18-008954-a
Id Tender c9c62094b88447cf92aa160578bb040b
План UA-P-2025-02-18-010493-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.02.2025 14:45
Остання зміна 14.03.2025 16:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
61 942 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 238.84 грн. (2,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.02.2025 14:35 до 26.02.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 18.02.2025 14:35
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.02.2025 14:35
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.02.2025 11:00
до 28.02.2025 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.02.2025 16:45
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.02.2025 16:45
до 14.03.2025 16:55
Період уточнень
з 18.02.2025 14:35 до 23.02.2025 00:00
Період оскарження
з 18.02.2025 14:35 до 23.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.02.2025 11:00 до 28.02.2025 16:45
Період кваліфікації
з 26.02.2025 11:00 до 28.02.2025 16:45
Основні параметри
Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об'єктах Замовника
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
61 942 грн.
Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об'єктах Замовника
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об'єктах Замовника
Очікувана вартість
61 942 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1238,84
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об'єктах Замовника
Код ДК 021:2015
50324100-3 - Послуги з технічного обслуговування систем
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
52210, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, Вул. Горького,2, вул. Залізнична,13, вул. Об’їзна,9, вул. Заводська, 3Б, вул. Горького, 13а
Дата постачання по
31.12.2025 14:40
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється протягом 60 календарних днів після підписання Акта здачі - приймання наданих послуг
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПРОМСЕРВІС"
Пропозиція:
55 440 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.02.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
18.02.2025 14:35
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Будчана Тетяна Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Budchana Tetiana
Електронна пошта
Телефон
+380503847607
Факс
+380565295920
Замовник
ЄДРПОУ
14309787
Назва (англійською мовою)
GovE SOE "Eastern Ore Dressing Complex"
Повна назва
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Повна назва (англійською мовою)
GovE SOE "Eastern Ore Dressing Complex"
Поштовий індекс
52210
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Жовті Води
Адреса
вул. Горького,2
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об'єктах Замовника
Період вимог/скарг з 28.02.2025 16:45 по 06.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.02.2025 11:00 по 06.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.02.2025 16:45
Довідка НАЗК
28.02.2025 16:45
Повідомлення про рішення
28.02.2025 16:41
Пропозиція, що перемогла
26.02.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 14:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2025 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 01.08.2014 №ДГ-ДП-П-10\ТО, яким передбачено надання послуг щоквартально, а також автоматичне його подовження на наступний період, при цьому документи, які підтверджують його виконання, надано не в повному обсязі. Також окремі акти - №103 від 26.12.2016, №43 від 19.06.2017, №109 від 13.12.2017, №6 від 29.01.2020 мають неналежний рівень зображення. 2. Тендерна пропозиція Учасника підписана директором Гавриловим І.С., при цьому надано згоду Тяпунова Є.М. на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України. 3. Учасником не надано сканкопію інформації в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та лист-згоду такого співвиконавця на залучення до участі у закупівлі (з зазначенням обсягу послуг, що планується надавати співвиконавцем, посади та ПІБ його керівника, з підписом уповноваженої особи співвиконавця), або інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.9 Додатку № 4 та Додатку №1 до тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі (зокрема акти надання послуг). Аналогічний договір, термін дії якого не закінчився та який виконаний не в повному обсязі на момент подання Учасником тендерної пропозиції, приймається до розгляду за умови надання документа про його виконання на момент подання Учасником тендерної пропозиції та відгуку контрагента (Замовника) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Дата відгуку має бути не більше 10-тиденної давнини від дати подання тендерної пропозиції. Аналогічним вважається договір, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування системи контролю доступу. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції Учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Документи, що розміщуються Учасником у системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. 3. Відповідно до п. 12 Додатку №4 до тендерної документації Учасником надається сканкопія інформації в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України. Надання такої інформації Учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб'єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. 4. Відповідно до п. 16 Додатку №4 до тендерної документації Учасником надається сканкопія Інформації в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та лист-згоду такого співвиконавця на залучення до участі у закупівлі (з зазначенням обсягу послуг, що планується надавати співвиконавцем, посади та ПІБ його керівника, з підписом уповноваженої особи співвиконавця), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). При залученні зазначених співвиконавців Учасник надає лист такого співвиконавця у довільній формі про відсутність підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати: 1. сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі (зокрема акти надання послуг); 2. Інформацію в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, - директора Гаврилова І.С. на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України; 3. Інформацію в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та лист-згоду такого співвиконавця на залучення до участі у закупівлі (з зазначенням обсягу послуг, що планується надавати співвиконавцем, посади та ПІБ його керівника, з підписом уповноваженої особи співвиконавця), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). При залученні зазначених співвиконавців Учасник надає лист такого співвиконавця у довільній формі про відсутність підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей. шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.02.2025 16:38
Надати до
28.02.2025 16:38
Договір
UA-2025-02-18-008954-a-b1
Підписаний і діє
Номер
201/32/108ВО
55 440 грн.
46 200 грн.
З ПДВ
Підписано
14.03.2025
Строк дії договору з
14.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (послуга)
Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об'єктах Замовника
Номенклатура
Технічне обслуговування системи контролю доступу Stop-Net на об'єктах Замовника
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Повна назва
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14309787

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПРОМСЕРВІС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПРОМСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32640506

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.03.2025 16:54
Повідомлення про договір
14.03.2025 16:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
61 942 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 11:00
Замовник:
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Контактний телефон:
+380503847607
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
61 942 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 11:00
Замовник:
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Контактний телефон:
+380503847607
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності