Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) Код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги від КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ "ЮНІСТЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-18-006123-a
Id Tender 751992db92a54366b750b2a14c9844a5
План UA-P-2025-02-17-010039-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.02.2025 12:28
Остання зміна 16.05.2025 21:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.02.2025 12:27 до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.02.2025 12:27
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.02.2025 12:27
до 26.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.03.2025 00:00
-
Період уточнень
з 18.02.2025 12:27 до 26.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.02.2025 12:27 до 26.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.03.2025 00:00
Основні параметри
Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) Код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
500 000 грн.
Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) Код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) Код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з фізичної охорони майна і приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з фізичної охорони майна і приміщень
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14038, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Проспект Перемоги, 110
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з технічної охорони майна і приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічної охорони майна і приміщень
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14038, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Проспект Перемоги, 110
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
-Розрахунковим періодом за Договором є календарний місяць -Оплату вартості наданих послуг охорони «Замовник» здійснює на підставі Бюджетного кодексу України – лише за фактично отримані/надані послуги, на підставі належним чином оформленого Акта за розрахунковий період, отриманого не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним -Оплата Акта «Виконавця» за Договором має бути здійснена «Замовником» у строк, визначений в рахунках на оплату або Акті, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його «Замовником».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ"
Пропозиція:
439 850 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.03.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
-
-
-
-
18.02.2025 12:27
-
Скасування
01.04.2025 21:31
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис порушень зазначено у протоколі уповноваженої особи, що додається
01.04.2025 21:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Лазаренко
Електронна пошта
Телефон
+380937701431
Замовник
ЄДРПОУ
14217832
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ "ЮНІСТЬ"
Поштовий індекс
14038
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
просп. Перемоги, буд. 110
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) Код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.03.2025 00:00 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-17-000018
Дата створення проекту
17.06.2025 11:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.06.2025 14:26
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 11:59
Дата завершення усунення порушень
12.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2025 № 42-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-02-18-006123-a 18.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2025 00:00
Документи рішення
17.06.2025 14:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального позашкільного навчального закладу Cпеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву з футболу «Юність» (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2025 № 6, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом від 24.03.2025 № 13, запитання до процедури, оприлюднене в електронній системі закупівель, 21.02.2025 та роз’яснення Замовника від 19.03.2025, скарга ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» до комісії АМКУ від 21.02.2025 № UA-2025-02-18-006123-a.с1, рішення комісії АМКУ від 05.03.2025 № 3400-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.04.2025 № 14 (про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі), скарга ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» до комісії АМКУ від 07.04.2025 № UA-2025-02-18-006123-a.c2, рішення комісії АМКУ від 16.04.2025 № 6061-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.06.2025, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Відповідно до вимог пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. У ході моніторингу встановлено, що 21.02.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено запитання до процедури закупівлі, зокрема щодо положень тендерної документації. При цьому, роз’яснення на запит Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 19.03.2025 (на 26-й день), чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Згідно з даними Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search?&tax_code=14217832) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710 не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Департаменту сім‘ї, молоді та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. У ході моніторингу Замовником на запит Управління надано пояснення, які не спростовують викладених у висновку фактів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом притягнення винних осіб до відповідальності, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 11:59
Документи висновку
27.06.2025 11:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов’язання щодо вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, викладених у Висновку, та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому керівництвом Замовника проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою підприємства Віктором Лазаренком щодо посилення контролю за оприлюдненням інформації в електронній системі закупівель (необхідності своєчасного надання відповідей на запитання учасників та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі) та недопущення в подальшому порушень вимог пункту 54 Особливостей та вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Таким чином, Замовник у повному обсязі усунув наведені у Висновку порушення законодавства у сфері державних закупівель у спосіб та порядку, наведені у Висновку.
Дата публікації
04.07.2025 15:15
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги, очікуваною вартістю 500000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-006123-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. У зв’язку з чим Замовником надано відповідь на звернення за роз’ясненням до процедури закупівлі з порушенням строків, визначених пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі? 3. Просимо надати пояснення щодо причин невиконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.04.2025 № 6061-р/пк-пз щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.06.2025 14:48
Орган перевірки
25.06.2025 00:00
Документи повідомлення
19.06.2025 14:49
-
Відповідь
У відповідь на запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги, очікуваною вартістю 500000,00 грн (ID: UA-2025-02-18-006123-a) Комунальний позашкільний навчальний заклад Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву з футболу «ЮНІСТЬ» повідомляє наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались замовником відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, та фактичної потреби у охоронних послугах: фізичної охорони у кількості 14 годин у робочі, передвихідні та передсвяткові дні, та 24 години у вихідні та святкові дні; технічної охорони (пульт централізованогос постереження) – цілодобово (24 години). За інформацією попереднього надавача охоронних послуг орієнтовна вартість послуг з охорони, зважаючи на такі технічні характеристики, становитиме 50 тис. грн з ПДВ на місяць. Зважаючи на те, що закупівлю було оголошено у лютому 2025 року, укласти договір, зважаючи на строки проведення процедури, планувалося з березня 2025 року, тобто строк надання послуг становив би 10 місяців: 10 міс * 50000,00 грн = 500 000,00 гривень. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі слід зазначити, що Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) прийнята Урядом з метою ефективного використання державних коштів, відповідно її положення, включаючи вимогу щодо оприлюднення обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, стосуються державних коштів. Водночас джерелом фінансування закупівлі UA-2025-02-18-006123-a «Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) Код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги» є місцевий бюджет, про що зазначено у річному плані закупівель UA-P-2025-02-17-010039-a. До того ж фінансування цієї статті видатків планувалося за рахунок коштів спеціального фонду, тобто коштів, отриманих від господарської діяльності замовника. 2. Відповідь на звернення за роз’ясненням до процедури закупівлі надано з порушенням строків, визначених пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у зв’язку з недостатнім досвідом уповноваженої особи у проведенні процедур відкритих торгів. 3. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. У зв’язку з тим, що Замовник вважає рішення органу оскарження необґрунтованим, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.04.2025 № 6061-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ» від 07 квітня 2025 року № UA-2025-02-18-006123-a.c2 щодо оскарження відміни процедури закупівлі було оскаржено Замовником у судовому порядку до Київського окружного адміністративного суду. 15 травня 2025 року через систему електронного суду було направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування зазначеного рішення. Справі присвоєно єдиний унікальний номер 320/26084/25. Відповідно до ухвали від 05.06.2025 про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі судом було вирішено відкрити провадження в адміністративній справі, здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Станом на 24.06.2025 рішення по справі немає.
Рішеня
24.06.2025 18:25
Замовник
Документи повідомлення
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ "ЮНІСТЬ"
Контактний телефон:
+380937701431
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ "ЮНІСТЬ"
Контактний телефон:
+380937701431
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності