Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки (79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-17-013492-a
Id Tender bc266e7225bd44d8bec6a026ce179cfc
План UA-P-2025-02-14-003938-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.02.2025 17:43
Остання зміна 01.05.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 930 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 300 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.02.2025 17:41 до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.02.2025 17:41
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.02.2025 17:41
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.03.2025 15:57
до 16.04.2025 08:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 17:15
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2025 08:53
до 01.05.2025 15:53
Період уточнень
з 17.02.2025 17:41 до 02.03.2025 00:00
Період оскарження
з 17.02.2025 17:41 до 02.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.03.2025 15:57 до 16.04.2025 08:53
Період кваліфікації
з 05.03.2025 15:57 до 16.04.2025 08:53
Основні параметри
Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки (79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 930 000 грн.
Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки
Назва предмета закупівлі
Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки
Очікувана вартість
7 930 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
79300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Аукціон
Cтарт аукціону
05.03.2025 15:28
Закінчення аукціону
05.03.2025 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аудит першої окремої фінансової звітності АТ «Енергетична компанія України», підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та Міжнародних стандартів фінансової звітності, виданих Радою з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (далі – МСФЗ), станом на 31 грудня 2024р., 31 грудня 2023р. та 1 січня 2023р. (дата переходу на МСФЗ) та за роки, що закінчилися 31 грудня 2024р. та 31 грудня 2023р., що підлягає оприлюдненню разом на власній веб-сторінці та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством та аудит першої консолідованої фінансової звітності АТ «Енергетична компанія України», підготовленої відповідно до МСФЗ, станом на 31 грудня 2024р., 31 грудня 2023р. та 1 січня 2023р. (дата переходу на МСФЗ) та за роки, що закінчилися 31 грудня 2024р. та 31 грудня 2023р., що підлягає оприлюдненню у випадках, визначених законодавством
Код ДК 021:2015
79212300-6 - Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% вартості послуг – після підписання Договору, але не пізніше 10 (десяти) банківських днів після дня виставлення Виконавцем рахунку;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% вартості послуг – не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі надання послуг.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ АУДИТОРСЬКІ ПОСЛУГИ"
Пропозиція:
5 300 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ КПМГ Аудит
Пропозиція:
5 300 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 870 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.03.2025 15:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.02.2025 17:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
documentType.tender.clarifications
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Константінов
Електронна пошта
Телефон
+380503671552
Сайт:
https://ecu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
32984271
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Іллінська, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки
Період вимог/скарг з 31.03.2025 17:15 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 15:57 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.03.2025 17:15
Повідомлення про рішення
12.03.2025 11:55
Електроний протокол про продовження строку
05.03.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:41
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.03.2025 15:57
Надати до
07.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" (далі – Учасник), що подані до процедури закупівлі – Відкриті торги з особливостями " Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки (79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги): 1) Посилання на вимоги тендерної документації (ТД) відповідно до Додатку № 1: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу 1: Учасник зобов’язаний надати Довідку складена у вигляді таблиці 1, про наявність працівників відповідної кваліфікації, не менше ніж 150 (сто п’ятдесят) працівників, які мають необхідні знання та безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, з яких не менше 15 (п’ятнадцяти) аудиторів, включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «АУДИТОРИ» та не менше ніж 15 (п’ятнадцяти) працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Федерації Дипломованих Бухгалтерів США (СРА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW). До довідки додати документ на кожного працівника (має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником / субпідрядником / співвиконавцем. Допустимі документи на підтвердження включають: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ. До довідки додати копії сертифікатів працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: АССА / СРА / АІСРА / ІСАЕW. 2) Виявлені невідповідності: Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. № 04/03/25-02 від 04.03.2025) яка за формою не відповідає таблиці 1 Додатку № 1 до ТД. В зазначеному переліку працівників (у кількості 153 осіб) присутні особи які безпосередньо не залучені до надання аудиторських послуг. Такими особами є працівники на посадах: - керівник департаменту управління персоналом – 1 особа, - діловод – 1 особа, - редактор-перекладач – 2 особи, - нспектор з кадрів – 1 особа, - офіс-адміністратор – 2 особи, - менеджер з підбору персоналу – 1 особа, - помічник юриста департаменту аудиту з фінансового моніторингу – 1 особа. Відповідно чисельність працівників які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг становить 144 особ, що не відповідає вимоги. 3) Вимоги щодо усунення невідповідностей: Надати оновлену довідку щодо до підпункту 2.1 пункту 2 Розділу Додатку № 1 до ТД.
Створено
10.03.2025 17:17
Надати до
11.03.2025 17:17
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність перевірки отриманої інформації та документів від Учасника на вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Дата продовження строку розгляду
12.03.2025 11:54
Дата кінця розгляду
03.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 07.04.2025 18:41 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 17:15 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Зміст
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.04.2025 18:41
Повідомлення про рішення
31.03.2025 17:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:41
Період вимог/скарг з 16.04.2025 08:53 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 18:41 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 08:53
Довідка НАЗК
16.04.2025 08:53
Повідомлення про рішення
14.04.2025 11:25
Електроний протокол про продовження строку
07.04.2025 18:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи виявлені невідповідності в ході аналізу та перевірки інформації та документів, що подані в складі тендерної пропозиції Учасником виникла необхідність звернення до Учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
14.04.2025 11:25
Дата кінця розгляду
06.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ "Ернст енд Янг Аудиторські послуги" (далі – Учасник), що подані до процедури закупівлі – Відкриті торги з особливостями " Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки (79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги): 1) Посилання на вимоги тендерної документації (ТД) відповідно до Додатку № 1 які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції: 1. Підпункт 2.1. пункту 2 Розділу 1: Довідка складена у вигляді таблиці 1, про наявність працівників відповідної кваліфікації, не менше ніж 150 (сто п’ятдесят) працівників, які мають необхідні знання та безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, з яких не менше 15 (п’ятнадцяти) аудиторів, включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «АУДИТОРИ» та не менше ніж 15 (п’ятнадцяти) працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Федерації Дипломованих Бухгалтерів США (СРА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW); 2. Підпункт 2.1.1. пункту 2 Розділу 1: До довідки додати документ на кожного працівника (має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником / субпідрядником / співвиконавцем. Допустимі документи на підтвердження включають: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ; 3. Підпункт 2.1.2. пункту 2 Розділу 1: До довідки додати копії сертифікатів працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: АССА / СРА / АІСРА / ІСАЕW; 4. Підпункт 2.2. пункту 2 Розділу 1: Сканкопію свідоцтва або копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД); 5. Підпункт 2.3. пункту 2 Розділу 1: Витяг або інший документ, виданий Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю або отриманий за допомогою електронних інтерфейсів Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, про те, що Учасник включений до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес»; 6. Підпункт 3.1.1. пункту 3 Розділу 1: До довідки додати не менше однієї копії аналогічного договору в повному обсязі (з усіма додатками до нього) та документами на підтвердження його виконання (акти наданих послуг / інші документи) або не менше однієї копії позитивного листа-відгуку від Контрагента (Замовника) про виконаний договір із зазначенням інформації про номер та дату договору, предмета договору; 7. Підпункт 3.2.1. пункту 3 Розділу 1: До довідки додати не менше однієї копії звіту незалежних аудиторів (аудиторський висновок) про аудит річної окремої та/або консолідованої фінансової звітності; 8. Підпункт 4.1.1. пункту 4 Розділу 1: До довідки додати копію затвердженої фінансової звітності за 2023 та 2024 роки; 9. Підпункт 4.3. пункту 4 Розділу 1: Скан-копію договору страхування відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв'язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 50 млн. гривень) або сертифікат (зведені дані) про договір страхування, який підтверджує наявність в учасника відповідного договору страхування відповідальності перед третіми особами. При цьому договір страхування повинен діяти протягом усього періоду надання аудиторських послуг (надати копію такого договору та/або сертифікату); 10. Пункт 2 Розділу 3: Надається лише у разі, якщо тендерна пропозиція подається не керівником / підписантом Учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, Учасник надає довіреність або доручення про такі повноваження на таку особу; 11. Підпункт 8.1. пункту 8 Розділу 3: Учасник зобов’язаний надати скан-копію статуту (остання редакція) у повному обсязі зі змінами (у разі наявності таких змін); 12. Підпункт 8.2. пункту 8 Розділу 3: Скан-копія виписки/витягу з протоколу рішення загальних зборів Учасника, щодо обрання керівника юридичної особи; 13. Підпункт 8.3. пункту 8 Розділу 3: Скан-копія наказу про призначення керівника юридичної особи; 14. Підпункт 8.4. пункту 8 Розділу 3: Учасник зобов’язаний надати графічну структура власності компанії учасника до кінцевого бенефіціарного власника (від 10% та більше), із зазначенням частки володіння за підписом керівника компанії/комплаєнс-офіцера або іншої уповноваженої особи та датою підписання; 15. Підпункт 8.6. пункту 8 Розділу 3: Скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (ПДВ). 2) Виявлені невідповідності: 1. Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка) у кількості 162 особи, яка не відповідає вимоги зазначеної у підпункті 2.1. пункту 2 Розділу 1, у тому числі: 1.1. Співробітник Сельський Валерій Васильович (№ 12 у Довідці) не є аудитором згідно «РЕЄСТРУ АУДИТОРІВ ТА СУБ’ЄКТІВ АУДИТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»; 1.2. В Довідці присутні співробітники по яких відсутнє документальне підтвердження можливості використання праці цих працівників з надання аудиторських послуг через: - Вархоляк Богдан Федорович (Молодший експерт з аудиту) - №35 у Довідці – відсутня документальна інформація про зарахування працівника у штат співробітників Учасника; - Горбик Артем Євгенович (Провідний експерт з аудиту) - №48 у Довідці – надано довідку Пенсійного фонду України про трудовий та страховий стаж особи, що не може вважатися підтвердженням про зарахування працівника у штат співробітників Учасника; - Любчик Олексій Юрійович (Старший експерт з аудиту) - №89 у Довідці – згідно відомості Пенсійного фонду України працівник обліковується у штаті ТОВ "Ернст енд Янг Аудиторські послуги", проте наразі проходить військову службу в Національній Гвардії України, що не може вважатися безпосереднім залученням до надання аудиторських послуг; - Яремик Марія Мирославівна (Старший експерт з аудиту) - №161 у Довідці - відсутня документальна інформація про зарахування працівника у штат співробітників Учасника. 1.3. У Довідці займана посада співробітника не співпадає із займаною посадою у документах, наданих на підтвердження зарахування працівника у штат Учасника: - Влас Олег Максимович (молодший експерт з аудиту) - №39 у Довідці; - Козар Дар’я Сергіївна (молодший експерт з аудиту) - №71 у Довідці; - Третяк Валерія Сергіївна (молодший експерт з аудиту) - №144 у Довідці. 1.4. У Довідці особисті дані співробітників на співпадають із документами, наданими на підтвердження можливості залучення цих співробітника до надання аудиторських послуг: - Клок Олена – Маргарита Ростиславівна - №67 у Довідці. 2. Надані скани (файли) не є документами. Відсутнє засвідчення документів належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 3. Надані скани (файли) не є документами. Відсутнє засвідчення документів належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). Відсутній автентичний переклад документів який надається разом із копією документу викладеним іншими мовами, відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку № 1 до ТД; 4. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 5. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 6. Надані скани (файли) не є документами. Договір та акт приймання-передачі наданих послуг має бути надані в формі «Електронного документа» з реквізитами електронного підпису та електронної печатки сторін за договором); 7. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). Відсутній автентичний переклад документу який надається разом із копією документу викладеним іншими мовами, відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку № 1 до ТД; 8. Надані скани (файли) не є документами. Відсутнє засвідчення документів належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). Відсутня затверджена фінансова звітність за 2023 рік. Фінансова звітність за 2024 рік має бути надано в формі «Електронного документа» з реквізитами електронного підпису та / або електронної печатки); 9. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 10. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 11. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата) 12. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 13. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 14. Документ не відповідає вимоги до підпункт 8.4. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД. Відсутня дата підписання; 15. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). 3) Вимоги щодо усунення невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 2. Надати документи відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 3. Надати документи (копії сертифікатів працівників разом з їх автентичним перекладом) відповідно до підпункту 2.1.2. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 4. Надати документ (Сканкопію свідоцтва або копію рішення/наказу ОСНАД) відповідно до підпункт 2.2. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 5. Надати документ (Витяг або інший документ, виданий ОСНАД) відповідно до підпункт 2.3. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 6. Надати документи (Договір та Акт) у формі електронних документів відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 7. Надати документ (копію звіту незалежних аудиторів (аудиторський висновок) про аудит річної окремої та/або консолідованої фінансової звітності разом з їх автентичним перекладом) відповідно до підпункту 3.2.1. пункту 3 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 8. Надати документи (копію затвердженої фінансової звітності за 2023 та 2024 роки) відповідно до підпункту 4.1.1. пункту 4 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 9. Надати документ (скан-копію договору) відповідно до підпункт 4.3. пункту 4 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 10. Надати документ (Довіреність) відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку № 1 до ТД; 11. Надати документ (скан-копію статуту) відповідно до підпункт 8.1. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 12. Надати документ (рішення загальних зборів Учасника) відповідно до підпункт 8.2. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 13. Надати документ (скан-копію наказу про призначення керівника) відповідно до підпункт 8.3. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 14. Надати оновлений документ (графічну структуру власності) відповідно до підпункт 8.4. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 15. Надати документ (скан-копію витягу з реєстру платників ПДВ) відповідно до підпункт 8.6. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД. Прохання усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту отримання цієї вимоги.
Створено
14.04.2025 16:03
Надати до
15.04.2025 16:03
Договір
UA-2025-02-17-013492-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2025/1-БС
5 300 400 грн.
4 417 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.05.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
30.04.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Аудит першої окремої фінансової звітності АТ «Енергетична компанія України», підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та Міжнародних стандартів фінансової звітності, виданих Радою з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (далі – МСФЗ), станом на 31 грудня 2024р., 31 грудня 2023р. та 1 січня 2023р. (дата переходу на МСФЗ) та за роки, що закінчилися 31 грудня 2024р. та 31 грудня 2023р., що підлягає оприлюдненню разом на власній веб-сторінці та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством та аудит першої консолідованої фінансової звітності АТ «Енергетична компанія України», підготовленої відповідно до МСФЗ, станом на 31 грудня 2024р., 31 грудня 2023р. та 1 січня 2023р. (дата переходу на МСФЗ) та за роки, що закінчилися 31 грудня 2024р. та 31 грудня 2023р., що підлягає оприлюдненню у випадках, визначених законодавством
Номенклатура
Аудит першої окремої фінансової звітності АТ «Енергетична компанія України», підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та Міжнародних стандартів фінансової звітності, виданих Радою з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (далі – МСФЗ), станом на 31 грудня 2024р., 31 грудня 2023р. та 1 січня 2023р. (дата переходу на МСФЗ) та за роки, що закінчилися 31 грудня 2024р. та 31 грудня 2023р., що підлягає оприлюдненню разом на власній веб-сторінці та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством та аудит першої консолідованої фінансової звітності АТ «Енергетична компанія України», підготовленої відповідно до МСФЗ, станом на 31 грудня 2024р., 31 грудня 2023р. та 1 січня 2023р. (дата переходу на МСФЗ) та за роки, що закінчилися 31 грудня 2024р. та 31 грудня 2023р., що підлягає оприлюдненню у випадках, визначених законодавством
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32984271

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ АУДИТОРСЬКІ ПОСЛУГИ"
Повна назва
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ АУДИТОРСЬКІ ПОСЛУГИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33306921

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.05.2025 15:53
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380503671552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380503671552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності