Показати схожі тендери

Закупівля Автоматичний вимикач, бокс монтажний від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-17-012927-a
Id Tender 9d2331b6faba49309f9d6f48d7b18b03
План UA-P-2025-02-17-016119-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.02.2025 17:02
Остання зміна 11.03.2025 08:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 120 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.02.2025 17:01 до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.02.2025 17:01
до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.02.2025 17:01
до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.02.2025 14:45
до 04.03.2025 12:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2025 14:04
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 12:20
до 11.03.2025 08:28
Період уточнень
з 17.02.2025 17:01 до 22.02.2025 00:00
Період оскарження
з 17.02.2025 17:01 до 22.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.02.2025 14:45 до 04.03.2025 12:20
Період кваліфікації
з 25.02.2025 14:45 до 04.03.2025 12:20
Основні параметри
Автоматичний вимикач, бокс монтажний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 120 грн.
Автоматичний вимикач, бокс монтажний
Назва предмета закупівлі
Автоматичний вимикач, бокс монтажний
Очікувана вартість
2 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.02.2025 14:22
Закінчення аукціону
25.02.2025 14:45
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Автоматичний вимикач УКРЕМ ВА-2017/С 3р 63А АСКО
Опис предмета закупівлі
Автоматичний вимикач УКРЕМ ВА-2017/С 3р 63А АСКО
Код ДК 021:2015
31214130-9 - Захисні вимикачі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Бокс БМ-43+П (300х400х200) IP54
Опис предмета закупівлі
Бокс БМ-43+П (300х400х200) IP54
Код ДК 021:2015
31214500-4 - Електричні щити
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПРИХОЖАЙ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
2 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕМОЛОСОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
1 960 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.02.2025 14:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.02.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
17.02.2025 17:00
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук В'ячеслав
Електронна пошта
Телефон
380991049266
Замовник
ЄДРПОУ
01981498
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Поштовий індекс
40007
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматичний вимикач, бокс монтажний
Період вимог/скарг з 03.03.2025 14:04 по 09.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 14:45 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41 і 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. А саме: 1.1. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 6. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо найменування, кількості та правової підстави володіння / користування наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 11. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник має надати інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.03.2025 14:02
Повідомлення про рішення
03.03.2025 14:01
Пропозиція, що перемогла
25.02.2025 14:45
Витяг з ЄДР
25.02.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 6. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо найменування, кількості та правової підстави володіння / користування наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 11. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник має надати інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 2.2. Відсутня інформація щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 3.2. Надати інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця.
Створено
27.02.2025 08:36
Надати до
28.02.2025 08:36
Період вимог/скарг з 04.03.2025 12:20 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 14:04 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2025 12:20
Довідка НАЗК
04.03.2025 12:20
Повідомлення про рішення
04.03.2025 12:19
Пропозиція, що перемогла
03.03.2025 14:04
Витяг з ЄДР
03.03.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-17-012927-a-c1
Підписаний і діє
Номер
115-П
2 120 грн.
2 120 грн.
З ПДВ
Підписано
10.03.2025
Строк дії договору з
10.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Автоматичний вимикач УКРЕМ ВА-2017/С 3р 63А АСКО
Номенклатура
Автоматичний вимикач УКРЕМ ВА-2017/С 3р 63А АСКО
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Бокс БМ-43+П (300х400х200) IP54
Номенклатура
Бокс БМ-43+П (300х400х200) IP54
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01981498

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ПРИХОЖАЙ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Повна назва
ФОП ПРИХОЖАЙ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2809507480

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.03.2025 08:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 120 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 120 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності