Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з транспортування продуктових наборів від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-17-010283-a
Id Tender 7ebffbc8e5b744bfa540a5bdbc0a01ca
План UA-P-2025-02-17-012946-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.02.2025 15:28
Остання зміна 10.03.2025 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
896 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 960 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.02.2025 15:27 до 26.02.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 17.02.2025 15:27
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.02.2025 15:27
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2025 14:16
до 04.03.2025 12:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2025 12:47
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 12:47
до 10.03.2025 15:45
Період уточнень
з 17.02.2025 15:27 до 23.02.2025 00:00
Період оскарження
з 17.02.2025 15:27 до 23.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2025 14:16 до 04.03.2025 12:47
Період кваліфікації
з 27.02.2025 14:16 до 04.03.2025 12:47
Основні параметри
Послуги з транспортування продуктових наборів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
896 000 грн.
Послуги з транспортування продуктових наборів
Назва предмета закупівлі
Послуги з транспортування продуктових наборів
Очікувана вартість
896 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8960,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2025 13:41
Закінчення аукціону
27.02.2025 14:16
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 655 (Година)
Автомобіль до 2 т
Опис предмета закупівлі
Автомобіль до 2 т
Код ДК 021:2015
60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість
655
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 112 (Година)
Автомобіль до 5 т
Опис предмета закупівлі
Автомобіль до 5 т
Код ДК 021:2015
60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість
112
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 18 (Година)
Автомобіль до 10 т
Опис предмета закупівлі
Автомобіль до 10 т
Код ДК 021:2015
60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість
18
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №4 15 (Година)
Автомобіль до 20 т
Опис предмета закупівлі
Автомобіль до 20 т
Код ДК 021:2015
60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість
15
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРАНСАВТОЛОГІСТІК-КР"
Пропозиція:
889 452 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МУХОЯН АРТЕМ ОВАНЕСОВИЧ "
Пропозиція:
569 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПОНКРАТОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
494 494 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП РОЯНОВ КОСТЯНТИН ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
494 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2025 13:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.02.2025 15:28
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Голобородько
Електронна пошта
Телефон
+380564930775
Замовник
ЄДРПОУ
26136777
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
проспект Металургів, будинок 36 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з транспортування продуктових наборів
Період вимог/скарг з 04.03.2025 12:47 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 14:16 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2025 12:47
Довідка НАЗК
04.03.2025 12:47
Повідомлення про рішення
27.02.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 15:27
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 46 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації по закупівлі Послуги з транспортування продуктових наборів, Код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів 28.02.2025 р. м. Кривий Ріг уповноваженої особи Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "Понкратов А.В. " (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з транспортування продуктових наборів, Код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-17-010283-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати до Додатку 2 : 1. Довідку про наявність власної або залученої на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо техніки (транспортних засобів) мінімальна необхідна кількість яких становить та в будь-якому випадку надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу: -автомобіль до 20 т. для перевезення вантажів - 1 одиниця, -автомобіль до 10 для перевезення вантажів - 1 одиниця, -автомобіль до 5 т. для перевезення вантажів - 3 одиниці, -автомобіль до 2 т. - 6 одиниць - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 № 1961-IV. Учасником на виконання цієї вимоги (автомобіль до 20 т. для перевезення вантажів )надано технічний паспорт на тягач ВЕ5192ВН (тягач), відсутня інформація на причеп та поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Учасником на виконання цієї вимоги (автомобіль до 5 т. для перевезення вантажів )надано технічний паспорт 2 машини (ВН0762ІВ та ВН1084ТВ) , а необхідно 3 одиниці машин та поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Учасником на виконання цієї вимоги (автомобіль до 2 т.) надано технічні паспорти ВН4156ТН, ВН8458ТО, ВН8457ТО, відсутні поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Голобородько О.
Створено
28.02.2025 16:13
Надати до
01.03.2025 16:13
Договір
UA-2025-02-17-010283-a-c1
Підписаний і діє
Номер
11003/35
494 494 грн.
494 494 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.03.2025
Строк дії договору з
10.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
655 (Година)
Автомобіль до 2 т
Номенклатура
Автомобіль до 2 т
Кількість
655
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
112 (Година)
Автомобіль до 5 т
Номенклатура
Автомобіль до 5 т
Кількість
112
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
18 (Година)
Автомобіль до 10 т
Номенклатура
Автомобіль до 10 т
Кількість
18
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
15 (Година)
Автомобіль до 20 т
Номенклатура
Автомобіль до 20 т
Кількість
15
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26136777

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПОНКРАТОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПОНКРАТОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3428806259

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
896 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 16:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564930775
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
896 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 16:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564930775
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності