Показати схожі тендери

Закупівля Світильники світлодіодні консольні від Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-17-008815-a
Id Tender d27f49f6d9f44826826b704e94b1f0dd
План UA-P-2025-02-17-010926-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.02.2025 14:43
Остання зміна 21.03.2025 12:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
327 896.3 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 278.96 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.02.2025 14:40 до 26.02.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 17.02.2025 14:40
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.02.2025 14:40
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2025 13:08
до 10.03.2025 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2025 16:55
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.03.2025 15:50
до 21.03.2025 12:25
Період уточнень
з 17.02.2025 14:40 до 23.02.2025 00:00
Період оскарження
з 17.02.2025 14:40 до 23.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2025 13:08 до 10.03.2025 15:50
Період кваліфікації
з 27.02.2025 13:08 до 10.03.2025 15:50
Основні параметри
Світильники світлодіодні консольні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
327 896.3 грн.
Світильники світлодіодні консольні
Назва предмета закупівлі
Світильники світлодіодні консольні
Очікувана вартість
327 896.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3278,96
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2025 12:27
Закінчення аукціону
27.02.2025 13:08
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 200 (штуки)
Світильник світлодіодний консольний 50 W
Опис предмета закупівлі
Світильник світлодіодний консольний 50 W
Код ДК 021:2015
34928530-2 - Вуличні ліхтарі
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, вул. Володимира Великого, 54
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 100 (штуки)
Світильник світлодіодний консольний 100 W
Опис предмета закупівлі
Світильник світлодіодний консольний 100 W
Код ДК 021:2015
34928530-2 - Вуличні ліхтарі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, вул. Володимира Великого, 54
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Світильник світлодіодний консольний 150 W
Опис предмета закупівлі
Світильник світлодіодний консольний 150 W
Код ДК 021:2015
34928530-2 - Вуличні ліхтарі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, вул. Володимира Великого, 54
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
275 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЗО ЕЛЕКТРО"
Пропозиція:
208 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
289 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІО"
Пропозиція:
208 761.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП"
Пропозиція:
289 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2025 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.02.2025 14:43
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Толстобрюх
Електронна пошта
Телефон
+380978717612
Замовник
ЄДРПОУ
32598072
Повна назва
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Поштовий індекс
44700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Володимир
Адреса
вул. Володимира Великого, будинок 54
Кваліфікація
Лот № 1 Світильники світлодіодні консольні
Період вимог/скарг з 03.03.2025 16:55 по 09.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 13:08 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.03.2025 16:55
Повідомлення про рішення
03.03.2025 16:53
-
27.02.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 14:40
Період вимог/скарг з 06.03.2025 16:41 по 12.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 16:55 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.03.2025 16:41
Повідомлення про рішення
06.03.2025 16:39
-
03.03.2025 16:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 14:40
Період вимог/скарг з 10.03.2025 15:50 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.03.2025 16:41 по 14.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.03.2025 15:50
Довідка НАЗК
10.03.2025 15:50
Повідомлення про рішення
10.03.2025 15:47
-
06.03.2025 16:41
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-17-008815-a-a1
Підписаний і діє
Номер
70
275 280 грн.
229 400 грн.
З ПДВ
Підписано
18.03.2025
Строк дії договору з
18.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
200 (штуки)
Світильник світлодіодний консольний 50 W
Номенклатура
Світильник світлодіодний консольний 50 W
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
681
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Світильник світлодіодний консольний 100 W
Номенклатура
Світильник світлодіодний консольний 100 W
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 212
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Світильник світлодіодний консольний 150 W
Номенклатура
Світильник світлодіодний консольний 150 W
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 788
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32598072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39704225

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.03.2025 12:25
-
21.03.2025 12:23
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-17-000139
Дата створення проекту
17.03.2025 17:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.03.2025 17:56
Дата публікації висновку про результати
01.04.2025 09:39
Дата завершення усунення порушень
16.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 НАКАЗ№ 12-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 17.03.2025 №12-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-02-17-008815-a 17.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
17.03.2025 17:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства "Полігон" Володимирської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженою особою Замовника від 17.02.2025 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТзОВ «ЛЮМІО», ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО», ТзОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ»; протокольні рішення від 03.03.2025, від 06.03.2025, від 10.03.2025; повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2025; договір від 18.03.2025 № 70 на суму 275 280,00 гривень; пояснення надані від 21.03.2025 та 28.03.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.03.2025 та 26.03.2025. За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником 06.03.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.03.2024, згідно якого уповноваженою особою вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» (далі – Учасник) – надання учасником у складі пропозиції Порівняльної таблиці (файл «Технічні вимоги - порівняльна табл КП Полігон.pdf») у якій відсутнє найменування товару, який він пропонує. Тому, керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. При цьому, Замовником відповідно до підпункту 7 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначається, що Учасник у складі пропозиції повинен надати порівняльну таблицю в якій зазначити технічні характеристики товару, які вказані Замовником, найменування та технічні характеристики товару, що пропонується Учасником. Технічні характеристики товару, що пропонується Учасником не повинні бути гіршими технічних характеристик товару, які вказані Замовником. Учасником ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» 20.02.2025 у складі своєї тендерної пропозиції завантажено архівний файл «Технічні вимоги - порівняльна табл КП Полігон.pdf», в якому зазначено інформацію про технічні, якісні та інші характеристики відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Отож, Учасником на виконання вимоги підпункту 7 пункту 3 Додатку 1 та пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю яка повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника. Проте, під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО», Замовником було виявлено невідповідності, які вказані в протоколі від 06.03.2025. При цьому в порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки невідповідності не відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції. Замовнику 26.03.2025 було надіслано запит щодо надання пояснення: «Чому уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» з вищевказаної підстави, тоді як даний недолік, відповідно до норм пункту 43 Особливостей, є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо?». Замовником 28.03.2025 надано відповідь в якій не обгрунтовано відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» та вказано підстави відхилення, а саме відсутня інформація у пропозиції про назву товару, найменування, марку, модель, тощо. Отже, враховуючи наявність у складі тендерної пропозиції учасника технічних та якісних характеристик товару встановленим у тендерній документації, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (щодо помилки, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо) учаснику ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної пропозиції. Таким чином, через не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» не мав змоги усунути невідповідність, що призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, чим не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі. Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» (208 800,00 грн з ПДВ) та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТзОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ» (275 280,00 грн з ПДВ) складає 66 480,00 грн з ПДВ. Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення цієї тендерної пропозиції та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
31.03.2025 00:00
Дата публікації
01.04.2025 09:39
Документи висновку
01.04.2025 09:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до додаткової угоди № 1 від 04 квітня 2025 року договір № 70 від 18 березня 2025 року між Замовником та Постачальником розірвано. На дату укладання додаткової угоди поставка товару не здійснювалась, сума оплати за договором – 0 (нуль) грн.
Дата публікації
07.04.2025 15:36
Документи інформації про усунення порушення
07.04.2025 15:36
-
07.04.2025 15:38
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.04.2025 09:58
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.04.2025 09:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Світильники світлодіодні консольні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.03.2025 12:23
Орган перевірки
22.03.2025 00:00
Документи повідомлення
18.03.2025 12:23
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (ID: UA-2025-02-17-008815-a) надаємо наступні пояснення: Нормативно - правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п. 4-1 зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не належить до суб’єкта господарювання державного сектору економіки. Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для КП «Полігон». В свою чергу, з метою дотримання принципів публічних закупівель технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані відповідно до потреб замовника (на підставі службової записки головного енергетика КП «Полігон» Б. Матіюка (додається) з метою забезпечення організації вуличного освітлення населених пунктів громади. При визначені технічних та якісних характеристик враховано те, що у разі заміни окремих світильників вони повинні естетично поєднуватися з уже встановленими приладами зовнішнього освітлення, а також забезпечувати можливість взаємозаміни окремих елементів. Вимоги до предмета закупівлі враховують норми та стандарти до даного виду товару та спрямовані на забезпечення задоволення потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Розмір бюджетного призначення закупівлі визначено в межах бюджетного запиту КП «Полігон» на 2025 рік. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (отримання пропозицій постачальників вартості відповідних товарів).
Рішеня
21.03.2025 12:10
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Світильники світлодіодні консольні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-008815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Замовником 06.03.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.03.2024, згідно якого уповноваженою особою вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» (далі – Учасник) – надання учасником у складі пропозиції Порівняльної таблиці (файл «Технічні вимоги - порівняльна табл КП Полігон.pdf») у якій відсутнє найменування товару, який він пропонує. Тому, керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Замовнику пояснити чому уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» з вищевказаної підстави, тоді як даний недолік, відповідно до норм пункту 43 Особливостей, є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.03.2025 15:02
Орган перевірки
01.04.2025 00:00
Документи повідомлення
26.03.2025 15:03
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (ID: UA-2025-02-17-008815-a) надаємо наступні пояснення: Як установлено пунктом 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, виключається можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Такими є: 1) відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. На виконання вимог пункту 3.7. Додатку 1 тендерної документації (окрім цього вказана вимога зазначена в пункті 4 Додатку 2 Технічні вимоги) учасником – ТОВ «ЕНЗО ЕЛЕКТРО» надано Порівняльну таблицю (файл «Технічні вимоги - порівнялна табл КП Полігон.pdf») у якій взагалі відсутня інформація про предмет закупівлі, а саме відсутня інформація про його назву, найменування, марку, модель, тощо. Враховуючи зазначене Замовником відхилено пропозицію відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Такої ж позиції дотримується Антимонопольний комітет України в опублікованій Узагальненій практиці розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44).
Рішеня
28.03.2025 15:50
Замовник
Документи повідомлення
28.03.2025 15:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
327 896.3 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Контактний телефон:
+380978717612
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
327 896.3 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Контактний телефон:
+380978717612
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності