Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 :90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, Послуги з вивозу твердих побутових відходів. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-17-005793-a
Id Tender 51f2be7a7ce34e7286d8de0f227938df
План UA-P-2025-02-17-007519-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.02.2025 13:09
Остання зміна 18.03.2025 15:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
517 233 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 172.33 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.02.2025 13:08 до 26.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.02.2025 13:08
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.02.2025 13:08
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2025 15:06
до 05.03.2025 10:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2025 15:48
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.03.2025 10:53
до 18.03.2025 15:05
Період уточнень
з 17.02.2025 13:08 до 23.02.2025 00:00
Період оскарження
з 17.02.2025 13:08 до 23.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2025 15:06 до 05.03.2025 10:53
Період кваліфікації
з 27.02.2025 15:06 до 05.03.2025 10:53
Основні параметри
ДК 021:2015 :90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, Послуги з вивозу твердих побутових відходів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
517 233 грн.
Послуги з вивозу твердих побутових відходів
Назва предмета закупівлі
Послуги з вивозу твердих побутових відходів
Примітки
Послуги з вивозу твердих побутових відходів
Очікувана вартість
517 233 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5172,33
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2025 14:37
Закінчення аукціону
27.02.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вивозу твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, вул. Предславинська, буд. 9
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
Пропозиція:
517 214.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
Пропозиція:
259 207.08 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
Пропозиція:
259 380 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2025 14:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
21.02.2025 13:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Омельчук Людмила Степанівна
Електронна пошта
Телефон
380677684523, 380987683228
Замовник
ЄДРПОУ
22964365
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "PERINATALNII TsENTR M. KIYeVA" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "PERINATALNII TsENTR M. KIYeVA" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Поштовий індекс
03150
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Предславинська, буд. 9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вивозу твердих побутових відходів
Період вимог/скарг з 03.03.2025 15:48 по 09.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 15:06 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Учасником ТОВ «Фірма «Володар Роз» (код ЄДРПОУ 21701113) не надано обґрунтування ціни послуг тендерної пропозиції, визнаної електронною системою закупівель аномально низькою, у строк встановлений електронною системою закупівель 01.03.2025, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника .
Документи кваліфікації
03.03.2025 15:42
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
27.02.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 13:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 13:08
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
27.02.2025 15:06
Надати до
01.03.2025 00:00
Період вимог/скарг з 05.03.2025 10:26 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 15:48 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Зміст
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Профпереробка» (код ЄДРПОУ 41195855) з ціною 415 008,00 грн та визначено запропоновану ціну аномально низькою, встановлено кінцевий строк надання обґрунтування аномально низької ціни:05.03.2025, 00:00:00. У встановлений строк учасником не надано обґрунтування ціни послуг тендерної пропозиції, що згідно пп 1 п. 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, пп 1 п.3 розділу 5 тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 :90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Послуги з вивозу твердих побутових відходів, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Документи кваліфікації
05.03.2025 10:25
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.03.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 13:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2025 13:08
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
03.03.2025 15:48
Надати до
05.03.2025 00:00
Період вимог/скарг з 05.03.2025 10:53 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 10:26 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.03.2025 10:53
Довідка НАЗК
05.03.2025 10:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.03.2025 10:26
Витяг з ЄДР
05.03.2025 10:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-17-005793-a-b1
Підписаний і діє
Номер
284
517 214.2 грн.
431 011.83 грн.
З ПДВ
Підписано
17.03.2025
Строк дії договору з
17.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з вивозу твердих побутових відходів
Номенклатура
Послуги з вивозу твердих побутових відходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
179.46
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22964365

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25280118

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.03.2025 15:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000167
Дата створення проекту
24.03.2025 16:25
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.03.2025 11:35
Дата публікації висновку про результати
14.04.2025 11:28
Дата завершення усунення порушень
18.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 681-46-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 №122 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Перелік процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-02-17-005793-a 17.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.03.2025 00:00
Документи рішення
25.03.2025 11:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025 № 8 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.02.2025, тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Володар-Роз», ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» та ТОВ «АЛЬТФАТЕР КИЇВ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Володар-Роз» від 03.03.2025 №3, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» від 05.03.2025 №13, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «АЛЬТФАТЕР КИЇВ» від 05.03.2025 №15 та повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2025, договір про закупівлю послуг від 17.03.2025 № 284, додаткову угоду від 19.03.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 31.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «Фірма «Володар-Роз» з остаточною ціновою пропозицією 259 795,20 гривень, ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» з остаточною ціновою пропозицією 259 380,00 гривень та ТОВ «АЛЬТФАТЕР КИЇВ» з остаточною ціновою пропозицією 517 214,20 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Володар-Роз» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 03.03.2025 №3) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Фірма «Володар-Роз» зазначених в протоколі від 03.03.2025 №3, порушень не встановлено. Також, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 05.03.2025 №13) на підставі абзацу підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» зазначених в протоколі від 05.03.2025 №13, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «АЛЬТФАТЕР КИЇВ» з остаточною ціновою пропозицією 517 214,20 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю послуг від 17.03.2025 № 284.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.04.2025 00:00
Дата публікації
14.04.2025 11:28
Документи висновку
14.04.2025 11:28
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, Послуги з вивозу твердих побутових відходів ДК 021:2015 :90510000-5. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-17-005793-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на Утилізацію/видалення сміття та поводження зі сміттям, Послуги з вивозу твердих побутових відходів, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.03.2025 09:46
Орган перевірки
01.04.2025 00:00
Документи повідомлення
26.03.2025 09:47
-
Відповідь
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 26.03.2025 по закупівлі за номером UA-2025-02-17-005793-a
Стосовно попереднього моніторингу цін на послуги з вивозу твердих побутових відходів, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі визначено виходячи з тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація , захоронення), затверджених розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 №637 «Про внесення змін до Тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) та обсягу твердих побутових відходів, що прогнозовано підлягають вивезенню упродовж 2025 року. Прогнозований обсяг твердих побутових відходів, що підлягають вивезенню у поточному році, визначений виходячи з кількості твердих побутових відходів вивезених у 2024 році. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з вимог до суб’єктів господарювання у сфері управління відходами встановлених Постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 №835 зі змінами «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами». Офіційний портал https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesennya_zmin_do_tarifiv_na_poslugi_z_vivezennya_tverdikh_ta_velikogabaritnikh_pobutovikh_vidkhodiv_z_urakhuvannyam_operatsiy_povodzhennya_z_pobutovimi_vidkhodami_zbirannya_perevezennya_utilizatsiya_zakhoronennya/kmva__637/. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту та джерела фінансування: Іінформацію з обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті: https://www.perinatalcenter.com.ua/publichna-informatsiya/ та сайті КМДА: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/9150C78B8CAA0DCFC2258C31004312F7 стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК Очікувана вартість закупівлі послуги з вивезення твердих побутових відходів для КНП «Перинатальний центр м.Києва» на 2025 рік становить 517 233,00 грн. Планом використання бюджетих коштів на 2025 рік видатками місцевого бюджету для КНП «Перинатальний центр м.Києва» на 2025 рік передбачено лише 271 820,00 грн на оплату інших енергоносіїв та інших комунальних послуг. З огляду на викладене, закупівля послуги з вивезення твердих побутових відходів проводилась за рахунок власних коштів КНП «Перинатальний центр м.Києва), що були отримані як плата за медичні послуги від НСЗУ. Додатковою угодою №1 від 19.03.2025 до договору №284 від 17.03.2025, укладеному КНП «Перинатальний з переможцем закупівлі ТОВ «Альтфатер» внесено зміни щодо розподілення видатків на кошти місцевого бюджету, згідно плану використання бюджетних коштів на 2025 рік та власні кошти які отримує КНП від Національної служби здоров’я України. про що розміщено інформацію на власному сайті: https://www.perinatalcenter.com.ua/publichna-informatsiya/ та сайті КМДА: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/9150C78B8CAA0DCFC2258C31004312F7 Додатки: - Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 №637 «Про внесення змін до Тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) - План використання бюджетних коштів на 2025 рік - Витяг з договору з НСЗУ.
Рішеня
31.03.2025 12:10
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
517 233 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380677684523, 380987683228
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
517 233 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380677684523, 380987683228
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності