Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-012534-a
Id Tender fd2eda32a4784499994fd8815b753348
План UA-P-2025-01-17-023385-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.02.2025 20:22
Остання зміна 04.03.2025 18:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
760 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 20:10 до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 20:10
до 19.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 20:10
до 19.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.02.2025 15:39
до 26.02.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2025 15:28
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2025 15:28
до 04.03.2025 18:10
Період уточнень
з 14.02.2025 20:10 до 19.02.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 20:10 до 19.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.02.2025 15:39 до 26.02.2025 15:28
Період кваліфікації
з 24.02.2025 15:39 до 26.02.2025 15:28
Основні параметри
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
760 000 грн.
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Назва предмета закупівлі
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Очікувана вартість
760 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.02.2025 15:16
Закінчення аукціону
24.02.2025 15:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, вулиця Хрещатик, будинок 32-А
Дата постачання з
01.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги проводиться Замовником щомісячно шляхом перерахування безготівкових коштів у національній валюті України - гривні, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМАЛОТ"
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
625 692 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.02.2025 15:16
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хінціцька Юлія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380442027990
Замовник
ЄДРПОУ
26199097
Повна назва
Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 32-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Період вимог/скарг з 26.02.2025 15:28 по 04.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.02.2025 15:39 по 04.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2025 15:28
Довідка НАЗК
26.02.2025 15:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.02.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 20:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 20:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої приватним підприємством «Клінінг-Про», ЄДРПОУ 35047973 (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. В документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасником допущена арифметична помилка, а саме: вказано некоректну суму «521 410,00» в колонці 2 «Загальна вартість з 01.03.2025 по 31.12.2025 (без ПДВ), грн» рядку 1 «Послуги з комплексного прибирання...». 2. В «Розрахунку вартості послуг з усіма необхідними для надання послуг витратами» також міститься арифметична помилка, а саме: сума ПДВ відрізняється від суми, що зазначена в документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». При розрахунку «6. Всього вартість послуг за 1 місяць» (з ПДВ) * 10 місяців + «7. Мийка вікон…» (з ПДВ) = «8. Всього вартість Послуг…» 625692,02 грн (з ПДВ), що відрізняється від зальної суми тендерної пропозиції Учасника на «0,02 грн». 3. Форма калькуляції із розрахунком ціни предмета закупівлі змінена. Відсутня розшифровка пунктів миючі та дезінфікуючі засоби в наданій формі. Хоча вимога щодо форми та змісту надання калькуляції встановлена частиною першою розділу ІІІ пунктом «-форма тендерної пропозиції, яка оформлена згідно з Додатком 1 до тендерної документації, завірена підписом уповноваженої особи учасника і печаткою (за наявності) та калькуляція із розрахунком ціни предмета закупівлі та розшифровкою, оформлена згідно із додатком 1 до проекту договору про закупівлю, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації;». 4. Учасником надана довідка, про наявності обладнання, інструменти, інвентар, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Проте, зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації, так як Учасник не зазначає, які саме миючі та дезінфікуючі засоби, будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Вимога встановлена в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності обладнання, інструменти, інвентар, сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником…;». 5. В довідці, складеній учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завіреній печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, зазначено 3 (три) прибиральники службових приміщень та 1 (один) двірник. Також в наданих документах є невідповідність, а саме: в наказі про прийняття на роботу від 20.05.2024 № 58-ПР, Козлюк Анатолій Ульянович має посаду «Прибиральник територій», а в трудовій книзі міститься запис, що він «Прийнятий на роботу на посаду прибиральника службових приміщень» на основі зазначеного наказу про прийняття на роботу. Виходячи з зазначеного, є невідповідність у кількості кваліфікованих працівників, які необхідні для якісного надання послуг. Між цим Учасником не надано скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці працівників. Вимоги встановлені в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, в тому числі щодо наявності у штаті не менше 4 (чотирьох) прибиральників/ць і 1 (одного) двірника; скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці;». 6. Надано скановану копію договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника, строк дії якого закінчився 31.12.2024. Вимога встановлена в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-скановану копію з оригіналу або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника;». Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що містяться в поданій Учасником тендерній пропозиції, Учасник повинен подати наступні документи: 1. Виправлену «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ»; 2. Калькуляцію із розрахунком ціни предмета закупівлі та розшифровкою, оформлена згідно із додатком 1 до проекту договору про закупівлю, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації, враховуючи раніше зазначені невідповідності; 3. Довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником; 4. У разі приведення у відповідність інформації щодо назви посади Козлюка Анатолія Ульяновича, надати такі зміни. 5. У разі заміни Козлюка Анатолія Ульяновича на іншого працівника, надати скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; надати довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг та оновлену довідку від учасника в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значяться та в розшуку не перебувають. 6. Скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці; 7. Скановану копію з оригіналу або засвідчену копію ЧИННОГО договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника. Враховуючи зазначене, прошу усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель з метою подальшого розгляду тендерної пропозиції.
Створено
25.02.2025 15:11
Надати до
26.02.2025 15:11
Договір
UA-2025-02-14-012534-a-a1
Підписаний і діє
Номер
26
625 692 грн.
521 410 грн.
З ПДВ
Підписано
04.03.2025
Строк дії договору з
04.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Номенклатура
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26199097

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Клінінг-Про"
Повна назва
ПП "Клінінг-Про"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35047973

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2025 18:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
760 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442027990
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
760 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442027990
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності