Показати схожі тендери

Закупівля Прапори від КП ЖКС "Фонтанський".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-012471-a
Id Tender b6d4540af1c24bccad0ec51c622ced0a
План UA-P-2025-02-14-015150-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.02.2025 20:46
Остання зміна 06.04.2025 17:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
344 550 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 722.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 19:27 до 27.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 19:27
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 19:27
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2025 14:40
до 27.03.2025 16:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2025 22:39
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.03.2025 16:05
до 06.04.2025 17:06
Період уточнень
з 14.02.2025 19:27 до 24.02.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 19:27 до 24.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2025 14:40 до 27.03.2025 16:05
Період кваліфікації
з 27.02.2025 14:40 до 27.03.2025 16:05
Основні параметри
Прапори
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
344 550 грн.
Прапори
Назва предмета закупівлі
Прапори
Очікувана вартість
344 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1722,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2025 14:17
Закінчення аукціону
27.02.2025 14:40
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 600 (штуки)
Прапор України
Опис предмета закупівлі
Прапор України
Код ДК 021:2015
35821000-5 - Прапори
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Дата постачання по
31.12.2025 19:32
Позиція : №2 300 (штуки)
Прапор міста Одеса
Опис предмета закупівлі
Прапор міста Одеса
Код ДК 021:2015
35821000-5 - Прапори
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Дата постачання по
31.12.2025 19:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за фактично отриманий ТОВАР протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки ТОВАРУ. Підставою для розрахунків з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за поставлений ТОВАР є оформлені належним чином видаткові накладні ПОСТАЧАЛЬНИКА
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОСТИЛЬ"
Пропозиція:
291 317 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АІСТ ПРІНТ"
Пропозиція:
304 920 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2025 14:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.02.2025 22:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Деде Дмитро Борисович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bershov Dmitriy Yurievich
Електронна пошта
Телефон
+380487407262
Факс
+380487407262
Замовник
ЄДРПОУ
35302819
Назва (англійською мовою)
ME Housing and Public Utilities "Fontatskyi"
Повна назва
КП ЖКС "Фонтанський"
Повна назва (англійською мовою)
ME Housing and Public Utilities "Fontatskyi"
Поштовий індекс
65044
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Кваліфікація
Лот № 1 Прапори
Період вимог/скарг з 11.03.2025 22:39 по 17.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 14:40 по 28.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
11.03.2025 22:39
Повідомлення про рішення
07.03.2025 23:18
Електроний протокол про продовження строку
27.02.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 20:42
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 20:42
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи велику кількість робочих завдань та значний обсяг документів, що підлягають розгляду та аналізу виникла необхідність подовжити до 20 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСТИЛЬ"
Дата продовження строку розгляду
07.03.2025 23:08
Дата кінця розгляду
28.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 публікуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕХЕНЕРГО" надано лист щодо досвіду виконання аналогічних договорів, що не містить прізвища, імені, по-батькові та номер телефону контактної особи контрагентів за таким договором. 1.2. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСТИЛЬ" надана скан-копія завірених сторінок паспорту особи (або ID картки), яка підписує документи тендерної пропозиції не в повному обсязі. 1.3. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСТИЛЬ" не надано гарантійні листи по кожному окремо підпункту пункту восьмого (а саме підпунктам 8.1., 8.2., 8.3., 8.4., 8.5., 8.6.,) форми «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», визначеної п. 4.16. Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4. На тендерну пропозицію ТОВ "ПРОСТИЛЬ" накладено не кваліфікований електронний підпис (КЕП), а удосконалений електронний підпис (УЕП). 1.5. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСТИЛЬ" не надано листи-згоди на обробку та використання персональних даних від всіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в тендерній пропозиції учасника, а саме від Рудь Ксенії Леонідівни та від Рудь Миколи Володимировича. 1.6. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСТИЛЬ" надано довідку у довільній формі про дотримання заходів із захисту довкілля згідно діючого законодавства, що не містить переліку обов’язків громадян України у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища». 1.7. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСТИЛЬ" надано лист-гарантію про те, що технічні та якісні характеристики товару, що пропонується до постачання відповідають діючим державним стандартам України, проте всупереч вимог тендерної документації не зазначено, що у разі відсутності діючого ДСТУ, технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання будуть відповідати звичайним технічним та якісним вимогам до такого товару. 1.8. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСТИЛЬ" відсутній документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору у зв’язку з неузгодженістю положень пп. (а) ч. (1) п. 9.5. Статуту ТОВ "ПРОСТИЛЬ" згідно якої зазначено, що до компетенції загальних зборів належить рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, які є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та положень п.10.7. Статуту ТОВ "ПРОСТИЛЬ", в якому визначений грошовий еквівалент правочинів, які має право укладати директор. У зв’язку з ненаданням документів щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, неможливо остаточно встановити чи має директор відповідні повноваження на укладання правочину згідно предмету цієї закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно положень п. 1.1. п. 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання учасниками в складі тендерної пропозиції в тому числі наступного: «1.1.. Наявність досвіду виконання аналогічного договору: 1.1.1.1. Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів укладених не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів (не менше одного) із зазначенням номеру та дати укладання, прізвища, імені, по-батькові та номер телефону контактної особи контрагентів за такими договорами; 1.1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого договору (не менше одного) укладеного не раніше 2021 року із специфікацією (у разі наявності) з усіма додатком(ами), які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про повне виконання такого договору(ів): позитивний відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) та скановані копії документів, що підтверджують факт повного виконання договору(ів) (видаткові накладні тощо). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, які передбачають поставку аналогічного предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування». 2.2. Згідно положень п. 4.1. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання учасниками в складі тендерної пропозиції в тому числі наступного: «… надається скан-копія завірених сторінок паспорту особи (або ID картки), яка підписує документи тендерної пропозиції (подаються в повному обсязі) або завірена копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». 2.3. Згідно положень п. 4.16. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «…Внесення в форму «Цінова пропозиція» будь-яких змін щодо умов, вимог та граф таблиці недопустимо (окрім випадку коли необхідно розширити / доповнити графи таблиці задля іншої необхідної інформації. Учасник процедури закупівлі, заповнює (вносить відповідну інформацію у пусті графи даної форми та по кожному окремо підпункту пункту восьмого даної форми надає відповідний гарантій лист в складі своєї тендерної пропозиції». 2.4. Згідно положень п. 4.19. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». 2.5. Згідно положень п. 4.6. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку та використання персональних даних від всіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в тендерній пропозиції учасника». 2.6. Згідно положень п. 4.10. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «В складі тендерних пропозицій учасникам необхідно подати довідку у довільній формі про дотримання та забезпечення під час поставки товарів заходів із захисту довкілля згідно діючого законодавства (зокрема тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища») в тому числі із зазначенням переліку обов’язків громадян України у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно вищезазначеного закону». 2.7. Згідно положень п. 4.11. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «В складі тендерних пропозицій учасникам необхідно подати лист-гарантію про те, що технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання відповідають діючим державним стандартам України, а у разі відсутності діючого ДСТУ, звичайним технічним та якісним вимогам до такого товару». 2.8. Згідно положень п. 4.2. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «В складі тендерних пропозицій учасникам необхідно подати довідку, складену учасником в довільній формі, яка містить інформацію про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і так інше) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол або дозвіл або рішення або річна звітність або квартальна звітність або аудиторський звіт або інше )». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має надати в складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі про виконання аналогічних договорів укладених не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів (не менше одного) із зазначенням номеру та дати укладання, прізвища, імені, по-батькові та номер телефону контактної особи контрагентів за відповідним договором. 3.2. ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має надати в складі тендерної пропозиції скан-копію завірених сторінок паспорту особи (або ID картки), яка підписує документи тендерної пропозиції (подаються в повному обсязі) або завірену копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». 3.3. ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має надати в складі тендерної пропозиції гарантійні листи по кожному окремо підпункту пункту восьмого (а саме підпунктам 8.1., 8.2., 8.3., 8.4., 8.5., 8.6.,) форми «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», визначеної п. 4.16. Додатку 1 до Тендерної документації. 3.4. На тендерну пропозицію ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має бути накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП). 3.5. ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку та використання персональних даних від всіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в тендерній пропозиції учасника, а саме від Рудь Ксенії Леонідівни та від Рудь Миколи Володимировича. 3.6. ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має надати в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про дотримання та забезпечення під час поставки товарів заходів із захисту довкілля згідно діючого законодавства (зокрема тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища») в тому числі із зазначенням переліку обов’язків громадян України у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно вищезазначеного закону». 3.7. ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має надати в складі тендерної пропозиції лист-гарантію про те, що технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання відповідають діючим державним стандартам України, а у разі відсутності діючого ДСТУ, звичайним технічним та якісним вимогам до такого товару. 3.8. ТОВ "ПРОСТИЛЬ" має надати в складі тендерної пропозиції документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору (у разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол або дозвіл або рішення або річна звітність або квартальна звітність або аудиторський звіт або інше ).
Створено
08.03.2025 18:15
Надати до
09.03.2025 18:15
Період вимог/скарг з 27.03.2025 15:35 по 27.03.2025 15:55
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 22:39 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2025 15:35
Довідка НАЗК
27.03.2025 15:34
Повідомлення про рішення
27.03.2025 14:48
Пропозиція, що перемогла
17.03.2025 16:51
Електроний протокол про продовження строку
11.03.2025 22:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 20:42
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 20:42
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи велику кількість робочих завдань та значний обсяг документів, що підлягають розгляду та аналізу виникла необхідність подовжити до 20 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АІСТ ПРІНТ"
Дата продовження строку розгляду
17.03.2025 16:47
Дата кінця розгляду
09.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 публікуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" надано лист щодо досвіду виконання аналогічних договорів, що не містить номеру та дати укладання аналогічного договору. 1.2. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" надано скан-копію аналогічного договору, що не містить чітко визначену вартість відповідного аналогічного договору, що не дає змогу встановити факт повного виконання відповідного договору. 1.3. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" надана скан-копія паспорту особи (або ID картки), яка підписує документи тендерної пропозиції не в повному обсязі. 1.4. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" не надано листи-згоди на обробку та використання персональних даних від всіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в тендерній пропозиції учасника, а саме від МАРТИНОВОЇ Тетяни та від ГУР’ЄВА Максима Анатолійовича, а лист-згода від МАРТИНОВА Олега не містить інформації щодо згоди на використання його персональних даних. 1.5. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" надано довідку у довільній формі про дотримання та забезпечення заходів із захисту довкілля згідно діючого законодавства, що не містить переліку обов’язків громадян України у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища». 1.6. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" не надано лист-гарантію про те, що технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання відповідають діючим державним стандартам України, а у разі відсутності діючого ДСТУ, звичайним технічним та якісним вимогам до такого товару. 1.7. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" не надано гарантійні листи по кожному окремо підпункту пункту восьмого (а саме підпунктам 8.1., 8.2., 8.3., 8.4., 8.5., 8.6.,) форми «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», визначеної п. 4.16. Додатку 1 до Тендерної документації, а у форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» внесено не передбачені Тендерною документацією зміни та не підписано власноручним підписом відповідної посадової особи та на неї не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідної особи. 1.8. На тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" накладено не кваліфікований електронний підпис (КЕП), а удосконалений електронний підпис (УЕП). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно положень п. 1.1. п. 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання учасниками в складі тендерної пропозиції в тому числі наступного: «1.1.. Наявність досвіду виконання аналогічного договору: 1.1.1.1. Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів укладених не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів (не менше одного) із зазначенням номеру та дати укладання, прізвища, імені, по-батькові та номер телефону контактної особи контрагентів за такими договорами; 1.1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого договору (не менше одного) укладеного не раніше 2021 року із специфікацією (у разі наявності) з усіма додатком(ами), які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про повне виконання такого договору(ів): позитивний відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) та скановані копії документів, що підтверджують факт повного виконання договору(ів) (видаткові накладні тощо). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, які передбачають поставку аналогічного предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування». 2.2. Згідно положень п. 1.2. п. 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання учасниками в складі тендерної пропозиції в тому числі наступного: «1.1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого договору (не менше одного) укладеного не раніше 2021 року із специфікацією (у разі наявності) з усіма додатком(ами), які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про повне виконання такого договору(ів): позитивний відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) та скановані копії документів, що підтверджують факт повного виконання договору(ів) (видаткові накладні тощо). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, які передбачають поставку аналогічного предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування». 2.3. Згідно положень п. 4.1. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання учасниками в складі тендерної пропозиції в тому числі наступного: «… надається скан-копія завірених сторінок паспорту особи (або ID картки), яка підписує документи тендерної пропозиції (подаються в повному обсязі) або завірена копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». 2.4. Згідно положень п. 4.6. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку та використання персональних даних від всіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в тендерній пропозиції учасника». 2.5. Згідно положень п. 4.10. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «В складі тендерних пропозицій учасникам необхідно подати довідку у довільній формі про дотримання та забезпечення під час поставки товарів заходів із захисту довкілля згідно діючого законодавства (зокрема тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища») в тому числі із зазначенням переліку обов’язків громадян України у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно вищезазначеного закону». 2.6. Згідно положень п. 4.11. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «В складі тендерних пропозицій учасникам необхідно подати лист-гарантію про те, що технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання відповідають діючим державним стандартам України, а у разі відсутності діючого ДСТУ, звичайним технічним та якісним вимогам до такого товару». 2.7. Згідно положень п. 4.16. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «…Внесення в форму «Цінова пропозиція» будь-яких змін щодо умов, вимог та граф таблиці недопустимо (окрім випадку коли необхідно розширити / доповнити графи таблиці задля іншої необхідної інформації. Учасник процедури закупівлі, заповнює (вносить відповідну інформацію у пусті графи даної форми та по кожному окремо підпункту пункту восьмого даної форми надає відповідний гарантій лист в складі своєї тендерної пропозиції». 2.8. Згідно положень п. 4.19. п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку 1 до Тендерної документації вимагається в тому числі наступне: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має надати в складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі про виконання аналогічних договорів укладених не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів (не менше одного) із зазначенням номеру та дати укладання, прізвища, імені, по-батькові та номер телефону контактної особи контрагентів за відповідним договором. 3.2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має надати в складі тендерної пропозиції скан-копію додаткової угоди до аналогічного договору № 03/01-1 від 03.01.2024, що надає змогу встановити факт повного виконання відповідного договору або ж надати скан-копію іншого аналогічного договору укладеного не раніше 2021 року із специфікацією (у разі наявності) з усіма додатком(ами), які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про повне виконання такого договору(ів): позитивний відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) та скановані копії документів, що підтверджують факт повного виконання договору(ів) (видаткові накладні тощо), але у випадку надання іншого аналогічного договору надати оновлену редакцію довідки про виконання аналогічного договору згідно вимог п.п. 1.1.1.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3.3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має надати в складі тендерної пропозиції скан-копію завірених сторінок паспорту особи (або ID картки), яка підписує документи тендерної пропозиції (подаються в повному обсязі) або завірену копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». 3.4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку та використання персональних даних від всіх фізичних осіб, персональні дані яких зазначені в тендерній пропозиції учасника, а саме від МАРТИНОВОЇ Тетяни, МАРТИНОВА Олега та ГУР’ЄВА Максима Анатолійовича. 3.5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має надати в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про дотримання та забезпечення під час поставки товарів заходів із захисту довкілля згідно діючого законодавства (зокрема тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища») в тому числі із зазначенням переліку обов’язків громадян України у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно вищезазначеного закону». 3.6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має надати в складі тендерної пропозиції лист-гарантію про те, що технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання відповідають діючим державним стандартам України, а у разі відсутності діючого ДСТУ, звичайним технічним та якісним вимогам до такого товару. 3.7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має надати в складі тендерної пропозиції гарантійні листи по кожному окремо підпункту пункту восьмого (а саме підпунктам 8.1., 8.2., 8.3., 8.4., 8.5., 8.6.,) форми «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», визначеної п. 4.16. Додатку 1 до Тендерної документації та саму форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», що в повній мірі відповідає п.4.16. Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідні документи мають бути підписані власноручним підписом відповідної посадової особи або на них має бути накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідної особи. 3.8. На тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІСТ ПРІНТ" має бути накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Створено
25.03.2025 17:48
Надати до
26.03.2025 17:48
Період вимог/скарг з 27.03.2025 16:05 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 15:55 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2025 16:05
Довідка НАЗК
27.03.2025 16:05
Повідомлення про рішення
27.03.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-02-14-012471-a-a2
Підписаний і діє
Номер
ПР/25
365 904 грн.
304 920 грн.
З ПДВ
Підписано
03.04.2025
Строк дії договору з
03.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
600 (штуки)
Прапор України
Номенклатура
Прапор України
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Прапор міста Одеса
Номенклатура
Прапор міста Одеса
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ЖКС "Фонтанський"
Повна назва
КП ЖКС "Фонтанський"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35302819

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АІСТ ПРІНТ"
Повна назва
ТОВ "АІСТ ПРІНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37548822

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.04.2025 17:05
Повідомлення про договір
06.04.2025 17:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 550 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 00:00
Замовник:
КП ЖКС "Фонтанський"
Контактний телефон:
+380487407262
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 550 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2025 00:00
Замовник:
КП ЖКС "Фонтанський"
Контактний телефон:
+380487407262
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності