Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-012010-a
Id Tender 4e228763cfb3414e808506a2f8080b43
План UA-P-2025-02-12-005162-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 14.02.2025 16:59
Остання зміна 10.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 495 840 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 479.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 16:59 до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 16:59
до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 16:59
до 22.02.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.02.2025 13:51
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2025 12:32
до 30.03.2025 00:00
Період уточнень
з 14.02.2025 16:59 до 22.02.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 16:59 до 22.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.02.2025 13:51
Основні параметри
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 495 840 грн.
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Очікувана вартість
3 495 840 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17479,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
104 875
Аукціон
Cтарт аукціону
25.02.2025 13:28
Закінчення аукціону
25.02.2025 13:51
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 7 287 (Людино-година)
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Код ДК 021:2015
79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
7 287
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, будинок 4
Дата постачання з
03.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 7 263 (Людино-година)
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Код ДК 021:2015
79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
7 263
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 8А
Дата постачання з
03.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 7 287 (Людино-година)
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Код ДК 021:2015
79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
7 287
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Гетьманська, буд. 15
Дата постачання з
03.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 14 574 (Людино-година)
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Код ДК 021:2015
79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
14 574
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Воскресенська, 23
Дата постачання з
03.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 7 287 (Людино-година)
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Код ДК 021:2015
79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
7 287
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
49126, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 7
Дата постачання з
03.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Пропозиція:
2 884 068 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
Пропозиція:
3 232 778.04 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.02.2025 13:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Скасування
10.06.2025 00:00
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
30.05.2025 13:19
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я Даниленко
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
Період вимог/скарг з 20.03.2025 12:32 по 26.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 13:51 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.03.2025 12:32
Повідомлення про рішення
04.03.2025 12:01
Електроний протокол про продовження строку
25.02.2025 13:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №16 від 04.03.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Кількість: 43 698 людино/годин Строк надання послуг: з 9:00 год. 03.03.2025 до 24:00 год. 31.12.2025 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.02.2025 року, UA-2025-02-14-012010-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 13:28 до 25.02.2025 13:51. 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" Код ЄДРПОУ: 45193186 Місцезнаходження: Україна, 02002, місто Київ, вул.Микільсько-Слобідська, будинок 2-Б, приміщення 263Б Ціна пропозиції: 2 884 068 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 04.03.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-02-14-012010-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Дар?я ДАНИЛЕНКО
Дата продовження строку розгляду
04.03.2025 12:01
Дата кінця розгляду
26.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Файл «Пропозиція і специфікація.pdf» не відповідають формі Додатку №1 до тендерної документації та містить невідповідності, а саме – вимога в Додатку №1 до Документації вказати «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ грн.,» , проте Учасником зазначено «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ не платник ПДВ грн. – привести документ у відповідність тендерній документації. Аналогічно зазначено «сума ПДВ не платник ПДВ грн» і у наданих специфікаціях – приветси у відповідність. 2. На виконання п.7. р.3 тендерної документації Вимога Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку з інформацією що буде залучено субпідрядника ПП «Шериф Захист», проте в декларації МТБ суб’єктом господарювання є ТОВ «ШЕРИФ_ПУЛЬТ_018» - привести у відповідність надані документи. 3. Відповідно до п.2.4 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати зареєстровану відповідно до чинного законодавства декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення, в якому розташований ПЦС. В складі тендерної пропозиції надано файл «Декларація МТБ.pdf» де суб’єктом господарювання є ТОВ «ШЕРИФ_ПУЛЬТ-018». Разом з цим, у наданій Декларація МТБ зазначено , що площа приміщення ПЦС складає 95 м.кв, а в наданому Договорі суборенди №1 від 21.02.2025 року площа складає 65 м.кв. – привести у відповідність та надати документи. 4. Відповідно до п.2.4 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати довідку з посиланням на реєстр декларацій для перевірки наданої декларації. В складі пропозиції надано Довідку з посиланням на сайт щодо перевірки відповідності МТБ суб'єкта господарювання з питань пожежної безпеки на приміщення. Але можливість перевірки у Замовника відсутня, оскільки за даним посиланням сайт не працює – перевірити дані та надати виправлений документ. 5. Згідно з вимогами Додатку №4 до Документації охоронники повинні бути одягнені у формений одяг (літній або зимовий в залежності від пори року) та обов’язково мати зовнішні знаки належності до підприємства Виконавця, з бейджем із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові охоронника. Надати у складі пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника у відповідності до його статутних документів, відповідно до наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»). В складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Фото одягу» фото на стор 1, 4-9 не містять ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності – надати відповідні документи. 6. Відповідно до п.1.1 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати -документи, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку, а саме: а) довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. № 651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.); б) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.». В складі пропозиції Учасником надано Довідки на працівників Гунченко Т.О., Красуцький А.В., Тимошенко О.О., Голован М.Б., Зозуля І.І., Лиходід М.О., Ружило В.В., Зайцев Є.І., Риженко В.І., Ткач В.А., Зінченко В.О., Вовна Ю.М., Щеглов А.В., Грін О.В., Хилько С.М., які містять незаповнений штамп установи, що їх видала. На працівників Лиходід О.М., Зінченко В.О., Вовна Ю.М., Хилько С.М. – Довідка психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду не містить номеру. На працівника Грін О.В. - довідка про проходження медичного огляду не містить номеру документа – надати виправлені відповідні документи. 7. Відповідно до п.1.3 Додатку №3 до Документації бов'язкова наявність в штаті учасника фахівця (фахівців) з організації заходів охорони. На підтвердження надати копії документів, що підтверджують відповідність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони необхідним вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 18.11.2015р. № 960 (диплом, витяг з послужного списку, тощо). На виконання вимоги в складі пропозиції надано файл «Фахівець із заходів охорони.pdf» в якому інформація не у повному вигляді – привести у відповідність та надати документи.
Створено
07.03.2025 17:09
Надати до
08.03.2025 17:09
Період вимог/скарг з 24.03.2025 12:45 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.03.2025 12:32 по 28.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.03.2025 12:46
Довідка НАЗК
24.03.2025 12:45
Повідомлення про рішення
20.03.2025 12:32
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 16:14 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 16:14 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 12:44
Електроний протокол про продовження строку
02.05.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №34 від 09.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Кількість: 43 698 людино/годин Строк надання послуг: з 9:00 год. 03.03.2025 до 24:00 год. 31.12.2025 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.02.2025 року, UA-2025-02-14-012010-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 13:28 до 25.02.2025 13:51. 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" Код ЄДРПОУ: 45193186 Місцезнаходження: Україна, 02002, місто Київ, вул.Микільсько-Слобідська, будинок 2-Б, приміщення 263Б Ціна пропозиції: 2 884 068 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 09.05.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-02-14-012010-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 12:43
Дата кінця розгляду
31.05.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 495 840 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 495 840 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності