Показати схожі тендери

Закупівля Паливні гранули (пелети) з деревини від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-011483-a
Id Tender f1f9b24fe6a948a1a5ce58c67c8de40f
План UA-P-2025-02-14-013961-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.02.2025 16:14
Остання зміна 19.03.2025 12:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
414 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 140 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 16:13 до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 16:13
до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 16:13
до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.02.2025 13:52
до 04.03.2025 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2025 15:10
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 15:57
до 19.03.2025 12:14
Період уточнень
з 14.02.2025 16:13 до 22.02.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 16:13 до 22.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.02.2025 13:52 до 04.03.2025 15:57
Період кваліфікації
з 25.02.2025 13:52 до 04.03.2025 15:57
Основні параметри
Паливні гранули (пелети) з деревини
Паливні гранули (пелети) з деревини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
414 000 грн.
Паливні гранули (пелети) з деревини
Назва предмета закупівлі
Паливні гранули (пелети) з деревини
Примітки
Паливні гранули (пелети) з деревини
Очікувана вартість
414 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4140,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.02.2025 13:23
Закінчення аукціону
25.02.2025 13:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паливні гранули (пелети) з деревини
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
45
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.03.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
400 410 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЗУБКОВА ІРИНА БОРИСІВНА"
Пропозиція:
404 505 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОЛ ВП"
Пропозиція:
404 370 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.02.2025 13:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 13:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Підлетейчук Любов Вільгельмівна
Електронна пошта
Телефон
0485226404
Замовник
ЄДРПОУ
45090707
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
67602
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Біляївка
Адреса
проспект Незалежності, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Паливні гранули (пелети) з деревини
Період вимог/скарг з 26.02.2025 15:10 по 04.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 13:52 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В Додатку 1.2. до тендерної документації було встановлено вимогу: 1) «Для підтвердження відповідності паливних гранул (пелет) з деревини усім технічним характеристикам, встановленим Замовником, учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: 1. Чинний Сертифікат, що підтверджує відповідність товару та протокол випробувань, який став підставою для видачі такого сертифікату, який підтверджує відповідність товару що пропонується фактичним технічним характеристикам товару, що зазначені у цьому додатку. Документи мають бути видані на Учасника або Виробника. Якщо Учасник не є Виробником товару, що пропонується він має додатково надати гарантійний лист виданий від Виробника на Замовника, що гарантує поставку товару, що є предметом закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі.». 2)«Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності товару, що пропонується Учасником, із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником якісним вимогам згідно форми вказаної в таблиці №1. Учасником ФОП Крючкова О.Ю. у складі тендерної пропозиції надано інформацію та документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, а саме: 1)Учасник надав Протокол випробовань №1281 від 01 серпня 2024р. та Сертифікат відповідності №UA.10190.00099-24 термін дії якого з 24 травня 2024 до 23 травня 2025року, виданий на підставі Протоколів сертифікаціійних випробувань №0909,№0910 від 24.05.2024р. Документи не відповідають вимозі про надання Сертифікату відповідності та протоколу випробувань, який став підставою для видачі такого сертифікату. Надані документи не відповідають умовам технічної специфікації. 2)Учасник надав «Порівняльну таблицю відповідності товару, що пропонується Учасником, із зазначенням інформації про відповідність встановленим Замовником якісним вимогам», та в колонці «Технічні характеристики Учасника» продублював вимоги Замовника. Що не співпадає з технічними характеристиками з Протоколу випробувань Учасника і не відповідає умовам технічної специфікації. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію
Документи кваліфікації
26.02.2025 15:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
25.02.2025 13:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:13
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:13
Період вимог/скарг з 27.02.2025 10:29 по 04.03.2025 14:07
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.02.2025 15:10 по 06.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.02.2025 10:29
Довідка НАЗК
27.02.2025 10:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.02.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.03.2025 14:07 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.03.2025 14:07 по 12.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі ТОВ «СІОЛ ВП відмовився від укладення договору про закупівлю, що підтверджується Листом- відмовою від ТОВ «СІОЛ ВП» станом на 04.03.2025 р. Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Керуючись абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «СІОЛ ВП».
Документи кваліфікації
04.03.2025 14:07
Повідомлення про рішення
04.03.2025 14:07
Витяг з ЄДР
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:13
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 16:13
Період вимог/скарг з 04.03.2025 15:57 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.03.2025 14:07 по 12.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2025 15:57
Довідка НАЗК
04.03.2025 15:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.03.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-02-14-011483-a-c2
Підписаний і діє
Номер
143
404 505 грн.
404 505 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.03.2025
Строк дії договору з
19.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
45 (тонни)
Паливні гранули (пелети) з деревини
Номенклатура
Паливні гранули (пелети) з деревини
Кількість
45
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
8 989
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45090707

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЗУБКОВА ІРИНА БОРИСІВНА"
Повна назва
ФОП "ЗУБКОВА ІРИНА БОРИСІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2674407504

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.03.2025 12:14
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000068
Дата створення проекту
24.03.2025 12:25
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.03.2025 12:50
Дата публікації висновку про результати
26.03.2025 10:52
Дата завершення усунення порушень
01.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 Одеса № 60 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК ? Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 6 UA-2025-02-14-011483-a 14.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.03.2025 00:00
Документи рішення
24.03.2025 12:50
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти Біляївської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.02.2025, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 19.02.2025, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 19.02.2025, тендерні пропозиції учасників фізичної особи- підприємця «КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА», товариства з обмеженою відповідальністю «СІОЛ ВП» та фізичної особи-підприємця «ЗУБКОВА ІРИНА БОРИСІВНА», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.02.2025 № 47, від 27.02.2025 № 48, від 04.03.2025 № 49 та від 04.03.2025 № 50, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2025 № 4037-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.03.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 19.03.2025 № 143 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель19.03.2025, додаткову угоду від 19.03.2025 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 25.03.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.03.2025 00:00
Дата публікації
26.03.2025 10:52
Документи висновку
26.03.2025 10:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.03.2025 12:29
Орган перевірки
29.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.03.2025 12:29
-
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу
Відповідно до наказу 24.03.2025 Одеса № 60 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, №eeb20d3f7a154355989ddec4b136b517 від 24.03.2025 р. та запиту на надання пояснення №9ec5409934de4a8a946084ed366c5f6c від 25.03.2025 р. щодо потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) по процедурі відкритих торгів з особливостями ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-14-011483-a від 14.02.2025 р., Комунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти Біляївської міської ради» (далі-КУ «ЦФГОЗО Біляївської МР») надає пояснення.
Рішеня
25.03.2025 15:38
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу
(В першому поясненні щодо моніторингу було неправильно вказане посилання на сторінку вебсайту Біляївської міської ради ). Відповідно до наказу 24.03.2025 Одеса № 60 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, №eeb20d3f7a154355989ddec4b136b517 від 24.03.2025 р. та запиту на надання пояснення №9ec5409934de4a8a946084ed366c5f6c від 25.03.2025 р. щодо потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) по процедурі відкритих торгів з особливостями ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-14-011483-a від 14.02.2025 р., Комунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти Біляївської міської ради» (далі-КУ «ЦФГОЗО Біляївської МР») надає наступне пояснення.
Рішеня
25.03.2025 16:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
414 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0485226404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
414 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0485226404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності