Показати схожі тендери

Закупівля Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ) від Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-010575-a
Id Tender 49287d1325ee4570829b2548aa27dfcb
План UA-P-2025-02-14-012532-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.02.2025 15:31
Остання зміна 30.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
238 188 187.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
595 470.47 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 15:30 до 01.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 15:30
до 26.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 15:30
до 26.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2025 14:14
до 24.03.2025 14:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2025 18:11
до 30.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.03.2025 14:40
-
Період уточнень
з 14.02.2025 15:30 до 26.02.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 15:30 до 26.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.03.2025 14:14 до 24.03.2025 14:40
Період кваліфікації
з 03.03.2025 14:14 до 24.03.2025 14:40
Основні параметри
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
119 094 093.75 грн.
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Назва предмета закупівлі
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Очікувана вартість
119 094 093.75 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
595470,47
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 572 822.8
Аукціон
Cтарт аукціону
03.03.2025 13:25
Закінчення аукціону
03.03.2025 13:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
15
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "Науково-виробниче об'єднання "Практика"
Пропозиція:
119 094 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
177 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР АРМО ТЕХ"
Пропозиція:
114 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.03.2025 13:25
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
119 094 093.75 грн.
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Назва предмета закупівлі
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Очікувана вартість
119 094 093.75 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
595470,47
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 572 822.8
Аукціон
Cтарт аукціону
03.03.2025 13:45
Закінчення аукціону
03.03.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
15
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "Науково-виробниче об'єднання "Практика"
Пропозиція:
119 094 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
177 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР АРМО ТЕХ"
Пропозиція:
114 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.03.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 10:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герман Полішко
Електронна пошта
Телефон
+380969389161
Сайт:
https://uz.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33945469
Повна назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Поштовий індекс
04082
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Бережанська, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Період вимог/скарг з 05.03.2025 18:11 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 14:14 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
05.03.2025 18:11
Повідомлення про рішення
03.03.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Період вимог/скарг з 24.03.2025 13:27 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 18:11 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
24.03.2025 13:27
Повідомлення про рішення
12.03.2025 17:49
Електроний протокол про продовження строку
05.03.2025 18:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.03.2025 18:11
Надати до
07.03.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
14.02.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-14-010575-a на закупівлю оперативно-піротехнічних машин типу (ОПМ) згідно ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. 01.03.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Відповідно пункту 36 Особливостей в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п?яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, необхідність, детального аналізу технічних характеристик предмета закупівлі фаховими спеціалістами за напрямом спеціалізованих транспортних засобів та отримання юридичного висновку стосовно окремих документів Учасника, є необхідність в продовженні розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу Уповноваженої особи № 36 від 12.03.2025.
Дата продовження строку розгляду
12.03.2025 17:48
Дата кінця розгляду
03.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 24.03.2025 14:38 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 13:27 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
Зміст
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
Документи кваліфікації
24.03.2025 14:38
Повідомлення про рішення
24.03.2025 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Лот № 2 Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Період вимог/скарг з 05.03.2025 18:12 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 14:14 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
05.03.2025 18:12
Повідомлення про рішення
03.03.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Період вимог/скарг з 24.03.2025 13:28 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 18:12 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
24.03.2025 13:28
Повідомлення про рішення
12.03.2025 17:51
Електроний протокол про продовження строку
05.03.2025 18:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.03.2025 18:12
Надати до
07.03.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
14.02.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-14-010575-a на закупівлю оперативно-піротехнічних машин типу (ОПМ) згідно ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. 01.03.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Відповідно пункту 36 Особливостей в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п?яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, необхідність, детального аналізу технічних характеристик предмета закупівлі фаховими спеціалістами за напрямом спеціалізованих транспортних засобів та отримання юридичного висновку стосовно окремих документів Учасника, є необхідність в продовженні розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу Уповноваженої особи № 37 від 12.03.2025.
Дата продовження строку розгляду
12.03.2025 17:51
Дата кінця розгляду
03.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 24.03.2025 14:40 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 13:28 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
Зміст
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
Документи кваліфікації
24.03.2025 14:40
Повідомлення про рішення
24.03.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 15:30
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000012
Дата створення проекту
24.03.2025 09:58
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
24.03.2025 11:45
Дата публікації висновку про результати
07.04.2025 11:29
Дата завершення усунення порушень
11.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.03.2025 № 89 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2025-02-14-010575-a 14.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.03.2025 00:00
Документи рішення
24.03.2025 11:45
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 лютого 2025 року № 19, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотами 1, 2, тендерні пропозиції за лотами 1, 2 товариств з обмеженою відповідальністю «УКР АРМО ТЕХ» (далі – ТОВ «УКР АРМО ТЕХ»), «ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ»), приватного акціонерного товариства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ПРАКТИКА» (далі – ПРАТ «НВО «ПРАКТИКА»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за лотом 1 від 05 березня 2025 року № 28, від 24 березня 2025 року №№ 51, 54, за лотом 2 від 05 березня 2025 року № 29, від 24 березня 2025 року №№ 52, 55, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 28 березня 2025 року через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, під час проведення моніторингу торги відмінено через відхилення всіх тендерних пропозицій за обома лотами.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій за лотами 1, 2 ТОВ «УКР АРМО ТЕХ», ТОВ «ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ», ПРАТ «НВО «ПРАКТИКА» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.04.2025 00:00
Дата публікації
07.04.2025 11:29
Документи висновку
07.04.2025 11:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-14-010575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.03.2025 11:01
Орган перевірки
01.04.2025 00:00
Документи повідомлення
26.03.2025 11:02
-
Відповідь
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 26.03.2025 року щодо закупівлі оперативно-піротехнічних машин (ОПМ) (UA-2025-02-14-010575-a).
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 26.03.2025 року щодо закупівлі оперативно-піротехнічних машин (ОПМ) (UA-2025-02-14-010575-a) повідомляємо наступне. 1. Відповідно до пріоритетної портеби (наказ ДСНС від 03.02.2025 № НГ-54 “Про здійснення централізованих закупівель”), з метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачених на забезпечення підрозділів цивільного захисту пожежною, аварійно-рятувальною та спеціальною технікою, Управлінню забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій доручено здійснити централізовану закупівлю оперативно-піротехнічних машин (ОПМ). Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125) (додається) визначено: “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група). Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю, для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг, розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС. У разі надходження під час здійснення централізованих закупівель звернень (скарг, вимог тощо) про необхідність внесення обґрунтованих змін до технічних вимог, оприлюднених на офіційному сайті ДСНС, орган, який здійснює централізовану закупівлю, протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення (скарги, вимоги тощо) має право звернутися до Робочої групи через структурний підрозділ апарату ДСНС за напрямом з клопотанням щодо необхідності внесення змін до відповідних технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Голова Робочої групи на підставі відповідного звернення ініціює збір Робочої групи для розгляду питання доцільності внесення змін до технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Робоча група у разі необхідності ініціює внесення відповідних змін до наказу ДСНС, яким затверджені технічні вимоги. У разі відсутності підстав для перегляду технічних вимог відповідний структурний підрозділ апарату ДСНС протягом одного робочого дня ознайомлює з ухваленим рішенням орган, який здійснює централізовану закупівлю.” Технічні вимоги до оперативно-піротехнічних машин (ОПМ) були розроблені робочою групою, затверджені наказом ДСНС від 19.11.2025 № НС-1210  "Про затвердження технічних вимог до оперативно-піротехнічних машин" (далі – Наказ 1210) та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/. Відповідно до примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 очікувана вартість визначена на підставі отриманих цінових пропозицій. До постачальників підготовлено та направлено 14 запитів на отримання цінових пропозицій, а саме: - ПрАТ “АвтоКрАЗ”; - ТОВ “ВАЛІДУС СПЕЦАВТО”; - ТОВ “ТОВ УКР АРМА ТЕХ”; - ТОВ ТОВ “НІКО СПЕЦАВТО”; - ТОВ «ПК “ПОЖМАШИНА”; - ТОВ “Спец-Ком-Сервіс”; - ПРАТ НВО “Практика”; - ТОВ “РЕФОРМ”; - ТОВ “Конструкторсько- Виробниче Підприємство Інгуар”; - ТОВ “КОМПАНІЯ ТІТАЛ”; - ТОВ “АРМОР КАР”; - ТОВ “УКРАЇНСЬКА БРОНЕТЕХНІКА”; - ТОВ “Німецько-українська фірма “ДУАЦ”. Визначення очікуваної вартості розраховано як середня арифметична величина на підставі наданих цінових пропозицій від потенційних учасників, а саме: - ТОВ “ТОВ УКР АРМА ТЕХ” — від 12.02.2025 № 76/609; - ТОВ ТОВ “НІКО СПЕЦАВТО” — від 11.02.2025 № 76/593; - ПРАТ НВО “Практика” — від 01.02.2025 № 76/544; - ТОВ “РЕФОРМ” — від 11.02.2025 № 76/596. Згідно висновку маркетингового дослідження від 13.02.2025 № 227-ДЗ/76 очікувана вартість оперативно-піротехнічних машин (ОПМ) у кількості 30 одиниць становить 238 188 187,50 грн. (очікувана вартість за одиницю 7 939 606,25 грн). (Пріоритетна потреба, алгоритм, технічні вимоги, запити до постачальників, надані відповіді, висновок маркетингових досліджень додаються). Протокольним рішенням Уповноваженої особи від 14.02.2025 № 9 затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями (зі змінами) відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю оперативно-піротехнічних машин (ОПМ), в загальній кількості — 30 одиниць та очікуваною вартістю закупівлі — 238 188 187,50 грн. без ПДВ. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та технічні вимоги розміщені на офіційному сайті Управління (https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli-2025). 2. Бюджетні асигнування на проведення закупівлі оперативно-піротехнічних машин (ОПМ) (UA-2025-02-14-010575-a) передбачені в кошторисі Управління від 06.01.2025 року за загальним фондом Державного бюджету України. Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (КПКВ) — 1006280 “Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державної служби України з надзвичайних ситуацій”. 3. Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility — не здійснювалось.
Рішеня
28.03.2025 14:40
Замовник
Документи повідомлення
28.03.2025 14:40
-
28.03.2025 14:40
-
28.03.2025 14:40
-
28.03.2025 14:40
-
28.03.2025 14:41
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
238 188 187.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380969389161
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
238 188 187.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380969389161
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності