Показати схожі тендери

Закупівля Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-009089-a
Id Tender 3de088d704cc43c78d91c9d55491e0cb
План UA-P-2025-02-14-009605-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 14.02.2025 14:41
Остання зміна 17.03.2025 11:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
291 352 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 456 760 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 14:37 до 22.02.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 14:37
до 19.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 14:37
до 19.02.2025 00:00
Період уточнень
з 14.02.2025 14:37 до 19.02.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 14:37 до 19.02.2025 00:00
Основні параметри
Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
291 352 000 грн.
Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)
Назва предмета закупівлі
Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)
Очікувана вартість
291 352 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1456760,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 913 520
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 11:37
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 3 000 (тонни)
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію
Опис предмета закупівлі
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 000 (тонни)
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний)
Опис предмета закупівлі
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний)
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
1 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 500 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 11 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки А
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію марки А
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
11
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.02.2025 14:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Чепурко
Електронна пошта
Телефон
+380974187057
Сайт:
http://aulivoda.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
34621490
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"
Поштовий індекс
52300
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кам'янський р-н, територіальна громада Криничанська
Адреса
Комплекс будівель та споруд №2 (колишня Аулівська с/р)
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-25-000016
Дата створення проекту
25.04.2025 16:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.04.2025 16:10
Дата публікації висновку про результати
16.05.2025 13:52
Дата завершення усунення порушень
31.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
25.04.2025 № 99 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 99 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-02-14-009089-a 14.02.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.04.2025 00:00
Документи рішення
25.04.2025 16:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), своєчасності виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі АМКУ), відміни/не відміни торгів, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-02-14-009605-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" (далі Замовник), тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 14.02.2025, рішення АМКУ від 20.02.2025 № 2619-р/пк-пз, рішення АМКУ від 28.02.2025 №3132-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 01.05.2025, 09.05.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником проводиться закупівля, яка оголошена 12 березня 2025 за номером ID: UA-2025-03-12-011623-a, що знаходиться на стадії «Пропозиції розглянуті», визначено переможця та опубліковано повідомлення про намір укладання договору. При цьому очікувана вартість, предмет цієї закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики не відрізняються від вимог, що визначені Замовником по закупівлі за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a, яка оголошена 14.02.2025 та знаходиться на стадії «Подання пропозицій». Враховуючи вищезазначене, Замовник не має подальшої потреби в закупівлі товару по закупівлі за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a. Отже, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Проте, Замовником не відмінено торги, що суперечить вимозі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом розгляду питання відміни/не відміни торгів встановлено порушення вимоги підпункту 1 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності виконання рішення АМКУ, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.05.2025 00:00
Дата публікації
16.05.2025 13:52
Документи висновку
16.05.2025 13:52
-
Повідомлення
Запит
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини), код ДК 021:2015: 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель по закупівлі за номером ID: : UA-2025-02-14-009089-a 05.03.2025 оприлюднено рішення Антимонопольного комітету України (далі АМКУ) від 28.02.2025№ 3132-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації. Проте, в електронній системі закупівель відсутня інформація про внесення змін до тендерної документації Замовником по зазначеній закупівлі, що свідчіть про невиконання рішення АМКУ від 28.02.2025№ 3132-р/пк-пз. У свою чергу, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому Замовником не виконано рішення АМКУ від 28.02.2025№ 3132-р/пк-пз? У разі оскарження до суду рішення АМКУ від 28.02.2025№ 3132-р/пк-пз просимо надати інформацію, документи, що підтверджують таке оскарження. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.04.2025 16:05
Орган перевірки
02.05.2025 00:00
Документи повідомлення
28.04.2025 16:05
-
Відповідь
На виконання Запиту СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Дніпропетровська область) від 28.04.2025 року надання пояснення.
1. Щодо визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до фактичної потреби Замовника на 2025 рік у хлору рідкому, гіпохлориті натрію та коагулянті для процесів знезараження та очищення питної води, з урахуванням необхідної кількості та відповідних характеристик. При цьому враховано обов'язкові нормативні вимоги до якості та безпечності хімічних реагентів, що застосовуються у водопідготовці та водопостачанні, а також попередній досвід використання зазначених реагентів у технологічному процесі Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом аналізу ринкових цін, зокрема на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників ринку (копії комерційних пропозицій додаються). 2.2. Щодо виконання рішення Антимонопольного комітету України (далі АМКУ) від 28.02.2025 № 3132-р/пк-п Замовник не погодився з мотивувальною частиною рішення Комісії щодо внесення відповідних змін до тендерної документації та оскаржує рішення відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону, якою надано право Замовнику на захист його прав та законних інтересів у судовому порядку, про що було зазначено в електронній системі закупівель у вкладці «Документи» в окремому файлі від 17.03.2025 «Інформація щодо рішення АМКУ». При цьому згідно з технічними можливостями y випадку оскарження Замовником рішення АМКУ в судовому порядку в електронній системі закупівель, закупівля залишається на етапі «Прийому пропозицій». За результатами розгляду позовної заяви КП ДОР «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» про визнання протиправним та скасування рішення Антимонопольного комітету України Київським окружним адміністративним судом відкрите спрощене провадження без проведення судового засідання на підставі ухвали від 24.03.2025 № 320/12495/25
Рішеня
01.05.2025 08:32
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини), код ДК 021:2015: 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів): 1. Відповідно до пункту 17 статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Згідно із частиною сімнадцятою статті 18 Закону № 922-VIII розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. При цьому, слід зазначити, що перебіг строків, зазначений у статті 18 Закону № 922-VIII, застосовується виключно у разі подання скарги до Антимонопольного комітету України (далі АМКУ). Таким чином, оскарження рішення АМКУ в судовому порядку не зупиняє строки перебігу закупівлі, зокрема: кінцевого строку подання тендерних пропозицій, строку розгляду тендерних пропозицій та строку для укладання договору. Поряд з цим, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник завантажує усі необхідні документи тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом інформації та документів, оприлюднених в електронній закупівлі встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 лютого 2025 08:00. Проте, в електронній системі закупівель відсутні тендерні пропозиції, враховуючі кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 лютого 2025 08:00, що не відповідає вимозі пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Разом з тим, пунктом 50 Особливостей визначено перелік підстав для відміни замовником відкритих торгів. Своєю чергою, з питань технічної реалізації в електронній системі закупівель вимог законодавства у сфері публічних закупівель необхідно звертатись до ДП “ПРОЗОРРО” як адміністратора системи. Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення з питання, чому Замовником не відмінено відкриті торги? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.05.2025 14:59
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 15:00
-
Відповідь
На виконання Запиту СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Дніпропетровська область) від 06.05.2025 року надання пояснення.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" (далі – Замовник) в своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). 14 лютого 2025 року Замовником оголошено процедуру закупівлі з предмету Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) ID: UA-2025-02-14-009089-a. Очікувана вартість закупівлі - 291 352 000,00 гривень з ПДВ. Період подання тендерних пропозицій становив з 14.02.2025 по 22.02.2025. 18.02.2025 до органу оскарження – Антимонопольного комітету України (АМКУ) – надійшла скарга від ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» щодо умов тендерної документації. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), подання скарги до АМКУ автоматично призупиняє перебіг строків, зокрема й строку подання тендерних пропозицій, що й було реалізовано технічно через функціонал електронної системи Prozorro – процедура закупівлі була призупинена на етапі «Прийом пропозицій». 28.02.2025 АМКУ ухвалив рішення № 3132-р/пк-пз, яким зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Замовник не погодився з рішенням Комісії щодо необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації та реалізував своє право на судовий захист відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону № 922-VIII, звернувшись з відповідною позовною заявою до Київського окружного адміністративного суду. 24.03.2025 цим судом відкрито провадження у справі, про що було зазначено в електронній системі закупівель у вкладці «Документи» в окремому файлі «Інформація щодо рішення АМКУ». У зв’язку з автоматичною зупинкою процедури подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не відбулося. Оскільки рішення АМКУ не було виконано, технічна можливість подання пропозицій залишалась заблокованою. Закупівля, таким чином, залишилась на етапі «Прийом пропозицій». Автоматична відміна процедури через відсутність пропозицій не спрацювала, оскільки процедура залишалась заблокованою на стадії подання пропозицій. Замовник звертався в телефонному режимі до технічної підтримки майданчика Zakupivli.pro. Представники підтвердили, що в електронній системі відсутня можливість скасування закупівлі до моменту виконання рішення АМКУ. Таким чином, технічно завершити або скасувати процедуру без виконання рішення АМКУ неможливо. Крім того, система ProZorro та чинне законодавство не передбачають функціоналу, що дозволяє Замовнику зазначити в електронній системі закупівель, що рішення АМКУ перебуває на стадії судового оскарження. Пункт 50 Особливостей визначає вичерпний перелік підстав для відміни закупівлі, а саме: «Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.» Жодна з підстав, передбачених цим пунктом, у Замовника не настала. Отже, в Замовника відсутні правові підстави для відміни процедури закупівлі згідно з чинним законодавством
Рішеня
09.05.2025 08:32
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Звернення за роз'ясненнями до Східного офісу Держаудитслужби України
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» (далі - Замовник), розглянуло Висновок за результати моніторингу закупівлі за предметом Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (UA-2025-02-14-009089-a) в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та щодо зобов'язання усунути порушення законодавства в сфері державних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» зокрема в частині зобов’язання усунути виявлені порушення шляхом відміни торгів повідомляємо наступне. Станом на зараз зазначена процедура закупівлі залишається автоматично призупиненою в електронній системі закупівель до моменту виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету Україна з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Рішення Комісії АМКУ зобов’язує Замовника внести зміни до тендерної документації, однак Замовник не погодився з цим рішенням та реалізував своє право на судовий захист відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (№ 922-VIII), подавши позовну заяву до адміністративного суду. Про факт судового оскарження відповідна інформація була належним чином оприлюднена в електронній системі закупівель. Задля виконання зобов’язань, встановлених Східним офісом Держаудитслужби щодо необхідності здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів Замовнику необхідно виконати рішення Комісії АМКУ, або мати законні підстави для його невиконання. На звернення Замовника з метою технічного вирішення ситуації ДП «ПРОЗОРРО» листом від 21.05.2025 № 206/01/949/11 офіційно підтвердило, що технічно скасувати закупівлю в електронній системі без виконання рішення Комісії АМКУ наразі неможливо. Таким чином, на сьогодні Замовник: - перебуває у правовому процесі судового оскарження рішення АМКУ, що прямо пов’язано з неможливістю реалізації вимоги про скасування закупівлі; - не має технічної можливості виконати вимогу ДАСУ щодо скасування процедури; - не має підстав для виконання рішення АМКУ, яке оскаржується в суді. Враховуючи вищевикладене прошу Вас надати роз'яснення: в який спосіб Замовник має реалізувати вимогу Східного офісу Держаудитслужби щодо скасування процедури закупівлі, за відсутності законних та технічних можливостей здійснення таких дій, до моменту набрання чинності відповідним судовим рішенням
Висновку
22.05.2025 10:09
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Роз'яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a.
Східний офіс Держаудитслужби надає роз'яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до частини другої статті 19 Конституції України зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із пунктом 7 статті10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII органу державного фінансового контролю надається право пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства. Крім того слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 26.12.2015 № 922-VIII у висновку обов’язково зазначаються зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 3 розділу III Порядку заповнення констатуючої частини форми висновку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, пункт 3 розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі містить зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною 5 статті 19 Господарського кодексу України визначено, що незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються. Згідно із частиною 5 статті 65 Господарського кодексу України лише керівник підприємства вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами цього підприємства. Отже, вибір способу усунення порушення, як і його нормативно-правове обґрунтування, чинним законодавством покладено на посадових осіб об’єкта контролю, а не на орган державного фінансового контролю, оскільки зазначення конкретних чи чітко визначених способів (шляхів) усунення виявлених за результатами моніторингу закупівлі порушень може обмежити право вибору об’єкта контролю у застосуванні інших способів для усунення порушень, які встановлені законодавством та які б максимально захищали його права. Крім цього, судове рішення є обов’язковим до виконання відповідно до статті 129-1 Конституції України. Отже, враховуючи вищезазначене та порушення встановлені за результатом моніторингу закупівлі за номером ID:UA-2025-02-14-009089-a Замовником можуть бути вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розгляду питання про відміну торгів після виконання рішення Київського окружного адміністративного суду по справі № 320/12495/25.
Висновку
28.05.2025 09:54
Орган перевірки
Документи повідомлення
28.05.2025 09:54
-
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
291 352 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"
Контактний телефон:
+380974187057
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
291 352 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"
Контактний телефон:
+380974187057
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності