Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32 від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-007610-a
Id Tender 5296d3fe59c1423d90a4bbaa7d05184f
План UA-P-2025-02-14-009208-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.02.2025 13:41
Остання зміна 03.04.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
52 760 047.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
263 800.24 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 13:41 до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 13:41
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 13:41
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:51
до 24.03.2025 09:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.03.2025 09:11
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.03.2025 09:11
до 03.04.2025 16:47
Період уточнень
з 14.02.2025 13:41 до 05.03.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 13:41 до 05.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:51 до 24.03.2025 09:11
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:51 до 24.03.2025 09:11
Основні параметри
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
52 760 047.2 грн.
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Очікувана вартість
52 760 047.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
263800,24
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 12:28
Закінчення аукціону
10.03.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 11:52
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
14.02.2025 13:41
Дата архівування
03.03.2025 11:52
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 11:52
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Архівована
Дата створення
14.02.2025 13:41
Дата архівування
03.03.2025 11:52
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко"
Пропозиція:
40 497 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд"
Пропозиція:
40 496 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 12:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.03.2025 11:53
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
03.03.2025 11:52
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Суровицька
Електронна пошта
Телефон
+380542225521
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Період вимог/скарг з 24.03.2025 09:11 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 12:51 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.03.2025 09:12
Довідка НАЗК
24.03.2025 09:11
Повідомлення про рішення
19.03.2025 11:47
Електроний протокол про продовження строку
10.03.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 13:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 13:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом документів, що подано Учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника за Закупівлею з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
19.03.2025 11:46
Дата кінця розгляду
08.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно вимог пункту 1.1. Розділу 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасник повинен надати, зокрема: довідку за формою Таблиці 1 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою, в якій зазначається інформація про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. Машини та механізми вказані у Довідці повинні відповідати машинам та механізмам вказаним у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів /відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт № 4 від 07.03.2025 та підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. Згідно довідки за позицією № 30 Учасником зазначена назва/найменування «Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX, місткість ковша 0,3/1,0 м3». Проте у підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 01-01-01 на будівельні роботи за №ч/ч 12 зазначено - «Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX з навісним обладнанням, місткість ковша 0,3/1,0 м3», що не відповідає вимогами форми Таблиці 1, а саме: назва/найменування машин та механізмів повинно бути зазначено згідно назви/найменування, що міститься у підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів. Також у підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-09 на електромонтажні роботи за № 14 містяться відомості щодо «Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX з навісним буровим обладнанням, місткість ковша 0,3/1,0 м3». Проте у Довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт № 4 від 07.03.2025 відсутня інформація про такий екскаватор-навантажувач. Таким чином є невідповідності в інформації у наданій Довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт № 4 від 07.03.2025 та підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів. Згідно вимог абзацу 1 пункту 2.1. Розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складену за формою Таблиці 4 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою. У складі тендерної пропозиції Учасника містить Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), проте вона складена не за формою Таблиці 4, а саме: відсутня колонка «Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн». Крім того у наданій довідці не зазначено ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено аналогічним договір, а саме: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради. Таким чином, для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями : - привести інформацію, зазначену у Довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт у відповідність до вимог Таблиці № 1, а саме зазначити за позицією № 30 вірну назву/найменування - «Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX з навісним обладнанням, місткість ковша 0,3/1,0 м3»; - зазначити у Довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт інформацію про «Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX з навісним буровим обладнанням, місткість ковша 0,3/1,0 м3» та надати документ, що підтверджує право власності/користування ним (у випадку, якщо такий документ не надався); - привести Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідність до форми Таблиці 4, а саме: доповнити колонкою «Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн» та зазначити в ній ЄДРПОУ Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради за кожним аналогічним договором.
Створено
20.03.2025 17:21
Надати до
21.03.2025 17:21
Договір
UA-2025-02-14-007610-a-b1
Підписаний і діє
Номер
6/25
40 496 000 грн.
33 746 666.66 грн.
З ПДВ
Підписано
31.03.2025
Строк дії договору з
31.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Номенклатура
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00433331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд"
Повна назва
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36234347

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-31-000057
Дата створення проекту
31.03.2025 11:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2025 14:43
Дата публікації висновку про результати
11.04.2025 11:09
Дата завершення усунення порушень
26.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 №26-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 31.03.2025 №26-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-02-14-007610-a 14.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2025 00:00
Документи рішення
31.03.2025 14:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.03.2025 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.03.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Суми-Сервіс-Буд» (далі – ТОВ «Суми-Сервіс-Буд»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 21.03.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.03.2025, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2025, договір від 31.03.2025 №6/25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.04.2025 та від 07.04.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника містить Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», який в свою чергу містить завантажені в окремих файлах Технічне завдання по об’єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32» (файл «Технічне завдання ЗОШ 5 нова редакція.docx») та Підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку об’єкта будівництва (далі – Підсумкова відомість ресурсів) (файл ПВР ЗОШ 5.xlsx). У пункті 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку ціни тендерної пропозиції, який включає в себе договірну ціну, локальні кошториси до договірної ціни (або на будівельні роботи) та відомості ресурсів до локальних кошторисів/підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. Разом з тим, у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (файли «8 кошторис ч. 1.pdf» та «8.1.кошторис ч.2.pdf») відсутні матеріали, передбачені Замовником, зокрема, в пунктах 239-240, 242, 244-246, 248, 250-252, 255-256, 270-271, 273, 277, 279-280, 283-284, 286-291, 295-296, 298-302, 304-307, 309-310, 312, 314-330, 332-335, 344, 346, 350, 353, 371-373, 375-377, 379, 384, 389-390, 392-397, 409, 413-416, 418-420, 429, 433, 435-436, 451-453, 471-472, 474, 476, 479, 584-586, 590, 599, 618, 671, 687-689, 693, 699-704, 711-712, 714-715, 723, 752, 754, 763-766, 786-788, 793, 798-801, 828, 832-835, 838-839, 843-844, 848-849, 851-852, 854-867, 870, 901, 915 (Азбест хризолітовий, марка К-6-30, Азбест хризолітовий, марка К-6-45, Азбестовий картон загального призначення [КАОН-1], товщина 2 мм, Азбестовий шнур загального призначення [ШАОН-1], діаметр 8,0-10,0 мм, Ацетилен розчинений технічний, марка А, Бензин авіаційний Б-70, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-90/10, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-70/30, Грунтовка глубокопроникающая Сеrеsіt СT 17 10 л, Бура, Бязь сурова, Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм, Гіпсові в'яжучі Г-3, Ґрунтовка, Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1, Вапно хлорне, марка А, Вироби гумові технічні морозостійкі, Канати прядив'яні просочені, Каніфоль соснова, Каболка, Картон будівельний прокладний, марка А, Б, Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, Фарба водно-дисперсійна полівінілацетатна ВД-ВА-17 біла, Білило густотерте цинкове МА-011-0 та ін.) Підсумкової відомості ресурсів, наданої Замовником у складі тендерної документації. З огляду на викладене, Управління 03.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 07.04.2025 надав пояснення, в якому не спростував відсутність зазначених матеріалів у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд». Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність матеріалів, передбачених Підсумковою відомістю ресурсів, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Суми-Сервіс-Буд», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 31.03.2025 №6/25.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
11.04.2025 00:00
Дата публікації
11.04.2025 11:09
Документи висновку
11.04.2025 11:09
-
Оскарження в суді
Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 25.04.2025 року подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації
28.04.2025 09:25
Інформація про відкриття провадження
08.05.2025
2-а/480/4217/25
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11 квітня 2025 року стосовно процедури закупівлі UA-2025-02-14-007610-a Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) ознайомилось із Висновком (далі – Висновок) від 11 квітня 2025 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – ДАСУ), стосовно проведеної Замовником державної процедури закупівлі UA-2025-02-14-007610-a (далі – Закупівля). Висловлюємо категоричну незгоду з опублікованим Висновком, вважаємо його таким, що містить необґрунтовану інформацію та порушує права нашої організації як Замовника зважаючи на наступне. Щодо оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» вимогам тендерної документації Закупівлі. ДАСУ стверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено, що у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (файли «8 кошторис ч. 1.pdf» та «8.1.кошторис ч.2.pdf») відсутні деякі матеріали, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів, наданої Замовником у складі тендерної документації, зокрема, в пунктах 239-240, 242, 244-246, 248, 250-252, 255-256, 270-271, 273, 277, 279-280, 283-284, 286-291, 295-296, 298-302, 304-307, 309-310, 312, 314-330, 332-335, 344, 346, 350, 353, 371-373, 375-377, 379, 384, 389-390, 392-397, 409, 413-416, 418-420, 429, 433, 435-436, 451-453, 471-472, 474, 476, 479, 584-586, 590, 599, 618, 671, 687-689, 693, 699-704, 711-712, 714-715, 723, 752, 754, 763-766, 786-788, 793, 798-801, 828, 832-835, 838-839, 843-844, 848-849, 851-852, 854-867, 870, 901, 915 (Азбест хризолітовий, марка К-6-30, Азбест хризолітовий, марка К-6-45, Азбестовий картон загального призначення [КАОН-1], товщина 2 мм, Азбестовий шнур загального призначення [ШАОН-1], діаметр 8,0-10,0 мм, Ацетилен розчинений технічний, марка А, Бензин авіаційний Б-70, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-90/10, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-70/30, Грунтовка глубокопроникающая Сеrеsіt СT 17 10 л, Бура, Бязь сурова, Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм, Гіпсові в'яжучі Г-3, Ґрунтовка, Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1, Вапно хлорне, марка А, Вироби гумові технічні морозостійкі, Канати прядив'яні просочені, Каніфоль соснова, Каболка, Картон будівельний прокладний, марка А, Б, Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, Фарба водно-дисперсійна полівінілацетатна ВД-ВА-17 біла, Білило густотерте цинкове МА-011-0 та ін.) З вказаними висновками Замовник не погоджується, з огляду на наступне. Відсутність окремих матеріалів у кошторисі не є підставою для дискваліфікації учасника, оскільки вони можуть бути замінені рівноцінними аналогами або внесені до фінальної договірної документації. Закон «Про публічні закупівлі» не містить прямої вимоги щодо жорсткого дотримання первинної кошторисної документації без права її уточнення. Пункт 5.12. розділу V «Визначення вартості об`єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисні норми України), затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 зазначає, що якщо внаслідок об`єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації таким програмним забезпеченням як АВК-5 або аналог базується на нормативних базах даних, які можуть містити застарілі матеріали. У випадку з протирадіаційними укриттями їх використання є не лише неефективним, а й протиправним, оскільки: - не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту; - протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів може створювати загрозу життю та здоров’ю людей (ДБН В.1.1-7:2016); - не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено. У складі Технічного завдання до Тендерної документації міститься підсумкова відомість ресурсів, до якої включено ряд матеріалів застарілого типу, які в сучасних умовах не є доцільними для фактичного застосування. Прикладом такого ресурсу є: «вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1», цей матеріал використовують як зв’язуючий компонент для приготування сухих бетонних сумішей та приготування будівельних розчинів. Учасник процедури закупівлі не планує виготовляти будівельні розчини, а закуповує їх у постачальників, тому в нього немає потреби в використанні «вапна будівельного негашеного грудкового, сорт 1». У зв’язку з цим використання негашеного вапна є зайвим, економічно неефективним та технологічно недоцільним. Разом з тим, на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації програмне забезпечення АВК-5 або аналог не враховує специфіку конкретного об’єкта будівництва, що призводить до автоматичного включення несумісних матеріалів у розрахунки. Окрім того, учасником виключено ряд інших матеріальних ресурсів, які застосовуються виключно для обслуговування певних видів будівельних машин і механізмів, що не використовуються учасником. Так у складі інвесторської кошторисної документації передбачено використання традиційних машин, механізмів та матеріальних ресурсів на основі типових рішень. Водночас Учасник використовує сучасне високотехнологічне обладнання, машини та механізми, які відповідають актуальним вимогам чинного законодавства та дозволяють значно оптимізувати виробничі процеси. Зокрема, це забезпечує можливість зменшення потреби в окремих матеріальних ресурсах або повну відмову від їх використання. Зазначені ресурси передбачені інвесторською кошторисною документацією, однак не є доцільними або технічно сумісними з новітніми технологічними рішеннями, які застосовує Учасник. Таким чином, використання сучасного обладнання сприяє ефективнішому та раціональнішому виконанню робіт без порушення вимог проєктної документації та вони не впливають на технологію виконання робіт. Замість традиційного газового різання, яке потребує використання ацетилену, Учасник використовує сучасну плазмову різку (Tesla Weld CUT60), яка його не потребує. Замість старих типів зварювальних апаратів Учасник використовує сучасні апарати, які не потребують гасу для технічних цілей (КТ-1, КТ-2). Сучасне зварювальне обладнання не потребує використання азбестових матеріалів (які раніше використовувалися для термозахисту). Крім того азбест виключений як шкідливий та такий, що заборонений через шкоду для здоров’я. Згідно частини 3 статті 28 Закону України №4142 «Про систему громадського здоров'я», у технологічних процесах та під час здійснення будівельно-монтажних робіт на будь-яких об’єктах забороняється виробництво і використання азбесту незалежно від виду, а також азбестовмісних виробів і матеріалів. Заходи безпеки і захисту від шкідливого впливу азбесту та азбестовмісних виробів і матеріалів визначаються державними медико-санітарними правилами. Заборона азбесту в Україні також є частиною зобов'язань країни перед Європейським Союзом у межах Угоди про асоціацію. Відсутність зазначених матеріалів жодним чином не впливає на технологію виконання робіт, на будівництво та не знижує якість або безпеку виконуваних робіт. Більш того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник зобов’язаний виконати всі роботи відповідно до Технічного завдання, а не сліпо копіювати підсумкову відомість ресурсів. Зазначені у Висновку матеріальні ресурси не є доцільними для фактичного застосування та/або використовуються виключно для обслуговування або експлуатації окремих видів машин та механізмів, які не застосовуються Учасником у зв’язку з використанням, зокрема власної наявної техніки. У зв’язку з цим використання зазначених у висновку ДАСУ матеріальних ресурсів є зайвим, економічно неефективним та технологічно недоцільним. Таким чином, їх вилучення з договірної ціни є обґрунтованим, а загальна технологія виконання робіт, їх якість та обсяг залишаються незмінними. Учасник не враховував в розрахунок ціни пропозиції вартість саме допоміжних матеріальних ресурсів, так як вони не впливають на технологію виконання робіт. Отже, враховуючи викладене, відсутність у кошторисах учасника окремих матеріалів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів замовника, не є підставою для відхилення його пропозиції, оскільки пропозиція учасника забезпечує виконання всіх передбачених обсягів робіт згідно з Технічним завданням, а Договірна ціна є економічно обґрунтованою і покриває всі витрати, необхідні для виконання робіт. Таким чином, нормативна база прямо передбачає можливість заміни або вилучення матеріалів, якщо це не впливає на якість або технологію будівельного процесу. У випадку, що розглядається, учасником процедури закупівлі було обґрунтовано виключено ряд матеріальних ресурсів, які: - є застарілими або не використовуються у сучасних технологіях; - призначені виключно для обслуговування певного типу техніки, яка не залучається Учасником; - дублюють готову продукцію, яку Учасник закуповує у сертифікованих постачальників. Жодне з вказаних вилучень не змінило технології виконання робіт і не вплинуло на: - якість виконання; - обсяг будівництва; - функціональні властивості майбутнього об’єкта. Більше того, зазначені вилучення забезпечили економію бюджетних коштів та відповідають принципу раціонального використання державних ресурсів, передбаченому частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
18.04.2025 16:00
Документи інформації про усунення порушення
18.04.2025 16:01
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ № 5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-007610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.04.2025 10:45
Орган перевірки
05.04.2025 00:00
Документи повідомлення
01.04.2025 10:46
-
Відповідь
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 30.10.2024 №4006 щодо розгляду проєктної документації на будівництво об’єкта «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32», виданого ТОВ «Центр експертизи» (скан-копія експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва та Наказу про затвердження проекту № П-115 від 06.11.2024 додаються). 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт за об’єктом будівництва «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-007610-a розміщено 17.02.2025 на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html.
Рішеня
02.04.2025 09:44
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-007610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (далі – учасник), з огляду на те що у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні матеріали передбачені замовником, зокрема, в пунктах 239-240, 242, 244-246, 248, 250-252, 255-256, 270-271, 273, 277, 279-280, 283-284, 286-291, 295-296, 298-302, 304-307, 309-310, 312, 314-330, 332-335, 344, 346, 350, 353, 371-373, 375-377, 379, 384, 389-390, 392-397, 409, 413-416, 418-420, 429, 433, 435-436, 451-453, 471-472, 474, 476, 479, 584-586, 590, 599, 618, 671, 687-689, 693, 699-704, 711-712, 714-715, 723, 752, 754, 763-766, 786-788, 793, 798-801, 828, 832-835, 838-839, 843-844, 848-849, 851-852, 854-867, 870, 901, 915 (Азбест хризолітовий, марка К-6-30, Азбест хризолітовий, марка К-6-45, Азбестовий картон загального призначення [КАОН-1], товщина 2 мм, Азбестовий шнур загального призначення [ШАОН-1], діаметр 8,0-10,0 мм, Ацетилен розчинений технічний, марка А, Бензин авіаційний Б-70, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-90/10, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-70/30, Грунтовка глубокопроникающая Сеrеsіt СT 17 10 л, Бура, Бязь сурова, Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм, Гіпсові в'яжучі Г-3, Ґрунтовка, Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1, Вапно хлорне, марка А, Вироби гумові технічні морозостійкі, Канати прядив'яні просочені, Каніфоль соснова, Каболка, Картон будівельний прокладний, марка А, Б, Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, Фарба водно-дисперсійна полівінілацетатна ВД-ВА-17 біла, Білило густотерте цинкове МА-011-0 та ін.) Підсумкової відомості ресурсів (файл ПВР ЗОШ 5.xlsx). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.04.2025 11:50
Орган перевірки
09.04.2025 00:00
Документи повідомлення
03.04.2025 11:51
-
Відповідь
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Підсумкова відомість ресурсів долучена до технічного завдання Тендерної документації містить застарілі матеріальні ресурси, які не є ефективними в використанні, а іноді й протиправними, оскільки не відповідають сучасним будівельним нормам та стандартам, а також специфіки виконання робіт. Наприклад учасник процедури закупівлі прибрав такий матеріал як «вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1», цей матеріал використовують як зв’язуючий компонент для приготування сухих бетонних сумішей та приготування будівельних розчинів. Учасник процедури закупівлі не планує виготовляти будівельні розчини, а закуповує їх у постачальників, тому в нього немає потреби в використанні «вапна будівельного негашеного грудкового, сорт 1». Також хочемо зауважити, що розрахунок вартості будівництва визначався на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації за допомогою програмного комплекса АВК-5 або сумісного з ним згідно кошторисних норм України та згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва. Варто зазначити, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми, які містять застарілі матеріальні ресурси та не враховують специфіку даного об’єкта, тому учасник процедури закупівлі оптимізував кошторис, вилучивши матеріали, які не відповідають вимогам ДБН В2.2-5:2021, оскільки матеріали повинні відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту. Отже відповідно ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018 використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено. Звертаємо увагу, що використання застарілих матеріально-технічних ресурсів створює загрозу життю та здоров’ю людей та не відповідає санітарним вимогам. Окрім того, Додаток № 3 до тендерної документації не містить вимоги щодо обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у кошторисних розрахунках учасника. Згідно вимогам п. 1.4. Додатку № 3 до тендерної документації, учасник зобов’язаний здійснити роботи у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, відповідати видам робіт та одиницям їх виміру, що визначені замовником у Технічному завданні (Розділ 3) цього Додатку. Враховуючи викладене, учасник не зобов’язаний дослівно відтворювати підсумкову відомість ресурсів Замовника у своїх кошторисах, оскільки це не є критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції. Також зазначаємо, що у складі інвесторської кошторисної документації передбачено використання традиційних машин, механізмів та матеріальних ресурсів на основі типових рішень, що застосовуються при формуванні вартості будівництва. Водночас Учасник використовує сучасне високотехнологічне обладнання, машини та механізми, які відповідають актуальним вимогам чинного законодавства та дозволяють значно оптимізувати виробничі процеси. Зокрема, це забезпечує можливість зменшення потреби в окремих матеріальних ресурсах або повну відмову від їх використання. Зазначені ресурси передбачені інвесторською кошторисною документацією, однак не є доцільними або технічно сумісними з новітніми технологічними рішеннями, які застосовує Учасник. Таким чином, використання сучасного обладнання сприяє ефективнішому та раціональнішому виконанню робіт без порушення вимог проєктної документації. Наприклад, проте не виключно, замість традиційного газового різання, яке потребує використання ацетилену, Учасник використовує сучасну плазмову різку (Tesla Weld CUT60), яка його не потребує. Використання монтажного пістолету BX3-МЕ пояснює виключення класичних цвяхів будівельних – вони замінюються сучасними кріпленнями. Замість старих типів зварювальних апаратів Учасник використовує сучасні апарати, які не потребують гасу для технічних цілей (КТ-1, КТ-2). Сучасне зварювальне обладнання не потребує використання азбестових матеріалів (які раніше використовувалися для термозахисту). Крім того азбест виключений як шкідливий та такий, що заборонений через шкоду для здоров’я. Згідно частини 3 статті 28 Закону України №4142 «Про систему громадського здоров'я», у технологічних процесах та під час здійснення будівельно-монтажних робіт на будь-яких об’єктах забороняється виробництво і використання азбесту незалежно від виду, а також азбестовмісних виробів і матеріалів. Заходи безпеки і захисту від шкідливого впливу азбесту та азбестовмісних виробів і матеріалів визначаються державними медико-санітарними правилами. Заборона азбесту в Україні також є частиною зобов'язань країни перед Європейським Союзом у межах Угоди про асоціацію. Відсутність зазначених матеріалів жодним чином не впливає на будівництво та не знижує якість або безпеку виконуваних робіт. Навпаки, їх невикористання є наслідком впровадження більш ефективних і безпечних технологій, які відповідають сучасним будівельним нормам, екологічним вимогам та стандартам охорони праці. Такий підхід не лише оптимізує витрати та логістику, а й виключає застосування застарілих або заборонених матеріалів, як-от азбест, що становить загрозу для здоров’я працівників та майбутніх користувачів об’єкта. Це свідчить про свідомий і відповідальний підхід Учасника до організації будівельного процесу, спрямованого на якість, інноваційність і безпеку. У той час як дослівне відтворювання Учасником підсумкової відомості ресурсів згідно технічного опису (підсумкова відомість ресурсів) Замовника призведе до використання матеріалів, які не будуть відповідати вимогам ДБН В2.2-5:2021, ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, тобто не будуть відповідати вимогам міцності, довговічності, радіаційного захисту та Закону України №4142 «Про систему громадського здоров'я». Учасник урахував специфіку об’єкта будівництва, запропонував більш сучасний підхід до будівництва, оптимізував кошторис, вилучивши застарілі, небезпечні та зайві матеріали, у тому числі матеріали, які не відповідають вимогам, зокрема ДБН В2.2-5:2021 та зменшив кошторисні витрати. Таким чином, зміна окремих ресурсів є технічно обґрунтованою, не впливає на обсяг чи якість виконання робіт, та здійснюється з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері будівництва.
Рішеня
07.04.2025 16:09
Замовник
Документи повідомлення
07.04.2025 16:11
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 760 047.2 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 760 047.2 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності