Показати схожі тендери

Закупівля Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ та екскаватора-навантажувача JCВ (Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ, обсяг – 338 годин; Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB, обсяг – 408 годин) від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-14-002952-a
Id Tender effacaabffdf4dd786185a68e060b149
План UA-P-2025-02-14-003073-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.02.2025 10:45
Остання зміна 12.03.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2025 10:41 до 24.02.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2025 10:41
до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2025 10:41
до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.02.2025 12:27
до 28.02.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.02.2025 15:00
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.02.2025 15:02
до 12.03.2025 11:43
Період уточнень
з 14.02.2025 10:41 до 21.02.2025 00:00
Період оскарження
з 14.02.2025 10:41 до 21.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.02.2025 12:27 до 28.02.2025 15:02
Період кваліфікації
з 25.02.2025 12:27 до 28.02.2025 15:02
Основні параметри
Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ та екскаватора-навантажувача JCВ (Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ, обсяг – 338 годин; Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB, обсяг – 408 годин)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Місце надання послуг - Територія Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (Станишівська територіальна громада)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ
Примітки
Місце надання послуг - Територія Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (Станишівська територіальна громада)
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.02.2025 11:13
Закінчення аукціону
25.02.2025 11:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
338
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги здійснюється Замовником безготівковим платежем на розрахунковий рахунок Виконавця після надання послуги згідно із актом наданих послуг. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати після підписання сторонами акту виконаних послуг протягом 10 банківських днів за наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРАНС К"
Пропозиція:
490 776 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ "
Пропозиція:
236 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"
Пропозиція:
270 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.02.2025 11:13
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB
Примітки
Місце надання послуг - Територія Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (Станишівська територіальна громада)
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.02.2025 11:58
Закінчення аукціону
25.02.2025 12:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
408
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги здійснюється Замовником безготівковим платежем на розрахунковий рахунок Виконавця після надання послуги згідно із актом наданих послуг. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати після підписання сторонами акту виконаних послуг протягом 10 банківських днів за наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРАНС К"
Пропозиція:
489 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ "
Пропозиція:
367 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"
Пропозиція:
448 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.02.2025 11:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.02.2025 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
14.02.2025 10:41
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Заруцька
Електронна пошта
Телефон
+380976845514, +380412558505
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ
Період вимог/скарг з 28.02.2025 15:00 по 06.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 12:27 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.02.2025 15:00
Довідка НАЗК
28.02.2025 15:00
Повідомлення про рішення
25.02.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 10:41
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 10:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ" (3198525133) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 19.02.2025, сформований за допомогою Опендатабот (файл під назвою «11.Витяг ЄДР.pdf»). Проте, відповідно до статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Держателем Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є Міністерство юстиції України, яке вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (стаття 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»). Порядок надання відомостей з вищевказаного Єдиного державного реєстру, перелік додаткових відомостей, до яких надається безоплатний доступ через портал електронних сервісів, форма та зміст виписки, витягу визначаються Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Відповідно до пункту 2 розділу І Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5, надавачем відомостей з Єдиного державного реєстру є державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля - посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України. Також, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ вищевказаного Порядку, відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі через портал електронних сервісів або через Портал Дія, а також з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Єдиного державного реєстру на підставі договору, укладеного з технічним адміністратором цього реєстру, надаються заявнику, ідентифікованому з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри. Згідно з пунктом 2 розділу VI вищезгаданого Порядку зміст відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі, що надаються з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу цього реєстру, відповідає змісту витягу з Єдиного державного реєстру, передбаченого абзацом другим цього пункту, у тому числі в частині установчих документів юридичної особи. Витяг з Єдиного державного реєстру в паперовій формі надається за відповідним запитом заявника шляхом звернення до уповноваженого суб'єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається за відповідним запитом через портал електронних сервісів за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/home («Замовити відомості з ЄДР» — «Створити запит») за умови реєстрації користувача на порталі. Водночас, Опендатабот – є лише недержавним сервісом моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру, не уповноважений на надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в тому числі витягу. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції не надано витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. У пункті 5 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: - Закону України від 15.04.2014 № 1207- VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та - правовий режим на тимчасово окупованій території України»; - абзацу другого пункту другого постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. №1178, згідно з яким замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - абзацу третього пункту другого постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. №1178, згідно з яким замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. На підтвердження відповідності нормам вищезазначених нормативно-правових актів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, із урахуванням встановлених вище невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
27.02.2025 10:46
Надати до
28.02.2025 10:46
Лот № 2 Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB
Період вимог/скарг з 28.02.2025 15:02 по 06.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 12:27 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.02.2025 15:02
Довідка НАЗК
28.02.2025 15:02
Повідомлення про рішення
25.02.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 10:41
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2025 10:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ" (3198525133) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 19.02.2025, сформований за допомогою Опендатабот (файл під назвою «11.Витяг ЄДР.pdf»). Проте, відповідно до статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Держателем Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є Міністерство юстиції України, яке вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (стаття 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»). Порядок надання відомостей з вищевказаного Єдиного державного реєстру, перелік додаткових відомостей, до яких надається безоплатний доступ через портал електронних сервісів, форма та зміст виписки, витягу визначаються Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Відповідно до пункту 2 розділу І Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5, надавачем відомостей з Єдиного державного реєстру є державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля - посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України. Також, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ вищевказаного Порядку, відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі через портал електронних сервісів або через Портал Дія, а також з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Єдиного державного реєстру на підставі договору, укладеного з технічним адміністратором цього реєстру, надаються заявнику, ідентифікованому з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри. Згідно з пунктом 2 розділу VI вищезгаданого Порядку зміст відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі, що надаються з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу цього реєстру, відповідає змісту витягу з Єдиного державного реєстру, передбаченого абзацом другим цього пункту, у тому числі в частині установчих документів юридичної особи. Витяг з Єдиного державного реєстру в паперовій формі надається за відповідним запитом заявника шляхом звернення до уповноваженого суб'єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається за відповідним запитом через портал електронних сервісів за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/home («Замовити відомості з ЄДР» — «Створити запит») за умови реєстрації користувача на порталі. Водночас, Опендатабот – є лише недержавним сервісом моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру, не уповноважений на надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в тому числі витягу. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції не надано витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. У пункті 5 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: - Закону України від 15.04.2014 № 1207- VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та - правовий режим на тимчасово окупованій території України»; - абзацу другого пункту другого постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. №1178, згідно з яким замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - абзацу третього пункту другого постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. №1178, згідно з яким замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. На підтвердження відповідності нормам вищезазначених нормативно-правових актів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, із урахуванням встановлених вище невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
27.02.2025 10:47
Надати до
28.02.2025 10:47
Угоди
UA-2025-02-14-002952-a-a1
Підписаний і діє
Номер
86
236 600 грн.
236 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.03.2025
Строк дії договору з
11.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
338 (Година)
Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ
Номенклатура
Лот №1 Послуги вантажного автомобіля КАМАЗ
Кількість
338
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Станишівська сільська рада
Повна назва
Станишівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ "
Повна назва
ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3198525133

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.03.2025 11:20
-
Підписаний договір
Додатки до договору
UA-2025-02-14-002952-a-b2
Підписаний і діє
Номер
85
367 200 грн.
367 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.03.2025
Строк дії договору з
11.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
408 (Година)
Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB
Номенклатура
Лот №2 Послуги екскаватора-навантажувача JСB
Кількість
408
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Станишівська сільська рада
Повна назва
Станишівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ "
Повна назва
ФОП "ПЕТРОСЯН ВАГАН ВАНІКОВИЧ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3198525133

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.03.2025 11:43
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності