Зміст
Пропозиція учасника ФОП Лобода Алла Григорівна була розглянута на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду встановлено наступне:
1. Пропозиція ФОП Лобода Алла Григорівна не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, виходячи з наступних підстав.
Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275).
Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне:
«Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822;
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.»
Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства,
13.02.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення.
Учасник ФОП Лобода Алла Григорівна не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі».
З аналізу наданих учасником документів та інформації вбачається, що Учасником підготовлені та надані Замовнику документи та інформація у відповідності до вимог Тендеру.
Так, в наданих документах та інформації Учасником зазначені спеціальні назви, які застосовуються виключно під час проведення Тендеру: «процедура відкритих торгів», «тендерна пропозиція».
Учаснику ФОП Лобода Алла Григорівна пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та інформацію, що відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі».
2. У відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, всі документи пропозиції повинні бути підписані керівником, завірені печаткою (у разі її використання). Всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF).
Учасником підготовано і надано Замовнику документи, що не містять зображення підпису та печатки (у разі її використання).
Учаснику пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. У відповідності до вимог п.п. 8.1 форми 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав подати ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно Форми 2).
Учасником надано документ, в якому невірно вказано прізвище.
Учаснику пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель оновлену ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно Форми 2).
4. На виконання вимоги п.п. 1.4 Форми 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав подати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Натомість Учасником було подано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Учаснику пропонується надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.