Показати схожі тендери
Закупівля 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» ((Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91) (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281)) від ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-13-011193-a
Id Tender 03abdf8c7cf544c8bec714fd2f7f66e2
План UA-P-2025-02-13-011769-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.02.2025 15:39
Остання зміна 13.03.2025 17:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
178 201 558 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
891 007.79 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2025 15:29 до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 15:29
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2025 15:29
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2025 11:32
до 05.03.2025 12:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2025 12:33
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.03.2025 12:33
до 13.03.2025 17:32
Період уточнень
з 13.02.2025 15:29 до 28.02.2025 00:00
Період оскарження
з 13.02.2025 15:29 до 28.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.03.2025 11:32 до 05.03.2025 12:33
Період кваліфікації
з 03.03.2025 11:32 до 05.03.2025 12:33
Основні параметри
45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» ((Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91) (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
178 201 558 грн.
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91
Очікувана вартість
178 201 558 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
891007,79
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.03.2025 11:03
Закінчення аукціону
03.03.2025 11:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може, при наявності коштів, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання Підрядником рахунку на попередню оплату надати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів у розмірі 30% від обсягу укладеного договору строком на 3 місяці. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін. Підрядник, зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи (їх частини) здійснюється протягом 15-ти робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що свідчать про прийняття Робіт (їх частини) згідно з вимогами даного Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД"
Пропозиція:
156 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"
Пропозиція:
157 000 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пропозиція:
175 777 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.03.2025 11:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.02.2025 10:16
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Вишнева
Електронна пошта
Телефон
+380985296831
Сайт:
https://dnuvs.ukr.education
Замовник
ЄДРПОУ
08571423
Повна назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Поштовий індекс
25015
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Велика Перспективна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91
Період вимог/скарг з 05.03.2025 12:33 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 11:32 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.03.2025 12:33
Довідка НАЗК
05.03.2025 12:33
Повідомлення про рішення
03.03.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-13-011193-a-a1
Підписаний і діє
Номер
39/03-25
156 990 000 грн.
130 825 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.03.2025
Строк дії договору з
11.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91
Номенклатура
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Повна назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571423

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43233698

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-04-000005
Дата створення проекту
04.04.2025 10:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.04.2025 10:40
Дата публікації висновку про результати
22.04.2025 15:20
Дата завершення усунення порушень
07.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2025 № 36-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 03.04.2025 № 36-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-13-011193-a 13.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.04.2025 00:00
Документи рішення
04.04.2025 10:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 26.02.2025 № 21-ВТО), роз’яснення від 18.02.2025, 22.02.2025, 25.02.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 16.02.2025, 19.02.2025, 24.05.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «ПРАЙМХОУМБУД» (далі – ТОВ «БФ «ПРАЙМХОУМБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2025 № 26 - ВТО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.03.2025, договір підряду від 11.03.2025 № 39/03-25 на суму 156 990 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «БФ «ПРАЙМХОУМБУД» (далі – Договір), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2025 № 40-ВТО, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 10.04.2025, 11.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 38 Розділу Х Закону встановлено, що у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Поряд з цим, пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону). Згідно із пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником у електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, 13.03.2025 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Договір з усіма додатки до нього лише у форматі PDF. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього не у машинозчитувальному форматі. Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ «ПРАЙМХОУМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.04.2025 00:00
Дата публікації
22.04.2025 15:20
Документи висновку
22.04.2025 15:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Донецький державний університет внутрішніх справ на виконання вимог висновку по перевірці закупівлі капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91) (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-13-011193-a, очікуваною вартістю 178 201 558,00 грн з ПДВ, повідомляємо наступне, з метою недопущення порушень в подальшому проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою університету та заплановано підвищення кваліфікації шляхом проходження навчання на одній з кваліфікованих навчальних платформ. Інформацію вказану у висновку взято до уваги.
Дата публікації
24.04.2025 10:39
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» ((Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91) (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-13-011193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
08.04.2025 13:10
Орган перевірки
12.04.2025 00:00
Документи повідомлення
08.04.2025 13:10
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» ((Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91) (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-13-011193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. З якої причини в електронній системі закупівель не оприлюднено договір, укладений за результатами проведення закупівлі, та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення, відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
08.04.2025 13:11
Орган перевірки
12.04.2025 00:00
Документи повідомлення
08.04.2025 13:12
-
Відповідь
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер - UA-M-2025-04-04-000005)
З метою облаштування належних умов навчання та проживання осіб, які навчатимуться в Криворізькому ліцеї безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Донецького державного університету внутрішніх справ (далі відповідно Ліцей та Університет) створеного на підставі Постанови Кабінету Міністрів України №875 від 02.08.2024 року, який розташовується в адміністративній будівлі за адресою м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91 є необхідність в проведені капітального ремонту частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91, код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»,очікуваною вартістю 178 201 558,00 грн з ПДВ згідно до проєктно-кошторисної документації та позитивного експертного висновку №15/2919-11/24 від 15 листопада 2024 становить 178 201 558,00 грн. Відповідно до другого питання, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті університету за посиланням: https://dnuvs.ukr.education/publichni-zakupivli#1739874570603-7ec44fee-74dc.
Рішеня
10.04.2025 12:43
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер № UA-M-2025-04-04-000005)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» ((Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91) (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-13-011193-a, очікуваною вартістю 178 201 558,00 грн з ПДВ було виявлено, що з технічних причин не було завантажено файли договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі. На виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та вимог Постанови №835 від 21.10.2015 року «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних» та з метою виправлення знайдених порушень у ході проведення моніторингу № UA-M-2025-04-04-000005 буде завантажено в машинозчитувальному форматі договір №39/03-25 від 11.03.2025 року разом з додатками у формі повідомлення про внесення змін та протокол про допущення технічної (механічної) помилки.
Рішеня
10.04.2025 12:50
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» ((Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91) (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-13-011193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Згідно з пунктом 5 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору надає забезпечення виконання договору (перерахування коштів у формі задатку на розрахунковий рахунок Замовника). Розмір забезпечення виконання договору - 1% (один) вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника. Надайте інформацію та документи щодо надання учасником переможцем ТОВ «ПРАЙМХОУМБУД» забезпечення виконання договору відповідно до вищевказаних вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.04.2025 08:37
Орган перевірки
17.04.2025 00:00
Документи повідомлення
11.04.2025 08:37
-
Відповідь
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер № UA-M-2025-04-04-000005)
Згідно з пунктом 5 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору надає забезпечення виконання договору (перерахування коштів у формі задатку на розрахунковий рахунок Замовника). Розмір забезпечення виконання договору - 1% (один) вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД" на виконання вищевказаної вимоги 10 березня поточного року здійснили перерахунок коштів на рахунок замовника в розмірі 1 569 900,00 грн. На підтвердження даної інформації надаємо виписку з рахунка за 10 березня 2025 року (додається).
Рішеня
11.04.2025 10:21
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
178 201 558 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 00:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380985296831
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
178 201 558 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 00:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380985296831
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності