Показати схожі тендери

Закупівля Засоби індивідуального захисту: засоби захисту органів дихання, очей та обличчя: лот 1 - засоби захисту органів дихання (респіратори), лот 2 - засоби захисту органів дихання, лот 3 - засоби захисту очей та обличчя (окуляри, щитки, маски) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-13-009259-a
Id Tender 70aff0c5840a46ae99c4a1488a1829dc
План UA-P-2024-12-26-015293-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.02.2025 14:30
Остання зміна 28.04.2025 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 830 992 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 118.22 грн. (0,03 %)
Вартість подання пропозиції:
4 488 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2025 14:29 до 04.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 14:29
до 01.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2025 14:29
до 01.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.03.2025 16:08
до 15.04.2025 14:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 15:24
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 14:53
до 28.04.2025 14:34
Період уточнень
з 13.02.2025 14:29 до 01.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.02.2025 14:29 до 01.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.03.2025 16:08 до 15.04.2025 14:53
Період кваліфікації
з 05.03.2025 16:08 до 15.04.2025 14:53
Основні параметри
Засоби індивідуального захисту: засоби захисту органів дихання, очей та обличчя: лот 1 - засоби захисту органів дихання (респіратори), лот 2 - засоби захисту органів дихання, лот 3 - засоби захисту очей та обличчя (окуляри, щитки, маски)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 527 372 грн.
Лот 1. Засоби захисту органів дихання (респіратори)
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Засоби захисту органів дихання (респіратори)
Примітки
Закупівля засобів захисту органів дихання (респіраторів)
Очікувана вартість
2 527 372 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25273,72
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 273.72
Аукціон
Cтарт аукціону
05.03.2025 15:45
Закінчення аукціону
05.03.2025 16:08
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 16 270 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Опис предмета закупівлі
Респіратор (з клапаном)
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
16 270
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 152 520 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Опис предмета закупівлі
Респіратор (з клапаном)
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
152 520
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 11 018 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Опис предмета закупівлі
Респіратор (з клапаном)
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
11 018
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №4 3 550 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Опис предмета закупівлі
Респіратор (з клапаном)
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
3 550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару; якщо учасник не є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Мікрофільтр"
Пропозиція:
2 344 014 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Пропозиція:
1 986 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.03.2025 15:45
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 191 798 грн.
Лот 2. Засоби захисту органів дихання
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Засоби захисту органів дихання
Примітки
Закупівля засобів захисту органів дихання
Очікувана вартість
1 191 798 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11917,98
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 917.98
Аукціон
Cтарт аукціону
05.03.2025 11:15
Закінчення аукціону
05.03.2025 11:38
Позиція : №1 26 (штуки)
Маска повнолицьова
Опис предмета закупівлі
Маска повнолицьова
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Напівмаска
Опис предмета закупівлі
Напівмаска
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №3 7 (пакунок)
Передфільтр
Опис предмета закупівлі
Передфільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
7
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №4 300 (пара)
Фільтр
Опис предмета закупівлі
Фільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
300
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №5 118 (пара)
Фільтр
Опис предмета закупівлі
Фільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
118
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №6 520 (пара)
Фільтр
Опис предмета закупівлі
Фільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
520
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №7 12 (пара)
Фільтр
Опис предмета закупівлі
Фільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
12
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №8 134 (пара)
Фільтр
Опис предмета закупівлі
Фільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
134
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №9 14 (пакунок)
Фільтр
Опис предмета закупівлі
Фільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
14
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №10 7 (пакунок)
Фільтр
Опис предмета закупівлі
Фільтр
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
7
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Позиція : №11 274 (штуки)
Напівмаска
Опис предмета закупівлі
Напівмаска
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
274
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
23.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару; якщо учасник не є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Консафеті"
Пропозиція:
1 189 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТАКТ"
Пропозиція:
1 183 348.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.03.2025 11:15
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
111 822 грн.
Лот 3. Засоби захисту очей та обличчя (окуляри, щитки, маски)
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Засоби захисту очей та обличчя (окуляри, щитки, маски)
Примітки
Закупівля засобів захисту очей та обличчя (окулярів, щитків, масок)
Очікувана вартість
111 822 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1118,22
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 118.22
Аукціон
Cтарт аукціону
05.03.2025 11:46
Закінчення аукціону
05.03.2025 12:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Маска зварювальника
Код ДК 021:2015
35113300-2 - Захисні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару; якщо учасник не є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Консафеті"
Пропозиція:
111 822 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТАКТ"
Пропозиція:
110 804.1 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.03.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.02.2025 14:58
Оголошення про проведення закупівлі
21.02.2025 14:58
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Криниця Максим Євгенович
Електронна пошта
Телефон
380442069767
Сайт:
http://www.energoatom.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24584661
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Засоби захисту органів дихання (респіратори)
Період вимог/скарг з 25.03.2025 15:24 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 16:08 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ»
Документи кваліфікації
25.03.2025 15:24
Довідка НАЗК
25.03.2025 15:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.03.2025 08:37
Електроний протокол про продовження строку
05.03.2025 16:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Дата продовження строку розгляду
11.03.2025 08:37
Дата кінця розгляду
03.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД): 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: у складі тендерної пропозиції не надано документ виробника на ЗІЗ (паспорт/ опис/специфікацію або інший документ виробника), який підтверджує характеристики зазначені у таблиці 1 Додатку 4; 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та п.п. 3.4 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ виробника на ЗІЗ (паспорт/ опис/специфікацію або інший документ виробника), який підтверджує характеристики зазначені у таблиці 1 Додатку 4; Пропонуємо відповідно до п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого п.п 1 п. 44 Особливостей.
Створено
18.03.2025 14:44
Надати до
19.03.2025 14:44
Лот № 2 Лот 2. Засоби захисту органів дихання
Період вимог/скарг з 25.03.2025 15:25 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 16:08 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮНІТАКТ» на підставі: - абзацу другого п.п 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат про експертизу зразка на відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту на запропонований товар «Перед фільтр 3Mтм модель 836010(ADFLO)», що не відповідає умовам п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та п.п. 2.1 п. 2 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації; - абзацу п'ятого п.п. 1 п. 44 Особливостей як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не надав документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару), що не відповідає умовам п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та п.п. 3.2 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Документи кваліфікації
25.03.2025 15:25
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.03.2025 08:38
Електроний протокол про продовження строку
05.03.2025 16:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Дата продовження строку розгляду
11.03.2025 08:38
Дата кінця розгляду
03.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД): 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. у складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк, який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ не входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів; 1.2. в документі за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД зазначено: 1.2.1. умови оплати, які не відповідають умовам оплати для учасника-резидента, установленим Замовником в ТД; 1.2.2. гарантійний строк експлуатації без урахування умов додатку 3 до ТД; 1.3. у складі тендерної пропозиції не надано документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару (надається у разі, якщо учасник не є виробником, запропонованого до постачання товару); 1.4. у складі тендерної пропозиції не надано документ виробника на ЗІЗ (паспорт/ опис/специфікацію або інший документ виробника), який підтверджує характеристики зазначені у таблиці 1 Додатку 4; 1.5. у складі тендерної пропозиції не надано Анкету та документи, передбачені її вимогами: 1.5.1. документ за формою Додатка 12 до ТД (Анкета); 1.5.2. копія чинних установчих документів (Статуту). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та 2.1. п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, п.п. 1.1 п. 1 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.2. п.п. 3.1 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, Додаток 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД; 2.3. п.п. 3.2 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.4. п.п. 3.4 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.5. п.п. 3.11 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції у формі: Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів або Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua > «Закупівлі» > «Інформація для учасників» > «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є АТ «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії; 3.2. Документ за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД, з зазначенням у тому числі: 3.2.1. у п.п. 2.1 п. 2 інформації про умови оплати відповідно до п. 3 розділу V ТД для учасника резидента; 3.2.2. у п.п. 2.2 п. 2 гарантійного строку з урахуванням умов Додатку 3 до ТД; 3.3. Документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару; 3.4. Документ виробника на ЗІЗ (паспорт/ опис/специфікацію або інший документ виробника), який підтверджує характеристики зазначені у таблиці 1 Додатку 4; 3.5. Анкета та документи, передбачені її вимогами. 3.5.1. документ за формою Додатка 12 до ТД (Анкета); 3.5.2. копія чинних установчих документів (Статут). Пропонуємо відповідно до п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого п.п 1 п. 44 Особливостей.
Створено
17.03.2025 09:31
Надати до
18.03.2025 09:31
Період вимог/скарг з 15.04.2025 14:52 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 15:25 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНСАФЕТІ» на підставі абзацу другого п.п 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат про експертизу зразка на відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту на запропонований товар «Перед фільтр 3Mтм модель 836010(ADFLO)» та «Фільтр 3Mтм модель 2128 P2», що не відповідає умовам п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та п.п. 2.1 п. 2 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Документи кваліфікації
15.04.2025 14:52
Повідомлення про рішення
10.04.2025 10:08
Електроний протокол про продовження строку
25.03.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 10:08
Дата кінця розгляду
23.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД): 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. на вимогу п. 3.4 додатку 1 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції надав документи виробника на ЗІЗ, викладені іноземною мовою (іншою мовою, ніж мова, що передбачена тендерною документацією), та не надав переклад таких документів українською мовою; 1.2. не надана Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та 2.1. п.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» ТД; 2.2. п.3.11 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, додаток 12 «Анкета» до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. переклад документів українською мовою, наданих на вимогу п. 3.4 додатку 1 до ТД; 3.2. графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). Пропонуємо відповідно до п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого п.п 1 п. 44 Особливостей.
Створено
10.04.2025 11:49
Надати до
11.04.2025 11:49
Лот № 3 Лот 3. Засоби захисту очей та обличчя (окуляри, щитки, маски)
Період вимог/скарг з 25.03.2025 15:27 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 16:08 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮНІТАКТ» на підставі абзацу п'ятого п.п. 1 п. 44 Особливостей як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не надав документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару), що не відповідає умовам п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та п.п. 3.2 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Документи кваліфікації
25.03.2025 15:27
Повідомлення про рішення
11.03.2025 08:38
Електроний протокол про продовження строку
05.03.2025 16:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Дата продовження строку розгляду
11.03.2025 08:38
Дата кінця розгляду
03.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД): 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. у складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк, який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ не входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів; 1.1.1. в документі за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД зазначено умови оплати, які не відповідають умовам оплати для учасника-резидента, установленим Замовником в ТД; 1.2. у складі тендерної пропозиції не надано документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару (надається у разі, якщо учасник не є виробником, запропонованого до постачання товару); 1.3. у складі тендерної пропозиції не надано документ виробника на ЗІЗ (паспорт/ опис/специфікацію або інший документ виробника), який підтверджує характеристики зазначені у таблиці 1 Додатку 5; 1.4. у складі тендерної пропозиції не надано документи, передбачені її вимогами: Анкети копія чинних установчих документів (Статуту). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та 2.1. п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, п.п. 1.1 п. 1 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.2. п.п. 3.1 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, Додаток 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД; 2.3. п.п. 3.2 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.4. п.п. 3.4 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.5. п.п. 3.11 п. 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції у формі: Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів або Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua > «Закупівлі» > «Інформація для учасників» > «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є АТ «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії; 3.2. Документ за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД, з зазначенням у тому числі у п.п. 2.1 п. 2 інформації про умови оплати відповідно до п. 3 розділу V ТД для учасника-резидента; 3.3. Документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару; 3.4. Документ виробника на ЗІЗ (паспорт/ опис/специфікацію або інший документ виробника), який підтверджує характеристики зазначені у таблиці 1 Додатку 5; 3.5. Копія чинних установчих документів (Статуту). Пропонуємо відповідно до п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого п.п 1 п. 44 Особливостей.
Створено
17.03.2025 09:32
Надати до
18.03.2025 09:32
Період вимог/скарг з 15.04.2025 14:53 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 15:27 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНСАФЕТІ»
Документи кваліфікації
15.04.2025 14:53
Довідка НАЗК
15.04.2025 14:53
Повідомлення про рішення
10.04.2025 10:08
Електроний протокол про продовження строку
25.03.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 14:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 10:08
Дата кінця розгляду
23.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД): 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: не надана Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та п.3.11 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, додаток 12 «Анкета» до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). Пропонуємо відповідно до п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого п.п 1 п. 44 Особливостей.
Створено
10.04.2025 11:50
Надати до
11.04.2025 11:50
Угоди
UA-2025-02-13-009259-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53-129-01-25-03358
2 384 000.23 грн.
1 986 666.86 грн.
З ПДВ
Підписано
25.04.2025
Строк дії договору з
25.04.2025
по
30.01.2026
Номенклатура
16 270 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Номенклатура
Респіратор (з клапаном)
Кількість
16 270
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
152 520 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Номенклатура
Респіратор (з клапаном)
Кількість
152 520
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
11 018 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Номенклатура
Респіратор (з клапаном)
Кількість
11 018
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 23 травня 2025 р.
Номенклатура
3 550 (штуки)
Респіратор (з клапаном)
Номенклатура
Респіратор (з клапаном)
Кількість
3 550
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 23 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24584661

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23522853

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.04.2025 14:34
-
Розклад та етапи
28.04.2025 14:34
Підписаний договір
UA-2025-02-13-009259-a-b2
Підписаний і діє
Номер
53-129-01-25-03357
134 186.4 грн.
111 822 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
30.01.2026
Номенклатура
6 (штуки)
Маска зварювальника
Номенклатура
Маска зварювальника
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24584661

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Консафеті"
Повна назва
ТОВ "Консафеті"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35466448

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.04.2025 15:12
-
25.04.2025 14:56
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 830 992 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 830 992 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності