Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерний симулятор управління дронами від ЛІЦЕЙ КАМ"ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-13-009226-a
Id Tender f9f2522668b14a4bab6c75f163ae9c32
План UA-P-2025-02-13-011272-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.02.2025 14:31
Остання зміна 06.03.2025 11:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2025 14:28 до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 14:28
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2025 14:28
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 00:00
до 21.02.2025 20:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2025 20:53
до 27.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.02.2025 20:53
до 06.03.2025 11:01
Період уточнень
з 13.02.2025 14:28 до 18.02.2025 00:00
Період оскарження
з 13.02.2025 14:28 до 18.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 00:00 до 21.02.2025 20:53
Період кваліфікації
з 21.02.2025 00:00 до 21.02.2025 20:53
Основні параметри
Комп’ютерний симулятор управління дронами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 000 грн.
Комп’ютерний симулятор управління дронами
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерний симулятор управління дронами
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 500
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп’ютерний симулятор управління дронами
Код ДК 021:2015
34741500-8 - Наземні тренажери для льотної підготовки
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
28200, Україна, Кіровоградська область, селище Кам’янець, вулиця Академічна, будинок 2
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛІТАВРІН ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.02.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Олександрівна Кривенко
Електронна пошта
Телефон
+380677591915
Замовник
ЄДРПОУ
33329158
Повна назва
ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
28200
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
КРОПИВНИЦЬКИЙ район, селище КАМ'ЯНЕЦЬ
Адреса
вулиця АКАДЕМІЧНА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерний симулятор управління дронами
Період вимог/скарг з 21.02.2025 20:53 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 00:00 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.02.2025 20:53
Довідка НАЗК
21.02.2025 20:53
Повідомлення про рішення
21.02.2025 00:02
Витяг з ЄДР
21.02.2025 00:02
Витяг з ЄДР
21.02.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-13-009226-a-c1
Підписаний і діє
Номер
81
450 000 грн.
450 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.03.2025
Строк дії договору з
05.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комп’ютерний симулятор управління дронами
Номенклатура
Комп’ютерний симулятор управління дронами
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33329158

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛІТАВРІН ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЛІТАВРІН ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3012807418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.03.2025 11:01
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-18-000030
Дата створення проекту
18.03.2025 10:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.03.2025 11:13
Дата публікації висновку про результати
28.03.2025 16:15
Дата завершення усунення порушень
12.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 21-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 17.03.2025 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-13-009226-a 13.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
19.03.2025 11:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею Кам’янецької селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.02.2025 б/н, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця «Літаврін Є.М.» (далі – ФОП «Літаврін Є.М.»), протокольне рішення уповноваженої особи від 21.02.2025 № 61, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.02.2025, договір про закупівлю товару від 05.03.2025 № 81 на суму 450 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП «Літаврін Є.М.» (далі – Договір), пояснення надані 25.03.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.» установлено наступне. Згідно із підпунктом 1.1 пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» розділу 2 «Відомості згідно статті 22 Закону» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації разом із додатками. Згідно із вимогами Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) (далі – Додаток 1 до тендерної документації) та Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 3 до тендерної документації), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати видану виробнику або його уповноваженому представнику діючу декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, вимогам щодо безпеки викладених в Технічному регламенті низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 та вимогам з електромагнітної сумісності встановленим у Технічному регламенті з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077, а також сертифікат експертизи типу та дійсний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником процедури в його тендерній пропозиції комплектуючі (складові) елементи персонального комп’ютера вчителя, а саме на монітор. Також, згідно із вимогами Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від виробника або ексклюзивного дистриб’ютора персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, яким підтверджується можливість поставки персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником в його тендерній пропозиції. При цьому, наданий лист та/або довідка повинні включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ФОП «Літаврін Є.М.» надано: висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи від 12.09.2022 № 12.2-18-3/5610 на об’єкт експертизи - монітори торгової марки «2Е» країна – виробник яких є Гонконг, Китай, Компанія «Malead Limited»; Сертифікат експертизи типу від 04.07.2022 № СЕТ- UA.059-077-22 на монітори торгової марки «2Е» виробництва компанії «Malead Limited»; декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 від 04.07.2022 № UA.TR.059.D.078-22 на монітори торгової марки «2Е» та декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1067 від 04.07.2022 № UA.TR.D.066-22 на монітори торгової марки «2Е» згідно з якими уповноваженим представником є іноземне підприємство «Логін», що діє на підставі доручення компанії «Malead Limited». Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.» відсутні оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від іноземного підприємства «Логін» та/або компанії «Malead Limited» для монітора вчителя який є предметом закупівлі та пропонується в тендерній пропозиції ФОП «Літаврін Є.М.». В той же час, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.» надано довідки Іноземного підприємства «І-АР-СІ» від 17.02.2025 № 6734, який є постачальником офіційної продукції виробництва ТМ 2Е (монітори), щодо підтвердження можливості поставки монітора вчителя, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником в його тендерній пропозиції та довідку від 17.02.2025 № 6733 виробника продукції ТМ 2Е (персональні комп’ютери) Іноземне підприємство «І-АР-СІ», які не містять номера оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації . На запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 25.03.2025 Замовник надав пояснення, відповідно до якого учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі в повній мірі виконав умови тендерної документації в цій частині (а саме – Додаток 1) шляхом надання декларацій, сертифікатів та висновків, які є чинними та видані Виробнику та/або уповноваженому представнику, а також даний учасник в складі документів надав оригінал листа/довідки від виробника персонального комп’ютера (файл з назвою «6733») та ексклюзивного дистриб’ютора монітора (файл з назвою «6734») зміст яких включає номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. Однак, за результатами аналізу вищевказаних документів та наданого Замовником пояснення, встановлено, що надані в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.» довідки Іноземного підприємства «І-АР-СІ» від 17.02.2025 №№ 6733, 6734 (файли «6733», «6734») не містять номера оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. З урахуванням вищевказаного, надане Замовником пояснення не спростовує суті установлених порушень. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ФОП «Літаврін Є.М.» вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення вказаних невідповідностей, натомість, протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 № 61, визнав учасника ФОП «Літаврін Є.М.» переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Літаврін Є.М.» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.03.2025 00:00
Дата публікації
28.03.2025 16:15
Документи висновку
28.03.2025 16:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо Вас, що керівництвом Замовника проведено розяснювальну роботу із уповноваженою особою щодо обовязку неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Уповноважену особу буде направлено на навчання щодо організації та здійснення закупівель
Дата публікації
10.04.2025 09:30
Документи інформації про усунення порушення
10.04.2025 09:33
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комп’ютерний симулятор управління дронами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-13-009226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.03.2025 08:24
Орган перевірки
26.03.2025 00:00
Документи повідомлення
20.03.2025 08:26
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комп’ютерний симулятор управління дронами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-13-009226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» розділу 2 «Відомості згідно статті 22 Закону» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації разом із додатками. Згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) «Технічна специфікація до предмету закупівлі» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) та Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 3 дотендерної документації), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати видану виробнику або його уповноваженому представнику діючу декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, вимогам щодо безпеки викладених в Технічному регламенті низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 та вимогам з електромагнітної сумісності встановленим у Технічному регламенті з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077, а також сертифікат експертизи типу та дійсний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником процедури в його тендерній пропозиції комплектуючі (складові) елементи персонального комп’ютера вчителя, а саме на монітор. Також, згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації , учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від виробника або ексклюзивного дистриб’ютора персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, яким підтверджується можливість поставки персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником в його тендерній пропозиції. При цьому, наданий лист та/або довідка повинні включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника фізичної особи – підприємця «Літаврін Є.М.» (далі – ФОП «Літаврін Є.М.») надано висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи від 12.09.2022 № 12.2-18-3/5610, виданий заявнику експертизи іноземному підприємству «Логір» на об’єкт експертизи - монітори торгової марки «2Е» країна – виробник яких є Гонконг, Китай, Компанія «Malead Limited». Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.» надана декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 від 04.07.2022 № UA.TR.059.D.078-22 на монітори торгової марки «2Е» та декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1067 від 04.07.2022 № UA.TR.D.066-22 на монітори торгової марки «2Е» згідно з яким уповноваженим представником є іноземне підприємство «Логін», що діє на підставі доручення компанії «Malead Limited». Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.» надано Сертифікат експертизи типу від 04.07.2022 № СЕТ- UA.059-077-22 на монітори торгової марки «2Е» виробництва компанії «Malead Limited», виданий іноземному підприємству «Логін», що діє за дорученням компанії «Malead Limited». Отже, з урахуванням інформації, яка міститься у вищевказаних документах, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.», при проведенні закупівлі, до постачання пропонуються монітори торгової марки «2Е» виробником яких є компанія «Malead Limited» (Гонконг, Китай), а уповноваженим представником є іноземне підприємство «Логін», що діє на підставі доручення компанії «Malead Limited». В якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.», відповідно до вищевказаних вимог Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, надано оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від виробника або ексклюзивного дистриб’ютора монітора вчителя, яким підтверджується можливість поставки персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником в його тендерній пропозиції. При цьому, наданий лист та/або довідка повинні включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу? 2. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації, учасниками процедури закупівлі подається у складі тендерної пропозиції інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме - відповідна технічна специфікація згідно вимог, що визначені Замовником у Додатку 1 до тендерної документації та документи/інформацію, що зазначено по тексту Додатку 1, а саме: на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнені таблиці, із зазначенням відповідної інформації, а саме «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції із зазначенням фактичних характеристик товару». У Додатку 1 до тендерної документації наведена Технічна специфікація щодо предмету закупівлі, яка скошлається із таблиці 1, 2, 3 та 4, які складаються із двох стовпців, а саме – в одному стовпці наведено вимоги Замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а в другому стовпці зазначено: «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції із зазначенням фактичних характеристик товару, значення». Згідно з приміткою то Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність товару вимогам замовника без виразів «не менше» / «не більше», «має бути», «повинен», «або еквівалент» тощо. У разі наявності у стовпці(-ях) «Зазначається учасником» відповідної технічної специфікації, яка заповнюється та надається учасником у складі тендерної пропозиції, виразів «не менше» / «не більше», «має бути», «повинен», «або еквівалент» тощо, зазначене вважатиметься не підтвердженням характеристик, та буде розцінене замовником як «відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», а, отже, і не підтверджуватиме відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Літаврін Є.М.» надана Технічна специфікація (далі – Технічна специфікація). Однак, в окремих рядках Технічної специфікації, учасником ФОП «Літаврін Є.М.» не зазначено інформацію про конкретні технічні характеристики запропонованого товару, оскільки технічні характеристики запропонованого товару вказані із словом «до», що не відповідає вищевказаним вимогам примітки до Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації. Так, згідно з вимогами розділу «Процесор INTEL Core tm i3» таблиці 2 «Персональний комп’ютер учителя - 4 штуки» Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо предмету закупівлі «процесор INTEL Core tm i3» – максимальний обсяг пам’яті – до 128 Гб. Однак, в розділу «Процесор INTEL Core tm i3» Таблиці 2 «Персональний комп’ютер учня – 4 штуки» Технічної специфікації, наданої учасником ФОП «Літаврін Є.М.» зазначено, що процесор INTEL Core tm i3 має максимальний обсяг пам’яті до 128 Гб. З урахуванням вищевказаного, учасником ФОП «Літаврін Є.М.» не зазначено конкретну технічну характеристику запропонованого товару - процесорів INTEL Core tm i3, щодо максимального обсягу пам’яті, оскільки технічна характеристика запропонованих процесорів INTEL Core tm i3 містить вираз «до», що не відповідає вимогам Технічної специфікації та примітки до Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації. Аналогічно, згідно з вимогами розділу «Процесор INTEL Core tm i3» таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо предмету закупівлі «процесор INTEL Core tm i3» – PL2 (максимальна потужність) – до 89 Вт (у режимі Turbo). Однак, в розділі «Процесор INTEL Core tm i3» Таблиці 2 «Персональний комп’ютер учня – 4 штуки» Технічної специфікації, наданої учасником ФОП «Літаврін Є.М.» зазначено, що процесори INTEL Core tm i3, які пропонуються до постачання, мають PL2 (максимальна потужність) – до 89 Вт (у режимі Turbo). З урахуванням вищевказаного, учасником ФОП «Літаврін Є.М.» не зазначено конкретну технічну характеристику запропонованого товару «процесор INTEL Core tm i3» щодо PL2 (максимальної потужності) процесорів INTEL Core tm i3, оскільки технічна характеристика запропонованих процесорів INTEL Core tm i3 містить вираз «до», що не відповідає вимогам Технічної специфікації та примітки до Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, згідно з вимогами розділу «Корпус з блоком живлення» таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога щодо предмету закупівлі «корпус з блоком живлення» – установка довгих відеокарт – до 340 мм. Однак, в розділу «Корпус з блоком живлення» Таблиці 2 «Персональний комп’ютер учня – 4 штуки» Технічної специфікації, наданої учасником ФОП «Літаврін Є.М.» зазначено, що корпуси з блоком живлення, які пропонуються до постачання, мають характеристику «установка довгих відеокарт до 340 мм». З урахуванням вищевказаного, учасником ФОП «Літаврін Є.М.» не зазначена конкретна фактична технічна характеристика «установка довгих відео карт» запропонованого товару «корпуси з блоком живлення», оскільки технічна характеристика запропонованих корпусів з блоком живлення містить вираз «до», що не відповідає вимогам Технічної специфікації та примітки до Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації. Також, згідно з вимогами розділу «Модуль» таблиці 3 «Інтерактивна панель – 1 штука; Модуль – 1 штука; Стійка – 1 штука» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога щодо предмету закупівлі «стійка» – діагональ екрану від 37 до 70 дюймів. Однак, в розділі «Модуль» Таблиці 3 «Персональний комп’ютер учня – 4 штуки» Технічної специфікації, наданої учасником ФОП «Літаврін Є.М.», зазначено, що предмет закупівлі «стійка» має діагональ екрану екрану від 37 до 70 дюймів. З урахуванням вищевказаного, учасником ФОП «Літаврін Є.М.» не зазначено конкретну фактичну технічну характеристику «діагональ екрану» щодо стійки, яка пропонується до постачання Замовнику, оскільки технічна характеристика запропонованої стійки містить вираз «до», що не відповідає вимогам Технічної специфікації та примітки до Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації. З урахуванням вищевказаного, оскільки учасником ФОП «Літаврін Є.М.» не вказано вищезазначені фактичні характеристики товару, що пропонується до постачання Замовнику, яки чином Вами визначено тендерну пропозицію учасника ФОП «Літаврін Є.М.» такою, що відповідає вимогам технічної специфікації щодо предмету закупівлі? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.03.2025 08:27
Орган перевірки
26.03.2025 00:00
Документи повідомлення
20.03.2025 08:29
-
Відповідь
Відповідь 1
Про надання інформації Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі Наказу МОН від 10.05.2024 року № 659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (далі - Наказ) за наступними етапами: 1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ: Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалось з метою створення осередків викладання навчального предмету «Захист України» для учнів з урахуванням запланованих поточних завдань: замовник має здійснити закупівлю комп’ютерного симулятора управління дронами (апаратна частина для навчального кабінету «Захист України». 2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕХНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК: Формування опису предмету закупівлі із зазначенням технічних та якісних характеристик здійснювалося відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 10.05.2024 № 659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти». 3. АНАЛІЗ РИНКУ Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах. 4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ОПЛАТИ. Терміни оплати - здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата Товару не передбачається. Постачальник повинен засвідчити якість, комплектацію товарів, що продаються, належними документами, які передаються разом з товаром. Щодо інформації про розмір витрат, то вартість поставки, розвантаження, монтаж та введення в експлуатацію товару включена у вартість товару. Отже, додаткових витрат замовником не здійснюється. 5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме методом порівняння ринкових цін, з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2025 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Очікувана вартість предмета закупівлі складає 450000,00 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до Кошторису на 2025 рік в сумі 595 510,80 грн. Замовником була оприлюднена інформація на власному веб сайті (підтвердження за посиланням – https://nov-school.kr.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-zgidno-predmetu-zakupivli-kompyuternyj-symulyator-upravlinnya-dronamy/.
Рішеня
25.03.2025 10:04
Замовник
Відповідь
Відповідь 2
Про надання інформації Розглянувши запит на пояснення, повідомляємо наступне. Вимогами тендерної документації (Додаток 1) для підтвердження відповідності технічній специфікації було передбачено надання наступних документів (надалі мовою оригіналу): «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнені вище таблиці, із зазначенням відповідної інформації, а саме «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції із зазначенням фактичних характеристик товару»; - Видану виробнику або його уповноваженому представнику діючу декларацію про відповідність вимогам щодо безпеки викладених в Технічному регламенті низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 та вимогам з електромагнітної сумісності встановленим у Технічному регламенті з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077, а також сертифікат експертизи типу та дійсний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником процедури в його тендерній пропозиції персональний комп’ютер вчителя.; - Видану виробнику або його уповноваженому представнику діючу декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, вимогам щодо безпеки викладених в Технічному регламенті низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 та вимогам з електромагнітної сумісності встановленим у Технічному регламенті з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077, а також сертифікат експертизи типу та дійсний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником процедури в його тендерній пропозиції комплектуючі (складові) елементи персонального комп’ютера вчителя, а саме на монітор.; - Копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві та реалізації комп’ютерів персональних вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з сертифікації (оцінки відповідності), щодо виробника персональних комп’ютерів вчителя, продукція якого пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.; - Оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від виробника або ексклюзивного дистриб’ютора персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, яким підтверджується можливість поставки персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником в його тендерній пропозиції. При цьому, наданий лист та/або довідка повинні включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу.». Звертаємо Вашу увагу, що вище зазначений перелік чи вимоги тендерної документації в цілому, не містять умов в частині підтвердження статусу представника виробника або офіційного/ексклюзивного дистриб’ютора чи постачальника офіційної продукції виробника, крім того, не зазначено, що оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від виробника або ексклюзивного дистриб’ютора персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, яким підтверджується можливість поставки персонального комп’ютера вчителя та монітора вчителя, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником в його тендерній пропозиції має бути виданий/наданий установою/підприємством/юридичною особо, яка зазначена по тексту декларацій, сертифікатів, висновків, єдина вимога до змісту такого листа/довідки – по тексту має бути зазначено номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. Замовник в свою чергу здійснив перевірку наданих документів, шляхом використання електронних ресурсів, мережі інтернет та офіційних реєстрів, офіційних сайтів виробників/уповноважених представників/ексклюзивних дистриб’юторів тому подібне, що до речі передбачено умовами Додатку 1 до тендерної документації (Замовник для перевірки відповідності запропонованого учасником товару може використовувати інформацію, розміщену в мережі Internet, в тому числі в електронній системі закупівель, офіційний сайт Виробника тощо.). Відповідно до інформації, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одним із засновників ІНОЗЕМНОГО ПІДПРИЄМСТВА "І-АР-СІ" (ІП "І-АР-СІ") (Скорочене найменування іноземною мовою: FC "ERC) є "І-АР-СІ ХОЛДІНГ ГМБХ", що також є єдиним засновником ІНОЗЕМНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛОГІН" (ІП "ЛОГІН"), тобто дані компанії/підприємства є єдиним холдингом. ERC дистриб'юторський холдинг міжнародного рівня, який було засновано у 1995 році, про що зазначено на офіційному сайті (посилання - https://erc-distribution.com/ua/), крім того на офіційному сайті продукції торгової марки 2Е зазначено наступне: «Ексклюзивний дистриб’ютор продукції 2E в Україні, країнах центральної та східної Європи, а також СНД – компанія ERC.» (посилання - https://www.2e.ua/kontakti/), а також в розділі «Сервіс та гарантія» зазначено інформацію про єдиний авторизований сервісний центр продукції торгової марки 2Е – СЦ «ERC» (посилання - https://www.2e.ua/servis-ta-garantiya/). Отже, підсумовуючи вище зазначене, учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі в повній мірі виконав умови тендерної документації в цій частині (а саме – Додаток 1) шляхом надання декларацій, сертифікатів та висновків, які є чинними та видані Виробнику та/або уповноваженому представнику, а також даний учасник в складі документів надав оригінал листа/довідки від виробника персонального комп’ютера (файл з назвою «6733») та ексклюзивного дистриб’ютора монітора (файл з назвою «6734») зміст яких включає номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. Стосовно примітки 1 Додатку 1 до тендерної документації, звертаємо Вашу у вагу на наступне формулювання (на далі мовою оригіналу): «… * Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність товару вимогам замовника без виразів «не менше» / «не більше», «має бути», «повинен», «або еквівалент» тощо. У разі наявності у стовпці(-ях) «Зазначається учасником» відповідної технічної специфікації, яка заповнюється та надається учасником у складі тендерної пропозиції, виразів «не менше» / «не більше», «має бути», «повинен», «або еквівалент» тощо, зазначене вважатиметься не підтвердженням характеристик, та буде розцінене замовником як «відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», а, отже, і не підтверджуватиме відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. …». Довідково: Згідно із інформацією, що зазначена по тексту великого тлумачного словника сучасної мови, слово «тощо» - вживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше; одне із визначень слова «еквівалент» - рівноцінне, рівносильне, рівнозначне; предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їx. Синонімами до слова «еквівалент» є – аналог, рівнозначний, рівноцінний, баш на баш, річ, що повністю замінює іншу, пропорційна цінність і тому подібне. По тексту примітки 1 також зазначено: «У разі надання в тендерній пропозиції еквівалента предмету закупівлі учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту з обов’язковим відображенням характеристик по тексту Таблиць 1 - 4 цього Додатку. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші1, ніж у замовленому товарі. 1 - Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності в сторону меншого значення, некомплектний тощо). Не гірше вважаються будь-які технічні характеристики товару, які не зазначені замовником у цьому Додатку як «гірший товар»1, тобто не є гіршими технічними характеристиками.» Слово «тощо» зазначено після слова «еквівалент», з урахуванням тлумачного значення слова «тощо», – еквівалент, аналог, рівнозначний, рівноцінний, баш на баш, річ, що повністю замінює іншу, пропорційна цінність і тому подібне. Стосовно слова «до» та «від» - обмежень чи застережень Додаток 1 та тендерна документація в цілому не містить. Крім того, використання по тексту прийменника «до» застосовано для показника максимальних параметрів. Стосовно слів «від» «до», звертаємо Вашу увагу, що даний параметр зазначено до стійки, яка повинна мати можливість кріплення як панелі з мінімальною діагоналлю 37 дюймів та і з максимальною - 70 дюймів, тобто стійка має бути універсальною. Підсумовуючи вище зазначене, учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі повністю виконав умови технічної специфікації в цій частині.
Рішеня
25.03.2025 10:05
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380677591915
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380677591915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності