Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з пошуку та відбору претендентів на посади незалежних членів наглядової ради КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», згідно коду ДК 021:2015 - 79620000-6 Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим від Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-13-008947-a
Id Tender 959adddf6e6c4eaabdf41d6cadfeacb9
План UA-P-2025-02-11-013344-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.02.2025 15:16
Остання зміна 04.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 612 880 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 128.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2025 15:14 до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 15:14
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2025 15:14
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 00:00
до 26.02.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2025 16:56
до 04.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.02.2025 16:56
-
Період уточнень
з 13.02.2025 15:14 до 18.02.2025 00:00
Період оскарження
з 13.02.2025 15:14 до 18.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 00:00 до 26.02.2025 16:56
Період кваліфікації
з 21.02.2025 00:00 до 26.02.2025 16:56
Основні параметри
Послуги з пошуку та відбору претендентів на посади незалежних членів наглядової ради КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», згідно коду ДК 021:2015 - 79620000-6 Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 612 880 грн.
Послуги з пошуку та відбору претендентів на посади незалежних членів наглядової ради КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Назва предмета закупівлі
Послуги з пошуку та відбору претендентів на посади незалежних членів наглядової ради КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Очікувана вартість
2 612 880 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26128,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з пошуку та відбору претендентів на посади незалежних членів наглядової ради КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Код ДК 021:2015
79620000-6 - Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги відповідно до цього Договору здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника для розрахунків за надані Послуги, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. В період воєнного стану платежі з рахунку Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ-ПЛЮС"
Пропозиція:
1 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.02.2025 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коробов Микола Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380442790975
Замовник
ЄДРПОУ
33695540
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Infrastructure
Повна назва
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Infrastructure
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Велика Житомирська, будинок 15А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з пошуку та відбору претендентів на посади незалежних членів наглядової ради КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Період вимог/скарг з 26.02.2025 16:56 по 04.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 00:00 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
При повторному розгляді наданих документів та інформації встановлено, що Учасником не виправлено у повному обсязі виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - підпунктом 2.2. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність працівників зазначених у довідці (накази, або витяги з наказів, або першу та сторінку трудової книжки про працевлаштування, або цивільно-правові угоди) відповідно до КЗпП, ЦКУ. У складі тендерної пропозиції Учасником надано цивільно-правову угоду № 05/06/21 від 05 червня 2021 року з Лохвицькою Олександрою Анатоліївною, термін дії якої закінчився 31 грудня 2024 року. Інші документи, що підтверджують трудові відносини Учасника та Лохвицької О. А. у складі тендерної пропозиції – відсутні. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. В свою чергу, абзац 1 частини 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підпунктом 2.1. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку складену за формою 2 цього додатку, що підтверджує наявність в учасника не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, що мають трудові відносини з Учасником та/або його афілійованими особами, юридичними особами, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або іншими особами (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання договору, з них 2 фахівця з досвідом роботи не менше 3 років. Враховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують трудові відносини з Лохвицькою О. А., Учасник не виконав дану вимогу Замовника, у зв’язку з чим наявні також підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Документи кваліфікації
26.02.2025 16:52
Повідомлення про рішення
26.02.2025 16:45
Скарги та рішення
21.02.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 15:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 15:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно пункту 1. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, а саме 1. документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації документи, що підтверджують: 1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка складена за формою 1 цього додатку, в якій зазначається інформація, що на дату подання пропозиції Учасник та/або його афілійовані особи, юридична/ні особа/и, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем, та/або інші особи (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом) має/мають матеріально-технічну базу - не менш 2-х зареєстрованих офісів та/або центрів обслуговування, один з яких повинен бути зареєстрований в Україні та один офіс в інших різних країнах, що розташовані в Європі та/або Америці (Північна та/або Південна) (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) у вказаних регіонах. 1.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (в т.ч. електронного реєстру) та\або свідоцтва та/або інший документ (згідно законодавства країни реєстрації підприємства) про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії, інших афілійованих осіб, відповідно до переліку, наведеного в Довідці на виконання п.п.1.1 цього Додатку або інші офіційні документи, видані уповноваженою установою, що підтверджують такий факт. 1.3. Лист в довільній формі з роз’ясненням структури корпоративних відноси між офісами в юрисдикціях, зазначених у Довідці на виконання п.п.1.1. 2.1. Довідка складена за формою 2 цього додатку, що підтверджує наявність в учасника не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, що мають трудові відносини з Учасником та/або його афілійованими особами, юридичними особами, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або іншими особами (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом), які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання договору, з них 2 фахівця з досвідом роботи не менше 3 років 2.2. Документи, які підтверджують наявність працівників зазначених у довідці (накази, або витяги з наказів, або першу та сторінку трудової книжки про працевлаштування, або цивільно-правові угоди) відповідно до КЗпП, ЦКУ 2.3. Резюме та/або біографічні довідки щодо кожного працівника, зазначеного в довідці, із зазначенням переліку посад рівня Executive, (керівники вищої ланки), що були ними закриті 3.1. Довідка складена за формою 3 цього додатку, що підтверджує наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* 3.2. Виконаний договір (договори) з усіма додатками або іншими невід’ємними його (їх) частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо) вказаного в довідці 3.3. Документи, що підтверджують виконання кожного договору вказаного в довідці, а саме: акт приймання-передачі наданих послуг, або інший фінансовий документ 3.4. Лист-відгук з посиланням на реквізити договору від замовника (замовників) щодо кожного договору вказаного в довідці
Створено
21.02.2025 16:33
Надати до
22.02.2025 16:33
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 612 880 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442790975
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 612 880 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442790975
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності