Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту») від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-13-006082-a
Id Tender 06005e7c299046f684a03efa64a70829
План UA-P-2025-02-13-003645-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.02.2025 12:15
Остання зміна 07.05.2025 08:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
362 099 905 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 810 499.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2025 12:14 до 26.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 12:14
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2025 12:14
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2025 15:08
до 24.04.2025 16:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 16:40
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 16:36
до 07.05.2025 08:37
Період уточнень
з 13.02.2025 12:14 до 23.02.2025 00:00
Період оскарження
з 13.02.2025 12:14 до 23.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2025 15:08 до 24.04.2025 16:36
Період кваліфікації
з 27.02.2025 15:08 до 24.04.2025 16:36
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / (1 + (F1 + F2 + ... + Fn) / PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 ... Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником PV – питома вага критерію “ціна”.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
362 099 905 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Очікувана вартість
362 099 905 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1810499,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 850 000
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2025 14:39
Закінчення аукціону
27.02.2025 15:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 % вартості річного обсягу робіт (послуг).
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрат" (форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП"
Пропозиція:
224 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ЕНЕРГОТЕХНОБУД"
Пропозиція:
246 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
240 790 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2025 14:39
Нецінові критерії закупівлі
Назва
Відтермінування оплати за виконані роботи
Опис
Відтермінування оплати за виконані роботи
Список значень
Значення
20 %
Назва
5 - 8 місяців
Значення
10 %
Назва
Від 1 до 5 місяців
Значення
0 %
Назва
менше 1 місяця
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 17:44
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
27.02.2025 15:20
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено відповідно до кошторисної документації розробленої на замовлення Служби, відповідно до укладеного договору. Після оголошення процедури закупівлі, на підставі отриманих обґрунтованих даних від спеціалізованої експертної організації встановлено, що кошторисна документація містить недоліки у розрахунках щодо вартості ресурсів та робіт, які не відповідають кошторисним нормам України, які вплинули на очікувану вартість предмета закупівлі. Водночас, відсутня технічна можливість корегування очікуваної вартості у річному плані та оголошенні щодо даної закупівлі, вищезазначене порушення на даному етапі закупівлі не можливо усунути чи виправити. З метою попередження неефективного використання бюджетних коштів та не допущення порушень принципів здійснення публічних закупівель визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення про необхідність відміни процедури закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
27.02.2025 15:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рафальська Марія
Електронна пошта
Телефон
0352528179
Факс
0352528179
Замовник
ЄДРПОУ
25887079
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Тернопіль
Адреса
ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Період вимог/скарг з 04.04.2025 16:40 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 15:08 по 28.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації
Документи кваліфікації
04.04.2025 16:40
Повідомлення про рішення
21.03.2025 15:04
Електроний протокол про продовження строку
27.02.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 12:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 12:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
21.03.2025 15:04
Дата кінця розгляду
28.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файли 32. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 24. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ЮТБ.pdf та 64. Довідка аналогчні договори КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 5. 1.2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №04/02 від 20.02.2025 ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (файл 32. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf), де не вірно вказав дати актів №24-1-06-1, №2Е-10-1 наданих в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом», не вірно вказав дати актів №2Е-01/24-1, №2Е-02-1 наданих в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Очищення доріг від снігу», не вірно вказаний номер акту від 15.04.2021 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Очищення доріг від снігу», не вірно вказав дату акту №2Е-05-1 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші», не вірно вказав дату акту №24-1-06-1 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом». Також у вищевказаній довідці в графі «1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору» не вірно зазначено ціну договору №37 від 16.02.2021. 1.3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №05/02 від 20.02.2025 ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» (файл 24. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ЮТБ.pdf), де не вірно вказаний номер акту від 02.06.2022 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття». Також, в даній довідці в графі «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» в підтвердження таких основних (ключових) робіт, як «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої» та «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші» по договору №2-31 від 18.07.2022, «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої» до договору №2-3 від 02.02.2023, «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» до договору №2-29 від 17.05.2022 не вірно зазначений обсяг робіт (не відповідає об’ємам наданим в актах, як підтвердження). Крім того, одиниці виміру в графі «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» зазначені не у відповідності до актів приймання виконаних будівельних робіт (послуг). 1.4. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» №05/02 від 20.02.2025 ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» (файл 49. Довідка підтвердження досвіду ТОВ СБС.pdf), у якій в графі «Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних робіт» в підтвердження таких основних (ключових) робіт, як «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» та «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші» по договору №12Е від 15.10.2019, «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля» по договору №9Е від 09.11.2020 не вірно зазначений обсяг робіт (не відповідає об’ємам наданим в актах, як підтвердження). 1.5. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №04/02 від 20.02.2025 ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (файл 32. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав договір №35 від 16.02.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутній додаток №1 до Додаткової угоди №2 від 23.02.2021), надав договір №34 від 16.02.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутній додаток №1 до Додаткової угоди №2 від 23.02.2021), надав Договір №2Е від 23.01.2021 року не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутня додаткова угода №29 від 15.01.2025). 1.6. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» Вих.№05/02 від 20.02.2025 (файл 49. Довідка підтвердження досвіду ТОВ СБС.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав договір №12Е від 15.10.2019 року, договір № 9Е від 09.11.2020 та №4Е від 07.06.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договорів (до договору №12Е від 15.10.2019 року відсутні додаткові угоди №23-50, до договору № 9Е від 09.11.2020 відсутні додаткові угоди №9-29, до договору №4Е від 07.06.2021 відсутній додаток №2 до договору та додаткова угода №17). 1.7. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг (файли 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf, 23. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ ЮТБ.pdf та 65. Довідка працівники КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 4. 1.8. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» КОНСОРЦІУМУ «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Вих.17/02 від 20.02.2025 (файл 65. Довідка працівники КОНСОРЦІУМ.pdf) інформація в якій відрізняється від інформації в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№03/02 від 20.02.2025 (файл 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf). 1.9. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№06/02 від 20.02.2025 (файл 22. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Спец-Буд Стандарт.pdf), в якій не вірно вказав дані в графі «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)» щодо працівників та в п. 3, 7, 10, 14, 15, 16 не вірно зазначив інформацію в графі «Посада». 1.10. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№03/02 від 20.02.2025 (файл 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf), в якій не вірно вказав дані в графі «Досвід на цій посаді в підприємстві», в п. 4, 5, 6, 7, 8, 9 не вірно зазначив інформацію в графі «Посада», в п.7 не вірно зазначено інформацію в графі «П.І.Б.». 1.11. Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність в нього таких робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, як оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначених ним в довідках кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг (файли 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf, 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf та 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) (кількість відповідних працівників не відповідає кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в довідках про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файли 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf, 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf та 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf). 1.12. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файл 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf та 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 1. 1.13. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку за формою Таблиці 2. 1.14. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника або копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) або копію(ї) договору(ів) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо. 1.15. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» КОНСОРЦІУМУ «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Вих.18/02 від 20.02.2025 (файл 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) інформація в якій відрізняється від інформації в «Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) та від інформації в «Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» Вих.№08/02 від 20.02.2025 (файл 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf). 1.16. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 (файл 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 63. Підтвердження техніки.rar), однак «марка/модель» вказана в пункті 5 «Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 не відповідає марці/моделі вказаній у свідоцтві про реєстрацію техніки. Також, в пункті 5 вищевказаної довідки не вірно вказаний номер Довідки ОЗ-6. 1.17. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» Вих.№08/02 від 20.02.2025 (файл 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 63. Підтвердження техніки.rar), однак «Тип/Марка/модель» вказана в п. 6 вищевказаної довідки не відповідає марці/моделі вказаній у інвентарній картці. 1.18. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 63. Підтвердження техніки.rar), однак в п. 2 вищевказаної довідки не вірно зазначена «Назва» не відповідає «Назві» вказаній у свідоцтві про реєстрацію техніки. Також, в п. 3 вищевказаної довідки не вірно вказаний номер і дата Інвентарної картки. 1.19. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) та «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 (файл 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf) в яких не зазначили інформацію про бункери піскорозкидальні та снігоочисні відвали. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. 2.2, 2.3, 2.4. Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. В таблицю повинна бути внесена інформація «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг» та «1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору» та «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)». 2.5. та 2.6. Пунктом 3.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. 2.7. та 2.8. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. 2.9. та 2.10. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. В таблицю повинна бути внесена інформація «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)*», «Посада» та «П.І.Б.». 2.11. Пунктом 2.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, зокрема оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). 2.12. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 2.13. Пунктом 1.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку за формою Таблиці 2. 2.14. Пунктом 1.2.1., 1.2.2. та 1.2.3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт або містити умови пролонгації. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 2 та в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо). 2.15. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 2.16., 2.17. та 2.18. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація про «Марку/модель», «Назва» та «Документ, підтверджуючий приналежність**» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 2.19. Пунктом 1.1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг . 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. 3.2., 3.3 та 3.4. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5, з внесеною вірною інформацією. 3.5. та 3.6. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) додаткових угод. 3.7. та 3.8. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. 3.9. та 3.10. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4, з внесеною вірною інформацією. 3.11. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно підтвердити наявність в нього таких робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, як оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначених ним в довідках кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг. 3.12. та 3.15. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1. 3.13. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку за формою Таблиці 2. 3.14. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника або копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) або копію(ї) договору(ів) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо. 3.16., 3.17, 3.18 та 3.19. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1, з внесеною вірною та повною інформацією.
Створено
02.04.2025 17:27
Надати до
03.04.2025 17:27
Період вимог/скарг з 24.04.2025 16:36 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 16:40 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 16:36
Довідка НАЗК
24.04.2025 16:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.04.2025 12:01
Електроний протокол про продовження строку
04.04.2025 16:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 12:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 12:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
08.04.2025 12:00
Дата кінця розгляду
03.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» вих. № 383 від 20.02.2025 р. (файл 1 Довідка обладнання.pdf) та копії свідоцтв про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 2-3_техпаспорта завірені ТБЦ.7z). Однак, марка/модель вказана в пунктах 21, 24, 25, 29, 30, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 «Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» вих. № 383 від 20.02.2025 р. не відповідає марці/моделі вказаній у свідоцтвах про реєстрацію техніки і інвентарних картках. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). В таблицю повинна бути внесена інформація про «Марку/модель» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі техніки зазначеної в тендерній пропозиції, учасник надає у складі тендерної пропозиції інформації про наявність техніки та копії документів, які підтверджують її наявність та правовий статус її набуття (власність, оренда, лізинг або інше право користування тощо) (пункт 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)»). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з внесеною інформацією про марку/модель вказаних у свідоцтвах про реєстрацію техніки і інвентарних картках, які учасник надав в складі своєї пропозиції. 2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. (файл 12 Довідка працівники.pdf) де в п. 5 вищевказаної довідки інженером з проектно-кошторисних робіт вказав Гишка Руслана Васильовича. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній чинний сертифікат інженера з проектно-кошторисних робіт (Гишка Руслана Васильовича), зазначеного в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі відносяться, зокрема сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи (пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)»). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ згідно вимог чинного законодавства України, що видані компетентним органом та є чинними на дату подачі тендерної пропозиції, який підтверджує, що інженер з проектно-кошторисних робіт (Гишка Руслана Васильовича), який зазначений в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. є сертифікований. 3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» №283 від 17.02.2025 (файл 14 Довідка досвід.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав Договір про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року та Договір про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договорів (до Договору про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року відсутня додаткова угода №14 від 06.11.2024, а до Договору про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року відсутня додаткова угода №19 від 29.01.2024). Пунктом 3.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) додаткових угод, а саме до Договору про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року – додаткову угоду №14 від 06.11.2024, а до Договору про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року – додаткову угоду №19 від 29.01.2024, які є невід’ємними частинами даних договорів.
Створено
22.04.2025 17:59
Надати до
23.04.2025 17:59
Договір
UA-2025-02-13-006082-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4Е-25
240 790 000 грн.
200 658 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.05.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25887079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33768346

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.05.2025 08:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000138
Дата створення проекту
08.05.2025 14:54
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 16:23
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 17:42
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 161-11-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 42-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.05.2025 №42-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-02-13-006082-a від 13.02.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 16:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.02.2025, внесення змін до тендерної документації від 17.02.2025, 18.02.2025 та 19.02.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі від 26.02.2025, тендерну пропозицію консорціуму «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), протокольні рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 21.03.2025 та 08.04.2025, протокольні рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 та 24.04.2025, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір про надання послуг від 06.05.2025 за №4Е-25, рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2025 за №4189-р/пк-пз, пояснення Замовника від 12.05.2025, отримане через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій: консорціуму «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 17:42
Документи висновку
22.05.2025 17:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-13-006082-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 09:47
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 09:48
-
Відповідь
Відповідь на запит
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог діючих нормативних документів, зокрема, Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 02 травня 2022 р. № 273 (зі змінами), Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (зі змінами), з врахуванням ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання. Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області (далі – Служба) був укладений договір від 03.06.2024 № 185-24 з Державним підприємством «Національний інститут розвитку інфраструктури» (надалі – ДП «НІРІ») щодо надання послуг з розроблення кошторисної документації та відомостей обсягів робіт на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області. Згідно вищевказаного договору ДП «НІРІ» було надано відповідні послуги, про що складений Звіт від 07.02.2025 «Розроблення кошторисної документації та відомостей обсягів робіт на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області. ПЕРЕЛІК №3», в якому вказано види, обсяг та вартість робіт. Саме на підставі даного звіту Службою визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додаємо наступні підтверджуючі документи: Звіт ДП «НІРІ» від 07.02.2025.
Рішеня
12.05.2025 11:54
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
362 099 905 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0352528179
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
362 099 905 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0352528179
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності